Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(605)
Forma i typ
Książki
(555)
Rejestracje audio i wideo
(44)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(540)
dostępne
(226)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(91)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(141)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(544)
Autor
Evans Virginia
(68)
Dooley Jenny
(62)
Cruz Christopher sol
(33)
Herrera Mario
(33)
Mourão Sandie
(15)
Simmons Naomi
(10)
Richards Jack C. (1943- )
(9)
Villarroel Magaly
(9)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Ellis Gail
(7)
Gray Elizabeth
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Obee Bob
(7)
Ur Penny
(7)
Edwards Lynda
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bogucka Mariola
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Skinner Carol
(5)
Thornbury Scott
(5)
Wakeman Kate
(5)
Wright Andrew
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Brewster Jean
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Couri Lilika
(4)
Doff Adrian
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Milton James
(4)
Puchta Herbert
(4)
Ruddle Mary
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Willis Jane
(4)
Abbs Brian (1935- )
(3)
Bates Chris
(3)
Bohlke David
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Freebairn Ingrid
(3)
Gerngross Günter
(3)
Grundy Peter
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Lansford Lewis
(3)
Littlewood William T
(3)
McKenna Michael C
(3)
Nation I.S.P
(3)
Nunan David
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rinvolucri Mario (1940- )
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Rollason Jane
(3)
Rumble Simon
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Walpole Sharon
(3)
Williams Marion
(3)
Woodward Tessa
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(2)
Bamford Julian
(2)
Birdsall Melanie
(2)
Blake Bill
(2)
Bowler Bill
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Bright Catherine
(2)
Brown Gillian (1937- )
(2)
Burden Robert L
(2)
Bygate Martin
(2)
Cameron Lynne
(2)
Chamot Anna Uhl
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dakowska Maria
(2)
Date Olivia
(2)
Day Richard R
(2)
Devitt Matthew
(2)
Dummett Paul
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Ellis Rod
(2)
Emmerson Paul
(2)
Feunteun Anne
(2)
Foley Mark
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(281)
2000 - 2009
(221)
1990 - 1999
(72)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(300)
Wielka Brytania
(192)
Kiribati
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
Anglia
(13)
nieznany (us)
(7)
Kalifornia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Massachusetts (USA)
(3)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(314)
angielski
(290)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom zaawansowany
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(5)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(429)
Język angielski
(101)
Nauczanie
(60)
Nauczanie języków obcych
(56)
JĘZYKI
(27)
CZYTANIE
(17)
NAUCZANIE
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Metody nauczania
(11)
Pomoce dydaktyczne
(7)
Dwujęzyczność
(6)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(5)
English language
(5)
Język handlu i biznesu
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Gramatyka
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pisanie
(4)
UCZENIE SIĘ
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
Język środowiskowy
(3)
KOMPUTERY
(3)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Idiomy angielskie
(2)
Individualized instruction
(2)
JĘZYK
(2)
Językoznawstwo
(2)
KULTURA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PISANIE
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading (Primary)
(2)
Reading comprehension
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
Blended learning
(1)
CAE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Coaching
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Egzamin praktyczny
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FONETYKA
(1)
Frazeologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Historia
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język biznesowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korepetycje
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General. bisacsh
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
Language and languages
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(50)
Podręcznik
(43)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(34)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(28)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(13)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(8)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
Monografia
(3)
Program edukacyjny
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
Film edukacyjny
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(105)
Językoznawstwo
(102)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(574)
English language
(320)
reading
(72)
pre-school education
(64)
ELT
(59)
writing
(59)
speaking
(57)
listening
(52)
primary school education
(46)
EFL
(45)
study
(44)
storytime
(42)
pupils
(41)
learning
(36)
storytelling
(36)
grammar
(34)
primary school
(28)
language
(27)
teacher's book
(24)
song
(21)
vocabulary
(21)
teaching approaches
(17)
English
(16)
foreign speakers
(16)
advanced level
(15)
children
(15)
methodology
(15)
ESL
(14)
SLA
(14)
intermediate level
(14)
foreign language
(13)
linguistics
(13)
teaching materials
(13)
second language acquisition
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
education
(11)
elementary level
(11)
learning strategies
(11)
story
(11)
pre-intermediate level
(10)
coursebook
(9)
language skills
(9)
methods of teaching
(9)
teacher
(9)
upper-intermediate level
(9)
applied linguistics
(8)
culture
(8)
language acquisition
(8)
language teaching
(8)
language learning
(7)
game
(6)
literacy
(6)
photocopiable materials
(6)
science
(6)
student's book
(6)
discourse
(5)
literature
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
reading comprehension
(5)
study and teaching
(5)
Great Britain
(4)
ability testing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
communication
(4)
conversation
(4)
drama
(4)
drama (ped.)
(4)
games
(4)
mathematic
(4)
psychology
(4)
spoken English
(4)
teacher development
(4)
workbook
(4)
CLIL
(3)
assessment
(3)
bilingualism
(3)
business English
(3)
business language
(3)
communication skills
(3)
group work
(3)
handbook
(3)
lesson planning
(3)
motivation
(3)
music
(3)
phonetics
(3)
phrasal verb
(3)
planning
(3)
poster
(3)
pronunciation
(3)
saying
(3)
task-based learning
(3)
teaching vocabulary
(3)
technology
(3)
tests
(3)
word recognition
(3)
young learner
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
605 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 14512 XXIV CZYT. (z płytą CD o tej samej sygnaturze), 14514 XXIV CZYT., 14515 XXIV CZYT., B.1227 XXIV CZYT., komplet 4 płyt CD o sygn. CD.440 i testy na płycie CD o sygn. CD.341.
Upstream Beginner A1+ to Intermediate B1+ are complete courses for learners studying English from Beginner to Intermediate levels. They aim at the development of all four skills through a variety of communicative tasks, while allowing for a flexibility of approach which make them suitable for all classes, including large or mixed-ability groups. The key language is regularly recycled, achieving active, holistic and humanistic learning. Their syllabi reflect the guidelines of the Council of Europe Framework. The Workbook consist of ten units which complement the theme and content of the corresponding units in the Student's Book, and contain elements specifically designed to extand and consolidate learning trough a wide variety of tasks. These are grouped in each unit as Vocabulary, Grammar, Reading, Listening, Speaking and Writing sections.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14513.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą ksiązki o sygn. 14520 XXIV CZYT. (z 2 płytami CD o tej samej sygn)., 14521 XXIV CZYT., 14522 XXIV CZYT., komplet 2 płyt CD o sygn. CD.343 i komplet 6 płyt CD o sygn. CD.344.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.1228.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upstream : proficiency C2 : key : workbook student's / Virginia Evans, Jenny Dooley. - Third impression. - Berkshire : Express Publishing, 2015. - 78 pages : illustrations colour ; 30 cm.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17223.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Upstream : proficiency C2 : student's book / Virginia Evans, Jenny Dooley. - 2nd ed. - Berkshire : Express Publishing, 2013. - 152 s. : il. kolor. ; 30 cm + 2 płyty CD (student's CD).
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze. W skład zestawu wchodzą ksiązki o sygn. 14521 XXIV CZYT., 14522 XXIV CZYT., B.1228 XXIV CZYT., komplet 2 płyt CD o sygn. CD.343 i komplet 6 płyt CD o sygn. CD.344.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14520.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upstream : proficiency C2 : student's book / Virginia Evans, Jenny Dooley. - Fifth edition - Berkshire : Express Publishing, 2016. - 272 strony : ilustracje ; 30 cm.
W skład zestawu wchodzą ksiązki o sygn. 17221 XXIV.13, 17222 XXIV.13, 17223 XXIV.13, komplet 2 płyt CD o sygn. CD.409 i komplet 6 płyt CD o sygn. CD.410.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17220.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą książki o sygn. 14520 XXIV CZYT. (z 2 płytami CD o tej samej sygn)., 14521 XXIV CZYT., B.1228 XXIV CZYT., komplet 2 płyt CD o sygn. CD.343 i komplet 6 płyt CD o sygn. CD.344.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels. The Teacher's Books contain step-by-step teaching notes, extra ideas for optional activities, a full key to the exercises in the Student's Books and tapescripts of the listening exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14522.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Upstream : proficiency C2 : teacher's book / Virginia Evans, Jenny Dooley. - Fourth impression. - Berkshire : Express Publishing, 2016. - 180 pages, : illustrations colour. ; 30 cm.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels. The Teacher's Books contain step-by-step teaching notes, extra ideas for optional activities, a full key to the exercises in the Student's Books and tapescripts of the listening exercises.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17222.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels. The Workbooks for Upstream Intermediate to Proficiency each comprise ten themed units with a variety of realistic and challenging tasks and exercises divided into clear sections for Vocabulary, Grammar, Listening & Speaking and Writing as well as tapescripts of all the Listening exercises.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17221.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14521.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem kompletu są książki o sygn. 13616 XXIV CZYT., 13617 XXIV CZYT. (z 2 płytami CD o tej samej sygn.) i komplet 8 płyt CD o sygn. CD.318.
Do podręcznika na poziomie Intermediate opracowana została książka nauczyciela w wersji interleaved. Na stronach umieszczonych pomiędzy stronami lekcji z podręcznika znajdują się pełne scenariusze lekcji, propozycje dodatkowych ćwiczeń, klucz z nadrukowanymi odpowiedziami do wszystkich zadań znajdujących się w podręczniku, a także zapisy nagrań do ćwiczeń sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu zawartych w podręczniku. Książka nauczyciela do poziomu Upper Intermediate zawiera pełne scenariusze lekcji, odpowiedzi do wszystkich zadań znajdujących się w podręczniku oraz zapis nagrań do zadań sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu. W książce nauczyciela do poziomu Upper Intermediate zamieszczono także odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13615.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Uzupełnieniem kompletu są książki o sygn. 16869 XXIV.13, 16871 XXIV.13 i komplet 8 płyt CD o sygn. CD.318.
Do podręcznika na poziomie Intermediate opracowana została książka nauczyciela w wersji interleaved. Na stronach umieszczonych pomiędzy stronami lekcji z podręcznika znajdują się pełne scenariusze lekcji, propozycje dodatkowych ćwiczeń, klucz z nadrukowanymi odpowiedziami do wszystkich zadań znajdujących się w podręczniku, a także zapisy nagrań do ćwiczeń sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu zawartych w podręczniku. Książka nauczyciela do poziomu Upper Intermediate zawiera pełne scenariusze lekcji, odpowiedzi do wszystkich zadań znajdujących się w podręczniku oraz zapis nagrań do zadań sprawdzających umiejętność rozumienia ze słuchu. W książce nauczyciela do poziomu Upper Intermediate zamieszczono także odpowiedzi do zadań z zeszytu ćwiczeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16870.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W skład zestawu wchodzą workbook o sygn. 16866 XXIV.13, 16868 XXIV.13, B.1228 XXIV CZYT., komplet 2 płyt CD o sygn. CD.343 i komplet 6 płyt CD o sygn. CD.344.
The series is specially designed for students from intermediate to proficiency level. Each book consists of five modules and provides systematic preparation in all four language skills - listening, speaking, reading and writing - required at these levels.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9113.XXIV.14.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10741.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Longman Applied Linguistics)
Includes bibliographical references (page 323) and index.
An understanding of sociocultural context is crucial in second language learning yet developing this awareness often poses a real challenge to the typical language learner. This book is a practical language teachers' guide that focuses on how to teach socially and culturally appropriate language for effective communication. Moving beyond a purely theoretical approach to pragmatics, the volume offers practical advice to teachers, with hands-on classroom tasks included in every chapter. Readers will be able to: * Identify possible causes of learner errors and choices in cross-cultural communication * Understand second language acquisition theories that support their classroom practices * Develop a pragmatics-focused instructional component, classroom-based assessments, and curricula * Help learners to become more strategic about their learning and performance of speech acts * Incorporate technology into their approach to teaching pragmatics This book aims to close the gap between what research in pragmatics has found and how language is generally taught today. It will be of interest to all language teachers, graduate students in language teaching and linguistics, teacher educators, and developers of materials for teaching language.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17991.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Informed teaching.
Bibliogr. przy pracach.
The following volume presents a collection of chapters pertaining to English studies. The transversal theme for all of them is the pedagogical issue of informed teaching. In this volume the reader will find results of research and reflection of academic researchers and practitioners which may implicitly or explicity inspire language teachers to improve school practices by presenting insights into language teaching related areas. The book is divided into four main areas. Part one focuses on communication related issues and discusses the development of work-related competences. Part two of the volume is devoted to intercultural issues in foreign language pedagogy. Part three contains ruminations on creativity and reflectivity at school. Part four of the volume encompasses ideas lying at the crossroads of linguistics and literature.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13524.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 186-202.
The book has been inspired by the need to investigate the process of reading comprehension in native and additional languages, as well as the changes in word recognition as developed by primary Polish learners of English when exposed to a good quality balanced reading instruction. The recommendations for early reading instruction offered by the current English language methodology guidelines in Poland for grades 1-3 do not refer clearly to an approach which is constructed on a balanced combination of code-and meaning-based instruction [from introduction].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18096 [Magazyn 1], P.18094 [Magazyn 1], P.18095 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19838.XXIV.14.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19837.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistics)
This superb book, much cited in recent articles and studies, popularized the notion that culture is not something "out there", as conceived and taught in many language classrooms, but something created in interaction between people separated culturally, historically and socially. As Brian Street remarked about 6 years ago, "culture is a verb". This book has been instrumental in changing notions of what culture is and how it can be explored in all its rich manifestations--whether in the classroom or out. The depth and sophistication of the book, far from being inhibitory, invites constant re-readings and new insights: 6 years of reading and re-reading has not exhausted the possibilities. Kramsch's remarkable blend of incisive yet delicately nuanced phrasing, yields a startling clarity of thought and style rare in academic discourse these days. The temptation to plagiarize is hard to resist. It is a pleasure to read this book, and if the term "food for thought" were ever well applied, it would be to this book. Because of its inter-disciplinary approach and ground-breaking nature, this book should be read by anyone in fields remotely connected to language and culture--not just teachers mainly concerned with applying insights to the classroom. Language teaching is often dumbed-down and reduced to a matter of simply applying the currently-accepted methodology; Kramsch has revealed that language teaching can be (and should be) an intellectual endeavour. She has done nothing less than to revolutionize the nature of the field. We have everything to thank her for it.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7901.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9187.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Context and Culture in Language Teaching / Claire Kramsch. - Ed. 1, 3 im. - Oxford : Oxford University Press, 1996. - VIII, 295 s. ; 22 cm.
(Oxford Applied Linguistics)
This superb book, much cited in recent articles and studies, popularized the notion that culture is not something "out there", as conceived and taught in many language classrooms, but something created in interaction between people separated culturally, historically and socially. As Brian Street remarked about 6 years ago, "culture is a verb". This book has been instrumental in changing notions of what culture is and how it can be explored in all its rich manifestations--whether in the classroom or out. The depth and sophistication of the book, far from being inhibitory, invites constant re-readings and new insights: 6 years of reading and re-reading has not exhausted the possibilities. Kramsch's remarkable blend of incisive yet delicately nuanced phrasing, yields a startling clarity of thought and style rare in academic discourse these days. The temptation to plagiarize is hard to resist. It is a pleasure to read this book, and if the term "food for thought" were ever well applied, it would be to this book. Because of its inter-disciplinary approach and ground-breaking nature, this book should be read by anyone in fields remotely connected to language and culture--not just teachers mainly concerned with applying insights to the classroom. Language teaching is often dumbed-down and reduced to a matter of simply applying the currently-accepted methodology; Kramsch has revealed that language teaching can be (and should be) an intellectual endeavour. She has done nothing less than to revolutionize the nature of the field. We have everything to thank her for it.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9514 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka. CD ROM zawiera : Activities 3.13, 4.6, 5.2, 5.4; Case studies 1-9; Classroom language.
This comprehensive guide to methodology and language learning covers the teaching of all four skills as well as assessment and lesson planning. An audio CD containing case study listening activities is included.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9107.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10731.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11873.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
In "Foreign and Second Language Learning", William Littlewood surveys recent research into how people acquire languages and considers its relevance for language teaching. He describes the most important studies and ideas about first language acquisition, and how these have influenced and developed into studies of second language acquisition. He considers the background of language theories which were current before the present interest in acquisition research, and looks at factors such as learners' errors, whether learners are predisposed to acquire language in certain sequences, why some people are apparently more successful at learning languages than others, and how learners make use of their new language to communicate. The use of clear examples, the careful explanation and balanced commentary on the research enable the reader to evaluate the evidence and consider the relevance of work in this field to the day to day concerns of teaching and learning languages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1721.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej