Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(64)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje naukowe
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(61)
dostępne
(58)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(39)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Garvin Charles D
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lennecke Kirsten
(2)
Makara-Studzińska Marta
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Owczarek Artur
(2)
Seabury Brett A
(2)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Baney Joann
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Baryluk Marzena
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Biel Dariusz
(1)
Bielak Marlena
(1)
Bielska Dorota Emilia
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Chlabicz Sławomir
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czachowski Sławomir (1954- )
(1)
Domalewska Aneta
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Drzewowski Mirosław
(1)
Eason Adam
(1)
Erikson Thomas (1965- )
(1)
Fiedor Marian
(1)
Frydrychowicz Stefan
(1)
Geller Tatiana
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goyder Caroline
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Harwas-Napierała Barbara
(1)
Iwanowicz-Palus Grażyna
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaracz Jan
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Kamińska Izabela (pedagog)
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Knapp Herschel
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koester Jolene
(1)
Kominarec Igor (1949- )
(1)
Kozyra Beata
(1)
Krawczak Marcin
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Leonard Andrew
(1)
Lewicki Czesław
(1)
Lustig Myron W
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marcinowicz Ludmiła
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Maruszkin Małgorzata
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morreale S.P
(1)
Nowak Anna (psycholog)
(1)
Nowicka Teresa
(1)
Oparka Sylwia
(1)
Ołtarzewska Alicja Małgorzata
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Patrzała Amelia
(1)
Pawlik Beata
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Popescu Teodora (1974- )
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Ratajska Anna
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Scannell Edward E
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Spitzberg B.H
(1)
Stanek Aleksandra
(1)
Stankiewicz Janina
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Steciwko Andrzej (1950-2012)
(1)
Stewart John
(1)
Szóstak Andrzej
(1)
Thomson Peter
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(62)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(61)
angielski
(3)
Odbiorca
Opiekunowie medyczni
(1)
Temat
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(35)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(21)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(15)
Komunikacja interpersonalna
(14)
NEGOCJACJE
(4)
OPIEKA SPOŁECZNA
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(3)
ORGANIZACJA
(3)
APTEKARSTWO
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
KONFLIKT
(2)
Kapitał społeczny
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Lekarze a pacjenci
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
NAUCZYCIELE
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
SZPITALE
(2)
Stres zawodowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
ANOREKSJA
(1)
Asystenci rodzin
(1)
BEZDOMNOŚĆ
(1)
BLOGI
(1)
BULIMIA
(1)
Bariery komunikacyjne
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CHORZY PSYCHICZNIE
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
Chorzy przewlekle
(1)
DIAGNOSTYKA
(1)
Działanie
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Etyka zawodowa
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Grupa turystyczna
(1)
HOTELARSTWO
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
JĘZYKI
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Lekarze rodzinni
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING SZEPTANY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MAŁŻEŃSTWO
(1)
MOTYWACJA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
NAŁÓG
(1)
Narracja
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Opiekunowie medyczni
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
PEDOFILIA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PRACA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PSYCHIATRIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Perswazja
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Porozumienie bez przemocy
(1)
Położne
(1)
Praca socjalna
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Psychologia lekarska
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZICE
(1)
RODZINA
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Retoryka
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
SPONSORING
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Opracowanie
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Medycyna i zdrowie
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja interpersonalna
(24)
komunikacja
(8)
pacjenci
(5)
praca socjalna
(5)
psychologia
(5)
stres
(5)
komunikacja niewerbalna
(4)
komunikacja werbalna
(4)
konflikt
(4)
negocjacje
(4)
zarządzanie
(4)
komunikacja społeczna
(3)
motywacja
(3)
organizacja
(3)
perswazja
(3)
umiejętności komunikacyjne
(3)
apteka
(2)
asertywność
(2)
autoprezentacja
(2)
bariery komunikacyjne
(2)
communication
(2)
diagnoza społeczna
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
interwencja
(2)
kapitał społeczny
(2)
kompetencje społeczne
(2)
komunikacja międzykulturowa
(2)
komunikowanie interpersonalne
(2)
mediacja
(2)
mobbing
(2)
obsługa klienta
(2)
osobowość
(2)
praca
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
szkoła
(2)
szpital
(2)
służba zdrowia
(2)
wizerunek
(2)
więź społeczna
(2)
wpływ społeczny
(2)
wychowanie
(2)
Internet
(1)
agresja
(1)
aktywność
(1)
aktywność ruchowa
(1)
aktywność zawodowa
(1)
analiza transakcyjna
(1)
anoreksja
(1)
asystent rodziny
(1)
badanie psychiatryczne
(1)
bezdomność
(1)
bigoreksja
(1)
blog
(1)
budowanie zespołu
(1)
bulimia
(1)
choroby psychiczne
(1)
coaching
(1)
communicative competence
(1)
confidence
(1)
culture
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
edukacja medialna
(1)
etyka zawodowa
(1)
gniew
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
grupa
(1)
gry
(1)
głos
(1)
hazard
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja
(1)
intercultural communication
(1)
interpersonal communication
(1)
język
(1)
klient
(1)
kod komunikacyjny
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje personalne
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja intrapersonalna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja z pacjentem
(1)
konsultacja lekarska
(1)
konsultacja telefoniczna
(1)
konsumpcja
(1)
kontekst społeczny
(1)
korespondencja
(1)
korespondencja służbowa
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacji
(1)
language
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki tej lekturze szybko dowiesz się w jaki sposób komunikować się z dużym audytorium, przekonać innych do swoich racji, ale również jak zabłysnąć elokwencją podczas mniej oficjalnych spotkań. Pozycja obowiązkowa nie tylko dla wykładowców, managerów czy trenerów. Pomaga ona również lepiej komunikować się z najbliższymi. Autorka przedstawia w książce proste techniki i metody pomagające przełamać naturalny lęk przed publicznymi wystąpieniami oraz rady jak się prezentować w trakcie mówienia. Podkreśla również, że ważny jest całokształt występu, a nie tylko treść przemówienia. Dzięki systematycznym ćwiczeniom każdy może stać się mówcą doskonałym. Dzięki metodom zawartym w tej książce: zrobisz dobre, pierwsze wrażenie, wzbudzisz szacunek u słuchaczy, zainteresujesz audytorium, zyskasz pewność siebie w trakcie mówienia, będziesz wyluzowany, pozbędziesz się stresu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10445.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The big book of people skills games.
Książka zawiera bogaty zestaw materiałów, które pomogą w rozwijaniu ważnych kompetencji pracowników, jakimi są umiejętności interpersonalne, i w stworzeniu efektywnego, przyjaznego i twórczego środowiska pracy. Oprócz przejrzystej prezentacji najważniejszych zagadnień z tej dziedziny, zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej, autorzy dostarczają zbioru kilkudziesięciu atrakcyjnych, interaktywnych gier i ćwiczeń grupowych gotowych do zastosowania podczas szkoleń rozwijających umiejętności interpersonalne. Są one niezwykle użytecznym i przynoszącym wymierne efekty narzędziem dla trenerów i szkoleniowców, a także - ze względu na uniwersalność i możliwość dostosowania do różnorodnych warunków i potrzeb - dla menedżerów, szefów zespołów i pracowników działów personalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14530.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15470.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Technological innovations in communication, transportation and various information tools have helped to create the greatest mixing of cultures that the world has ever seen. In order for you to function well in your private and public lives today, you will need to be competent in intercultural communication. Our goal in this book is to give you the knowledge, motivation, and skills to accomplish that objective. Considerable progress has been made by scholars and practitioners of intercultural communication over the past several years, and this edition accurately reflects their progress. Updates throughout the book provide you with the most contemporary scholarship and applications available to help prepare you to be a successful intercultural communicator in a variety of contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13423.XXIV. [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik / ABC Wolters Kluwer business)
Tyt. oryg. : Guide to Interpersonal Communication
Indeks s. 117-120
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7746.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8751.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8702.III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701.III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10177.III.10 [Czytelnia B], 10176.III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej