Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(605)
Forma i typ
Książki
(555)
Rejestracje audio i wideo
(44)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Programy komputerowe
(10)
Audiobooki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(5)
Muzyka
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(540)
dostępne
(228)
nieokreślona
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(91)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(141)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(544)
Autor
Evans Virginia
(68)
Dooley Jenny
(62)
Cruz Christopher sol
(33)
Herrera Mario
(33)
Mourão Sandie
(15)
Simmons Naomi
(10)
Richards Jack C. (1943- )
(9)
Villarroel Magaly
(9)
Lloyd Charles
(8)
Medwell Claire
(8)
Musiol Mady
(8)
Ellis Gail
(7)
Gray Elizabeth
(7)
Mitchell H.Q
(7)
Obee Bob
(7)
Ur Penny
(7)
Edwards Lynda
(6)
Gallego Pablo
(6)
Gibson Carolyn
(6)
Wilson Terry
(6)
Ansel Linnette
(5)
Bogucka Mariola
(5)
Broomhead Lisa
(5)
Skinner Carol
(5)
Thornbury Scott
(5)
Wakeman Kate
(5)
Wright Andrew
(5)
Antonaros Suzanne
(4)
Brewster Jean
(4)
Broadbent Paul
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(4)
Couri Lilika
(4)
Doff Adrian
(4)
Glover David
(4)
Glover Penny
(4)
Green Catherine
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Hill Robert
(4)
Larsen-Freeman Diane
(4)
Martin Alex (1953- )
(4)
Milton James
(4)
Puchta Herbert
(4)
Ruddle Mary
(4)
Steinbrich Piotr
(4)
Tanner Rosie
(4)
Thornbury Scott (1950- )
(4)
Willis Jane
(4)
Abbs Brian (1935- )
(3)
Bates Chris
(3)
Bohlke David
(3)
Celce-Murcia Marianne
(3)
Freebairn Ingrid
(3)
Gerngross Günter
(3)
Grundy Peter
(3)
Johnson Keith
(3)
Klippel Friederike
(3)
Lansford Lewis
(3)
Littlewood William T
(3)
McKenna Michael C
(3)
Nation I.S.P
(3)
Nunan David
(3)
Parrott Martin
(3)
Perrault Charles
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richardson Karen
(3)
Rinvolucri Mario (1940- )
(3)
Rodgers Theodore S
(3)
Rollason Jane
(3)
Rumble Simon
(3)
Sinclair Barbara
(3)
Wajnryb Ruth
(3)
Walpole Sharon
(3)
Williams Marion
(3)
Woodward Tessa
(3)
Yeates Eunice
(3)
Allen Virginia French
(2)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(2)
Bamford Julian
(2)
Birdsall Melanie
(2)
Blake Bill
(2)
Bowler Bill
(2)
Bradford Barbara (1944- )
(2)
Bright Catherine
(2)
Brown Gillian (1937- )
(2)
Burden Robert L
(2)
Bygate Martin
(2)
Cameron Lynne
(2)
Chamot Anna Uhl
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Chomacki Kate
(2)
Dakowska Maria
(2)
Date Olivia
(2)
Day Richard R
(2)
Devitt Matthew
(2)
Dummett Paul
(2)
Dörnyei Zoltán
(2)
Ellis Rod
(2)
Emmerson Paul
(2)
Feunteun Anne
(2)
Foley Mark
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(14)
2010 - 2019
(281)
2000 - 2009
(221)
1990 - 1999
(72)
1980 - 1989
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
1989-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(300)
Wielka Brytania
(192)
Kiribati
(61)
Nowy Jork (stan) (USA)
(15)
Anglia
(13)
nieznany (us)
(7)
Kalifornia (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(4)
Massachusetts (USA)
(3)
Australia
(1)
nieznany (cdn)
(1)
nieznany (f)
(1)
Indie
(1)
Włochy
(1)
Michigan (USA)
(1)
New Hampshire (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Język
polski
(314)
angielski
(290)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Dzieci
(11)
Nauczanie początkowe
(11)
Przedszkola
(11)
Poziom zaawansowany
(7)
Poziom średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(5)
Poziom podstawowy
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
C1 plus
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
B2 (poziom naukowy)
(1)
B2+ (poziom biegłości językowej)
(1)
C1 (poziom naukowy)
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom niższy średniozaawansowany
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(429)
Język angielski
(101)
Nauczanie
(60)
Nauczanie języków obcych
(56)
JĘZYKI
(27)
CZYTANIE
(17)
NAUCZANIE
(14)
Nauczanie początkowe
(14)
Metody nauczania
(11)
Pomoce dydaktyczne
(7)
Dwujęzyczność
(6)
PRZYRODA
(6)
Czytanie
(5)
English language
(5)
Język handlu i biznesu
(5)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ
(5)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(4)
Drama (pedagog.)
(4)
Gramatyka
(4)
JĘZYKOZNAWSTWO
(4)
MATEMATYKA
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pisanie
(4)
UCZENIE SIĘ
(4)
WIELKA BRYTANIA
(4)
DZIECKO
(3)
GRY EDUKACYJNE
(3)
Język środowiskowy
(3)
KOMPUTERY
(3)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(3)
MUZYKA
(3)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(3)
Reading
(3)
Strategie uczenia się
(3)
Tutoring
(3)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Idiomy angielskie
(2)
Individualized instruction
(2)
JĘZYK
(2)
Językoznawstwo
(2)
KULTURA
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
LITERATURA
(2)
LITERATURA ANGIELSKA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NAUCZYCIELE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(2)
PISANIE
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Reading (Elementary)
(2)
Reading (Primary)
(2)
Reading comprehension
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Technologia informacyjna (IT)
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Analiza dyskursu
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Autonomy (Psychology)
(1)
Blended learning
(1)
CAE
(1)
CZYTELNICTWO DZIECIĘCE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Coaching
(1)
DYSCYPLINA SZKOLNA
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
Egzamin praktyczny
(1)
FILOLOGIA ANGIELSKA
(1)
FONETYKA
(1)
Frazeologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Historia
(1)
IDIOMY ANGIELSKIE
(1)
INTERNET
(1)
Idiomy
(1)
Individualized reading instruction
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język biznesowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Korepetycje
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie korespondencyjne
(1)
LANGUAGE ARTS & DISCIPLINES / Linguistics / General. bisacsh
(1)
LITERATURA AMERYKAŃSKA
(1)
Language and languages
(1)
Language and languages - study and teaching
(1)
Language arts (Elementary)
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(50)
Podręcznik
(43)
KSIĄŻKI dla PRZEDSZKOLAKÓW
(38)
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(34)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(28)
OPOWIADANIE DZIECIĘCE ANGIELSKIE
(27)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(13)
Bajki i baśnie
(11)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(8)
PIOSENKA DZIECIĘCA ANGIELSKA
(8)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(5)
Monografia
(3)
Program edukacyjny
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(2)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Słownik języka angielskiego
(2)
Słownik terminologiczny
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
Film edukacyjny
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
OPOWIADANIE MŁODZIEŻOWE ANGIELSKIE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ
(1)
SŁOWNIKI ANGIELSKIE
(1)
Słownik angielski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(105)
Językoznawstwo
(102)
Literaturoznawstwo
(11)
Kultura i sztuka
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
teaching
(574)
English language
(320)
reading
(72)
pre-school education
(64)
ELT
(59)
writing
(59)
speaking
(57)
listening
(52)
primary school education
(46)
EFL
(45)
study
(44)
storytime
(42)
pupils
(41)
learning
(36)
storytelling
(36)
grammar
(34)
primary school
(28)
language
(27)
teacher's book
(24)
song
(21)
vocabulary
(21)
teaching approaches
(17)
English
(16)
foreign speakers
(16)
advanced level
(15)
children
(15)
methodology
(15)
ESL
(14)
SLA
(14)
intermediate level
(14)
foreign language
(13)
linguistics
(13)
teaching materials
(13)
second language acquisition
(12)
young learners
(12)
cartoon
(11)
education
(11)
elementary level
(11)
learning strategies
(11)
story
(11)
pre-intermediate level
(10)
coursebook
(9)
language skills
(9)
methods of teaching
(9)
teacher
(9)
upper-intermediate level
(9)
applied linguistics
(8)
culture
(8)
language acquisition
(8)
language teaching
(8)
language learning
(7)
game
(6)
literacy
(6)
photocopiable materials
(6)
science
(6)
student's book
(6)
discourse
(5)
literature
(5)
materials for teachers
(5)
play
(5)
reading comprehension
(5)
study and teaching
(5)
Great Britain
(4)
ability testing
(4)
basic level
(4)
classroom activities
(4)
communication
(4)
conversation
(4)
drama
(4)
drama (ped.)
(4)
games
(4)
mathematic
(4)
psychology
(4)
spoken English
(4)
teacher development
(4)
workbook
(4)
CLIL
(3)
assessment
(3)
bilingualism
(3)
business English
(3)
business language
(3)
communication skills
(3)
group work
(3)
handbook
(3)
lesson planning
(3)
motivation
(3)
music
(3)
phonetics
(3)
phrasal verb
(3)
planning
(3)
poster
(3)
pronunciation
(3)
saying
(3)
task-based learning
(3)
teaching vocabulary
(3)
technology
(3)
tests
(3)
word recognition
(3)
young learner
(3)
C1 plus (poziom biegłości językowej)
(2)
605 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4281.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This is a practical guide to communication activities in the language classroom, suitable for use with students from elementary to advanced level. Part I contains instructions for over 100 different exercises, including interviews, guessing games, jigsaw tasks, problem solving, values clarification techniques, mime, role play and story telling. For each activity, notes are also provided on the linguistic and educational aims, the level, organisation, time and preparation required. Part II contains the accompanying worksheets, which can be copied, making many of the activities instantly available for use in class. A comprehensive table of activities and an index are included for ease of reference.
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.298 [Czytelnia A], CD.297 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Bringing together an international and interdisciplinary team of contributors, this Handbook is a wide-ranging and invaluable reference guide to language teaching. A comprehensive reference work on language teaching, which combines the latest research findings, coverage of core topics, and examples of teaching experience from a variety of languages and settings Provides a unique breadth of coverage, including: the psycholinguistic underpinnings of language learning; social, political, and educational contexts; program design; materials writing and course design; teaching and testing; teacher education; and assessment and evaluation Offers a balanced evaluation of the major positions and approaches, including examining the increasingly important social and political context of language teaching. Written by an international and interdisciplinary group of authors from a dozen different countries; English is only one of the many languages used as examples throughout the volume
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17989.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Tony Lynch looks at how learners interact in the classroom, and offers guidance to teachers on how to make lessons more effective by giving learners better opportunities for interaction and communication. Using illustrative transcripts, he offers insights from research into the nature of real-life interaction, and practical guidance on designing communicative tasks in all four skills.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9106.XXIV.14.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10730.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
The first thing a class of students gathered together from all over the world will need to do is speak to each other in English! Activities that structure communicative activities are key in the programme of English course run in the UK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10888.XXIV.14.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modern Plays / Alex Martin, Robert Hill. - New York, London : Prentice Hall International, 1995. - 256 s. ; 24 cm.
(Introductions to Modern English Literature for students of English)
Intended for students who are ready to approach literature in English, this text deals with the literary and language aspects of modern plays. It includes seven extracts of modern plays, contrastive extracts and an introductory chapter on the anatomy of a play, which deals with characters, plots, stage design, acting and rehearsals. The text contains a variety of language-based exercises in areas of grammar, vocabulary and writing styles, as well as exercises involving personal responses. An answer key to the exercises means the book can be used for self-study. The seven main play extracts are from: Shaw's "Pygmalion", O'Neill's "Long Day's Journey into Night", Miller's "The Crucible", O'Casey's "The Plough and the Stars", Williams's "A Streetcar named Desire", Fugard's "Siswe Bansi is Dead" and Ayckbourn's "Man of the Moment". Contrastive extracts are taken from Wesker, Leonard, Friel, Russel and Mamet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11203.XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Dex : the Dino / Claire Medwell. - London : Macmillan Publishers Limited, 2015. - CD 1: Starter, Units 1-4; CD 2 Units 5-8 ; 11 cm.
Uzupełnieniem jest zestaw Flashcards o sygn. 16534 XXIV.14, książki o sygn. 16536 XXIV.14 i 16537 XXIV.14, Teacher's Book o sygn. 16535 XXIV.14
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.369.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Discover with Dex 1 / Mourão, Sandie. - London : Macmillan Education, 2015. - CD 1: Starter, Units 1-2; CD 2 Units 3-5; CD 3 6-8 ; 11 cm.
Uzupełnieniem jest zestaw Flashcards o sygn. 16539 XXIV.14, książki o sygn. 16541 XXIV.14 i 16542 XXIV.7, Teacher's Book o sygn. 16540 XXIV.14 oraz zestaw Sorycards (syg. 16543 XXIV.14)
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.370.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Discover with Dex 2 / Mourão, Sandie. - London : Macmillan Education, 2015. - CD 1: Starter, Units 1-2; CD 2 Units 3-5; CD 3 6-8 ; 11 cm.
Uzupełnieniem jest zestaw Flashcards o sygn. 16544 XXIV.14, książki o sygn. 16546 XXIV.14 i 16547 XXIV.7, Teacher's Book o sygn. 16545 XXIV.14 oraz zestaw Sorycards (syg. 16548 XXIV.14).
Discover the world through English with Dex. Discover, learn and play with English alongside the loveable dinosaur Dex! A three-level course, Discover with Dex provides a supportive and enjoyable learning context for young children. The course follows a story-based approach and includes a full range of age-appropriate activities such as singing, acting and Total Physical Response (TPR), as well as developing early life skills such as cooperation and good behaviour and cognitive and motor skills. Using a simple and unique 'encounter, engage and exploit' methodology ensures maximum input and productivity backed up by comprehensive teacher support.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.371.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Cinderella : stage 2 / Charles Perrault; retold by Jenny Dooley, Charles Lloyd. - Newbury : Express Publishing, [2008]. - Multi-ROM : Audio CD, DVD Video/DVD-ROM PAL
(Storytime Readers)
Uzupełnieniem zestawu są książki o sygn. 16533 XXIV.7 i 16553 XXIV.7.
Storytime Readers is a series of storybooks especially designed to provide easy and enjoyable reading practice. They have been carefully graded into three stages and have been written in a way that will help teachers to use them as plays, thus providing an early introduction to drama as a means of learning. Storytime Readers tell tales of friendship, trust, family loyalty, kidness and love using colourful illustrations, dramatised audio recordings and engaging animations to stimulate the imagination of the pupils and encourage them to explore the wonderful world of the English language through literature, poetry and drama.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.372.XXIV.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resource Books For Teachers)
Provides ideas and advice for teachers who are asked to teach English to very young children (3-6 years). Offers a wide variety of activities such as games, songs, drama, stories, and art and craft, all of which follow sound educational principles. Includes numerous photocopiable pages.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2060.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Language Learning and Language Teaching ISSN 1569-9471 ; Volume 2)
Second language learners differ in how successfully they adapt to, and profit from, instruction. This book aims to show that adaptation to L2 instruction, and subsequent L2 learning, is a result of the interaction between learner characteristics and learning contexts. Describing and explaining these interactions is fundamentally important to theories of instructed SLA, and for effective L2 pedagogy. This collection is the first to explore this important issue in contemporary task-based, immersion, and communicative pedagogic settings. In the first section, leading experts in individual differences research describe recent advances in theories of intelligence, L2 aptitude, motivation, anxiety and emotion, and the relationship of native language abilities to L2 learning. In the second section, these theoretical insights are applied to empirical studies of individual differences-treatment interactions in classroom learning, experimental studies of the effects of focus on form and incidental learning, and studies of naturalistic versus instructed SLA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10633.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 Mixed-Ability Grammar Lessons / Jane Rollason. - London : Scholastic, 2007. - 136 s. : il. ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource provides grammar practice activities for the mixed-ability class covering the main Elementary, Pre-Intermediate and Intermediate structures. Each lesson contains three graded levels of activity based around each structure. Activities include language games, quizzes and articles and are suitable for individual study and whole class participation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9050 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10635.XXIV.12.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
This book is an ideal companion for any teacher interested in the use of technology in the language classroom. Blended Learning provides a practical, common-sense overview of the different technologies available, unlocking some of the confusing jargon, and offers ideas and suggestions as to how language teachers can use them to enhance and support their students' learning. The authors also examine the implications of the use of technology for language teaching methodology in general.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17961.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Filologia Angielska / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0554-8144 ; nr 45)
Bibliogr. s. 327-347. Indeks.
This is a book about how graded (leveled) readers written for American children and adolescents can be adapted to the needs of English-as-a-Foreign-Language (EFL) learners wishing to improve their pronunciation skills through reading. The adaptations discussed in this book focus on using the Phonetic Difficulty Index (PDI) to analyze the inherent graded text pronouncing difficulties as potentially error-inducing (phonolapsology). Such analysis leads to phonetically enhancing the text in many ways to make it an interactive resource, scaffolding the learning and acquisition of EFL pronunciation.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15819.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
"mind the APP!" is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. "Mind the APP!" covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread, Prezi and Leaning Apps, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14549.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Resourceful Teacher Series)
Bibliografia na stronach 130-131.
MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 is an exciting and innovative resource book which introduces teachers and their students to some of the most useful and interesting web applications and smartphone functions for language teaching and learning. MIND THE APP! 2.0 covers a wide variety of applications such as Wordle, Animoto, TodaysMeet, Voicethread and Prezi, all of which are presented in clearly explained step-by-step sequences using screenshots. Each application includes a variety of activities to stimulate students' interest and to help them understand how the applications work and how best they can be used.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21354.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
Indeks.
Scott Thornbury's very accessible 30 Teaching Methods, groups methods according to what they have in common, even if separated in time. At the same time, it rehabilitates some lost or forgotten methods, with a view to challenging current orthodoxies, especially with regard to such topics as translation, rote learning, authenticity, and communication. In doing this it aims to unpack, not just the history of methods, but the beliefs that underpin them and the benefits that still might possibly accrue from experimenting with them. Through its inclusion of interesting characters, intriguing anecdotes, and often bizarre techniques, the material is absorbing and engaging.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21401.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21400.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Vocabulary acquisition \- increasing the number of words a student knows- will be a key objective for any language course. Titles covering the field of vocabulary acquisition will always be a natural list area for supplementary resource publishing- and will always be amongst the best selling part of the list.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9053 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9052.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej