Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(20)
dostępne
(12)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Gasparski Wojciech (1936- )
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Baron David P
(1)
Bugdol Marek
(1)
Fel Stanisław
(1)
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimek Jan
(1)
Koładkiewicz Izabela
(1)
Kuberska Ewelina
(1)
Kłobukowska Justyna
(1)
Makowska Marta
(1)
Martinez Reyes Victor
(1)
Michowski Lesław
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Najder-Stefaniak Krystyna
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Roszkowska Paulina
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Weber Max
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Massachusetts (USA)
(1)
Język
polski
(22)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
ETYKA BIZNESU
(19)
ETYKA SPOŁECZNA
(5)
GOSPODARKA
(4)
RELIGIA
(4)
Etyka biznesu
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
EUTANAZJA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PORONIENIE SZTUCZNE
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
ŻYDZI
(2)
ESG
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
FINANSE
(1)
Gasparski, Wojciech (1936-2022)
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Inwestowanie społecznie odpowiedzialne
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ MORALNA
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Polityka przemysłowa
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
ZAUFANIE
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
etyka biznesu
(8)
etyka społeczna
(3)
gospodarka
(3)
religia
(3)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
business ethics
(2)
etyka
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
zaufanie
(2)
bogactwo
(1)
commercial law
(1)
corporate ethics
(1)
etyka lekarska
(1)
finance
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
industrial policy
(1)
instytucje społeczne
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencyjność
(1)
korupcja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leki
(1)
marketing
(1)
odpowiedzialność
(1)
organizacja
(1)
organizacja społeczna
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedstawiciele medyczni
(1)
public relations
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek kapitałowy
(1)
social responsibility
(1)
societal ethics
(1)
socjologia
(1)
ubóstwo
(1)
umowa społeczna
(1)
zarządzanie
(1)
ład korporacyjny
(1)
świadomość ekologiczna
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Choć etyka biznesu jest młodą dziedziną, liczy sobie bowiem zaledwie kilkadziesiąt lat, większość czołowych firm ze Stanów Zjednoczonych i co trzecia duża firma brytyjska opracowały własne kodeksy postępowania etycznego. Również w Polsce coraz więcej firm ma i stosuje takie kodeksy. Aby bowiem firma mogła się rozwijać, potrzebuje nie tylko dobrych produktów i profesjonalnego zarządzania, ale i zaufania społecznego. Etyczne postępowanie jest najlepszą drogą, by to zaufanie zdobyć. Analiza porównawcza przeprowadzona w pierwszej części książki dowodzi znacznej zgodności wskazań etycznych wielkich religii. Wszystkie akceptują przedsiębiorczość i dążenie do osiągania zysku, pod warunkiem, że zysk nie jest jedynym celem działalności, osiąga się go w godziwy sposób i respektuje przy tym prawa pracowników. Autor części drugiej, korzystając z teorii gier, udowadnia, że wyniszczająca konkurencja nie jest właściwą metodą prowadzenia biznesu. Omawia też ważny temat odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw. Część trzecia jest poświęcona problemom etycznym, przed jakimi stają zarządzający i sposobom ich rozwiązywania. Jej autor rozwiewa mity mówiące na przykład, że etyka biznesu zajmuje się raczej religią niż biznesem, że jest współczesną odmianą polityki personalnej, że nie można nią zarządzać i że ma niewielkie znaczenie praktyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6351 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4449.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: etyka biznesu
Bibliogr. s. 338-346.
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? - Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? - Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13634.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14654.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 124-[128].
Duże zainteresowanie etyka biznesu, jakie zauważamy, śledząc publikacje i programy edukacyjne, zdaje się świadczyć o tym, że jest to obszar refleksji niezykle aktualnej ze względu na problemy, z jakimi muszą borykać się zarówno praktycy, jak i teoretycy biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4890.II.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5326.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16887.II.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej