Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(16)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Nation I.S.P
(3)
Thornbury Scott
(3)
Allen Virginia French
(2)
Gairns Ruth
(2)
Lewis Michael
(2)
Redman Stuart
(2)
Ur Penny
(2)
Brown Cheryl (1945- )
(1)
Carter Ronald (1947- )
(1)
Hancock Paul (1937-1998)
(1)
Harley Birgit
(1)
Hatch Evelyn
(1)
Hiebert Elfrieda H
(1)
Kamil Michael L
(1)
McCarthy Michael (1947- )
(1)
Morgan John (1944- )
(1)
Nation Paul
(1)
Read John
(1)
Rinvolucri Mario (1940- )
(1)
Schmitt Norbert
(1)
Slattery Mary
(1)
Taylor Linda
(1)
Webb Stuart Alexander
(1)
Woodward Julie
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(20)
nieznany (us)
(4)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
Język
polski
(25)
angielski
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(25)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język angielski
(1)
LEKSYKOLOGIA
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Słownictwo
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
vocabulary
(21)
teaching
(14)
ELT
(8)
English language
(4)
EFL
(3)
lexicon
(3)
teaching vocabulary
(3)
applied linguistics
(2)
language learning
(2)
linguistics
(2)
technique
(2)
ESL
(1)
SLA
(1)
acquisition
(1)
bilingualism
(1)
children
(1)
classroom activity
(1)
education studies
(1)
elementary level
(1)
error
(1)
foreign speakers
(1)
grammar
(1)
intermediate level
(1)
language teaching
(1)
learning
(1)
lesson plan
(1)
lexical approach
(1)
materials for teachers
(1)
methodology
(1)
mistake
(1)
pedagogy
(1)
photocopiable materials
(1)
pre-intermediate level
(1)
psycholinguistics
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
study and teaching
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s.271-273
Although proficiency in vocabulary has long been recognized as basic to reading proficiency, there has been a paucity of research on vocabulary teaching and learning over the last two decades. Recognizing this, the U.S. Department of Education recently sponsored a Focus on Vocabulary conference that attracted the best-known and most active researchers in the vocabulary field. This book is the outgrowth of that conference. It presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension. Part I examines how vocabulary is learned; Part II presents instructional interventions that enhance vocabulary; and Part III looks at which words to choose for vocabulary instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8411.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9809.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej