Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(24)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Grzesiek Agnieszka
(1)
Kierzyk Tadeusz
(1)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Mącik Radosław
(1)
Ozimek Irena
(1)
Radziukiewicz Małgorzata
(1)
Rokicka Grażyna
(1)
Rudawska Iga
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Szopiński Tomasz (ekonomia)
(1)
Słaby Teresa
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(24)
SPOŻYCIE
(5)
TURYSTYKA
(5)
POSTAWY
(4)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(3)
CENTRA HANDLOWE
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
Handel
(1)
KLAUZULE ABUZYWNE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
LUDZIE STARZY
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OWOCE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZEMYSŁ ODZIEŻOWY
(1)
PRZEMYSŁ ROLNO-SPOŻYWCZY
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
STUDENCI
(1)
Sprawiedliwy handel
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UMOWA
(1)
USŁUGI
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
Temat: czas
1989-
(5)
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
konsument
(16)
zachowania konsumenckie
(8)
konsumpcja
(6)
gospodarstwo domowe
(5)
Internet
(2)
ochrona konsumenta
(2)
rynek turystyczny
(2)
aktywność turystyczna
(1)
akulturacja
(1)
badania jakościowe
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
centra handlowe
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dekonsumpcja
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-commerce
(1)
e-edukacja
(1)
e-handel
(1)
e-konsument
(1)
e-kultura
(1)
e-turystyka
(1)
e-ubezpieczenia
(1)
e-usługi
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomika informacji
(1)
franchising
(1)
handel elektroniczny
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
instytucjonalizm
(1)
jakość produktu
(1)
jakość usług
(1)
jakość życia
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
kompetencje
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja zrównoważona
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura fizyczna
(1)
ludzie starzy
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
młodzież
(1)
organizacje non-profit
(1)
owoce
(1)
podpis elektroniczny
(1)
potrzeba
(1)
prawo
(1)
produkt owocowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo usługowe
(1)
przetwory owocowe
(1)
przetwórstwo
(1)
płatności elektroniczne
(1)
racjonalność konsumpcji
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rynek internetowy
(1)
rynek odzieżowy
(1)
rynek produktów
(1)
sklep internetowy
(1)
sprawiedliwy handel
(1)
sprzedaż
(1)
starość
(1)
starzenie się społeczeństwa
(1)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(1)
turystyka
(1)
turystyka kulturowa
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zachowania innowacyjne
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zadłużenie
(1)
zakupy internetowe
(1)
żywność modyfikowana genetycznie
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Obyczaje, Prawo i Polityka, Życie Codzienne)
Bibliogr. s. 167-[172].
Książka Grzegorza Makowskiego została oparta na badaniach przeprowadzonych w Galerii Mokotów - największym dotychczas centrum handlowym w Europie Środkowowschodniej. Zawiera nie tylko interesujący opis funkcjonowania centrum handlowego, ale również analizę społecznego znaczenia ośrodków rozrywkowo-handlowych oraz wpływu, jaki wywierają na rozwój kultury popularnej. Drobiazgowa analiza socjologiczna jest poparta mnóstwem przykładów obecności ośrodków handlowych w życiu społecznym i kulturalnym, w filmie, teatrze, a nawet poezji i religii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8745 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8744.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10218.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 145-147.
Praca poświęcona jest zagadnieniu klauzul abuzywnych we wzorcach umownych stosowanych przez organizatorów turystyki przy zawieraniu z konsumentami umów o imprezę turystyczną. Temat powyższy wynika ze skrzyżowania zakresów dwóch regulacji unijnego prawa ochrony konsumenta - Dyrektywy 93/13 w sprawie nieuczciwych warunków w umowach konsumenckich oraz Dyrektywy 90/314 w sprawie zorganizowanych podróży, wakacji i wycieczek. Książka powstała pierwotnie jako praca magisterska w Katedrze Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. W piątej edycji konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu turystyki, organizowanego przez Departament Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki, praca ta zdobyła drugą nagrodę, a ponadto Jury Konkursu podjęło decyzję o sfinansowaniu jej publikacji i rozpowszechnieniu w branży turystycznej. Poprzez zestawienie wybranych orzeczeń sądów państw członkowskich Unii Europejskiej z wyrokami Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjęto próbę wytłumaczenia nieuczciwości klauzul wpisanych do polskiego rejestru postanowień, uznanych za niedozwolone w kontekście trendów ogólnoeuropejskich. Pragnieniem autorki jest przyczynienie się do lepszego wyjaśnienia celowości kontroli abstrakcyjnej wzorców umów stosowanych w branży turystycznej oraz popularyzacja przekonania, że eliminacja klauzul niedozwolonych jest korzystna dla przedsiębiorców nie tylko ze względu na możliwość uniknięcia kar administracyjnych, lecz także ze względu na korzyści ekonomiczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7605.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8606.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej