Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
Książki
(35)
Dostępność
dostępne
(34)
tylko na miejscu
(34)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Brdulak Halina
(2)
Gołębiowski Tomasz
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Nowacki Robert
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Aluchna Maria
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Bessant John
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Bryx Marek (1953- )
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dworzecki Zbigniew
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Janasz Władysław (1940- )
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabat Maria
(1)
Kamińska Alfreda
(1)
Karniej Piotr
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Kurtyka Michał
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Leszczyńska Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Lewandowski Mateusz (1982- )
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nogalski Bogdan (1946- )
(1)
Pawełoszek-Korek Ilona
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Ridderstrale Jonas
(1)
Rogalska Elżbieta
(1)
Roth Gerard (1942- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Staniewski Marcin W. (1975- )
(1)
Stefaniuk Tomasz
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szostak Józef
(1)
Szpon Jakub
(1)
Tidd Joseph (1960- )
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Truskolaski Szymon
(1)
Wilcox Mark
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Temat
INNOWACJE
(35)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(8)
ZARZĄDZANIE
(6)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(5)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
KADRY
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
TRANSFER TECHNOLOGII
(2)
BANKI
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMATYKA
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KULTURA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MIASTA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYWÓDZTWO
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZPITALE
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(2)
Temat: miejsce
WARMIŃSKO-MAZURSKIE, województwo
(1)
WARSZAWA (okręg)
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
innowacje
(18)
przedsiębiorstwo
(14)
innowacyjność przedsiębiorstw
(11)
zarządzanie wiedzą
(11)
zarządzanie
(10)
konkurencyjność
(4)
zarządzanie jakością
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
finanse
(3)
innowacyjność
(3)
kreatywność
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
e-biznes
(2)
gospodarka oparta na wiedzy
(2)
kapitał intelektualny
(2)
klaster
(2)
komunikacja
(2)
logistyka
(2)
marketing
(2)
organizacja
(2)
organizacje sieciowe
(2)
partnerstwo publiczno-prywatne
(2)
przedsiębiorczość
(2)
public relations
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
transfer technologii
(2)
zarządzanie relacjami
(2)
absorpcja
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
badania marketingowe
(1)
banki
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
budżet
(1)
cloud computing
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
ekologia
(1)
ekonomia środowiska
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
humanizacja pracy
(1)
innowacje ekologiczne
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacyjność organizacji
(1)
instytucje kultury
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość opieki
(1)
jakość usług
(1)
kapitał ludzki
(1)
konsorcjum
(1)
konsultacje społeczne
(1)
korporacja
(1)
korporacja transnarodowa
(1)
koszty leczenia
(1)
kultura organizacji
(1)
medycyna pracy
(1)
miasto
(1)
model biznesu
(1)
motywowanie pracowników
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacja wirtualna
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
polityka innowacyjna
(1)
postęp techniczny
(1)
pracownik
(1)
prawa pacjenta
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przywództwo
(1)
rachunkowość
(1)
restrukturyzacja
(1)
rewitalizacja
(1)
rozwój przestrzenny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek konkurencyjny
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
segmentacja modułowa
(1)
sensmaking
(1)
sieci franczyzowe
(1)
slow city
(1)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(1)
strategia
(1)
studium przypadku
(1)
system komunikacji
(1)
szkoła wyższa
(1)
szpital
(1)
technologia
(1)
technologia informacyjna
(1)
technologie mobilne
(1)
transport miejski
(1)
turystyka medyczna
(1)
wycena
(1)
zakład opieki zdrowotnej
(1)
zarządzanie 2.0
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie procesowe
(1)
zarządzanie projektami
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor książki sięga zarówno do zasobu autentycznych doświadczeń biznesowych, jak i do wyników badań empirycznych. Opisuje specyfikę różnych form przywództwa, które sprzyjają rozwojowi innowacyjności i pomagają utrzymać ją na wysokim poziomie. Ta książka pomoże zwiększyć innowacyjność Twojej firmy. Dowiesz się, jak: rozpoznawać w pracownikach liderów innowacyjności, stworzyć odpowiednie warunki umożliwiające powstawanie oddolnych inicjatyw, rozróżniać cztery rodzaje strategii działań proinnowacyjnych i zrozumieć odmienne wymogi, jakie każda z nich niesie dla przywództwa, ocenić zasoby innowacyjne Twojej firmy i stworzyć środowisko odpowiednie do rozwoju liderów innowacyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15375.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-133.
Przedstawiona publikacja jest interesującym kompendium wiedzy z zakresu wybranych zagadnień ekonomiczno-społecznych powiązanych z innowacjami, przedsiębiorczością, analizą rynku, marketingiem, logistyką i informatyką. Istotnym atutem publikacji opisującej zjawiska innowacyjnej przedsiębiorczości jest jej przejrzystość, komunikatywność i duża liczba ilustracji, które uzupełniają tekst oraz wyjaśniają szereg opisanych procesów i zależności. Schematy i wykresy mają dużą wartość poznawczą i ułatwiają odbiór trudniejszych fragmentów opracowania. (pfor. zw. dr hab. inż. Grzegorz Spychalski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11586.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12814.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Korzystając z jubileuszu Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, przedstawiony został czytelnikom tom I monografii zawierający zbiór opracowań naukowych na temat przełomów w zarządzaniu w kontekście strategicznym. Zbiór 24 opracowań podzielony został na trzy częsci. W pierwszej części , zatytułowanej Teoretyczne podstawy przełomów w zarządzaniu , zamieszczone zostały teksty dotyczące fundamentów przełomów w naukach o zarządzaniu. Szczególną rolę pełnią w tej części opracowania związane z pojęciem przełomu, wskazujące na specyfikę przełomów w rozwoju nauk o zarządzaniu, ukazujące wyzwania, ewolucje i kontrowersje wokół niektórych wiodących koncepcj, a także mechanizmy ograniczające zmiany o charakterze przełomowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12155.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 187-204. Indeks.
Publikacja ta jest pierwszą na rynku pozycją wydawniczą dotycząca innowacji menedżerskich w instytucjach kultury. Obecny stan wiedzy o innowacjach organizacyjnych wprowadzanych w publicznych instytucjach kultury jest niewystarczający. Zarówno w Polsce, jak i za granicą brakuje badań poświęconych tej tematyce. Jednocześnie coraz bardziej odczuwalna jest konieczność wprowadzania istotnych zmian organizacyjnych w systemie zarządzania sferą kultury na szczeblu administracji rządowej, samorządowej i w samych placówkach. W książce omówiono specyfikę innowacji organizacyjnych w instytucjach kultury oraz sformułowano rekomendacje dla menedżerów tych placówek i dla władz jesdnostek administracji publicznej, dotyczące wprowadzania innowacji menedżerskich w organizacjach sektora kultury.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11919.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13096.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-184.
Trend związany z rozwijaniem innowacji ekologicznych narasta, zaostrzane są normy emisyjne, techniczno-technologiczne i produktowe. Wymusza to na przedsiębiorcach konieczność absorpcji tego rodzaju rozwiązań. Kluczowe znaczenie ma tutaj identyfikacja uwarunkowań absorpcji innowacji ekologicznych. Ich poznanie daje szansę niwelowania niekorzystnych zjawisk i wzmacniania rozwiązań sprzyjających implementacji ekoinnowacji. Celem niniejszej pracy jest modelowe ujęcie procesu absorpcji innowacji ekologicznych na poziomie przedsiębiorstwa. Przedstawiono w niej egzogeniczne i endogeniczne uwarunkowania innowacji ekologicznych, jak też procedurę ich implementacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11898 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11897.XVII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13082.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem publikacji jest ukazanie możliwości wykorzystania w szeroko pojmowanych procesach zarządczych rozwiązań innowacyjnych wraz z próbą określenia ich wpływu na rozwój i konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zakres ujętej problematyki odnosi się zarówno do ogólnych, makroekonomicznych uwarunkowań kreowania i wykorzystywania rozwiązań innowacyjnych, jak również obejmuje typowo mikroekonomiczną anlizę opisywanych case studies. Poszczególne rozdziały łączą w sobie wątki teoretyczne z ich praktycznym odniesieniem i weryfikacją, co znacznie wzbogaca prezentowane treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11672 [Magazyn 1], P.11671 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9093.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10713.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor obszernie omawia kreatywność, innowacyjność oraz kulturę organizacyjną firmy, znakomicie łącząc perspektywę jednostki, zespołu i organizacji. Treść książki oparta jest na obszernej międzykulturowej bazie danych, dzięki czemu Czytelnik otrzymuje swoisty zbiór przepisów na stworzenie w firmie warunków do rozwoju kreatywności i innowacyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10965.IX.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9240.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10916.IX.4. [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 175-183.
Praca ta powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gospodarki, jako wynik badań naukowych prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku Filia w Ełku. Cel, jakim jest wskazanie przedsiębiorcom i menedżerom mechanizmów możliwości rozwoju drogą przedsiębiorczości i innowacyjności wynika z misji wyższej uczelni. Innowacje w zarządzaniu przedsiębiorstwem stały się wspólnym mianownikiem dociekań badaczy reprezentujących różne zainteresowania poznawcze. Pozwoliło to na kompleksowe ujęcie problematyki stosowania innowacyjnych metod i technik w zarządzaniu różnorodnymi procesami i zasobami przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10579.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja w zespole wirtualnym / Tomasz Stefaniuk. - Warszawa : Difin, 2014. - 194, [2] s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 179-192.
Wraz ze zmianami zachodzącymi współcześnie w otoczeniu przedsiębiorstw, zmienia się forma i uwarunkowania pracy zespołowej. Liczne organizacje decydują się na zmianę tradycyjnych form pracy zespołowej na zespoły wirtualne. Książka, poza prezentacją procesu komunikacji w zespołach wirtualnych, stara się udzielić odpowiedzi na pytanie: jak projektować system komunikacji zespołu wirtualnego, aby osiągnąć wysoką skuteczność jego działania. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zarówno teoretyczne, jak i praktyczne aspekty funkcjonowania systemu komunikacji i jego projektowania w zespołach wirtualnych, będące wynikiem obserwacji poczynionych podczas pracy autora w tych zespołach oraz prowadzonych wywiadów z kierownikami zespołów, jak również badań ankietowych zrealizowanych wśród członków tych zespołów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13818.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14782.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Re-energizing the corporation : how leaders make change happen, 2008.
Nowa energia w korporacji to propozycja dla liderów, którzy wiedzą, że zmiany są koniecznością. Pokazuje, jak dodawać energii menedżerom i ich zespołom podczas wprowadzania nowych rozwiązań w firmie, oraz podkreśla, jak ważne jest dobre przywództwo w każdym biznesie. Książka opiera się na praktyce autorów mających bogate doświadczenie w pracy doradczej i szkoleniowej, w środowisku różnych korporacji. Książka zawiera ciekawe pomysły, sugestie, opisy dobrych i złych doświadczeń oraz wiele przykładów radzenia sobie z wprowadzaniem zmian w kontekście codziennego funkcjonowania firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10395.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Managing innovation : integrating technological, market, and organizational change, 2009.
Indeks.
Autorzy książki, cenieni brytyjscy naukowcy, prowadzą czytelnika przez wyzwania związane z zarządzaniem innowacjami. Dzielą się swoją wiedzą, którą popierają: przedstawieniem uwarunkowań globalnych i lokalnych, obszernym przeglądem literatury przedmiotu, prezentacją praktycznych, sprawdzonych procesów, modeli i narzędzi, studiami przypadków opisujących procesy innowacji w przemyśle i usługach w sektorach prywatnym i państwowym. Celem tej książki jest dostarczenie Czytelnikom niezbędnej wiedzy i wyczerpujących wskazówek, a także inspirowanie do uczenia się i eksperymentowania w warunkach specyficznych dla każdej firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11597 [Magazyn 1], P.11595.IX.5 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11596.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12350.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
Zagadnienia innowacji i procesów transferu technologii omawiane w monografii, prezentowane są w kontekście zarządzania strategicznego w organizacji. Przyjmują zatem charakter analiz w ujęciu głównie mikroekonomicznym. Odnoszą się do organizacji różnego typu co rozszerza perspektywę badanych kategorii w stosunku do rozważań prowadzonych przez innych autorów. Ponadto wyróżniającą cechą opracowania jest powiązanie analizowanych procesów z problemem tworzeniem i realizacji strategii w organizacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15104.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16007.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W monografii zostały wyodrębnione dwie części obejmujące dziewięć rozdziałów W kolejnych rozdziałach zawarta jest analiza literatury przedmiotu, której rezultatem są sformułowane pytania badawcze oraz wyniki badań odnoszące się do określenia uwarunkowań innowacyjności organizacji sieciowych w gospodarce opartej na wiedzy, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjności organizacji sieciowych, takich jak: klastry, sieci franczyzowe i organizacje wirtualne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15005.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15853.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej