Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(33)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(36)
Autor
Hyla Marek
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Afuah Allan
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Batorowska Hanna
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Biliński Witold
(1)
Bohater Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Brzózka Piotr
(1)
Błaszczuk Waldemar
(1)
Czarkowski Jakub Jerzy
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Franke Jerzy (1953- )
(1)
Gmiterek Grzegorz
(1)
Grudniewski Tomasz
(1)
Janiak Małgorzata
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Kamińska-Czubała Barbara (1955- )
(1)
Kelly Kevin (1952- )
(1)
Kiedrowicz Grzegorz
(1)
Korycińska-Huras Agnieszka
(1)
Kotwica Paweł
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krakowska Monika
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Lorens Roman
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mierzejewski Donat Jerzy (1959- )
(1)
Moskała Jerzy
(1)
Nahotko Marek
(1)
Ochmański Mikołaj
(1)
Ochodek Bolesław
(1)
Olchowik Jan Marian
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Polańska Krystyna
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Rall Beatrice
(1)
Roszkowski Marcin (1978- )
(1)
Rothert Agnieszka
(1)
Rubin Charles (1953- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sikora Krzysztof
(1)
Strasser Thomas
(1)
Szumniak-Samolej Justyna
(1)
Tasner Michael (1984)
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Walczak Tadeusz
(1)
Wargacki Marian
(1)
Wojciechowska Maja
(1)
Wojnicka Elżbieta
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Yip George S
(1)
Zawadzki Zbigniew
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Środa Krzysztof (1959- )
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(43)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
INTERNET
(43)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(9)
MULTIMEDIA
(6)
INFORMACJA NAUKOWA
(5)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(5)
INFORMATYKA
(4)
TURYSTYKA
(4)
BIBLIOTEKARSTWO
(3)
BIBLIOTEKI CYFROWE
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
KOMPUTERY
(3)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(3)
STRONY WWW
(3)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
MOODLE
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
APTEKARSTWO
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BIBLIOGRAFIA
(1)
BIBLIOGRAFIA NARODOWA
(1)
BIBLIOLOGIA
(1)
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
GIS
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INNOWACJE
(1)
Internet
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
JĘZYKI
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KSZTAŁCENIE USTAWICZNE
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MARKETING
(1)
NAUCZANIE DOROSŁYCH
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
OPIS BIBLIOGRAFICZNY
(1)
OPROGRAMOWANIE OPEN SOURCE
(1)
OTWARTE ZASOBY EDUKACYJNE
(1)
OŚRODKI INFORMACJI
(1)
POLITYKA
(1)
PORADNIKI
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
POSTĘP TECHNICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
STUDENCI
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
USŁUGI
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
WEB 2.0
(1)
WSPARCIE SPOŁECZNE
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(16)
e-learning
(5)
e-biznes
(4)
Web 2.0
(3)
handel elektroniczny
(3)
Open Access
(2)
globalizacja
(2)
informacja naukowa
(2)
marketing
(2)
marketing elektroniczny
(2)
modele biznesowe
(2)
otwarte zasoby wiedzy
(2)
platforma Moodle
(2)
repozytorium
(2)
społeczeństwo informacyjne
(2)
szkolenie pracowników
(2)
turystyka
(2)
English language
(1)
Facebook
(1)
MARC21
(1)
Web 3.0
(1)
apteka
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
baza bibliograficzna
(1)
bibliografia
(1)
bibliografia historyczna
(1)
bibliografia narodowa
(1)
bibliologia
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
biuro podróży
(1)
cena
(1)
e-Government
(1)
e-administracja
(1)
e-konsument
(1)
e-turystyka
(1)
e-usługi
(1)
edukacja
(1)
edukacja dorosłych
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
hotelarstwo
(1)
informacja
(1)
informacja turystyczna
(1)
informatyka
(1)
innowacje
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
katalog internetowy
(1)
komputer
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja naukowa
(1)
komunikowanie sieciowe
(1)
kształcenie
(1)
language
(1)
learning
(1)
marketing relacji
(1)
marketing usług
(1)
media
(1)
media społecznościowe
(1)
model biznesu
(1)
nauczanie na odległość
(1)
niepełnosprawni
(1)
ochrona konkurencji
(1)
opis bibliograficzny
(1)
oprogramowanie open source
(1)
pokolenie Internetu
(1)
postęp techniczny
(1)
prawo własności intelektualnej
(1)
prezentacja multimedialna
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rezerwacja hotelowa
(1)
rezerwacja lotnicza
(1)
rynek internetowy
(1)
serwis internetowy
(1)
serwis społecznościowy
(1)
sieci społecznościowe
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu drugiej generacji
(1)
strona WWW
(1)
teaching
(1)
technologia
(1)
usługi turystyczne
(1)
web applications
(1)
wideomarketing
(1)
zaangażowanie interesariuszy
(1)
zarządzanie
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 7-8.
Bibliogr. przy pracach.
Społeczeństwo informacyjne to formacja ludzi, dla których informacja stała się szczególnym towarem. Trudno sobie wyobrazić jakąkolwiek dziedzinę życia, aby to uznane dobro niematerialne tej dziedziny nie mogło wzbogacić. Coraz bardziej doskonałe rozwiązania informatycznych środków technicznych pozwalają na bardzo szybkie i pojemne przechowywanie, przesyłanie i przetwarzanie informacji. Instytut Informatyki Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej już po raz trzeci przeprowadził szeroką debatę na temat zastosowań informatyki w różnych dziedzinach życia i działalności człowieka. Niniejsza monografia stanowi podsumowanie takich rozważań, które miały miejsce w dniach 21-22 maja 2009 roku w Białej Podlaskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15675 [Magazyn 1], P.15661 [Magazyn 1], P.15658 [Magazyn 1], P.15682 [Magazyn 1], P.15670 [Magazyn 1], P.15660 [Magazyn 1], P.15659 [Magazyn 1], P.9225 [Magazyn 1], P.15662 [Magazyn 1], P.15654 [Magazyn 1], P.15653 [Magazyn 1], P.15673 [Magazyn 1], P.15677 [Magazyn 1], P.15667 [Magazyn 1], P.15672 [Magazyn 1], P.15669 [Magazyn 1], P.15679 [Magazyn 1], P.15664 [Magazyn 1], P.15674 [Magazyn 1], P.15663 [Magazyn 1], P.15676 [Magazyn 1], P.15680 [Magazyn 1], P.15668 [Magazyn 1], 10953.XV.1 [Magazyn 1], P.15671 [Magazyn 1], P.15666 [Magazyn 1], P.15657 [Magazyn 1], P.15665 [Magazyn 1], P.15655 [Magazyn 1], P.15681 [Magazyn 1], P.15678 [Magazyn 1], P.9227.XV.1 [Magazyn 1], P.15656 [Magazyn 1] (33 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9226.XV.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10952.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
e-Business w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : "Mikom", 2003. - 92,[2] s. : ryc. ; 24 cm.
Książka ma pomóc Czytelnikowi w doborze najwłaściwszych metod wykorzystania nowoczesnych technologii komputerowych. Publikacja stanowi wstęp do zagadnienia biznesu elektronicznego i przegląd najpopularniejszych form wykorzystania Internetu w prowadzeniu działalności gospodarczej. Łączy podstawowe zagadnienia z ekonomii, webmasteringu, reklamy i grafiki sieciowej, a także rozwiązań dla małych i dużych firm. Skierowana jest do osób szukających możliwości wykorzystania Internetu i multimediów w działalności biznesowej, zarówno prowadzonej w ramach własnej działalności gospodarczej, jak i pracowników działów marketingu i ich menadżerów zatrudnionych w większych firmach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2402.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w aptece / Beatrice Rall, Piotr Bohater. - Wyd. 1 pol. - Wrocław : MedPharm Polska, cop. 2007. - VIII, 93 s. : il. ; 17 cm.
(CheckAp)
Liczba internautów w Polsce wciąż wzrasta i wynosi aktualnie około 12 milionów. Warto wykorzystać ten olbrzymi potencjał w aptece. Wielu aptekarzy doceniło już możliwości nowych technologii w dziedzinie telekomunikacji. Szukają oni informacji dla siebie oraz swoich pacjentów. Wykorzystują też Internet w celach marketingowych, do prezentacji swojej apteki oraz zwiększenia zakresu opieki farmaceutycznej. W książce w przystępny sposób przedstawiono ogromne korzyści podłączenia komputera do Internetu, wiążące się z tym zagrożenia oraz sposoby ochrony przed nimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11685.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12140.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-201.
Książka stanowi wieloaspektową analizę sieci społecznościowych, poczynając od przyczyn i skutków ich powstania aż po możliwości wykorzystania zarówno w biznesie, jak i do komunikowania społecznego i interpersonalnego. Poza wstępem, książka składa się z sześciu rozdziałów, zakończenia, trzech aneksów, bibliografii oraz spisu tablic i rysunków. Rozdział pierwszy jest poświęcony kwestiom definicyjnym tytułowych sieci społecznościowych i omówieniu podstaw funkcjonowania na przykładzie najpopularniejszego obecnie na świecie serwisu społecznościowego Facebook.com. W rozdziale drugim przedstawiono wybrane koncepcje teorii instytucjonalnej związane z kapitałem społecznym i ludzkim oraz kosztami transakcyjnymi jako zagadnieniami kluczowymi dla dalszego rozumieniu funkcjonowania gospodarki sieciowej. W trzecim rozdziale odniesiono zaprezentowane koncepcje teorii instytucjonalnej do sieci społecznościowych. Rozdział czwarty traktuje o usieciowionej gospodarce informacyjnej i jej uwarunkowaniach zarówno technicznych związanych z możliwościami sieci, jak i etycznych wynikających z wirtualnych sposobów komunikowania. Rozdział piąty dotyczy istotnego i nierozerwalnie związanego z gospodarką kontekstu politycznego. Szósty rozdział książki zawiera przykłady wykorzystania potencjału sieci społecznościowych w gospodarce i polityce, prezentuje także tendencje rozwojowe w biznesie opartym na logice sieci i infrastrukturze serwisów społecznościowych. W zakończeniu zawarto podsumowanie rozprawy oraz wskazano kierunki dalszych badań koniecznych do lepszego zrozumienia fenomenu sieci społecznościowych i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie oraz w kształtowaniu demokracji i społeczeństwa nowego typu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14480.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Bibliogr.
Oszałamiający rozwój Internetu zaskoczył nawet te społeczeństwa, które oswojone są z szybkimi zmianami technologicznymi. Cyberprzestrzeń stała się przedmiotem fascynacji i nadziei na rewolucyjne zmiany polityczne, ale też wątpliwości i obaw co do, rzeczywistych konsekwencji nowych możliwości. Autorka, dowodzi, że nawet odmitologizowana i sama w sobie pozbawiona cech kreatywnych Sieć stanowi potężny instrument władzy, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym, ekonomicznym, a także politycznym. Poznajemy historię Internetu, debatę na temat cyberdemokracji oraz wirtualne społeczności polityczne. Wreszcie, ukazane w sposób innowacyjny, różne aspekty cyberpolityki z jej mroczną stroną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8754 [Magazyn 1], P.8755 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10227.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej