Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(20)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Garbarski Lechosław
(5)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Mruk Henryk
(4)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Armstrong Gary
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Wilson Hugh (1962- )
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Wysocka Katarzyna (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Łaszkiewicz Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
MARKETING
(18)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
SEGMENTACJA RYNKU
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Decyzje
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(7)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
segmentacja rynku
(24)
marketing
(18)
cena
(12)
komunikacja marketingowa
(12)
produkt
(12)
badania marketingowe
(11)
dystrybucja
(10)
marketing-mix
(8)
plan marketingowy
(8)
konsument
(7)
strategia marketingowa
(7)
marka
(6)
promocja
(6)
zachowania konsumenckie
(5)
informacja marketingowa
(4)
zarządzanie marketingowe
(4)
e-marketing
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
public relations
(3)
reklama
(3)
cykl życia produktu
(2)
działania marketingowe
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
konkurencja
(2)
marketing bezpośredni
(2)
marketing strategiczny
(2)
marketing zrównoważony
(2)
planowanie marketingowe
(2)
planowanie strategiczne
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
sprzedaż
(2)
sprzedaż osobista
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
usługi medyczne
(2)
agroturystyka
(1)
aktywność turystyczna
(1)
analiza SWOT
(1)
audyt marketingowy
(1)
baza noclegowa
(1)
biuro podróży
(1)
e-commerce
(1)
ekonomia behawioralna
(1)
etnocentryzm konsumencki
(1)
etyka
(1)
gastronomia
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
hotelarstwo
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
linie lotnicze
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing relacji
(1)
marketing segmentacyjny
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing usług
(1)
media społecznościowe
(1)
obsługa klienta
(1)
popyt
(1)
popyt turystyczny
(1)
portfel marek
(1)
produkt marketingowy
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
ruch turystyczny
(1)
rynek
(1)
rynek turystyczny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
statystyka gospodarcza
(1)
strategia produktu
(1)
strategie cenowe
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jest to nowoczesny podręcznik będący efektem badań i zainteresowań naukowych autorów. Przedstawiono w nim zagadnienia związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw handlowych zarówno hurtowych, jak i detalicznych, w tym: kierunki rozwoju handlu we współczesnej gospodarce, znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach handlowych, istotę i fazy tworzenia strategii marketingowej w handlu, inwestycje zagranicznych sieci detalicznych i hurtowych w Polsce, rozważania na temat wpływu internetu na przyszłość handlu, roli systemów informacyjnych oraz trendów w zakresie globalizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10977 [Magazyn 1], P.10978 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2927.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1501.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-270.
Autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12850.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13957.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Academia Oeconomica.)
Bibliogr. Indeks.
Książka stanowi odniesienie do najważniejszych decyzji marketingowych przedsiębiorstw, dotyczących segmentacji rynku, pozycjonowania marki oraz wyboru właściwego zestawu narzędzi marketingu mix i skonstruowania realistycznej prognozy sprzedaży. Przewidziana jako podręcznik, jest jednak adresowana nie tylko do studentów uczelni ekonomicznych, ale również do pracowników prowadzących analizy marketingowe w przedsiębiorstwach lub agencjach badań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11932.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12862.IX.16.3 [Magazyn 1], P.12863 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5486.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej