Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(270)
Forma i typ
Książki
(263)
Publikacje dydaktyczne
(48)
Publikacje naukowe
(31)
Publikacje fachowe
(19)
E-booki
(9)
Audiobooki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Dostępność
dostępne
(324)
tylko na miejscu
(241)
wypożyczone
(14)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(149)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(191)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(242)
Autor
Mruk Henryk
(11)
Kotler Philip (1931- )
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Kotane L.V
(6)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(6)
Dubicka Iwonna
(5)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(5)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(4)
Dignen Bob
(4)
Hogan Mike
(4)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(4)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(4)
Wright Lizzie
(4)
Armstrong Gary
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Karyda Maria
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Naumowicz Krystyna
(3)
O'Keeffe Margaret
(3)
Rosenberg Marjorie
(3)
Rudawska Iga
(3)
Rószkiewicz Małgorzata
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Sławińska Maria (1946- )
(3)
Tyszka Tadeusz
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Barrall Irene
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Daszkiewicz Magdalena
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(2)
Dąbkowski Grzegorz
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górska Grażyna
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Januła Eugeniusz
(2)
Kamiński Tomasz (transport)
(2)
Kowal Witold
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Lansford Lewis
(2)
Laskowski Marek (logistyka)
(2)
Limański Andrzej
(2)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Perenc Józef (1945- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Reformat Beata
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Skawińska Eulalia (1943- )
(2)
Sobczyk Genowefa
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Turkowski Marek
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Walendzik Małgorzata
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wiktor Jan Władysław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamczyk Grażyna
(1)
Adcock Dennis
(1)
Akšina T.E
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Aue Wiesława
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Basiuk Tomasz
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Bech Katarzyna
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Belka Marek (1952- )
(1)
Bera Anna
(1)
Bernardelli Michał
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Bond Alison
(1)
Boratyńska-Sala Anna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brady Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(109)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(70)
Kraj wydania
Polska
(239)
Wielka Brytania
(17)
Rosja
(11)
Język
polski
(237)
angielski
(18)
rosyjski
(12)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(33)
Menedżerowie
(9)
B2 poziom biegłości językowej
(7)
C1 (poziom biegłości językowej)
(5)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
C1 poziom biegłości językowej
(2)
Księgowi
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bankierzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Ekonomiści
(1)
Nauczyciele
(1)
Policjanci
(1)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. bezpieczeństwa i obronności
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły średnie
(1)
Temat
MARKETING
(76)
TURYSTYKA
(35)
Język angielski
(18)
Zarządzanie
(14)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(12)
Marketing
(11)
Nauczanie języków obcych
(11)
Logistyka
(10)
MARKETING STRATEGICZNY
(10)
PODRĘCZNIKI
(10)
Przedsiębiorstwo
(9)
USŁUGI
(9)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
SŁUŻBA ZDROWIA
(7)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MARKETING PARTNERSKI
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
BANKI
(4)
HOTELARSTWO
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Działalność gospodarcza
(3)
INTERNET
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Organizacja
(3)
Otoczenie firmy
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
(2)
Decyzje
(2)
Egzaminy zawodowe
(2)
FIRMA (nazwa)
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(2)
Handel elektroniczny
(2)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(2)
Innowacje
(2)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Kadry
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(2)
Magazyn
(2)
Magazynowanie
(2)
Marketing terytorialny
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PROMOCJA HANDLOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(2)
Przedsiębiorstwo spedycyjne
(2)
REKLAMA
(2)
RYNEK
(2)
Ryzyko kredytowe
(2)
Terminologia
(2)
Transport drogowy
(2)
Transport towarowy
(2)
Usługi
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza finansowa
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Branża TSL
(1)
Budżety terenowe
(1)
Controlling
(1)
Dobre praktyki
(1)
Ekologistyka
(1)
Ekoturystyka
(1)
Finanse
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Gospodarka odpadami
(1)
HANDEL DETALICZNY
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INSTYTUCJE KULTURY
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Jakość produktu
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1989-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(105)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(44)
PODRĘCZNIKI
(30)
Podręczniki akademickie
(5)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Podręczniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(95)
Edukacja i pedagogika
(31)
Językoznawstwo
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Transport i logistyka
(10)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Podróże i turystyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(95)
badania marketingowe
(47)
produkt
(39)
strategia marketingowa
(35)
promocja
(33)
cena
(30)
dystrybucja
(29)
komunikacja marketingowa
(28)
marka
(25)
reklama
(25)
konsument
(22)
zarządzanie
(21)
przedsiębiorstwo
(19)
segmentacja rynku
(19)
zarządzanie marketingowe
(19)
English
(16)
marketing-mix
(15)
public relations
(15)
plan marketingowy
(14)
zachowania konsumenckie
(14)
business language
(12)
specialised language
(12)
turystyka
(12)
planowanie marketingowe
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
Internet
(10)
marketing relacji
(10)
logistyka
(9)
marketing strategiczny
(9)
marketing usług
(9)
marketing bezpośredni
(8)
marketing międzynarodowy
(8)
marketing terytorialny
(8)
zarządzanie strategiczne
(8)
cykl życia produktu
(7)
obsługa klienta
(7)
usługi
(7)
usługi medyczne
(7)
analiza SWOT
(6)
planowanie strategiczne
(6)
B1 (poziom biegłości językowej)
(5)
e-marketing
(5)
finanse
(5)
informacja marketingowa
(5)
konkurencja
(5)
marketing bankowy
(5)
marketing partnerski
(5)
otoczenie przedsiębiorstwa
(5)
produkt turystyczny
(5)
rynek
(5)
rynek turystyczny
(5)
służba zdrowia
(5)
zarządzanie finansami
(5)
zarządzanie jakością
(5)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
finanse przedsiębiorstw
(4)
handel detaliczny
(4)
internacjonalizacja
(4)
klient
(4)
konkurencyjność
(4)
kontrola marketingowa
(4)
kredyt bankowy
(4)
marketing elektroniczny
(4)
organizacja
(4)
planowanie
(4)
przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
psychologia
(4)
ryzyko bankowe
(4)
sprzedaż
(4)
system informacji marketingowej
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
znak towarowy
(4)
CRM
(3)
bankowość
(3)
biznes
(3)
e-biznes
(3)
handel elektroniczny
(3)
handel hurtowy
(3)
innowacyjność
(3)
kanały marketingowe
(3)
lojalność konsumentów
(3)
marketing mix
(3)
marketing sportowy
(3)
marketing społeczny
(3)
menedżer
(3)
metody badań
(3)
przedsiębiorczość
(3)
przewaga konkurencyjna
(3)
region
(3)
reklama internetowa
(3)
rynek finansowy
(3)
ryzyko kredytowe
(3)
satysfakcja klienta
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
statystyka
(3)
strategia
(3)
system logistyczny
(3)
transport
(3)
270 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3 zm. i popr. - Kraków : Instytut Marketingu, 2001. - 436 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing jest sumą pewnej praktycznej wiedzy i umiejętności, stanowiących o profesjonalnych atutach przedsiębiorcy i menedżera. Jako dyscyplina aplikacyjna uczy on, jak należy wywoływać, ułatwiać i przeprowadzać transakcje. Tym właściwościom marketingu podporządkowano układ książki, który odzwierciedla logikę działania przedsiębiorstwa na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1116 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1115.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5959.IX.16 [Magazyn 1], P.5960 [Magazyn 1], P.5957 [Magazyn 1], P.5963 [Magazyn 1], P.5958 [Magazyn 1], P.5962 [Magazyn 1], P.5961 [Magazyn 1], 7265.IX.16 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5956.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7266.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydana po korekcie drukarskiej w 2002 roku
Marketing jest praktyczną dziedziną ludzkiej działalności gospodarczej. Zmianom w życiu gospodarczym towarzyszy rozwój metod i technik działań marketingowych, który przebiega w sposób naturalny zgodnie z przesłankami rozwoju myśli marketingowej. Autorzy poszczególnych rozdziałów książki pragną przybliżyć istotę współczesnego marketingu, jego działanie i problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1372.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7258 [Magazyn 2], P.5931 [Magazyn 1], P.2955 [Magazyn 1], P.5929 [Magazyn 1], P.5932 [Magazyn 1], P.5933 [Magazyn 1], P.5930.IX.16.1 [Magazyn 1], P.5934 [Magazyn 1], P.2956 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2954.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7259.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe : metody i techniki / Stanisław Kaczmarczyk. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 409, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dlatego też książka ta będzie przydatna dla studentów i pracowników naukowych uczelni różnych typów, słuchaczy kursów doskonalących umiejętności z zakresu badań marketingowych, a także menadżerów firm oraz pracowników agencji reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1023 [Magazyn 2], P.819 [Magazyn 1], P.818 [Magazyn 1], 1851 [Magazyn 2] (4 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe nie muszą być drogie, mogą je zatem prowadzić także właściciele firm małych i średnich. Celem Autora jest dostarczenie wiedzy o badaniach marketingowych wszystkim, którzy chcą korzystać z wyników badań marketingowych lub zamierzają samodzielnie prowadzić tego typu badania. Przedstawił on znane i najczęściej stosowane techniki badań marketingowych oraz sposoby analizy ich wyników, mające zapewnić firmie efektywność działania, a tym samym wyższe zyski. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych uczelni ekonomicznych różnego typu, ale zainteresuje również przedsiębiorców oraz osoby chcące poznać tajniki badań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5924 [Magazyn 1], P.5925 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7257.IX.16.1 [Wypożyczalnia C], P.5923.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7256.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1123 [Magazyn 2], 1122 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez lidera współczesnego marketingu - Philipa Kotlera, we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Armstrongiem, Johnem Saundersem i Veroniką Wong. W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę. Rozważania są bogato ilustrowane konkretnymi przykładami i studiami przypadków z doświadczeń przede wszystkim przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5964 [Magazyn 1], 7267 [Magazyn 2], P.5969 [Magazyn 1], P.5966 [Magazyn 1], P.5971 [Magazyn 1], 2928 [Magazyn 2], P.5968 [Magazyn 1], P.3047 [Magazyn 1], P.5967 [Magazyn 1], P.5970 [Magazyn 1], P.3049 [Magazyn 1], P.3048 [Magazyn 1], P.5965 [Magazyn 1], 7268 [Magazyn 2] (14 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10523.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10522.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
W podręczniku Autor omawia istotę marketingu, otoczenie rynkowe przedsiębiorstw, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, strategie marketingowe przedsiębiorstw. Przedstawia także zagadnienia marketingu interaktywnego i skoordynowanego, marż i opakowań, franchisingu, public relations i misji firmy, sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Nowymi zagadnieniami w tym wydaniu są: konkurencja i jej mechanizmy, globalizacja i jej wpływ na rynek krajowy, konflikty i współpraca w kanałach dystrybucji, sponsorowanie, euromarketing jako orientacja globalna przedsiębiorstw europejskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2053.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3259.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie. Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany. Przyswojenie treści ułatwiają: przystępny język i przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych, przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw, rysunki oraz indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2051 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3258.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. s. 233-242.
Podstawą do napisania książki były badania własne, kontakty z przedsiębiorstwami, obserwacje, międzynarodowa wymiana doświadczeń oraz głębokie studia literaturowe. Poszczególne teksty wyrastają zarówno z koncentracji na zagadnieniach będących podstawą prac awansowych, jak również z prac w zespołach interdyscyplinarnych, tak ważnych dla całościowego spojrzenia na współczesne przedsiębiorstwo i współczesnego konsumenta. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8872.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu, wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Zawierają osiem rodziałów, dotyczących: gospodarki rynkowej, marketingu i jego strategii. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi stan wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5287.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały do wykładu z podstaw marketingu na kierunku "Administracja", wykonane na zlecenie Wyższej Szkoły Biznesu w Pile. Publikacja składa się z trzech rozdziałów zawierających wyjaśnienie istoty marketingu, jego usług i zadań w administracji lokalnej. Każdy z nich kończy się pytaniami sprawdzającymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5049.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / red. Jan Pindakiewicz. - Wyd. 3. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
W książce zaprezentowano problematykę marketingu jako koncepcję działania przedsiębiorstw na konkurencyjnym rynku. Pokazano w niej powiązania marketingu z otoczeniem, szczególną rolę nabywców oraz znaczenie informacji w podejmowaniu decyzji marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1175.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Głównym obszarem zainteresowań autorów artykułów zamieszczonych w monografii są strategie marketingowe jako źródło konkurencyjności rynkowej przedsiębiorstw. Strategie te obejmują wielowariantowe postępowanie i zachowanie podmiotów gospodarczych wobec klientów i konkurentów z wykorzystaniem ustalonej struktury środków i działań rynkowych. Istotnym walorem publikacji jest prezentacja aktualnych wyników badań empirycznych prowadzonych w wielu ośrodkach akademickich i wieloaspektowość prezentowanych zagadnień. Pozwalają one odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie i efektywnie kształtować strategie marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6956 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7750.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7749.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Wysoka dynamika zmian zachodzących na rynku przejawia się w sprawczych i dostosowawczych działaniach wszystkich podmiotów - zarówno oferentów dóbr i usług, jak też konsumentów. Autorzy artykułów zamieszczonych w monografii identyfikują nowe trendy w marketingu i konsumpcji oraz przedstawiają działania marketingowe prowadzone przez przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera szeroki przekrój aktualnych badań środowiska akademickiego nad problematyką teorii marketingu, konsumpcji, zachowań rynkowych konsumenta i technologii informacyjnych w marketingu. Przedmiotem rozważań są także wybrane aspekty badań marketingowych i dydaktyki marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7743.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7742.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing biznes finanse
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 800 [Magazyn 2], P.268 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.267.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: reklama towar marketing
W książce omówione zostały tematy, stanowiące zasadniczą kanwę wykładów z "podstaw marketingu". Mają na celu pomóc studentom odpowiedzieć na ich zapotrzebowanie, a wybrane przez Autora "bloki tematyczne" odpowiadają podstawom wiedzy marketingowej i ułatwiają znalezienie i zrozumienie konkretnego tekstu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7686 [Magazyn 1], P.7701 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8690.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8689.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Słowo kluczowe: marketing reklama sprzedaż
Książka zawiera ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (koło Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1051.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej