Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(62)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(54)
dostępne
(48)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(26)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
McCarthy Michael (1947- )
(9)
O'Dell Felicity (1947- )
(8)
Mann Malcolm
(4)
Taylore-Knowles Steve
(4)
Nation I.S.P
(3)
Thornbury Scott
(3)
Wellman Guy
(3)
Allen Virginia French
(2)
Gairns Ruth
(2)
Lewis Michael
(2)
Misztal Mariusz
(2)
Morley John
(2)
Pople Ian
(2)
Redman Stuart
(2)
Ur Penny
(2)
Brown Cheryl (1945- )
(1)
Carter Ronald (1947- )
(1)
Cook Guy
(1)
Donesch-Jeżo Ewa
(1)
Ganczar Maciej
(1)
Gear Jolene
(1)
Gear Robert
(1)
Greenan James
(1)
Grice Tony
(1)
Hancock Mark
(1)
Hancock Paul (1937-1998)
(1)
Harley Birgit
(1)
Hatch Evelyn
(1)
Hiebert Elfrieda H
(1)
Hoey Michael (1948- )
(1)
Kamil Michael L
(1)
Kienzler Iwona (1956- )
(1)
Luto-Lach Krystyna
(1)
Mascull Bill
(1)
Morgan John (1944- )
(1)
Nation Paul
(1)
Ociepa Roman
(1)
Prodromou Luke
(1)
Read John
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Schmitt Norbert
(1)
Side Richard
(1)
Slattery Mary
(1)
Szcześniak Arlena
(1)
Taylor Linda
(1)
Thomas B.J
(1)
Urdang Laurence
(1)
Webb Stuart Alexander
(1)
Williams Raymond
(1)
Woodward Julie
(1)
Wray Alison
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(10)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(48)
nieznany (us)
(6)
Wielka Brytania
(4)
Anglia
(2)
Kiribati
(2)
Język
polski
(55)
angielski
(7)
Odbiorca
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(55)
Język angielski
(7)
Słownictwo
(6)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Egzaminy
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
TOEIC (certyfikat językowy)
(2)
AFAZJA
(1)
Business English
(1)
Gramatyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
LEKSYKOLOGIA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna
(1)
NAUKI EKONOMICZNE
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
SOCJOLINGWISTYKA
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownictwo specjalistyczne
(1)
Testy językowe
(1)
Gatunek
ĆWICZENIA i ZADANIA
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Słowo kluczowe
vocabulary
(43)
English language
(15)
teaching
(14)
EFL
(8)
ELT
(8)
grammar
(8)
English vocabulary
(6)
English
(4)
collocation
(4)
idiom
(4)
lexicon
(4)
linguistics
(4)
CAE
(3)
teaching vocabulary
(3)
ESL
(2)
English grammar
(2)
applied linguistics
(2)
intermediate level
(2)
language learning
(2)
specialised language
(2)
technique
(2)
word formation
(2)
CPE
(1)
ESP
(1)
English collocation
(1)
English pronunciation
(1)
FCE
(1)
SLA
(1)
TOEIC
(1)
TOEIC (certyfikat językowy)
(1)
Test of English for International Communication
(1)
acquisition
(1)
advertising
(1)
antonym
(1)
aphasia
(1)
bilingualism
(1)
business
(1)
children
(1)
classroom activity
(1)
dictionary
(1)
discourse analysis
(1)
economy
(1)
education studies
(1)
elementary level
(1)
error
(1)
etymology
(1)
finance
(1)
foreign speakers
(1)
glossary
(1)
job
(1)
język angielski
(1)
language teaching
(1)
learning
(1)
lesson plan
(1)
lexical approach
(1)
marketing
(1)
mass media
(1)
materials for teachers
(1)
medicine
(1)
methodology
(1)
mistake
(1)
nurses
(1)
nursing
(1)
pedagogy
(1)
photocopiable materials
(1)
phrasal verb
(1)
poradnik
(1)
pre-intermediate level
(1)
psycholinguistics
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
sociolinguistics
(1)
study and teaching
(1)
synonym
(1)
test
(1)
upper-intermediate
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2005. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that s both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today s classrooms.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5171 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Ed. 5. - Harlow : Longman, 2007. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Looks in detail at the theory of words and at how students learn new vocabulary. Offers practical advice on how to help students build vocabulary in new and effective ways and how to test students’ word knowledge. Major developments, such as language corpora and lexical approaches, are clearly explained and related to your needs as a teacher. The Task File develops a teacher's skill in identifying parts of speech including lexical fields, word families, etc. to build more confidence in teaching and explaining words and their use.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5173 [Magazyn 1], P.5172 [Magazyn 1] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How to Teach Vocabulary / Scott Thornbury. - Harlow : Longman, 2002. - 185 s. : rys. ; 25 cm.
(How to)
Finally...an introduction to teaching vocabulary that's both accessible and content-rich. Here you ll find details on the characteristics of words, how they are learned and memorized, and the best ways to teach them. Complex issues are presented in the context of the real-life challenges of today's classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3002 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1594.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1593.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vocabulary development and practice for higher-level students.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9489 [Magazyn 1], P.9487 [Magazyn 1], P.9492 [Magazyn 1], P.9491 [Magazyn 1], P.9490 [Magazyn 1], P.9488 [Magazyn 1], P.9493 [Magazyn 1] (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vocabulary development and practice for higher-level students.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4109 [Magazyn 2], 3491 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3110.XXIV.13 [Wypożyczalnia A], P.3111.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3492.XXIV.13 [Czytelnia A], P.3109.XXIV.13 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Teaching Publications Series)
Forma i typ
Słowo kluczowe: EFL lexicon education studies
Lewis challenges the orthodox methods of teaching lexis, emphasising the need for learners to understand and utilise vocabulary in lexical chunks, as opposed to discrete words translated - usually inadequately - from L1 to L2. The approach requires a slight change in teaching methods to produce a major shift in the quality of language acquisition.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6903 [Magazyn 1], P.6904 [Magazyn 1], P.6905 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7688.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7687.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Keywords : a vocabulary of culture and society / Raymond Williams. - Flamingo ed., rev. and expanded. - London : Fontana Paperbacks, 1983. - 341 p. ; 20 cm.
Bibliography: p. [339]-341.
Raymond Williams’ seminal exploration of the meaning of some of the most important words in the English language. First published in 1976, and expanded in 1983, KEYWORDS reveals how the meanings of 131 words – including "art", "class", "family", "media", "sex" and "tradition" – were formed and subsequently altered and redefined as the historical contexts in which they were used changed. Neither a defining dictionary or glossary, KEYWORDS is rather a brilliant investigation into how the meanings of some of the most important words in the English language have shifted over time, and the forces that brought about those shifts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11909.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vocabulary : applied linguistics perspective / Ronald Carter. - London ; New York : Routledge, 1994. - XIV, 249 s. : ryc. ; 22 cm.
(Linguistics)
This book has considerable merits ...eminently readable ...coheres as a whole remarkably well ...an extremely wide range of research and literature is covered ...recommended' - EFL Gazette Until recently, vocabulary has been relatively neglected as an area of language study. This book provides the necessary basis for further study of modern English vocabulary, with particular reference to linguistic descriptive frameworks and to educational contexts. A detailed and wide-ranging bibliography covers many aspects of lexis and modern English language studies. Part 1 : offers an introductory account of linguistic approaches to the analysis of the modern lexicon in English Part 2 : reviews recent work on vocabulary in relation to literary stylistics, lexicography and vocabulary learning and teaching Part 3 : details two case studies.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3187.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
English for Nurses / Ewa Donesch-Jeżo. - Kraków : "Przegląd Lekarski", 2002. - 174 s. : rys. ; 30 cm.
Podręcznik pt. "English for Nurses" przeznaczony jest dla studentów i absolwentów wydziałów pielęgniarskich uczelni medycznych i szkół pielęgniarskich. Jest on adresowany do słuchaczy znających język angielski w stopniu średnio zaawansowanym, którzy chcą zaznajomić się z terminologią specjalistyczną w języku angielskim. Podręcznik podzielony jest na trzy rozdziały:: Ľ Rozdział I, English in Anatomy and Physiology, uczy prostego, fachowego opisu struktur anatomicznych i procesów fizjologicznych. Ľ Rozdział II, English in Nursing Practice, zaznajamia słuchaczy z leksyką, strukturami gramatycznymi i wzorami dialogów używanych w praktyce pielęgniarskiej. Dotyczą one praktycznych sytuacji, z jakimi styka się pielęgniarka w swojej pracy zawodowej, tj. w komunikowaniu się z pacjentami, lekarzami oraz innymi pielęgniarkami. Wyjaśnienia skrótów używanych przez lekarzy i pielęgniarki, przykłady wywiadów z pacjentami, historii chorób, zapisywania informacji o pacjencie, oraz przekazywania pacjentom instrukcji istotnie wzbogacają frazeologię fachową. Ľ Rozdział III, English Grammar Practice, zawiera komentarz gramatyczny, przykłady oraz ćwiczenia, które umożliwiają powtórzenie i poszerzenie wiadomości z gramatyki języka angielskiego. Na końcu podręcznika zamieszczony jest słownik angielsko-połski wraz z transkrypcją fonetyczną oraz polsko-angielski, który podaje terminy użyte w tekstach, dialogach i ćwiczeniach. Ostatnią pozycją w niniejszym podręczniku jest Klucz do ćwiczeń.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2283 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2958.XVIII.2 [Czytelnia B], P.2284.XVIII.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Best of Language Learning / ed. Alister H. Cumming)
The nine major empirical studies of "Lexical Issues in Language Learning" address key issues in the development and use of vocabulary by child bilinguals and older second language learners. The thematic focus in this collection of Language Learning articles is on the assessment of lexical development in bilinguals at different points in the lifespan; the psycholinguistic factors that determine the learnability of second language lexis; and the conditions on communication tasks that promote the learning and retention of second language vocabulary or lead to different strategies for handling lexical problems. The introductory chapter presents an overview of current trends in lexical research in second language learning, and assesses the contribution of each of the nine studies to knowledge in the field. The chapters are organized in three sections in accordance with the main themes of the volume. The preface to each individual article contains a brief update assessing the contribution of the research in question to the current knowledge about second language lexical acquisition. The studies address learning in diverse situations internationally, utitlize innovative research methods conducted with the highest levels of expertise, and concern acquisition in various languages: Chinese, English, French, German, and Spanish. The volume is not only a valuable reference tool for researchers and scholars active in this field, but also form excellent course material for use in graduate seminars on the subject.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10018.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Formulaic Language and the Lexicon / Alison Wray. - Digital printed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2005. - XI, 332 s. : il. ; 23 cm.
Index 327-332
A considerable proportion of our everyday language is 'formulaic'. It is predictable in form, idiomatic, and seems to be stored in fixed, or semi-fixed, chunks. This book explores the nature and purposes of formulaic language, and looks for patterns across the research findings from the fields of discourse analysis, first language acquisition, language pathology and applied linguistics. It gradually builds up a unified description and explanation of formulaic language as a linguistic solution to a larger, non-linguistic, problem, the promotion of self. The book culminates in a new model of lexical storage, which accommodates the curiosities of non-native and aphasic speech. Parallel analytic and holistic processing strategies are the proposed mechanism which reconciles, on the one hand, our capacity for understanding and producing novel constructions using grammatical knowledge and small lexical units, and on the other, our use of prefabricated material which, though less flexible, also requires less processing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9813.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A modern, three level series focusing on vocabulary and grammar, ideal fro students at intermediate, upper intermediate or advanced level. The books cater for students preparing for exams, fully meeting their vocabulary and grammar needs. The up-to-date syllasbuses are based on the B1, B2, C1 & C2 levels of the Council of Europe Framework and employ that are geared towards taks for the relevant exam at each level.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11413.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A], P.13452.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12626.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
A modern, three level series focusing on vocabulary and grammar, ideal fro students at intermediate, upper intermediate or advanced level. The books cater for students preparing for exams, fully meeting their vocabulary and grammar needs. The up-to-date syllasbuses are based on the B1, B2, C1 & C2 levels of the Council of Europe Framework and employ that are geared towards taks for the relevant exam at each level.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11414.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A], P.13453.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12627.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A modern, three level series focusing on vocabulary and grammar, ideal fro students at intermediate, upper intermediate or advanced level. The books cater for students preparing for exams, fully meeting their vocabulary and grammar needs. The up-to-date syllasbuses are based on the B1, B2, C1 & C2 levels of the Council of Europe Framework and employ that are geared towards taks for the relevant exam at each level.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6882 [Magazyn 1], P.6878 [Magazyn 1], P.6879 [Magazyn 1], P.6883 [Magazyn 1], P.6880 [Magazyn 1], P.6884 [Magazyn 1], P.6881 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6877.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A], 7672.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7671.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Designed for Upper Intermediate students. An innovative approach particularly relevant to the Cambridge First Certificate Exam (FCE) Thorough grammar review. Detailed information concentrating on points tested in the exam, and a wealth of examples based on the Longman corpus. A focus on vocabulary. Concentration on word formation, confusable words, and on common words and phrases that are useful in numerous situations Lots of opportunity to practise. A wide variety of exercises to confirm understanding and prepare for the FCE exam, particularly Paper 3. Continuous testing in exam format. A diagnostic test for each Unit and regular tests in exam format to check progress. A flexible approach. Can be used in many different ways; clear cross-references point you in the direction of related grammar or vocabulary areas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3544.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3543.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Designed for all advanced students. Fully updated in line with the enw CPE exam, this New Edition provides thorough coverage of the structures and vocabulary essential for CAE and CPE exam success. Detailed grammar content. Clear presentation, an index of structures and a wealth of examples based on the Longman Corpus. Special focus on vocabulary. Revised vocabulary sections based on user feedback concentrate on words and phrases that are useful in all papers of the exams. Lots of opportunity to practise. A wide variety of exercises provide graded practice to confirm understanding and prepare for the CAE and proficiency exams, particularly Paper 3. Continuous testing in exam format. A diagnostic test for each unit and exam practice sections to check progress. A flexible approach. Can be used in many different ways; clear cross-references point you in the direction of related grammar or vocabulary areas.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3851 [Magazyn 1], P.3850 [Magazyn 1], P.3847 [Magazyn 1], P.3856 [Magazyn 1], P.3858 [Magazyn 1], P.3854 [Magazyn 1], P.3857 [Magazyn 1], P.3848 [Magazyn 1], P.3849 [Magazyn 1], P.3855 [Magazyn 1], P.3859 [Magazyn 1], P.3853 [Magazyn 1], P.3852 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3846.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A], P.3845.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3542.XXIV.12.2 [Czytelnia A], 3541.XXIV.12.2 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instant Lessons 3 : Advanced. - Harlow : Penguin English, 2001. - 139 s. : il. ; 30 cm.
(Penguin English Photocopiables)
Forma i typ
Słowo kluczowe: lesson plan grammar ELT teaching
*10 self-contained lessons on each language area -- reading, writing, grammar and vocabulary *Each lesson is designed to last around 55 minutes *Suitable for Advanced level students *Detailed teacher's notes with clear guidance on preparation, timing etc. *Practical layout with teacher's notes next to photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3979.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5447.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6777.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
How Vocabulary Is Learned presents the major issues that relate to the teaching and learning of vocabulary. Written by leading voices in the field of second language acquisition, the book evaluates a wide range of practical activities designed to help boost students' vocabulary learning.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 20498.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Vocabulary acquisition \- increasing the number of words a student knows- will be a key objective for any language course. Titles covering the field of vocabulary acquisition will always be a natural list area for supplementary resource publishing- and will always be amongst the best selling part of the list.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9053 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9052.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej