Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Kotowska Beata
(2)
Sitko Jacek
(2)
Uziębło Aldona
(2)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Dworak Janusz
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Jaworski Jacek
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Korpus Joanna
(1)
Kossecki Paweł (1976- )
(1)
Kowalak Robert
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Nita Bartłomiej
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Paszczyk Paweł
(1)
Paszkowski Jerzy
(1)
Patena Wiktor
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Przychodzeń Wojciech Kamil
(1)
Pukała Ryszard
(1)
Skoczylas Wanda
(1)
Szczepankowski Piotr
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Zygmunt Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(17)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(6)
ZARZĄDZANIE
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
FUZJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
Inwestycje
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO INTERNETOWE
(1)
PRZEJĘCIE PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
WIZERUNEK PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
Podręcznik
(5)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(2)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wartość przedsiębiorstwa
(23)
przedsiębiorstwo
(16)
wycena
(8)
konkurencyjność
(4)
koszt kapitału
(4)
analiza finansowa
(3)
fuzja
(3)
kapitał obrotowy
(3)
projekt inwestycyjny
(3)
zarządzanie
(3)
zarządzanie ryzykiem
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
finanse
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inwestycje
(2)
kapitał ludzki
(2)
kultura organizacyjna
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie finansowe
(2)
rentowność
(2)
strategia
(2)
transfer technologii
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie wartością
(2)
zarządzanie zapasami
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
środki pieniężne
(2)
CRM
(1)
aktywa obrotowe
(1)
bhp
(1)
budżet zadaniowy
(1)
budżetowanie
(1)
crowdsourcing internetowy
(1)
czas pracy
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
e-biznes
(1)
e-zdrowie
(1)
ekonomika
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
handel międzynarodowy
(1)
integracja
(1)
kalkulacja cenowa
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał zakładowy
(1)
karta płatnicza
(1)
koncepcja równowagi
(1)
koncepcja trwałego rozwoju
(1)
koszty pracy
(1)
logistyka gospodarcza
(1)
luka kompetencyjna
(1)
marka
(1)
menedżer
(1)
misja firmy
(1)
mobbing
(1)
modele biznesowe
(1)
monitoring
(1)
negocjacje
(1)
nierówności społeczne
(1)
niestabilność finansowa
(1)
ochrona konsumenta
(1)
opcje finansowe
(1)
organizacja
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie strategiczne
(1)
podatek
(1)
portal aukcyjny
(1)
portal społecznościowy
(1)
poręczenie bankowe
(1)
pracoholizm
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo internetowe
(1)
przejęcie
(1)
przepływy pieniężne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
przywództwo
(1)
public relations
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
restrukturyzacja
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek pracy
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
struktura organizacyjna
(1)
system informatyczny
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
transfer wiedzy
(1)
ubezpieczenie
(1)
usługi bankowe
(1)
wizerunek równoległy
(1)
wizja firmy
(1)
wynik finansowy
(1)
zanieczyszczenie środowiska
(1)
zarządzanie bezpieczeństwem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie kosztami
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 227-231.
Maksymalizacja wartości jest coraz częściej wymieniana jako główny cel działalności przedsiębiorstwa. Trzeba jednak umieć ją zmierzyć i poznać czynniki na nią wpływające. W książce przedstawiono : - istotę zarządzania wartością przedsiębiorstwa, - źródła informacji na potrzeby tego zarządzania, - mierniki wartości przedsiębiorstwa, - tworzenie modeli do badania determinant wartości przedsiębiorstwa, - ocenę przydatności modeli, - niefinansowe czynniki tworzenia wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8804.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10277.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-241.
We współczesnej gospodarce rynkowej trwa stałe poszukiwanie nowych, uwzględniających rosnącą konkurencję, metod zarządzania przedsiębiorstwem ukierunkowanych na maksymalizację jego wartości, a uściślając - maksymalizację kapitału własnego. Osiąganiu tak sformułowanego celu służy rozwój nurtu zarządzania określanego jako zarządzanie wartością przedsiębiorstwa. Prezentowana książka stanowi próbę ujęcia w sposób zwarty podstawowych problemów z tego obszaru, a celem Autora jest przybliżenie najważniejszych koncepcji wykorzystywanych w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8807.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10280.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze. Płyta zawiera model DCF - uproszczoną wersję modelu używaną przez autora w praktyce gospodarczej.
Publikacja przedstawia konkretny model wyceny przedsiębiorstwa DFC, pozwalającego na połączenie w całość wszystkich etapów procesu wyceny, począwszy od wyboru metody, na weryfikacji skończywszy. Rozdział pierwszy przedstawia koncepcję wartości przedsiębiorstwa, cele dokonywania wyceny i stosowane definicje. Rozdział drugi omawia standardy wyceny istniejące na świecie i w Polsce. W rozdziale trzecim znajduje się przegląd metod wyceny i ich klasyfikacje. Problemom wyboru metody przez wyceniających poświęcony został rozdział czwarty. Kolejne stanowią prezentacje poszczególnych metod: podejścia dochodowego, majątkowego, porównawczego oraz opartego na stosowaniu opcji realnych. Określeniu ostatecznej wartości z przedziału wyznaczonego poprzez stosowanie kilku metod poświęcono rozdział ósmy. Książkę tę wyróżnia, oprócz prezentacji spójnego modelu wyceny opartego na technikach iteracyjnych, praktyczne podejście do wyceny. Może ona służyć jako przewodnik objaśniający krok po kroku, jak dokonać wyceny przedsiębiorstwa. Niemal w każdym rozdziale znajduje się studium przypadku lub przykład ilustrujący opisaną metodę. Do książki dołączono model DCF na CD - uproszczoną wersję modelu używanego przez autora w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12496.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-156.
Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości. Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8813.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10286.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(FFF / Wydawnictwo Naukowe PWN. Przedsiębiorstwo)
Bibliogr. s. 378-383. Indeks.
Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10417.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypt / Politechnika Opolska, ISSN 1427-9932 ; nr 296)
Bibliogr. s. 227-230.
Głównym celem skryptu jest przedstawienie podstawowych metod pozwalających na przeprowadzenie wyceny współczesnego przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę zwrócono na taką prezentację poszczególnych metod, aby w praktyce wybór konkretnej metody był dostosowany do warunków funkcjonowania wycenianego przedsiębiorstwa, skali i zakresu jego działania. w pierwszych trzech rozdziałach opisano teoretyczne aspekty dotyczące szacowania wartości przedsiębiorstwa. Kolejne rozdziały poświęcone zostały szczególowej charakterystyce poszczegolnych metod wyceny. Książka zawiera liczne przykłady z rozwiązaniami i zadania do samodzielnego rozwiązania oraz słownik pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14860.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej