Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(21)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Mruk Henryk
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Waśkowski Zygmunt
(2)
Aluchna Maria
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Burda Kinga
(1)
Czernecka Julita
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Krzysztoszek Jana
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Kwiatek Piotr
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Pacut Mirosław
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zieliński Marek
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Śliwińska Krystyna
(1)
Żukowska Joanna (nauki ekonomiczne)
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(20)
PUBLIC RELATIONS
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
TURYSTYKA
(2)
BANKI
(1)
Decyzje
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
KOSMETYKA
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja marketingowa
(14)
public relations
(6)
reklama
(5)
komunikacja społeczna
(3)
konsument
(3)
marka
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
Internet
(2)
e-commerce
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja biznesowa
(2)
lobbing
(2)
marketing
(2)
marketing bezpośredni
(2)
organizacja nonprofit
(2)
portal społecznościowy
(2)
sponsoring
(2)
wizerunek
(2)
Facebook
(1)
Web 2.0
(1)
administracja publiczna
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
branding
(1)
decyzje zakupowe
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-administracja
(1)
e-marketing
(1)
e-urząd
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
ekonomika informacji
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
event
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
informacja rynkowa
(1)
innowacje
(1)
jakość kształcenia
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania społeczna
(1)
klaster
(1)
klient
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja werbalna
(1)
komunikator
(1)
kosmetyka
(1)
lojalność konsumentów
(1)
ludzie starzy
(1)
marketing communication
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społecznościowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing terytorialny
(1)
media społecznościowe
(1)
merchandising
(1)
motywowanie pracowników
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
platforma dyskusyjna
(1)
polityka
(1)
postawa
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
region
(1)
reklama internetowa
(1)
rynek usług
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
segmentacja rynku
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sprzedaż osobista
(1)
strategia
(1)
strona WWW
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
służba zdrowia
(1)
wizerunek banku
(1)
wycena
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest efektem prac badawczych prowadzonych w ramach projektu Ministerstwa Nauki i Informatyzacji "Ocena procesów komunikowania się na rynku przedsiebiorstw - ujęcie modelowe", w którym autorzy pełnili rolę kierownika (Grzegorz Leszczyński) i głównych wykonawców (Piotr Kwiatek i Marek Zieliński). Realizacja tego projektu była znacznie łatwiejsza dzięki współpracy studentów specjalności Komunikacja w biznesie Uniwersytetu Ekonomcznego w Poznaniu, którym należą się szczególne podziękowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8185.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9525.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 208)
Bibliogr. przy art.
Komunikacja rynkowa stanowi coraz częściej podstawowy obszar zainteresowań wielu pracowników nauki zajmujących się marketingiem. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do refleksji nad rolą i znaczeniem tego obszaru aktywności przedsiębiorstw w budowaniu strategii i przewagi konkurencyjnej na rynku. Zachodzące procesy globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój nowych technologii, wzmocnienie pozycji klienta na rynku, rozwój mediów społecznościowych, a także rosnące znaczenie marketingu w pobudzaniu przedsięwzięć biznesowych i budowaniu relacji na rynku powodują że komunikacja odgrywa kluczowe znaczenie w działalności podmiotów na rynku. Stąd też pojawia się w ostatnich latach zapotrzebowanie praktyki gospodarczej na analizowanie tych zagadnień pozwalające na wyciąganie wniosków i uogólnień dotyczących prawidłowości zachodzących w obszarze procesów i narzędzi komunikacji marketingowej wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa działające na różnych rynkach. Podejmowane przez liczne ośrodki akademickie badania empiryczne dotyczące komunikacji rynkowej owocują coraz większym porządkowaniem pojęć i ustalaniem zależności między różnymi obszarami komunikacji rynkowej. (Wstęp)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13269.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing communication / Joanna Żukowska. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 117 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr., netogr. s. 110-114. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16926.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej