Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(10)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(19)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Banaszyk Piotr
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brown Brene
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Gdak Katarzyna
(1)
Gorbaniuk Oleg
(1)
Głowacka Mariola
(1)
Haor Beata
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kochman Dorota (biologia medyczna)
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Maison Dominika
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepiórkowska Danuta
(1)
Quain Bill
(1)
Roberts Philippa
(1)
Rosenberg Marjorie
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(21)
angielski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Psycholodzy
(2)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(7)
MARKETING
(7)
Negocjacje
(3)
POSTAWY
(3)
REKLAMA
(3)
TURYSTYKA
(3)
Zarządzanie
(3)
KOBIETA
(2)
Psychologia
(2)
Asertywność
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
GENDER MARKETING
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci
(1)
Kosmetologia
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka zwrotna
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Menedżer
(1)
Odżywianie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Przywództwo
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZMYSŁY
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Świadczenia zdrowotne
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
1989-2000
(3)
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
Opracowanie
(3)
PODRĘCZNIKI
(3)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(11)
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
psychologia
(8)
konsument
(6)
marka
(5)
marketing
(3)
reklama
(3)
zachowania konsumenckie
(3)
znak towarowy
(3)
gender marketing
(2)
kobiety
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
negocjacje
(2)
pamięć
(2)
spostrzeganie
(2)
strategia marketingowa
(2)
zarządzanie
(2)
asertywność
(1)
badania etnograficzne
(1)
badania marketingowe
(1)
badania trackingowe
(1)
badanie
(1)
business English
(1)
choroba
(1)
communication activity
(1)
communication skills
(1)
dialog konstruktywny
(1)
dobrostan
(1)
e-commerce
(1)
filozofia biznesu
(1)
kryzys
(1)
leader
(1)
leadership
(1)
logistyka
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing sensoryczny
(1)
menedżer
(1)
negocjacje handlowe
(1)
negocjator
(1)
obsługa klienta
(1)
odżywianie
(1)
opieka nad pacjentem
(1)
osobowość marki
(1)
postawa asertywna
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
psychologia poznawcza
(1)
płeć kulturowa
(1)
rynek turystyczny
(1)
sprzedaż
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
sztuka negocjacji
(1)
teacher's book
(1)
usługi kosmetologiczne
(1)
wychowanie negocjacyjne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zachowanie asertywne
(1)
zarządzanie informacją
(1)
zarządzanie organizacją
(1)
zdrowie
(1)
zmysły
(1)
świadczenia zdrowotne
(1)
żywienie
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej