Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(41)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(27)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(49)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(2)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Austen-Tynda Agata
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Dębski Maciej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Füchsel Halina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Geryk Marcin
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwiatkowska Grażyna Ewa (1957- )
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Lipka Anna
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Moszyński Michał
(1)
Nawrocka Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olszak Celina M
(1)
Palęcka Alicja
(1)
Patterson Miles L
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Przylipiak Mirosław (1955- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzeńca Agnieszka
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Svensson Ulf
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szczodry Helena
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Warat Marta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukasik Agata
(1)
Łączyński Marcin
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(17)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(8)
FIRMA (nazwa)
(5)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
MARKETING
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
BANKI
(2)
MIASTA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
Banki
(1)
Blogerzy
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INNOWACJE
(1)
Image
(1)
Instagram
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOBIETA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Krauze, Ryszard (1956- )
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Miasta
(1)
Moda
(1)
ORGANIZACJA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SEKRETARKI i SEKRETARZE
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
SZPITALE
(1)
TRANSFORMACJA SYSTEMU SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO
(1)
URBANISTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Wideoblog
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wizerunek miasta
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
ŁÓDŹ (woj. łódzkie)
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
wizerunek
(34)
public relations
(14)
marka
(10)
reklama
(10)
wizerunek firmy
(9)
marketing
(8)
Internet
(6)
komunikacja
(6)
marketing terytorialny
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
zarządzanie
(6)
sponsoring
(5)
wizerunek miasta
(5)
jednostka samorządu terytorialnego
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
lobbing
(4)
etyka
(3)
marketing wewnętrzny
(3)
miasto
(3)
region
(3)
służba zdrowia
(3)
targi
(3)
tożsamość
(3)
usługi medyczne
(3)
wizerunek banku
(3)
wizerunek marki
(3)
wizerunek regionu
(3)
badania marketingowe
(2)
banki
(2)
bibliotekarz
(2)
dystrybucja
(2)
human relations
(2)
informacja publiczna
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
jakość usług
(2)
klaster
(2)
kobiety
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
konsument
(2)
kultura organizacyjna
(2)
marketing bankowy
(2)
media społecznościowe
(2)
organizacja
(2)
pacjenci
(2)
portal społecznościowy
(2)
praca
(2)
produkt
(2)
produkt turystyczny
(2)
promocja
(2)
psychologia
(2)
reputacja przedsiębiorstwa
(2)
satysfakcja klienta
(2)
społeczeństwo obywatelskie
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sytuacja kryzysowa
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
wartość przedsiębiorstwa
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie personelem
(2)
zarządzanie portfelem marek
(2)
zarządzanie publiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
Business Intelligence
(1)
CRM
(1)
Facebook
(1)
Intranet
(1)
Krauze, Ryszard
(1)
administracja publiczna
(1)
akulturacja
(1)
architektura
(1)
asystentka
(1)
atrakcyjność turystyczna
(1)
autokreacja
(1)
autoprezentacja
(1)
benchmarking
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biseksualność
(1)
blog modowy
(1)
branding
(1)
cena
(1)
demografia
(1)
dobro osobiste
(1)
doskonalenie zawodowe
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-commerce
(1)
e-urząd
(1)
e-zarządzanie
(1)
ekonomia
(1)
ekorozwój
(1)
emocje
(1)
faktoring
(1)
feminizm
(1)
fundamentalizm religijny
(1)
gabinet lekarski
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarka turystyczna
(1)
54 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-226.
Książka podejmuje tematykę zarządzania w służbie zdrowia, w szczególności zaś postaw personelu medycznego wobec zarządzania szpitalem. Książka składa się z dwóch części. W pierwszej autorzy opisują problematykę organizacji służby zdrowia i zarządzania oraz podnoszenia kwalifikacji menedżerskich. Druga część zawiera wyniki badań ankietowych przeprowadzonych na ponad tysiącu pracowników reprezentujących kilka zawodów medycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13161.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14279.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest poświęcona badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością podkreślając, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą publikacji jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14918.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12542.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy.
Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11857.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13030.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Analiza Współczesnych Zjawisk Społecznych)
Bibliogr. przy rozdz.
Książka posiada bezs wątpienia wysoką wartość poznawczą, wynikającą z faktu, że odnosi się ona do interesującej i ważnej społecznie problematyki, jaką są zjawiska i procesy psychospołeczne będące przedmiotem badań poszczególnych autorów. Zaletą książki jest wielostronne podejście do podjętych zagadnień reprezentatywnych dla różnych dziedzin nauki, takich jak np. psychologia, pedagogika i socjologia. Dzięki temu w istotny sposób publikacja wzbogaca wiedzę psychologiczną, która może wydatnie usprawnić podejmowanie decyzji w sprawie działań pomocowych ukierunkowanych na poprawę sytuacji "jednostki w ponowoczesnym świecie". Bogata zawartość merytoryczna książki powoduje, że powinna ona spotkać się z żywym zainteresowaniem nie tylko psychologów, pedagogów i socjologów, ale także specjalistów z innych dziedzin nauki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12413.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty produktów turystycznych, a jednocześnie determinanty popytu turystycznego. Książka zawiera zatem charakterystykę i analizę głównych elementów rynku (produktu i podaży oraz popytu) w nowym ujęciu, zgodnie z którym doświadczenia turysty (obecne i oczekiwane) są interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz także jako źródło tworzenia jego wartości i wyznacznik jego ceny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9916.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9917.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11516.XX.5 [Czytelnia B], 11517.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest poświęcona konsumentowi, zachowaniom konsumenckim i ich przestrzennym zróżnicowaniom. W części teoretycznej została poruszona m.in. problematyka akulturacji, zachowań seniorów jako nabywców, konsumentów usług turystycznych oraz uwarunkowań decyzji zakupowych klientów. Część empiryczna dotyczy głównie badania opinii konsumentów w odniesieniu do żywności modyfikowanej genetycznie, wpływu jakości produktu na decyzje zakupowe, zachowań konsumentów na terenach przygranicznych oraz analizy dochodu jako czynnika warunkującego konsumpcję gospodarstw domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13841.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-304.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11622 [Magazyn 2], 11623 [Magazyn 2], P.9973 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-333.
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej marketingowy kierunkowskaz możliwych do podjęcia działań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12939.XVIII.13 [Wypożyczalnia B], P.12938.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14069.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka prezentacji : teoria i praktyka / redakcja naukowa Lidia Jabłonowska, Piotr Wachowiak, Sławomir Winch. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Difin, 2019. - 305, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 298-305.
Książka powstała z myślą o tych, którzy na co dzień dokonują prezentacji i oczekują wiedzy związanej z mechanizmami komunikacji ze sfery psychologii społecznej oraz poszukują konkretnych wskazówek związanych z jej przygotowaniem oraz realizacją. Intencją autorów było przedstawienie praktycznych wskazań poprzez pryzmat koncepcji teoretycznych. Tego typu ujęcie pozwala na wykorzystanie treści książki w wielu sytuacjach, np. prezentacji projektu, oferty handlowej czy planu działań marketingowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 19490.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19489.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza publikacja skupiona jest wokół sześciu zasadniczych problemów badawczych: macierzyństwa, sytuacji polityczno-prawnej kobiet w Polsce, popkultury, ruchów kobiecych, sytuacji ekonomicznej kobiet oraz tożsamości kobiecej. Interdyscyplinarność przedstawionych artykułów pokazuje, jak złożonym zjawiskiem jest tożsamość kobiet oraz wzory kobiecości. Publikacja porusza wiele wątków i perspektyw szczególnie ważnych, aktualnych, a niekiedy kontrowersyjnych z zakresu gender studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11385.VI.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12581.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [191]-196.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje zagadnienia związane z istotą, tworzeniem oraz pomiarem zasobów niematerialnych i kompetencji, a także ich wykorzystaniem do tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Autor książki udziela w niej odpowiedzi na następujące zasadnicze pytania: jakie czynniki leżą u podstaw pozycji konkurencyjnej firmy, w jaki sposób zidentyfikować kluczowe zasoby i kompetencje firmy, w jaki sposób dokonywać pomiaru zasobów niematerialnych i opartych na nich kluczowych kompetencji, jaka jest rola kluczowych zasobów i kompetencji w tworzeniu wartości? W odróżnieniu od innych pozycji dostępnych na rynku, a odnoszących się do podobnej tematyki, autor łączy wątki z obszarów finansów, zarządzania strategicznego, marketingu i zarządzania wiedzą, oferując unikatowe, szerokie spojrzenia na prezentowane w książce zagadnienia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12757.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-209. Indeks.
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik o tym, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie i odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz w nim wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11528.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12756.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-286. Indeksy.
Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11356.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie zróżnicowanego krajobrazu problemów badawczych oraz interdyscyplinarności w najnowszych badanich nauk o zarządzaniu. Opracowanie z powodu różnorodności tematycznej podzielono na trzy części. Pierwsza z nich została poświęcona problematyce centralnej w zarządzaniu strategicznym, tj. budowaniu i utrzymywaniu przewagi konkurencyjnej. Druga część skupia się na wybranych aspektach zarządzania w jednostkach sfery budżetowej. Trzecia część podnosi wyzwania współczesnego menedżera. Praca wyznacza pewnien punkt rozwojowego poznania w naukach o zarządzaniu, wskazując na dalsze, pożądane tendencje rozwojowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11707 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11706.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12896.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 316-320. Indeks.
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie. Omawia zagadnienia: badań marketingowych, segmentacji rynku, strategii produktu, dystrybucji i cen, wizerunku przedsiębiorstwa, strategii marki, reklamy i promocji oraz planu marketingowego. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12416 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12415.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13575.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej