Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(19)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(12)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(24)
Autor
Gardian Renata
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejewska Anna (pedagogika)
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Charkowska Katarzyna
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Datko Marek
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Godlewski Piotr
(1)
Gregory Anne
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Janiszewska Izabela (1983- )
(1)
Jedel Joanna
(1)
Kończak Jarosław
(1)
Matecki Piotr
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Moska Waldemar (1962- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Strugarek Jan
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Waszyńska Katarzyna (1972- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
PUBLIC RELATIONS
(8)
SPONSORING
(3)
Sponsoring
(3)
FIRMA (nazwa)
(2)
KOBIETA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Kobieta
(2)
MARKETING
(2)
PROSTYTUCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(2)
Prostytucja
(2)
SPORT
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
ANOREKSJA
(1)
BULIMIA
(1)
CYBERPRZEMOC
(1)
CYBERSEKS
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
GRY HAZARDOWE
(1)
GRY KOMPUTEROWE
(1)
Handel kobietami
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing sportowy
(1)
MĘŻCZYZNA
(1)
Mężczyzna
(1)
NAŁÓG
(1)
Organizacje sportowe
(1)
PATOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
PEDOFILIA
(1)
PORNOGRAFIA
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Public relations
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA
(1)
Rezyliencja
(1)
SEKTY i RUCHY RELIGIJNE
(1)
Socjologia
(1)
Sponsoring seksualny
(1)
Sport
(1)
Studenci
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
UZALEŻNIENIE od KOMPUTERA
(1)
WARSZAWA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Polska
(1)
Warszawa
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Kryminał
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Słowo kluczowe
sponsoring
(24)
public relations
(11)
lobbing
(5)
prostytucja
(5)
kobiety
(4)
komunikacja
(4)
marketing
(3)
sport
(3)
wizerunek firmy
(3)
zarządzanie
(3)
Internet
(2)
human relations
(2)
internal relations
(2)
investor relations
(2)
komunikacja internetowa
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja wewnętrzna
(2)
marka
(2)
media relations
(2)
portal społecznościowy
(2)
reklama
(2)
sekta
(2)
sponsoring sportowy
(2)
uzależnienie od Internetu
(2)
wizerunek
(2)
Intranet
(1)
administracja publiczna
(1)
agresja
(1)
alkoholizm
(1)
anoreksja
(1)
architektura
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
autoprezentacja
(1)
beletrystyka
(1)
benchmarking
(1)
bezdomność
(1)
bigoreksja
(1)
bulimia
(1)
cena
(1)
controlling
(1)
cyberbullying
(1)
cyberpornografia
(1)
cyberprostytucja
(1)
cyberprzemoc
(1)
cyberseks
(1)
dobro osobiste
(1)
dystrybucja
(1)
edukacja medialna
(1)
etyka
(1)
faktoring
(1)
finansowanie
(1)
forfaiting
(1)
franchising
(1)
gra komputerowa
(1)
grooming
(1)
gry rekreacyjne
(1)
handel kobietami
(1)
handel ludźmi
(1)
hazard
(1)
historia
(1)
identyfikacja wizualna
(1)
impreza firmowa
(1)
impreza rekreacyjna
(1)
impreza sportowa
(1)
impreza turystyczna
(1)
informacja publiczna
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kazirodztwo
(1)
klaster technologiczny
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
kryminał
(1)
kryzys
(1)
kultura
(1)
leasing
(1)
logo
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing sponsorski
(1)
marketing sportowy
(1)
marketing-mix
(1)
media
(1)
media masowe
(1)
media społecznościowe
(1)
merchandising
(1)
mobbing
(1)
nikotynizm
(1)
organizacja
(1)
otoczenie organizacji
(1)
outsourcing
(1)
patologia społeczna
(1)
pedofilia internetowa
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka informacyjna
(1)
pornografia
(1)
pracoholizm
(1)
prasa
(1)
prawo
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Niniejsza praca próbuje zdefiniować prostytucję oraz scharakteryzować jej istotę, przedstawić przyczyny jej powstawania i uprawiania przez młode kobiety.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8563.VI.12 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9985.VI.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 163-166.
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony opracowanie przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie. Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów, mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat. Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą i jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18099 [Magazyn 1], P.18100 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesne organizacje prowadzą świadomą i aktywną politykę komunikowania się zarówno z otoczeniem, jak i we własnym wnętrzu. Jej przedmiotem są dziedziny poruszane w tej książce. Poszczególne zagadnienia są ilustrowane przykładami z praktyki. Książka jest napisana prostym i płynnym językiem, a jej przystępna forma jest przyjazna dla Czytelnika, który choć zajęty, poszukuje nowych sposobów doskonalenia swoich umiejętności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4958 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5561.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wrzask / Izabela Janiszewska. - Poznań : Czwarta Strona - Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2020. - 397, [1] strona ; 21 cm.
Niezależna reporterka Larysa Luboń wpada na trop sadystycznego sponsora, mężczyzny płacącego studentkom za brutalny seks. Tymczasem ekscentryczny policjant Bruno Wilczyński usiłuje rozwiązać zagadkę tajemniczej śmierci młodej dziewczyny, która niepokojąco przypomina mu pewną sprawę sprzed lat. Każde z nich jest całkowicie oddane swojej pracy i zrobi wszystko, aby dotrzeć do prawdy. Niezależnie od ceny, którą przyjdzie im po drodze zapłacić. Na zawsze połączy ich osoba tego trzeciego - mężczyzny pozbawionego sumienia, więźnia własnych obsesji. Tylko jak mogą odnaleźć człowieka, który od lat oficjalnie nie istnieje?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19704.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 173-185.
Adresatami książki są bezpośredni i pośredni uczestnicy rynku sportu, a wszczególności zarządy, czlonkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, ludzie nauki, biznesu oraz instytucji z otoczenia klubów sportowych, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu ekonomii i zarządzania sportem, studenci zarówno studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktorankich. Publikacja stanowi przyczynek do rozważań dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18903.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest pokłosiem seminarium zorganizowanego 7 grudnia 2001 r. w Katowicach przez Kolegium Zarządzania i Katedrę Nauk Humanistycznych oraz studencką organizację "Progress". Ze względu na dydaktyczną przydatność i naukową wartość zaprezentowanych podczas seminarium materiałów postanowiono wykorzystać je w przedstawionej niżej formie. Materiały te mają charakter naukowy, są bowiem oparte na obiektywnych i zweryfikowanych, wypracowanych metodami badawczymi przez przedstawicieli dyscypliny PR źródłach. Mogą służyć nie tylko inspiracjom dalszych badań bądź dyskusjom naukowym, ale także dydaktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3100.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej