Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(141)
Forma i typ
Książki
(139)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(124)
dostępne
(81)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(38)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(43)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(127)
Autor
Dörnyei Zoltán
(3)
Grundy Peter
(3)
Komorowska Hanna
(3)
Michałowski Bartosz
(3)
Woodward Tessa
(3)
Barrett Barney
(2)
Bowler Bill
(2)
Brewster Jean
(2)
Brown James Dean
(2)
Eastment David
(2)
Ellis Gail
(2)
Erocak Linnette Ansel
(2)
Gerngross Günter
(2)
Gibbons Pauline (1946- )
(2)
Gray Peta
(2)
Hardisty David
(2)
Kapitanova Tamara Ivanovna
(2)
Lankiewicz Hadrian Aleksander
(2)
Laroy Clement (1943- )
(2)
Moskovkin Leonid Viktorovič
(2)
Murphey Tim
(2)
Puchta Herbert
(2)
Sanderson Paul
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Teeler Dede
(2)
Ur Penny
(2)
Wajnryb Ruth
(2)
Watcyn-Jones Peter
(2)
Windeatt Scott
(2)
Wright Andrew
(2)
Wąsikiewicz-Firlej Emilia
(2)
Akhurst Mark (1946- )
(1)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna (1955- )
(1)
Altamirano Annie
(1)
Anderson Marti
(1)
Arens Katherine (1953- )
(1)
Arnold Jane
(1)
Bandura Ewa
(1)
Barone Diane M
(1)
Beddall Fiona
(1)
Berwick Gwen
(1)
Birdsall Melanie
(1)
Blackburn Lucy
(1)
Bociek Hania
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Burns Anne 1945-
(1)
Burrows Phill
(1)
Bygate Martin
(1)
Byrne Donn (1929- )
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chandler Jon
(1)
Chi Julie C
(1)
Chodkiewicz Halina (1950- )
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Cranmer David
(1)
Cummins Jim
(1)
Cunningham Andie (1963- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
DaSilva Iddings Ana Christina
(1)
Davies Geoff
(1)
Devitt Matthew
(1)
Devos Nathan J
(1)
Dignen Bob
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Duff Alan
(1)
Dybiec-Gajer Joanna
(1)
Dyson Leone
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Evans Evans
(1)
Evans Michael (1951-)
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Fix Martin
(1)
Florczak Jacek
(1)
Ford Martyn
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gass Susan M
(1)
Genesee Fred
(1)
Goh Christine Chuen Meng
(1)
Gower Roger (1942- )
(1)
Graham Carolyn
(1)
Gras-Velázquez Adrián
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Hamayan Else V
(1)
Heathfield David
(1)
Hird John
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Hughes Annie
(1)
Jacobs George M
(1)
Jacobson Julie
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(75)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(71)
Kiribati
(26)
Wielka Brytania
(19)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Anglia
(7)
nieznany (us)
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Włochy
(1)
Holandia
(1)
Rosja
(1)
Szwajcaria
(1)
Język
polski
(95)
angielski
(45)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(85)
JĘZYKI
(24)
Metody nauczania
(22)
Nauczanie języków obcych
(22)
NAUCZANIE
(15)
JĘZYK POLSKI
(5)
Język angielski
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE
(4)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
Dwujęzyczność
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
JĘZYK ROSYJSKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
MUZYKA
(3)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
JĘZYK NIEMIECKI
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
KOMPUTERY
(2)
Kompetencje komunikacyjne
(2)
LITERATURA
(2)
Metoda projektów
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
Praca zespołowa
(2)
UCZENIE SIĘ
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Blended learning
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Dzieci
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
English language
(1)
INTERNET
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO KOGNITYWNE
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Językoznawstwo
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts
(1)
Lęk
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(1)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(1)
Nauka czytania
(1)
PIEŚŃ i PIOSENKA
(1)
PIOSENKA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SZTUKA
(1)
TEATR DZIECIĘCY i MŁODZIEŻOWY
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Współdziałanie
(1)
Wymowa
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
NIEMCY
(1)
POLSKA
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Opracowanie
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Językoznawstwo
(21)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(57)
English language
(47)
study and teaching
(15)
language
(11)
ELT
(10)
learning
(10)
education
(9)
foreign language
(9)
reading
(9)
study
(9)
teaching approaches
(9)
EFL
(8)
SLA
(8)
learning strategies
(8)
primary school
(8)
ESL
(7)
methods of teaching
(7)
photocopiable materials
(6)
song
(6)
speaking
(6)
teacher's book
(6)
linguistics
(5)
materials for teachers
(5)
methodology
(5)
nauczanie
(5)
resource book
(5)
young learners
(5)
Great Britain
(4)
intermediate level
(4)
język polski
(4)
language arts
(4)
language learning
(4)
primary school education
(4)
pronunciation
(4)
story
(4)
teaching materials
(4)
Internet
(3)
bilingualism
(3)
class management
(3)
classroom activities
(3)
communication
(3)
conversation
(3)
culture
(3)
drama
(3)
foreign speakers
(3)
grammar
(3)
group work
(3)
język angielski
(3)
język obcy
(3)
kultura
(3)
listening
(3)
literature
(3)
metody nauczania
(3)
music
(3)
pre-intermediate level
(3)
psychology
(3)
reading comprehension
(3)
vocabulary
(3)
writing
(3)
United States
(2)
activity program
(2)
advanced level
(2)
applied linguistics
(2)
book
(2)
children's literature
(2)
communication skills
(2)
czytanie
(2)
drama (ped.)
(2)
dydaktyka
(2)
educational games
(2)
edukacja międzykulturowa
(2)
festivals
(2)
games
(2)
language acquisition
(2)
learning methods
(2)
lesson planning
(2)
literary form
(2)
motivation
(2)
newspaper
(2)
observation
(2)
research
(2)
scaffolding
(2)
subject dictionary
(2)
teacher development
(2)
teacher education
(2)
technology
(2)
the Internet
(2)
upper-intermediate level
(2)
youth
(2)
CELTA
(1)
FCE
(1)
Japanese speakers
(1)
Phonetic Difficulty Index
(1)
TESOL
(1)
anxiety
(1)
art
(1)
audio-visual aids
(1)
bilingual education
(1)
blended learning
(1)
business presentations
(1)
141 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
This text focuses on the skills and processes necessary for understanding statistical research in language learning Designed for language teachers with no previous background in statistics, the paperback edition focuses on the skills and processes necessary for understanding statistical research in language learning. Brown explains the basic terms of statistics, the structure and organization of statistical research reports, the system of statistical logic, and how to decipher tables, charts, and graphs. By the end of the book, readers will be able to make knowledgeable judgments about the relative qualities of a study and to assess the value of the results of a study in relation to a specific language teaching situation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3217.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3216.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniques for Classroom Interaction / Donn Byrne. - London ; New York : Longman, [1995]. - 108 s. : ryc. ; 22 cm.
(Longman Keys to Language Teaching)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3260.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3259.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Practical Primary Drama / Geoff Davies. - [Oxford] : Heinemann, 1991. - 63 s. ; 22 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching methodology
This book provides many useful suggestion on preparing and conducting drama sessions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 775.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.105 [Magazyn 1], P.104 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.107.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.106.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(UTB Pädagogik Sprach- und Literaturwissenschaft ; 2809)
Autor
Forma i typ
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8516 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Language learning is not a simple linear process, but involves the ongoing development of skills for a range of purposes. Gibbons sees this development as largely the result of the social contexts and interactions in which learning occurs. By focusing on the ways in which teachers can "scaffold" language and learning in the content areas, she takes a holistic approach - one that appreciates the struggle of students learning a new language, while simultaneously developing subject knowledge in it, and the challenge for teachers to address these needs. Given today's culturally and linguistically diverse classrooms, ESL students can no longer be thought of as a group apart from the mainstream - they are, the mainstream. This book describes the ways to ensure that ESL learners become full members of the school community with the language and content skills they need for success.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10019.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Newspapers / Peter Grundy. - Oxford : Oxford University Press, [2001]. - 134 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL teaching ELT newspaper
Practical, creative and original ideas show teachers how they can make effective use of English-language newspapers in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2046.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Newspapers / Peter Grundy. - Oxford : Oxford University Press, 2004. - 134 s. : il., rys. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching EFL newspaper
Practical, creative and original ideas show teachers how they can make effective use of English-language newspapers in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3495.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(ESL & Applied Linguistics Professional Series / ed. Eli Hinkel)
Index s. 251-258
This book traces the historical development of major language teaching methods in terms of theoretical principles and classroom procedures, and provides a critical evaluation of each. Drawing from seminal, foundational texts and from critical commentaries made by various scholars, Kumaravadivelu examines the profession's current transition from method to postmethod and, in the process, elucidates the relationship between theory, research, and practice. The chief objective is to help readers see the pattern that connects language, learning, teaching methods, and postmethod perspectives.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9770.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka. CD ROM zawiera : Activities 3.13, 4.6, 5.2, 5.4; Case studies 1-9; Classroom language.
This comprehensive guide to methodology and language learning covers the teaching of all four skills as well as assessment and lesson planning. An audio CD containing case study listening activities is included.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9107.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10731.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Action Research : princicples and practice / Jean McNiff. - London ; New York : Routledge, [1995]. - XIX, 164 s. : ryc. ; 23 cm.
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching teacher development
With a foreword by Jack Whitehead
Jean McNiff urges teachers to develop and improve their own classroom practice by taking education research out of the confines of academia and conducting it themselves. Action Research is becoming increasingly important and useful. The author explains its philosophies and practices of action, illustrating her explanations with case studies of recent projects. She also reviews current trends in action research and examines key concepts in its development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3224.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: SLA ESL teaching
Laughing Matters offers over 120 activities which will inject some light-hearted fun into lessons whilst still being grounded in respected language learning theory. Humour is a very effective way to help students remember key concepts and structures. The book contains step-by-step guidance on how to carry out the activities and suggestions for further work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3899.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł. nadtyt. ; for the revised exam.
This First Certificate course uses a variety of contemporary texts to motivate students. Key vocabulary is highlighted in exercises at the beginning of each unit, enabling students to carry out reading, writing and speaking tasks more effectively and confidently; grammar practice is found in a grammar notes section which provides explanations on areas that students find problematic. Four progress tests provide useful exam practice and revision of the preceding units. Additionally, there are a variety of regular and motivating discussion-based activities designed to encourage students to develop confidence and fluency in their oral skills. A workbook (available with and without a key) contains reading texts and further practice of the grammar and vocabulary in the students' book, presented in the style of the FCE exam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7872 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Music & Song / Tim Murphey. - new ed. - Oxford : Oxford University Press, cop. 2010. - 151 s. : il. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Autor
Forma i typ
Tim Murphey offers a ton of non-traditional and creative ways for using music in the ESL classroom in this book. He divides the book into types of activity and indicates language level for each activity. Many of the ideas in this book could be used in the foreign language classroom, as well. This book should be in the personal library of any language teacher who wants to add some creativity and fun into his/her language class.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9108.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10732.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Music & Song / Tim Murphey. - Oxford : Oxford University Press, 2002. - 151 s. : rys. ; 25 cm.
(Resource Books For Teachers)
Autor
Forma i typ
Tim Murphey offers a ton of non-traditional and creative ways for using music in the ESL classroom in this book. He divides the book into types of activity and indicates language level for each activity. Many of the ideas in this book could be used in the foreign language classroom, as well. This book should be in the personal library of any language teacher who wants to add some creativity and fun into his/her language class.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3120.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Cambridge Applied Linguistics Series)
O'Malley and Chamot review the literature on learning strategies, describe and classify learning strategies in second language learning, and discuss why learning is affected in a positive manner when such strategies are used. The authors present instructional models for learning-strategy training that teachers can apply to their own classes. The material is based on current research in second language acquisition and cognitive theory.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3234 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3233.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3860 [Magazyn 1], P.3862 [Magazyn 1], P.2740 [Magazyn 1], P.3861 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2741.V.8 [Wypożyczalnia A], P.2739.V.8 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3884.V.8 [Czytelnia A], P.2738.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Nazwa aut. na okł.
Further reading s. 320. Indeksy.
"500 Activities for the Primary Classroom" is the answer to that perennial question of "What on earth am I going to do with my class tomorrow?" Aimed at teachers of children between the ages of 3-12, this is a lively, varied compendium of ideas and classroom activities. Key features include: wide-ranging resource of activities which are easy to set up and do not require a lot of additional materials; and up-to-date approach that covers current approaches in teaching children including content-based learning. It is ideal for all primary-focused teachers, including those on teacher training courses such as the Cambridge CELTYL. It is designed to be flexible to supplement a wide range of syllabus-types (story-based, grammatical, etc.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16530.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Professional Perspectives / ed. Mike Burghall)
Na okł. pod tytułem: Activities to bring your classroom to life.
It offers good tips on class management to grading homework to motivating students in a constructive way to finish their homework to giving ways for students to engage the textbook in a personal way. For teachers who are required to teach off of a book, this book offers good suggestions to engage the material in a more personal way.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9324.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Using Newspapers in the Classroom / Paul Sanderson. - Cambridge : Cambridge University Press, 1999. - XII, 275 s : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESL SLA teaching
"Using Newspapers in the Classroom" is a collection of over 130 practical and creative newspaper-based activities to use with young adult and adult learners from pre-intermediate to advanced levels. The activities, which show teachers how to exploit the different features and sections of newspapers, are designed to provide motivating and challenging learning experiences, as well as valuable language practice. Clear lesson plans, sample materials and practical guidelines combine to give teachers of general English and English for specific purposes maximum support for using newspapers in the classroom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1734.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej