Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Dostępność
dostępne
(28)
tylko na miejscu
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(17)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(13)
Autor
Piwko Łukasz
(3)
Albahari Joseph
(2)
Francuz Tomasz
(2)
Hubisz Jakub
(2)
Jabłoński Tomasz
(2)
Kardaś Mirosław
(2)
Meryk Radosław
(2)
Szeremiota Przemysław
(2)
Albahari Ben
(1)
Alls Jason
(1)
Bost Kevin
(1)
Callaway John
(1)
Gazarkiewicz Robert
(1)
Górczyński Robert
(1)
Hunt Clayton
(1)
Jeffries Ron
(1)
Johannsen Eric
(1)
Kandrot Edward
(1)
Kempa Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kernighan Brian W
(1)
Khorikov Vladimir
(1)
Koronkiewicz Paweł (1973- )
(1)
Kowalik Ryszard
(1)
Lang Grzegorz (programista)
(1)
Lippert Eric
(1)
Michaelis Mark
(1)
Miller Dean (1969- )
(1)
Otocki Rafał
(1)
Perry Greg M
(1)
Prata Stephen
(1)
Pławsiuk Krzysztof
(1)
Ritchie Dennis M. (1941- )
(1)
Sanders Jason
(1)
Skarbek Władysław
(1)
Stokłosa Piotr
(1)
Tłuczek Marek
(1)
Walczak Piotr
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Welschenbach Michael (1956- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Programiści
(8)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
C (język programowania)
(14)
C# (język programowania)
(8)
MIKROKONTROLERY
(7)
Programowanie (informatyka)
(5)
C#
(1)
C++
(1)
JĘZYKI PROGRAMOWANIA
(1)
PRZETWARZANIE RÓWNOLEGŁE
(1)
Programy komputerowe
(1)
SZYFRY
(1)
TDD
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(9)
Podręcznik
(8)
Poradnik
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Słowo kluczowe
programowanie
(17)
C (język programowania)
(13)
C#
(8)
mikrokontrolery
(7)
elektronika
(3)
języki programowania
(3)
arytmetyka
(2)
test jednostkowy
(2)
.NET Core
(1)
C++
(1)
CUDA
(1)
TDD (technika tworzenia oprogramowania)
(1)
WPF
(1)
XAML
(1)
algorytm
(1)
aplikacja
(1)
kodowanie
(1)
kryptografia
(1)
logarytm
(1)
metodyka programowania
(1)
procesor GPU
(1)
przetwarzanie równoległe
(1)
struktura danych
(1)
synchronizacja
(1)
system mikroprocesorowy
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w sposób syntetyczny pokazuje różnice pomiędzy programowaniem w języku C komputerów klasy PC i mikrokontrolerów. Omawia programowanie peryferii dostępnych w mikrokontrolerach AVR w języku C, bibliotekę standardową oraz jej rozszerzenia znane jako AVR-libc. Dzięki temu nawet osoby w niewielkim stopniu znające podstawy języka C będą mogły bez problemów "przesiąść się" na programowanie mikrokontrolerów AVR. Z drugiej strony książka opisuje zaawansowane techniki programowania, związane z obsługą bootloadera, zabezpieczaniem i szyfrowaniem kodu aplikacji oraz realizacją najpowszechniej stosowanych protokołów wymiany danych pomiędzy urządzeniami opartymi na mikrokontrolerach i komputerami PC. Porusza także tematy związane ze specyfiką pisania aplikacji na mikrokontrolery oraz wyszukiwaniem i usuwaniem błędów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13909 [Magazyn 1], P.13908 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13026.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14129.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Extreme programming adventures in C#.
Bibliogr. s. 473-475. Indeks.
Przyjrzyj się programowaniu ekstremalnemu (eXtreme Programming XP) w działaniu w wykonaniu R. Jeffriesa, a jednocześnie ucz się programować w C# na platformie Microsoft .NET. Autor książki jest jednym z czołowych praktyków środowiska XP, demonstruje, jak można stworzyć dobrze zaprojektowany, elastyczny kod bezpiecznie i krok po kroku, ograniczając zarazem wysiłek konieczny przy tradycyjnym projektowaniu od frontu. W miarę jak Jeffries buduje swoją przykładową aplikację, możesz bezpośrednio obserwować idee programowania ekstremalnego w działaniu wraz z rzeczywistymi problemami i wyzwaniami, jak zmiana wymagań za pięć dwunasta. Dalszą naukę i ćwiczenia umożliwia kompletny kod autora w tym nieudane próby i porzucone koncepcje dzięki czemu możesz przeanalizować koncepcje programowania ekstremalnego w praktyce i ocenić, na ile mogą się one przydać w Twojej pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11460 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12695.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5286 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej