Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Allington Richard L
(1)
Block Cathy Collins
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Pressley Michael
(1)
Wharton-McDonald Ruth
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
CZYTANIE
(1)
First grade (Education)
(1)
Reading (Primary)
(1)
Słowo kluczowe
English language
(1)
learning strategies
(1)
reading
(1)
study and teaching
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
An important goal in every first-grade classroom is to get children reading--but how? This book examines current research on first-grade literacy instruction, and shows how it translates into what good teachers really do in the classroom. The authors, premier early literacy scholars and educators, describe several studies of effective beginning reading instruction conducted across the country. They then take readers directly into the classrooms of five highly successful teachers, exploring the reading, writing, and classroom management techniques these practitioners use to boost student engagement and achievement. The book provides readers with a vivid picture of the complexities of successful teaching. In particular, it demonstrates ways that teachers can blend elements of both holistic and skills approaches to provide rich and enjoyable learning environments for young readers.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15590.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej