Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Diks Krzysztof
(3)
Knuth Donald E. (1938- )
(3)
Banachowski Lech
(2)
Lipski Witold (1949-1985)
(2)
Malinowski Adam
(2)
Rytter Wojciech
(2)
Wirth Niklaus
(2)
Aho Alfred V. (1941- )
(1)
Attaway Stormy
(1)
Bluemke Ilona
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Cichosz Paweł
(1)
Felleisen Matthias
(1)
Findler Robert Bruce
(1)
Flatt Matthew
(1)
Hashimi Sayed Y
(1)
Hopcroft John E. (1939- )
(1)
Jakacki Grzegorz
(1)
Jaszkiewicz Andrzej
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Klin Bartosz
(1)
Komatineni Satya
(1)
Koncewicz-Krzemień Jowita
(1)
Krishnamurthi Shriram
(1)
Lindfield George R
(1)
MacLean Dave
(1)
McLaughlin Brett
(1)
Penny John E. T
(1)
Pike Rob
(1)
Pollice Gary
(1)
Pressman Roger S
(1)
Rajca Piotr (1970- )
(1)
Sawka Krzysztof
(1)
Ullman Jeffrey D
(1)
West David (1948- )
(1)
Wróblewski Piotr
(1)
Wróblewski Piotr (informatyka)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(21)
Massachusetts (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Temat
PROGRAMOWANIE (informat.)
(22)
ALGORYTMY
(9)
STRUKTURY DANYCH
(6)
ANALIZA NUMERYCZNA
(2)
GRAFY
(2)
KOMBINATORYKA
(2)
MATLAB
(2)
SYSTEMY OPERACYJNE
(2)
ANALIZA OBIEKTOWA (informat.)
(1)
APLIKACJE INTERNETOWE
(1)
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
(1)
UCZENIE się MASZYN
(1)
WINDOWS VISTA
(1)
WINDOWS XP
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PODRĘCZNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Słowo kluczowe
programowanie
(14)
algorytm
(13)
struktury danych
(9)
grafy
(4)
arytmetyka
(3)
inżynieria oprogramowania
(3)
Matlab
(2)
data processing
(2)
kombinatoryka
(2)
kompresja danych
(2)
numerical analysis
(2)
projektowanie
(2)
Android
(1)
C++
(1)
Windows
(1)
algorytm uczenia się
(1)
analiza obiektowa
(1)
aplikacja
(1)
aplikacja internetowa
(1)
computer programming
(1)
gra komputerowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
oprogramowanie
(1)
projektowanie obiektowe
(1)
system operacyjny
(1)
systemy uczące się
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
telefon komórkowy
(1)
uczenie maszynowe
(1)
urządzenia mobilne
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
Dev-C++ to zintegrowane środowisko programistyczne, którego niewątpliwym atutem są tzw. DevPaki, czyli rozszerzenia programu, pozwalające korzystać z różnych bibliotek, szablonów i narzędzi. Środowisko Dev-C++ wspomaga także pracę nad nowym projektem Windows - gotowym kodem tworzącym okno z obsługą podstawowych komunikatów. Podręcznik kolejno odsłania poszczególne elementy wiedzy programistycznej - od najprostszych po najbardziej zaawansowane. Dowiesz się więc, jak wprowadzać niewielkie zmiany w kodzie, jak projektować aplikacje wielowątkowe i definiować biblioteki, jak budować duże, składające się z kilku plików projekty, aby na koniec samodzielnie stworzyć grę komputerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13049 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i indeks.
Najważniejszym elementem procesu tworzenia dobrego programu komputerowego jest właściwy dobór algorytmów i struktur danych, szczególnie pod kątem ich efektywności. Książka jest doskonałym wprowadzeniem w tę problematykę. Zawiera przegląd głównych zagadnień algorytmicznych. Korzystając z niej, Czytelnik pozna metody tworzenia i analizy algorytmów. Dzięki nim będzie mógł projektować efektywne algorytmy dla problemów pojawiających się w jego praktyce programistycznej lub pracy badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5313 [Magazyn 1], P.5311 [Magazyn 1], P.5310 [Magazyn 1], P.5315 [Magazyn 1], P.5312 [Magazyn 1], P.5314 [Magazyn 1] (6 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia i indeks.
Najważniejszym elementem procesu tworzenia dobrego programu komputerowego jest właściwy dobór algorytmów i struktur danych, szczególnie pod kątem ich efektywności. Książka jest doskonałym wprowadzeniem w tę problematykę. Zawiera przegląd głównych zagadnień algorytmicznych. Korzystając z niej, Czytelnik pozna metody tworzenia i analizy algorytmów. Dzięki nim będzie mógł projektować efektywne algorytmy dla problemów pojawiających się w jego praktyce programistycznej lub pracy badawczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3435 [Magazyn 1], P.3436 [Magazyn 1], 4231 [Magazyn 2] (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Rusz Głową!)
Tyt. oryg.: Head first object-oriented analysis and design
S. 610-624 przeznaczone na notatki.
Indeks.
Książka należy serii "Rusz głową!", która jest kontynuacją serii "Head First". Książki z tej serii zdobyły uznanie czytelników dzięki swemu unikalnemu i nowatorskiemu podejściu do przekazywania wiedzy. Dzięki nim nawet najbardziej skomplikowane dziedziny wiedzy stają się przystępne, przyjazne i prostsze. Charakterystyczna dla serii "Rusz głową!" cecha to wymieszana w odpowiednich proporcjach wiedza, humor oraz wszystko wyjaśniające grafiki. Informacje zawarte w książce obejmują pełny zakres tematyki związanej z analizą i projektowaniem obiektowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11472.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12711.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej