Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(33)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Ogrodzka-Mazur Ewa
(8)
Szuścik Urszula
(7)
Michałowski Bartosz
(3)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Cooper Patricia M
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dyson Leone
(1)
Forder Clare
(1)
Gajdzica Anna
(1)
Grabowski Andrzej
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Handzel Zofia
(1)
Hughes Annie
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Martynów Roman
(1)
Minczanowska Aleksandra
(1)
Molicka Maria
(1)
Moon Jayne
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Oleksy Jadwiga
(1)
Oort Henk van
(1)
Parlak Mirosława
(1)
Pelczarski Witold
(1)
Phillips Hilary
(1)
Piekłakiewicz Małgorzata
(1)
Raczyńska Regina
(1)
Rokita Andrzej (1968- )
(1)
Shagoury Ruth (1950- )
(1)
Uberna Małgorzata
(1)
Watts Catherine
(1)
Weiner Agnieszka
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(27)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(27)
angielski
(6)
Temat
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(14)
JĘZYK ANGIELSKI
(9)
DZIECKO
(6)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(6)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
CZYTANIE
(3)
MATEMATYKA
(3)
MUZYKA
(3)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(3)
PISANIE
(3)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Kreatywność
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Język angielski
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
PALEY, VIVIAN GUSSIN, (1929- )
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
SAMOKSZTAŁCENIE
(1)
SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
UCZNIOWIE KLAS POCZĄTKOWYCH
(1)
UMUZYKALNIANIE
(1)
WYCHOWANIE
(1)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(1)
WYCHOWANIE do WARTOŚCI
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(12)
English language
(6)
wychowanie przedszkolne
(6)
dzieci
(5)
muzyka
(4)
myślenie twórcze
(4)
primary school
(4)
primary school education
(4)
czytanie
(3)
nauczanie
(3)
nauczanie początkowe
(3)
pisanie
(3)
rozwój psychofizyczny
(3)
teacher's book
(3)
wspomaganie rozwoju
(3)
early childhood education
(2)
edukacja ekologiczna
(2)
edukacja estetyczna
(2)
edukacja przyrodnicza
(2)
język angielski
(2)
matematyka
(2)
plastyka
(2)
relacja nauczyciel-uczeń
(2)
song
(2)
teaching
(2)
teaching materials
(2)
young learners
(2)
ADHD
(1)
Paley, Vivan Gussin
(1)
United States
(1)
audio-visual aids
(1)
case study
(1)
children
(1)
czas wolny
(1)
drama
(1)
dziecko niepełnosprawne
(1)
edukacja
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja kulturalna
(1)
edukacja matematyczna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja międzykulturowa
(1)
edukacja muyczna
(1)
edukacja przedszkolna
(1)
edukacja teatralna
(1)
edukacja techniczna
(1)
fantasy
(1)
gramatyka
(1)
język polski
(1)
katechizacja
(1)
kompetencje muzyczne
(1)
kreatywność
(1)
language acquisition
(1)
learning
(1)
learning methods
(1)
metody nauczania
(1)
myślenie matematyczne
(1)
nauczanie wspomagane komputerowo
(1)
nauczyciel
(1)
nauczyciele
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ortografia
(1)
philosophy
(1)
play
(1)
praca domowa
(1)
program nauczania
(1)
psychoedukacja
(1)
reading
(1)
reading comprehension
(1)
storytelling
(1)
study and teaching
(1)
szkoła
(1)
teaching children
(1)
trudności w uczeniu się
(1)
uczeń niedostosowany społecznie
(1)
uczeń zdolny
(1)
wychowanie do wartości
(1)
zabawy dydaktyczne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
It is never too early to start comprehension instruction. In fact, reading begins with meaning making. Andie Cunningham and Ruth Shagoury designed a reading program for five- and six-year-olds based on this premise. Most of the students in Andie's Portland, Oregon, kindergarten class have little or no alphabet knowledge when they enter the classroom in the fall. English is a second-or third-language for many of the children in this low-income neighborhood. Through research-based principles, carefully structured routines, and innovative activities, even the youngest learners can develop comprehension skills from their first days in school. The children in Starting with Comprehension are grappling with school culture for the first time and learning to work with classmates who speak a variety of different languages. These emergent readers learn to present their understanding of what they read through writing, talk, movement, and art. Kindergartners and preschoolers are different from readers who know how to decode texts. Andie and Ruth show how comprehension skills can be nurtured and strengthened even before decoding begins. In this classroom, meaning making becomes part of community building as children link reading, thinking, and communicating.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14524.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej