Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(152)
Forma i typ
Książki
(151)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje dydaktyczne
(9)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(159)
tylko na miejscu
(131)
wypożyczone
(6)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(68)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(95)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(132)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Rudawska Iga
(5)
Opolski Krzysztof
(4)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Cisek Marcin
(3)
Dutko Maciej
(3)
Dywański Piotr
(3)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(3)
Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie)
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Krzyworączka Paweł
(3)
Lewiński Maciej
(3)
Mruk Henryk
(3)
Rdzeń Krzysztof
(3)
Rogoziński Kazimierz
(3)
Sadłowski Rafał
(3)
Szulczewski Piotr
(3)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(3)
Chłodnicki Mateusz
(2)
Cichoń Marcin (informatyk)
(2)
Cioczek Konrad
(2)
Czaplicka Monika
(2)
Dejnaka Agnieszka
(2)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(2)
Godlewski Marcin
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Jankowski Marek
(2)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Królak Paweł
(2)
Maciorowski Artur
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Milewska Mariola
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Motyl Piotr (marketing)
(2)
Mucha-Szajek Ewa
(2)
Oracz Piotr
(2)
Ozimek Irena
(2)
Pieleszek Marcin
(2)
Pioch Adam
(2)
Piwowarczyk Marcin
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawicki Bogusław (1952- )
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Siwiński Wiesław (1934- )
(2)
Smużniak Mirosław
(2)
Sobczak Jakub
(2)
Spławski Michał
(2)
Starzykiewicz Dawid
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Szajdziński Jakub
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Szpringer Włodzimierz
(2)
Szuman-Dobska Monika
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wesołowski Mariusz (marketing)
(2)
Winkiel Mikołaj
(2)
Wisłocka Izabela
(2)
Wsół Marcin
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zalewski Alojzy
(2)
Łukiańczyk Marcin
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Arasymowicz Stanisław
(1)
Balińska Agata
(1)
Banasik Włodzimierz
(1)
Bekas Robert
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Biełuszko Katarzyna. n
(1)
Bojarczuk Sabina
(1)
Bossy Daniel
(1)
Brauer Jakub
(1)
Bromber Piotr
(1)
Bryzek Wojciech
(1)
Brzoska Rafał
(1)
Buko Jacek
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk Michał
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Celuch Krzysztof. n
(1)
Cetner Jan
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyran Jakub
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(101)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(151)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(152)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(2)
Architekci
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(28)
USŁUGI
(22)
SŁUŻBA ZDROWIA
(16)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(8)
BIBLIOTEKARSTWO
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(7)
Turystyka
(7)
BANKI
(6)
HOTELARSTWO
(6)
AGROTURYSTYKA
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
ODPOCZYNEK
(5)
MARKETING
(4)
Służba zdrowia
(4)
Handel elektroniczny
(3)
INNOWACJE
(3)
Jakość usług
(3)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
LOGISTYKA
(3)
Organizacja
(3)
Prawo
(3)
WIEŚ
(3)
Zarządzanie
(3)
ADMINISTRACJA
(2)
BIURA PODRÓŻY
(2)
Biblioteki
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(2)
POLSKA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
SPORT
(2)
UBEZPIECZENIA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZDROWIE PUBLICZNE
(2)
Administracja publiczna
(1)
BANKI INTERNETOWE
(1)
BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIBLIOTEKI PUBLICZNE
(1)
BIBLIOTEKI dla CHORYCH i NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
BIBLIOTEKOZNAWSTWO
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Branża TSL
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
EDYTORSTWO
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomika transportu
(1)
FinTech
(1)
Fitness
(1)
GASTRONOMIA
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
Geografia gospodarcza
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel kobietami
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
INFORMACJA NAUKOWA
(1)
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
(1)
INSTYTUCJE NONPROFIT
(1)
INTERNET
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Jakość produktu
(1)
KARTY PŁATNICZE
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KSIĘGARSTWO
(1)
Kobieta
(1)
Kosmetologia
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka miejska
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIASTA
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Miasta
(1)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
Nadzór administracyjny
(1)
Nadzór finansowy
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Ochrona danych
(1)
Odżywianie
(1)
PEDAGOGIKA BIBLIOTECZNA
(1)
PIENIĄDZ ELEKTRONICZNY
(1)
POLITYKA SPÓJNOŚCI UE
(1)
POPYT
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA MIĘDZYNARODOWE
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(8)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(10)
BIAŁA PODLASKA (woj. lubelskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
POLSKA WSCHODNIA
(1)
ZACHODNIOPOMORSKIE, województwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(24)
Podręcznik
(14)
PODRĘCZNIKI
(13)
Praca zbiorowa
(7)
Opracowanie
(6)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
PORADNIKI
(3)
Poradnik
(2)
Dane statystyczne
(1)
PAMIĘTNIKI
(1)
PODRĘCZNIK
(1)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Transport i logistyka
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Podróże i turystyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
usługi turystyczne
(51)
turystyka
(32)
marketing
(29)
usługi medyczne
(24)
usługi
(19)
służba zdrowia
(17)
zarządzanie jakością
(15)
jakość usług
(13)
zarządzanie
(13)
agroturystyka
(12)
badania marketingowe
(11)
promocja
(11)
rynek turystyczny
(11)
hotelarstwo
(10)
produkt turystyczny
(10)
usługi logistyczne
(10)
biblioteka
(9)
usługi biblioteczne
(9)
logistyka
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(8)
ruch turystyczny
(8)
usługi bankowe
(8)
finanse
(7)
gospodarka turystyczna
(7)
konsument
(7)
marketing usług
(7)
turystyka wiejska
(7)
usługi hotelarskie
(7)
Internet
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
przedsiębiorstwo
(6)
turystyka biznesowa
(6)
turystyka kulturowa
(6)
banki
(5)
bibliotekarstwo
(5)
biuro podróży
(5)
cena
(5)
dystrybucja
(5)
funkcje turystyki
(5)
informacja
(5)
konkurencyjność
(5)
reklama
(5)
rekreacja
(5)
rynek usług
(5)
samorząd terytorialny
(5)
strategia marketingowa
(5)
transport
(5)
turystyka międzynarodowa
(5)
zarządzanie personelem
(5)
zarządzanie strategiczne
(5)
Unia Europejska
(4)
baza noclegowa
(4)
e-marketing
(4)
ekonomika
(4)
gastronomia
(4)
jakość
(4)
marketing-mix
(4)
obszary wiejskie
(4)
ochrona konsumenta
(4)
opieka zdrowotna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
pilot wycieczek
(4)
planowanie marketingowe
(4)
prawo
(4)
system opieki zdrowotnej
(4)
turystyka alternatywna
(4)
turystyka etniczna
(4)
turystyka krajoznawcza
(4)
turystyka kwalifikowana
(4)
turystyka morska
(4)
turystyka zdrowotna
(4)
usługi edukacyjne
(4)
usługi finansowe
(4)
usługi online
(4)
usługi społeczne
(4)
wizerunek
(4)
zbiory biblioteczne
(4)
Polska
(3)
bankowość
(3)
bankowość elektroniczna
(3)
bezpieczeństwo
(3)
dysfunkcje turystyki
(3)
e-biznes
(3)
fitness
(3)
globalizacja
(3)
historia
(3)
innowacje
(3)
innowacyjność
(3)
klient
(3)
komunikacja
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
niepełnosprawni
(3)
polityka mieszkaniowa
(3)
polityka turystyczna
(3)
popyt turystyczny
(3)
produkt
(3)
promocja zdrowia
(3)
przedsiębiorstwo usługowe
(3)
152 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 83-84.
Celem książki jest wszechstronne i kompleksowe omówienie marketingu usług zdrowotnych, jego istoty, planowania strategicznego, otoczenia placówek służby zdrowia, segmentacji usług zdrowotnych, polityki cenowej, dystrybucji, promocji, a także roli personelu w procesie świadczenia usług zdrowotnych. Bardzo przejrzysty układ treści pozwala każdemu, kto sięga do tej pracy, przejść od definicji pojęć kluczowych marketingu usług do praktycznych wskazówek przy budowie planu marketingowego. Niezwykle cennym uzupełnieniem tekstu są tabele i rysunki, które syntetycznie i logicznie ilustrują zapisane treści. Praca została oparta na literaturze krajowej i zagranicznej oraz na badaniach empirycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10038 [Magazyn 1], P.10039 [Magazyn 1], P.10037 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7782.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8788.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 171-182.
Niniejsza książka ma na celu prezentację podstawowych metod zarządzania ryzykiem oraz zarządzania jakością, przy szczególnym uwzględnieniu specyfiki sektora usług zdrowotnych. Pierwszy rozdział książki prezentuje szeroki kontekst ekonomiczny i prawny działalności operatorów usług zdrowotnych oraz typowe rozwiązania organizacyjne w tej branży. Rozdział drugi skupia się na kwestiach zarządzania ryzykiem, zas trzeci na zarządzaniu jakością. We wszystkich trzech rozdziałach, poza teoretycznym wykładem przedstawiono także wyczerpujące analizy przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11506 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12737.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-190.
Niniejsza książka zawiera opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie od lat 1960. do lat współczesnych. Zostały w niej dokładnie przedstawione takie koncepcje, jak: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), czy też koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7715.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8722.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9894 [Magazyn 1], P.9893 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz norm i aktów prawnych.
Tematyka jakości w ostatnim czasie jest dość często podejmowana w publikacjach dostępnych na naszym rynku wydawniczym, ale jednak stosunkowo niewiele jest opracowań branżowych, ukazujących rolę i miejsce jakości w zarządzaniu konkretnymi instytucjami, zwłaszcza służby zdrowia. Książka w szczególny sposób porusza tę problematykę. Istotnym jest fakt, iż autorzy są dalecy od ingerowania w sztukę lekarską, od oceny fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest ukazanie, jak poprawa jakości, w tak ważnej dziedzinie jaką jest opieka zdrowotna, gdzie najważniejsze jest zdrowie i życie człowieka, może wpływać na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta, a jednocześnie także ułatwiać i wspomagać pracę pracowników służby zdrowia. Sposób ujęcia problemu, jak i sama jego analiza czynią niniejszą publikację wartą polecenia nie tylko kadrze zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, ale również lekarzom, personelowi medycznemu oraz wszystkim innym osobom, które mają wpływ na działalność służby zdrowia, aby jak najdokładniej uzmysłowić wszystkim, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9968 [Magazyn 1], 11620 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11619.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Prezentowana publikacja przygotowana przez doktorantów Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej, jest próbą wstępnego ustosunkowania się do wybranych zagadnień związanych z różnymi rodzajami bezpieczeństwa. Jest ona rezultatem zarówno wspólnych studiów i prac nad problematyką, jak i wynikiem indywidualnych zainteresowań poszczególnych Autorów. Przeważa problematyka związana z szeroko rozumianą sferą badań nauk ekonomicznych. Jednakże ze względu na sposób analizy i przyjętą perspektywę rozważań, w której punktem wyjścia jest aktywność państwa jako instytucji organizującej poszczególne społeczeństwa, zawarte w niniejszej monografii studia można odnieść do nauk o polityce publicznej. Ze względu na tradycję, osiągnięcia i potencjał naukowy Kolegium tego rodzaju badania są oczywistością i nie wymagają szczególnego uzasadnienia. Pozostaje troska o ich jakość, zaawansowanie w wykorzystaniu warsztatu naukowego i zaangażowanie poszczególnych Autorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14908 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15718.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15618.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera także teksty aktów prawnych.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Problematyka zagadnień związanych z funkcjonowaniem oraz rozwojem turystyki i rekreacji wskazuje na ich znaczną różnorodność i duży zakres. Z jednej strony, z punktu widzenia współczesnej turystyki w różnych obszarach jej funkcjonowania i wspierania, szczególnie istotne wydaje się przedstawienie aspektów finansowania rozwoju turystyki w Polsce ze środków publicznych oraz wpływu współczesnych trendów w turystyce i rekreacji na planowanie rozwoju turystyki w gminie. Stąd też ważna jest rola turystyki w rozwoju społeczno-gospodarczym (kraju, powiatu, gminy) i jej finansowania. Z drugiej zaś strony, w celu pełnej ochrony konsumentów na rynku usług turystycznych niezbędne jest prowadzenie edukacji konsumenckiej, aby zwiększyć świadomość konsumentów z zakresu praw im przysługujących w tym obszarze usług oraz znajomości wśród nich instytucji i organizacji zajmujących się ochroną konsumentów na rynku. Ważną kwestią jest także nie tylko przestrzeganie regulacji prawnych przez przedsiębiorstwa działające na rynku usług turystycznych, ale również stosowanie przez nie zasad etycznych w promocji swojej oferty oraz w sposobie jej realizacji. Jednocześnie warto podkreślić, że obecnie nie można odnosić się tylko do społecznej odpowiedzialności biznesu, ale trzeba także do społecznej odpowiedzialności turysty. Produkt turystyczny jest kategorią niezwykle złożoną, a poszczególne jego elementy ulegają zmianie w zależności od rodzaju turystyki i indywidualnych preferencji turystów. Najważniejszym składnikiem produktu turystycznego są walory turystyczne, a szczególnie walory przyrodnicze. Niezmiernie ważna jest problematyka oddziaływania turystyki i rekreacji na zagospodarowanie lasów oraz bezpiecznego funkcjonowania i rozwoju fauny. Ważne jest również określenie stanu obecnego i możliwości rozwoju szlaków krajoznawczych w Polsce, tym bardziej że położenie Polski na europejskich szlakach kulturowych stwarza nadzieję na właściwe miejsce szlaków krajoznawczych na turystycznej mapie Polski w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12998.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 229-238.
Kształtowanie rozwoju turystyki wymaga nie tylko znajomości istoty produktu turystycznego, ale również zaangażowania wielu podmiotów zarówno publicznych, jak i prywatnych. Istotną rolę w tym procesie odgrywają organy administracji publicznej różnych szczebli, które posiadają szeroki zakres kompetencji, umożliwiający im skuteczne oddziaływanie na warunki rozwoju turystyki. Coraz bardziej przez turystów doceniana jest atrakcyjność lasów. Las jest jednym z podstawowych elementów przestrzeni rekreacyjnej. Turystyka i rekreacja na terenach leśnych, ze względu na konieczność ochrony środowiska przyrodniczego oraz potrzebę realizowania przez lasy celów produkcyjnych, nie może rozwijać się jednak w sposób żywiołowy, niekontrolowany. W związku z coraz większym zagęszczeniem ruchu turystycznego i niewłaściwym często sposobem postępowania turystów obserwowane są niekorzystne zmiany w siedliskach leśnych, powodowane przez turystykę i rekreację. Turystyka to niestety także możliwość wystąpienia zagrożeń zdrowotnych, związanych zwłaszcza z obszarami niezurbanizowanymi. Również woda i obiekty hydrograficzne są podstawą turystyki wypoczynkowej, stanowiąc element krajobrazu decydujący o jego urozmaiceniu i walorach estetycznych. Walory przyrodnicze rzek i ich dolin są atrakcyjne dla rozwoju różnych przestrzennych form turystyki i rekreacji, w tym m.in. turystyki wypoczynkowej, możliwości organizowania spływów kajakowych, żeglarskich czy też uprawiania wędkarstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11243.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12329.XX.1.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomika turystyki i rekreacji / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 413, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Bibliogr. s. 400-409. Indeks.
"Ekonomika turystyki i rekreacji" to drugie zmienione wydanie cieszącej się dużym zainteresowaniem książki "Ekonomika turystyki" rozszerzonej o zagadnienia związane z rekreacją. Zawartość merytoryczna została podzielona na 13 rozdziałów, które można zgrupować w trzech częściach tematycznych. Pierwsza z nich przedstawia ogólne zagadnienia dotyczące podejmowanej problematyki, zarówno w ujęciu metodycznym, jak i dydaktycznym, wraz z określeniem miejsca turystyki i rekreacji w strukturze gospodarowania. W części drugiej przedstawiono najistotniejsze zagadnienia z ekonomiki turystyki i rekreacji, jakimi są elementy rynku usług turystycznych i rekreacyjnych. Część ostatnia dotyczy turystyki międzynarodowej oraz podstaw funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych. Treść podręcznika została również dostosowana do najnowszych obowiązujących standardów nauczania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego na kierunku turystyka i rekreacja. W pracy zawarto liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów z angielskimi odpowiednikami, bogatą bibliografię oraz indeks rzeczowy. Każdy rozdział kończy krótkie podsumowanie oraz zestaw pytań kontrolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11438 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11437.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12659.XX.3 [Czytelnia B], 12658.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13076.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Marketing w turystyce i rekreacji / redakcja naukowa Aleksander Panasiuk ; autorzy Małgorzata Januszewska [i in.]. - EPUB został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2013 r. (wyd. I). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 381 s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podręcznika przybliżają czytelnikowi te zagadnienia, omawiając: podstawy teorii marketingu usług turystycznych i rekreacyjnych oraz obszarów turystycznych; rynek usług turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klientów na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsiębiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.78.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 150-153.
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16948.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN.
Głównym przesłaniem monografii jest omówienie demograficznych i ekonomicznych wyzwań przyszłości i ich przewidywanego wpływu na zdrowie i systemy ochrony zdrowia oraz rozwój medycyny. stanowi kompleksowy przegląd zjawisk wpływających na kształt przyszłej ochrony zdrowia wraz z omówieniem różnorodnych mechanizmów, które można wykorzystać do zmian niekorzystnych trendów. Na tym tle przedstawiono w niej obecne i przewidywane rezultaty innowacji w obszarze ochrony zdrowia oraz oczekiwane scenariusze w zmianie podejścia do zdrowotnych wyzwań przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14454.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Polski system ochrony zdrowia / Małgorzata Paszkowska. - Wydanie pierwsze, stan prawny na dzień 1 marca 2020 r., z uwzględnieniem zmian związanych z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 na dzień 9 kwietnia 2020 r. - Warszawa : Difin, 2020. - 280, [3] strony ; 23 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych na stronach 270-280.
Książka w sposób kompleksowy prezentuje organizację i podstawy prawne funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce. Omówiono w niej model systemu zdrowotnego i podsystemy tworzące polski system ochrony zdrowia, jego zasoby personalne oraz finansowanie. Dodatkowo w związku z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 przedstawiono organizację i instrumenty zapobiegania chorobom zakaźnym i zakażeniom. Publikacja adresowana jest do zarządzających jednostkami ochrony zdrowia oraz do zarządzających i pracowników organów administracji ochrony zdrowia (w tym NFZ), do studentów kierunków medycznych i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie zarządzania ochroną zdrowia oraz do wszystkich zainteresowanych obecnym systemem ochrony zdrowia w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18120 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19941.XVIII.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19940.XVIII.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Bibliogr. s. 127-132.
Opracowanie ma charakter ekonomiczny - jest zatem w nim eksponowany przede wszystkim wpływ technologii informatycznych na proces wymiany na rynku usług turystycznych, natomiast kwestie związane z technicznymi aspektami rozwoju technologii stosowanych w systemach informatycznych zostały ograniczone do minimum. Na uwagę zasługuje również znacząca użyteczność i walory poznawcze opracowania, zwłaszcza 14 studiów przypadków w zakresie e-turystyki z całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12398.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13559.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w turystyce / Rafał Pawłowski. - Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2016. - 242, [2] strony : ilustracja ; 24 cm.
Wykaz aktów prawnych na stronach 233-237.
Książka "Prawo w turystyce" jest przeznaczona przede wszystkim jako pomoc dydaktyczna dla studentów kierunku turystyka i rekreacja oraz innych kierunków studiów poruszających zagadnienia prawne w turystyce. W oparciu o ustawę o usługach turystycznych przyjęto schemat pracy zawierający zagadnienia dotyczące organizacji usług i imprez turystycznych, ochrony klienta, uzyskania uprawnień pilota wycieczek i przewodnika turystycznego oraz wykonywania tych zawodów, a także świadczenia usług hotelarskich. Ponadto w oparciu o obowiązujące regulacje prawne, scharakteryzowano podstawy bezpieczeństwa w turystyce kwalifikowanej oraz warunki organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17285 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17566.XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17565.XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 206-207.
W książce Autorka, w sposób jasny i poparty przykładami z polskiej praktyki gospodarczej, przedstawiła problematykę wykorzystania koncepcji marketingu na rynku usług bankowych. Dzięki tej książce Czytelnik: uzyska podstawową wiedzę o specyfice działań marketingowych na rynku usług bankowych, zrozumie znaczenie marketingu dla rynkowej skuteczności działania banku w warunkach konkurencji, zdobędzie informacje o możliwościach wykorzystania tradycyjnych i nowoczesnych instrumentów marketingu-mix w działalności operacyjnej banku, będzie wiedzieć, jakie metody badań marketingowych można wykorzystać do oceny jakości pracy oddziału banku i jego oferty usługowej oraz potrzeb nabywców i zachowań konkurencji, zapozna się z przykładami wykorzystania zasad i metod marketingowych w działalności banków na szczeblu oddziałów operacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2369.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia ma na celu przybliżenie zagadnień związanych z funkcjonowaniem podmiotów gospodarczych oraz jednostek samorządu terytorialnego w zmieniających się warunkach rynkowych. Zawarte w niej wielopłaszczynowe analizy problemowe pozwalają na poszerzenie wiedzy oraz mogą być inspiracją do prowadzenia dalszych badań własnych." ( ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13846.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej