Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(33)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(29)
dostępne
(24)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anders Justyna
(1)
Barska Anetta
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Choroś-Mrozowska Dominika
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Dębski Maciej
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gołębiewski Jan
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Korzeniowska Anna (ekonomistka)
(1)
Kowalczyk Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Michalski Tomasz (1954- )
(1)
Misiejko Adrian
(1)
Misterek Wojciech
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Piekutowska Agnieszka
(1)
Podstawka Marian
(1)
Rollnik-Sadowska Ewa
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Wiażewicz Joanna
(1)
Wyrwa Joanna
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Ziemski Krystian (1952- )
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Żurawski Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(33)
angielski
(1)
Odbiorca
Pracownicy samorządowi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING TERYTORIALNY
(19)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(8)
TURYSTYKA
(8)
Samorząd terytorialny
(5)
Marketing terytorialny
(4)
Budżety terenowe
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIASTA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
UZDROWISKA
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
Absorpcja
(1)
Analiza finansowa
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
BUDŻETY GMINNE
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Dyfuzja innowacji
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kolejnictwo
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
PLANOWANIE TERENOWE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Prawo administracyjne
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONALNY RYNEK PRACY
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Sprawozdawczość finansowa
(1)
Strategia
(1)
Transport pasażerski
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
CHINY
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(3)
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
marketing terytorialny
(18)
samorząd terytorialny
(9)
miasto
(6)
promocja
(5)
rozwój regionalny
(5)
innowacyjność
(4)
region
(4)
wizerunek miasta
(4)
komunikacja marketingowa
(3)
produkt turystyczny
(3)
strategia marketingowa
(3)
wizerunek regionu
(3)
zarządzanie
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
gmina
(2)
internacjonalizacja
(2)
jednostka samorządu terytorialnego
(2)
konkurencyjność
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
marketing sportowy
(2)
orientacja rynkowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rozwój lokalny
(2)
targi
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie publiczne
(2)
Chiny
(1)
Erasmus
(1)
Internet
(1)
New Public Governance
(1)
New Public Management
(1)
administracja
(1)
administracja samorządowa
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
biznes
(1)
branding
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
budżet gminy
(1)
budżet jednostek samorządu terytorialnego
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-marketing
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
fundusze europejskie
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka regionalna
(1)
gospodarka światowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
integracja europejska
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość usług
(1)
jednostka terytorialna
(1)
klaster
(1)
konsultacje społeczne
(1)
kraje UE
(1)
kryzys finansowy
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
marka miasta
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
nieruchomości
(1)
ochrona środowiska
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
partycypacja społeczna
(1)
plan reagowania kryzysowego
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka regionalna
(1)
prawo
(1)
produkt
(1)
region turystyczny
(1)
region wiedzy
(1)
rozwój społeczno-ekonomiczny
(1)
rozwój terytorialny
(1)
rynek pracy
(1)
społeczeństwo obywatelskie
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
strategia
(1)
strategia rozwoju
(1)
system zarządzania kryzysowego
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
territorial marketing
(1)
tożsamość
(1)
transfer wiedzy
(1)
transport publiczny
(1)
transport zbiorowy
(1)
turystyka miejska
(1)
uniwersytet
(1)
współrządzenie
(1)
zarządzanie rozwojem lokalnym
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16876.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-241.
Książka pokazuje, jak może być zarządzana jednostka administracji terenowej, aby zrealizowała swoje cele rozwojowe i że to zarządzanie musi opierać się na współpracy i kooperacji ze wszystkimi interesariuszami terytorium oraz musi wykorzystywać zjawiska i procesy rynkowe. Wskazuje również jak władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13613 [Magazyn 1], P.13332 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13331.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14336.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje tendncje obecne współcześnie w marketingu terytorialnym. Książka składa się z dwóch części, ukazujących w pierwszej kolejności problematykę kształtowania działań marketingowych podmiotów publicznych, w drugiej zaś identyfikującej powiat i gminę na rynku. Poruszane w pierwszej części publikacji zagadnienia odnoszą się do ukonstytuowania marketingu terytorialnego w ramach zarządzania publicznego, budowania przewagi konkurencyjnej jednostek terytorialnych oraz wskazania marketingu terytorialnego jako determinanty rozwoju lokalnego. Z kolei część druga stanowi próbę konfrontacji praktycznych działań realizowanych przez wybrane jednostki samorządowe z przesłankami teoretycznymi z zakresu literatury przedmiotu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16083 [Magazyn 1], P.16074 [Magazyn 1], P.16082 [Magazyn 1], P.16081 [Magazyn 1], P.16096 [Magazyn 1], P.16071 [Magazyn 1], P.16088 [Magazyn 1], P.16091 [Magazyn 1], P.16089 [Magazyn 1], P.16095 [Magazyn 1], P.16084 [Magazyn 1], P.16092 [Magazyn 1], P.16090 [Magazyn 1], P.16070 [Magazyn 1], P.16076 [Magazyn 1], P.16093 [Magazyn 1], P.16073 [Magazyn 1], P.16080 [Magazyn 1], P.12762 [Magazyn 1], P.16094 [Magazyn 1], P.16087 [Magazyn 1], P.16078 [Magazyn 1], P.16085 [Magazyn 1], P.16079 [Magazyn 1], P.16072 [Magazyn 1], P.16086 [Magazyn 1], P.16097 [Magazyn 1], P.16098 [Magazyn 1], P.16077 [Magazyn 1], P.16075 [Magazyn 1], P.16099 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12761.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12760.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13867.XIII.6 [Czytelnia C], 13868.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja w Samorządzie)
Promocja jednostek samorządu terytorialnego w warunkach integracji europejskiej jest niezwykle aktualną i ważną problematyką. Przyczynia się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej samorządów. Współcześnie samorządu terytorialne wszystkich szczebli rywalizują pomiędzy sobą o inwestorów i turystów. Te samorządy, które zdołają przyciągnąć większą liczbę inwestorów, turystów oraz studentów, rozwijają się i stają się coraz bogatsze. Nie można zyskać zainteresowania i przychylności potencjalnych inwestorów bez zbudowania przekonania o korzyściach, jakie mogą osiągnać, inwestując czy spędzając wolny czas w danym regionie lub gminie. Dlatego też coraz istotniejszym aspektem aktywności samorządów terytorialnych jest i będzie ich działalność promocyjna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15304.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13865.XIII.6 [Czytelnia C], 13866.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-[186].
Prezentowany podręcznik przedstawia, systematyzuje i jednocześnie poszerza podstawową wiedzę z zakresu marketingu terytorialnego, objaśniając pojęcia, zależności, metody, techniki i uwarunkowania z nim związane. Rozważania teoretyczne uzupełniają i ilustrują przykłady i analizy z praktyki marketingu miast, regionów i państw całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12947.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14076.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5547 [Magazyn 1], 6999 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8859 [Magazyn 1], P.8860 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10424.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18159.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20038.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wydanie V poszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia strony: 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.77.XIII.6 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12075.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej