Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(23)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Koliński Adam
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bolland Eric J
(1)
Borcuch Artur (1977- )
(1)
Borek Zbigniew (kultura fizyczna)
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Czapiński Janusz (1951- )
(1)
Demczar Jacek
(1)
Fletcher Frank
(1)
Gapińska Dorota
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Hales Colin F
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Nass Clifford
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowicka Ewa
(1)
Nowicki Adam (1944- )
(1)
Olchowik Jan Marian
(1)
Panek Tomasz (1953- )
(1)
Reeves Byron (1949- )
(1)
Rudnicki Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Sala Józef
(1)
Seweryn Renata (nauki ekonomiczne)
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Turek Tomasz
(1)
Urbanek Adam
(1)
Varian Hal R
(1)
Wagner Jarosław
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Wszołkowski Eugeniusz
(1)
Wyrzykowska-Antkiewicz Monika
(1)
Łobejko Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Nauczyciele edukacji zdrowotnej
(1)
Temat
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(6)
INFORMATYKA
(4)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
INTERNET
(2)
NAUCZANIE na ODLEGŁOŚĆ
(2)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(2)
TELEKOMUNIKACJA
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
CZYTANIE
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ ŻYCIA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTURA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
PEDAGOGIKA MEDIALNA
(1)
PISANIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Technologie mobilne
(1)
Transport
(1)
Turystyka
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
technologia informacyjna
(25)
zarządzanie
(5)
Internet
(4)
marketing
(4)
przedsiębiorstwo
(4)
społeczeństwo informacyjne
(4)
baza danych
(3)
informatyka
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
Polska
(2)
e-learning
(2)
edukacja
(2)
informacja
(2)
innowacje
(2)
logistyka
(2)
przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
rynek turystyczny
(2)
system informacyjny zarządzania
(2)
turystyka
(2)
wykluczenie cyfrowe
(2)
łańcuch dostaw
(2)
Delphi
(1)
Excel
(1)
PowerPoint
(1)
Unia Europejska
(1)
Word
(1)
aktywność fizyczna
(1)
algorytm
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
bankowość elektroniczna
(1)
bankructwo
(1)
bezpieczeństwo danych
(1)
bezrobocie
(1)
bibliotekarstwo
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
cyfryzacja
(1)
dyskryminacja
(1)
dysleksja
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-logistyka
(1)
e-zarządzanie
(1)
edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
edukacja informacyjna
(1)
edukacja medialna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
etyka
(1)
finanse
(1)
finansowanie
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
gospodarka informacyjna
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
gra komputerowa
(1)
handel elektroniczny
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
inteligentny dom
(1)
interakcja społeczna
(1)
jakość życia
(1)
kompetencje informatyczne
(1)
kompetencje medialne
(1)
kompetencje społeczne
(1)
komunikacja
(1)
konkurencyjność
(1)
kryzys finansowy
(1)
kultura
(1)
kultura organizacyjna
(1)
lider
(1)
marka
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing-mix
(1)
media
(1)
media elektroniczne
(1)
media literacy
(1)
media społecznościowe
(1)
multimedia
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie na odległość
(1)
nauczyciel
(1)
niepełnosprawność
(1)
obsługa klienta
(1)
oprogramowanie
(1)
organizacje sieciowe
(1)
polityka kulturalna
(1)
polityka turystyczna
(1)
postęp techniczny
(1)
prawo
(1)
prezentacja multimedialna
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
przesyłanie danych
(1)
przetwarzanie danych
(1)
przetwarzanie siatkowe
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość finansowa
(1)
region turystyczny
(1)
robotyka
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. przy rozdz.
Zastosowanie mediów cyfrowych i technologii informacyjno-komunikacyjnych w każdym obszarze życia człowieka wpłynęło także na przekształcenia i ewolucję w edukacji. Analiza i ocena tych przemian na przestrzeni dziejów pozwala na wyodrębnienie pięciu przełomów w komunikacji, w kształceniu, w pracy zawodowej i w innych obszarach aktywności człowieka. Obecnie mamy piąty, największy i najważniejszy przełom edukacyjny, łączący się z mediami interaktywnymi, z Internetem, z telewizją cyfrową, z telefonią komórkową. Celem Autorów jest przedstawienie nowych wyzwań i szans najnowszych mediów cyfrowych i technologii interaktywnych tworzących cyberprzestrzeń i świat wirtualny, ich nowych funkcji oraz wynikających z nich zadań i możliwości w różnych obszarach aktywności człowieka, zwłaszcza u najmłodszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13797.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14764.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 169-173.
U podstaw monografii leżał zamiar autorów inspirowania oraz pobudzania przedsiębiorczych postaw i praktycznej aktywności wszystkich tych, dla których celem i płaszczyzną działania jest konkurencyjna turystyka w regionie. Treść opracowania została podzielona na dwie części. Pierwsza część obejmuje podstawowe zagadnienia związane z aktualnie rozumianym zarządzaniem konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach oraz ze strategicznym znaczeniem marki w turystyce. Druga część książki jest efektem badań empirycznych nad uwarunkowaniami konkurencyjności biznesu turystycznego w polskich regionach. Wyodrębnione zostały tu czynniki i profile konkurencyjności zarządzania, ocena lokalnego otoczenia firm turystycznych i ocena systemów zarządzania przedsiębiorstw turystycznych. Książka jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu na globalnym rynku turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11391 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11390.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12590.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest znakomitym poradnikiem, w którym autorzy z Midway College w Kentucky z długoletnim doświadczeniem w największych koncernach i firmach consultingowych prezentują gotowe rozwiązania najtrudniejszych problemów pojawiających się w trakcie zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne porady dotyczą wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa, m.in.: przywództwa, komunikacji, strategii, projektowania struktury organizacyjnej, zarządzania kapitałem ludzkim, zarządzania projektami i procesami oraz marketingu i promocji. Dzięki temu, że poszczególne tematy powiązane są z konkretnymi procesami biznesowymi, książka pozwala szybko zidentyfikować i zrozumieć problem oraz użyć konkretnego narzędzia lub techniki w celu jego rozwiązania. Szeroki wachlarz opisanych problemów biznesowych pozwala na efektywne wykorzystanie trików w codziennej pracy. Książka jest jedynym kompleksowym źródłem wiedzy zarówno dla menedżerów, jak i studentów ekonomii oraz zarządzania studiów podyplomowych MBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14901 [Magazyn 1], P.14899.IX.1 [Magazyn 1], P.14900 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14898.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15711.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 351-362.
Pracę uważam za nad wyraz potrzebną i wręcz nowatorską na polskim gruncie naukowym, a to z następujących powodów. Po pierwsze, nie ma w pol­skiej literaturze pracy, która w sposób całościowy, kompetentny i naukowo rzetelny przedstawiałaby zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturo­wej. Po wtóre, sposób ujęcia tematu, język autorów oraz klarowność wywodu sprawiają, że praca nie stanowi jeszcze jednej, nudnej „cegły" nauko­wej, którą z trudem będą czytać studenci przed egzaminami, a pracownicy instytucji kultury, by popisać się przed przełożonymi. Wróżę pracy powodze­nie zarówno wśród praktyków instytucji kultury, jak i studentów tychże zagadnień. (...) Z recenzji prof. dr. hab. Bogusława Nierenberga, Uniwersytet Jagielloński
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14304.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15222.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 357-360.
Diagnoza Społeczna jest próbą uzupełnienia diagnozy opartej na wskaźnikach instytucjonalnych o kompleksowe dane na temat gospodarstw domowych oraz postaw, stanu ducha i zachowań osób tworzących te gospodarstwa; jest diagnozą warunków i jakości życia Polaków w ich własnym sprawozdaniu. Za pomocą dwóch odrębnych kwestionariuszy badamy gospodarstwa domowe oraz wszystkich dostępnych ich członków, którzy ukończyli 16 lat. Projekt uwzględnienia w jednym badaniu wszystkie ważne aspekty życia poszczególnych gospodarstw domowych i ich członków - zarówno ekonomiczne (np. dochód, zasobność materialną, oszczędności, kredyty), jak i pozaekonomiczne (np. edukację, leczenie, sposoby radzenia sobie z kłopotami, stres, dobrostan psychiczny, styl życia, zachowania patologiczne, uczestnictwo w kulturze, korzystanie z nowoczesnych technologii komunikacyjnych i wiele innych). W tym sensie projekt jest interdyscyplinarny. Odzwierciedla to także skład Rady Monitoringu Społecznego, czyli głównych jego autorów, oraz zespołu zaproszonych przez Radę ekspertów. Tworzą te gremia ekonomiści, demograf, psycholog, socjologowie, specjalista od ubezpieczeń, znawca ekonomiki zdrowia i statystycy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10677.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-340. Indeks.
"Recenzowana książka [...] może stać się pomocą dydaktyczną na wykładach i ćwiczeniach dla studentów studiujących na wydziałach, które w programach nauczania mają przedmioty związane z informatyką ekonomiczną. Ponadto może być istotną pozycją dla szerokiego grona odbiorców nie tylko akademickich, ale również wywodzących się z kręgów praktyki gospodarczej". (prof. dr hab. Witold Chmielarz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11816.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej