Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(184)
Forma i typ
Książki
(162)
Rejestracje audio i wideo
(19)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Programy komputerowe
(9)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(169)
dostępne
(86)
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(26)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(66)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(174)
Autor
Evans Virginia
(35)
Dooley Jenny
(33)
Cruz Christopher sol
(6)
Herrera Mario
(6)
Kotane L.V
(6)
Edwards Lynda
(5)
Broadbent Paul
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Griesbach Heinz (1931- )
(4)
Ruddle Mary
(4)
Beatty Ken
(3)
Bogucka Mariola
(3)
Bohlke David
(3)
Chomacki Kate
(3)
Dakowska Maria
(3)
Lansford Lewis
(3)
Latham-Koenig Christina (1952- )
(3)
Obee Bob
(3)
Oxenden Clive (1953- )
(3)
Perrett Jeanne
(3)
Richardson Karen
(3)
Steinbrich Piotr
(3)
Ur Penny
(3)
Yeates Eunice
(3)
Cohen Ulrike
(2)
Deczewska Justyna
(2)
Dummett Paul
(2)
Grandi Nicoletta
(2)
Grundy Peter
(2)
Harmer Jeremy (1947- )
(2)
Hart Claire
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Parker Stephanie
(2)
Sheils Colleen
(2)
Stephenson Helen
(2)
Thornbury Scott
(2)
Wadsworth Pamela
(2)
Świrko Krzysztof
(2)
Ščukin Anatolij N
(2)
Akšina T.E
(1)
Ansel Linnette
(1)
Bailey Stephen
(1)
Ball Rhiannon
(1)
Barber Daniel
(1)
Bazvanova T.N
(1)
Becker-Mrotzek Michael
(1)
Bociek Hania
(1)
Brookes Arthur
(1)
Broomhead Lisa
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Brown James Dean
(1)
Cevik Ben
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Clark Alisha
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Dakowska Maria (1950- )
(1)
Daloiso Michele
(1)
Dangerfield Les
(1)
Dellar Hugh
(1)
Doff Adrian
(1)
Driggs Colleen
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Duran David
(1)
Ellis Rod
(1)
Erocak Linnette Ansel
(1)
Escobar Linda
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Gajewska Elżbieta
(1)
Gamble Nikki
(1)
Gardner Howard
(1)
Gopen George D
(1)
Gorbenko V.D
(1)
Grellet Francoise
(1)
Gude Kathy
(1)
Gunn Chris
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harrison Mike
(1)
Hedge Tricia
(1)
Hill Robert
(1)
Hobsbaum Angela
(1)
Hogue Ann
(1)
Hyland Ken
(1)
Ianetta Melissa
(1)
Invernizzi Marcia
(1)
Jaroszewska Anna (germanistka)
(1)
Johnston Francine R
(1)
Juel Connie
(1)
Keer Hilde Van
(1)
Kelly Gerald
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Koselak Jeremy
(1)
Leimanis-Wyatt Maija
(1)
Lemov Doug 1967-
(1)
Lewis-Wagner Donna
(1)
Lochowski Tessa
(1)
Longworth Steve
(1)
Lyall Brad
(1)
Mac Naughton Glenda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(109)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(46)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Wielka Brytania
(60)
Rosja
(12)
Anglia
(4)
Kiribati
(4)
Kalifornia (USA)
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Kanada
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
nieznany (d)
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(96)
polski
(74)
rosyjski
(13)
Odbiorca
Poziom średniozaawansowany
(10)
A2 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom profesjonalny
(4)
Szkoły wyższe
(4)
C1 plus
(3)
Poziom podstawowy
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
B2 poziom biegłości językowej
(2)
Dorośli
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
A1 poziom biegłości językowej
(1)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
C1 poziom biegłości językowej
(1)
C2 poziom biegłości językowej
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Poziom podstawowy A1-A2
(1)
Poziom podstawowy B1-B1+
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(93)
Język angielski
(47)
Nauczanie
(38)
Nauczanie języków obcych
(29)
JĘZYKI
(13)
Język rosyjski
(12)
Język środowiskowy
(11)
JĘZYK NIEMIECKI
(9)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(4)
JĘZYK ROSYJSKI
(4)
MATEMATYKA
(4)
Tutoring
(4)
CZYTANIE
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(2)
PSYCHOLINGWISTYKA
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
EGZAMINY
(1)
Gry edukacyjne
(1)
INTERNET
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Język rosyjski (przedmiot szkolny)
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języka angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMPUTERY
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MYŚLENIE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metodologia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
NAUCZANIE
(1)
NIEPOWODZENIA SZKOLNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Pisanie
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
SZTUKA
(1)
SZTUKA ANGIELSKA
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Sprawność językowa
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
TEATR ANGIELSKI
(1)
TESTY
(1)
UCZNIOWIE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Gatunek
Podręcznik
(68)
PODRĘCZNIKI
(64)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(19)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(17)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
PODRĘCZNIKI do NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
Podręczniki
(1)
Program edukacyjny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(47)
Językoznawstwo
(44)
Zarządzanie i marketing
(11)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(96)
English language
(80)
writing
(55)
reading
(47)
speaking
(41)
listening
(37)
grammar
(26)
primary school
(20)
primary school education
(20)
ELT
(11)
advanced level
(11)
бизнес
(11)
русский язык
(11)
English
(10)
intermediate level
(10)
elementary level
(7)
learning
(7)
pre-intermediate level
(7)
science
(6)
teacher's book
(6)
A2 (poziom biegłości językowej)
(5)
handbook
(5)
język obcy
(5)
EFL
(4)
basic level
(4)
linguistics
(4)
mathematic
(4)
nauczanie
(4)
resource book
(4)
study
(4)
study and teaching
(4)
teacher
(4)
tutoring
(4)
upper-intermediate level
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(3)
student's book
(3)
vocabulary
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
children
(2)
dydaktyka
(2)
foreign language
(2)
foreign speakers
(2)
glottodydaktyka
(2)
język rosyjski
(2)
language
(2)
language teaching
(2)
literacy
(2)
literature
(2)
methodology
(2)
nauczanie języków obcych
(2)
reading comprehension
(2)
second language
(2)
second language acquisition
(2)
uczenie się
(2)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
CPE
(1)
DVD
(1)
ESL
(1)
First Certificate in English
(1)
activity game
(1)
applied linguistics
(1)
art
(1)
autonomia
(1)
badania empiryczne
(1)
business English
(1)
classroom environment
(1)
communication skills
(1)
computer
(1)
copying
(1)
coursebook
(1)
creative teaching
(1)
creative thinking
(1)
crossword
(1)
czytanie
(1)
didactics
(1)
drama (ped.)
(1)
dyslexia
(1)
e-learning
(1)
education
(1)
elementary education
(1)
emergency medical services
(1)
essay
(1)
examination
(1)
fonetyka
(1)
game
(1)
gramatyka
(1)
higher education
(1)
imagination
(1)
intelligence
(1)
kompetencje językowe
(1)
language acquisition
(1)
language assessment
(1)
language learning
(1)
language testing
(1)
leksykon
(1)
method
(1)
metodologia
(1)
184 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Outcomes : intermediate student's book / Hugh Dellar, Andrew Walkley. - Second Edition. - Hampshire : National Geographic Learning, a Cengage Learning Company, 2016. - 182 strony : ilustracje kolorowe ; 27 cm + 1 dysk optyczny.
Outcomes 2nd edition to kolejna edycja popularnego kursu uzupełniona o materiały National Geographic i doskonałe filmy. Charyzmatyczny Hugh Dellar wykorzystał najlepsze elementy poprzedniej wersji i stworzył nowoczesny podręcznik dla studentów, którzy chcą nauczyć się prawdziwego British English oraz lepiej zrozumieć współczesny świat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18416.XXIV.13 [Magazyn 1], P.18417.XXIV.13 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20994.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20993.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How will English File get your students talking? Advanced Plus is for higher-level students who want to push the boundaries of their English learning. Workbook reinforces each lesson and can be used as extra practise during class, or set as homework.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1457.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1456.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How will English File get your students talking? Advanced Plus is for higher-level students who want to push the boundaries of their English learning. Workbook reinforces each lesson and can be used as extra practise during class, or set as homework.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.1459.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1458.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Outcomes : intermediate workbook book / Amanda Maris. - Second Edition. - Hampshire : National Geographic Learning, a Cengage Learning Company, 2016. - 136 stron : ilustracje kolorowe ; 27 cm + 1 dysk optyczny.
Outcomes 2nd edition to kolejna edycja popularnego kursu uzupełniona o materiały National Geographic i doskonałe filmy. Charyzmatyczny Hugh Dellar wykorzystał najlepsze elementy poprzedniej wersji i stworzył nowoczesny podręcznik dla studentów, którzy chcą nauczyć się prawdziwego British English oraz lepiej zrozumieć współczesny świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20995.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14038.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Językowa Dzisiaj. Podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja jest znakomitym podręcznikiem dla studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obych. Ukazuje cele programowe kształcenia językowego od strony ucznia, określa cechy istotne w pewnych grupach wieku i zaawansowania uczniów, wskazuje typowe uczniowskie trudności i omawia praktyczne sposoby, w jakie nauczyciel może je pokonać. W kolejnych rozdziałach podręcznika autorzy omawiają: nowoczesne cele nauczania języka obcego, wymagania nowej podstawy programowej, europejską politykę językową, rozwijanie kompetencji interkulturowych, umiejętność posługiwania się nowymi technologiami, problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się języka obcego, trudności, z którymi borykają się uczniowie oraz sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu. Podręcznik uwzględnia również obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11412.V.8 [Wypożyczalnia A], P.11411.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12625.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 432-460.
Książka stanowi wprowadzenie do dyscypliny określanej mianem glottodydaktyki. Ma charakter podręcznika akademickiego, przygotowanego w formie wykładu uniwersyteckiego oraz w formacie aktywności dydaktyczno-pedagogicznych i studiów przypadku do zrealizowania na zajęciach o charakterze seminaryjno-konwersatoryjnym. W swojej koncepcji odnosi się do refleksyjnych nurtów kształcenia nauczycieli języków obcych, oferując użytkownikom publikacji osobiste doświadczanie na sobie współczesnych trendów i koncepcji glottodydaktycznych. Zamieszczone w tomie studia przypadków i zadania odnoszą się do nauczania poszczególnych języków obcych, traktowanych jako element jednego ogólnego kształcenia językowego. Zawartość książki skorelowana jest z wymaganiami sformułowanymi w obecnych i przygotowywanych standardach kształcenia nauczycieli. Odnosi się do treści skupionych w ramach ogólnej dydaktyki językowej i pedagogiki, które realizowane są na wszystkich specjalizacjach nauczycielskich prowadzonych w ramach neofilologii (anglistyk, germanistyk, romanistyk, iberystyk, italianistyk, rusycystyk), lingwistyk stosowanych i glottodydaktyki polonistycznej. Pod względem treści obejmuje całościowy przegląd rozwoju glottodydaktyki, zwracając uwagę na perspektywy i kierunki jej dalszego rozwoju. Książka jest adresowana do studentów wszystkich ścieżek kształcenia nauczycieli języków obcych. Jej użytkownikami stają się tym samym studiujący specjalizacje nauczycielskie zarówno na studiach licencjackich, magisterskich, jak i kwalifikacyjnych podyplomowych w ramach wszystkich języków obcych obecnych w polskim systemie edukacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18759.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18758.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 547-560. Indeksy.
The Oxford Guide for Writing Tutors introduces two conversations to the tutor's preperation, one about the creation of knowledge in writing programs, the other about tutor research. This approach to tutor training provides several benefits. First, it allows tutors to test their theories ofwhat might work in a writing center session and helps them to move professional conversation towards why such things happen. They bridge the theory-practice divide that often frustrates both novices and experiences tutors. By conducting research to answer such questions, tutors can help themselves, the writers with whom they work, their fellow tutors - and the writers with whom they work. And, further, this approach gives the reader new methods for appreciating and critiquing scholarly work, making it easier tounderstand the best ways to help writers and to move the field forward.As writing tutoring programs take on a variety of forms and pursue a range of missions, this book aims to create a flexible text whose contents can be easily rearranged to support a broad spectrum of reader needs. Each chapter, accordingly, can be read independently; the text does not rely on asequential reading to create meaning.The book also includes intra-textual and extra-textual references for the reader who wants to inquire further. That is, throughout the book are references to material in other chapters that might be of interest to the reader intrigued by the topic at hand. So too, in each chapter, we includereferences to and citations of the scholarship that supports much of the "common knowledge" of the field, including, in the Handbook, both previous tutor education textbooks and research from the field. The aim is to aid the interested reader's inquiry into the scholarship of the field as well as toground advice about practice in research that testifies to the effectiveness a range of tutoring practices. Much of the scholarship cited throughout the book is authored by undergraduate tutor-researchers as well as several former tutors who were graduate students when they published their articles. This crucial aspect best models the ways in which tutors themselves can bring together practice andresearch, in their day-to-day work and in their informed thinking about this work. Including tutor voices is an important tradition of the tutor education textbook because these are voices that speak to the issues concerning tutors in a range of institutions and programs across the country.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17673.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Book buddies : a tutoring framework for struggling readers / Francine R. Johnston, Marcia Invernizzi, Connie Juel, Donna lewis-Wagner. - Second edition. - New York : The Guilford Press, 2009. - XIV, 210 stron : ilustracje ; 26 cm + 1 dysk optyczny (DVD).
Bibliografia strony 197-199.
This popular, practical resource provides guidelines for setting up a successful tutorial program in grades K-3 and presents a field-tested lesson format for individualized instruction. Clear explanations and examples demonstrate how to use the book's wealth of activities and exercises to assess students and build specific reading, writing, and spelling skills. Adding greatly to the second edition's utility is an included 70-minute DVD depicting sample sessions with a beginning reader and a late beginning reader.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17676.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wokół Kompetencji)
Bibliogr. przy pracach.
"Ukazanie się kolejnego wyczerpującego opracowania na temat autonomii jest cennym wkładem do dyskusji o teraźniejszości i przyszłości dydaktyki języków obcych w naszym kraju na różnych poziomach biegłości i w różnych grupach wiekowych - od nauczania wczesnoszkolnego po szkoły wyższe, w tym filologie obce. (...) Artykuły włączone do zbioru wnoszą wiele nowych treści w postaci nie tylko dalszych przemyśleń na temat konieczności zreformowania zasad organizacji procesu dydaktycznego oraz nowocześniejszego zdefiniowania ról pełnionych przez uczniów i pedagogów, lecz także w formie interesujących doniesień badawczych, nierzadko odwołujących się do zupełnie nowych możliwości stwarzanych przez współczesną technologię edukacyjną i nieskrępowany obieg informacji." (prof. dr hab. Jan Majer)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13518.V.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
Keynote : Upper Intermediate : Student's book / Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. - Andover : National Geographic Learning, 2016. - 183 strony : ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
Do książki dołączona jest płyta DVD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Workbook - sygn.
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19807.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19806.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading comprehension is so much more than just reading words, and this book explains how to develop all aspects of it for pupils aged 7–11. Written by top experts in the field, it includes eleven in-depth case studies – taken from real-life classrooms – of lessons on fiction and non-fiction, poetry and picture books, advertising and film.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17398.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 142-152.
Using Peer Tutoring to Improve Reading Skills is a very practical guide, offering a straightforward framework and easy-to-implement strategies to help teachers help pupils progress in reading. A succinct introduction, it shows how schools can make positive use of differences between pupils and turn them into effective learning opportunities. Outlining the evidence base supporting peer tutoring approaches, it explores the components of the reading process and explains how peer tutoring in reading can be used with any method of teaching reading.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17715.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17675.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okładce i stronie tytułowej: "TED Talks".
Książka zawiera 2 płyty Audio CD o tej samej sygnaturze. Uzupełnieniem kompletu jest Student's Book - sygn.
Through life-changing stories, respected thinkers and authentic presentations, Keynote promotes a deeper understanding of the world and gives students the courage and means to express themselves in English. Communication, collaboration and creative thinking drive students towards real 21st century outcomes and encourage them to respond to ideas and find their own voice. Both students and teachers will emerge with new confidence, new ideas and a new determination to communicate in this increasingly information-rich world of Global English.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19809.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19808.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy tom kursu do językka rosyjskiego na poziomie podstawowym A1-A2 zapewnia: materiał na 120 godzin aktywnej nauki języka rosyjskiego, różnorodne i sprawdzone materiały, aktualne i przydatne słownictwo, przejrzysty układ graficzny, sprzyjąjący samodzielnej nauce, lekcje powtórzeniowe w każdym rozdziale, wygodny dostęp do nagrań poprzez QR kody, banki słownictwa (Quizlet) i tablice gramatyczne na Facebooku. Nowa, 2-tomowa seria podręczników dla dorosłych rozpoczynających naukę języka rosyjskiego od podstaw. Polecana do szkół językowych i wyższych, a także do nauczania indywidualnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.18670.XXII.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22612.XXII.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22611.XXII.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera autorską koncepcję dydaktyki języków obcych jako nauki: a) względnie autonomicznej, tzn. określającej swój przedmiot badań według własnych priorytetów, b) empirycznej, czyli docierającej do rzeczywistych procesów użycia języka jako komunikacji językowej, oraz, przede wszystkim, c) humanistycznej, stawiającej w centrum swojego zainteresowania osobę ucznia jako podmiot procesów użycia i uczenia się języka. Czytelnik znajdzie w książce uzasadnienie, dlaczego tylko tak rozumiana dyscyplina naukowa może mieć szanse na generowanie wiedzy praktycznie użytecznej, to znaczy aplikacji będących podstawą nowoczesnego i profesjonalnego nauczania języków obcych, zwłaszcza angielskiego, w skali masowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18000.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17999.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Multiple Intelligences : New Horizons / Howard Gardner. - First Edition. - New York : Basic Books; 2006. - IX, 300 pages ; 24 cm
Includes index.
Howard Gardner's brilliant conception of individual competence has changed the face of education in the twenty-three years since the publication of his classic work, Frames of Mind. Since then thousands of educators, parents, and researchers have explored the practical implications and applications of Multiple Intelligences theory--the powerfulnotion that there are separate human capacities, ranging from musical intelligence to the intelligence involved in self-understanding. The first decade of research on MI theory and practice was reported in the 1993 edition of Multiple Intelligences. This new edition covers all developments since then and stands as the most thorough and up-to-date account of MI available anywhere. Completely revised throughout, it features new material on global applications and on MI in the workplace, an assessment of MI practice in the current conservative educational climate, new evidence about brain functioning, and much more.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17984.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączono płytę Audio o tej samej sygnaturze.
English File Fourth Edition Advanced Plus Student's Book with Online Practice - Podręcznik z kodem dostępu do dodatkowych ćwiczeń interaktywnych na platformie English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji. Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy. Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22543.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22542.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Teacher Training and Development)
"English for the Teacher" is a course which enables teachers to improve their language ability for a number of purposes - using English in the classroom, making professional contacts, reading about the teaching of English and discussions with colleagues and students. As well as providing language practice for the four skills, it also invites teachers to comment on the learning value of what they are doing and thus discuss and reflect on different ways of teaching and learning. In this way, it provides opportunities for more general professional development. * A short Introduction for users explains the basic principles underlying the material. * Each unit focuses on a theme from the world of teaching. * Notes for Trainers give guidance on appropriate classroom methodology. * Guidance is provided for self-study use.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9512 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16861.XXIV.14 [Czytelnia A], P.3183.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Reading : B2+ upper intermediate / Naomi Styles. - London : Harper Collins Publisher, 2014. - 127 stron : fotografie, ilustracje, portrety ; 30 cm.
(The Collins English for Life)
English File Fourth Edition Advanced Plus Student's Book with Online Practice - Podręcznik z kodem dostępu do dodatkowych ćwiczeń interaktywnych na platformie English File to wyjątkowo komunikatywny kurs, który sprawia, że uczniowie chcą mówić po angielsku i mają dużo do powiedzenia na każdej lekcji. Równowaga gramatyki, słownictwa, wymowy i rozwoju sprawności językowych buduje pewność siebie uczniów i słuchaczy. Słuchacze i lektorzy mają wygodny dostęp do dużej ilości materiałów dodatkowych, jak np. nagrania audio, filmy, karty pracy do kopiowania, ćwiczenia interaktywne i wiele innych, zgromadzonych w jednym miejscu online.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22546.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22545.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej