Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Plit Florian
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brzezińska-Wójcik Teresa
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Ilieş Alexandru
(1)
Knecht Damian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przychodzeń Zygmunt Józef (1940- )
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Skowronek Ewa
(1)
Wendt Jan (1966- )
(1)
Świeca Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
TURYSTYKA
(16)
Turystyka
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
GEOGRAFIA
(1)
Geografia
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
LITWA
(1)
Lubelszczyzna
(1)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
POLSKA
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
region turystyczny
(23)
turystyka
(16)
produkt turystyczny
(9)
ruch turystyczny
(7)
agroturystyka
(4)
geografia turystyczna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
region
(4)
turystyka kulturowa
(4)
zarządzanie
(4)
ekoturystyka
(3)
klaster
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing terytorialny
(3)
promocja
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
definicje
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
funkcje turystyki
(2)
geoturystyka
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
marketing relacji
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
rekreacja
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek turystyczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka kwalifikowana
(2)
turystyka medyczna
(2)
turystyka morska
(2)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(2)
turystyka seksualna
(2)
turystyka weekendowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
turystyka wypoczynkowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zagospodarowanie turystyczne
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Antarktyda
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Litwa
(1)
Mazowsze
(1)
Oceania
(1)
Podlasie
(1)
Pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie
(1)
Polska
(1)
Roztocze
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilno
(1)
Wyżyna Lubelska
(1)
agrobiznes
(1)
agroturysta
(1)
baza noclegowa
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
cloud computing
(1)
czarna turystyka
(1)
czas wolny
(1)
czynniki rozwoju
(1)
dobra kultury
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
fundusze UE
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał społeczny
(1)
karawaning
(1)
krajoznawstwo
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing-mix
(1)
metropolia
(1)
monitoring
(1)
myślistwo
(1)
nieruchomości
(1)
odnawialne źródła energii
(1)
park narodowy
(1)
popyt turystyczny
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 203-208.
Niniejsza monografia stanowić ma, zgodnie z tytułem, jedynie wstęp do geografii turyzmu. Wstęp, gdyż turystyka, która sama jest przedmiotem wieloaspektowych badań, również w zakresie badań geograficznych stanowi przedmiot badań wielu nauk geograficznych. Z tego powodu możliwe jest jedynie przedstawienie wybranych aspektów badań, podstaw zagadnień i procesów składających się na geografię turystyczną. Praca składa się z sześciu rozdziałów o w miarę jednorodnej tematyce, które kolejno prezentują pojęcia ogólne i teorię, geograficzne uwarunkowania rynku turystycznego, przestrzenne aspekty komunikacji w turystyce oraz bazy turystycznej, problemy regionalizacji turystycznej oraz perspektywy i prognozy rozwoju turystyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16358.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9987 [Magazyn 1], P.9991 [Magazyn 1], P.9988 [Magazyn 1], P.9985 [Magazyn 1], P.9990 [Magazyn 1], P.13137 [Magazyn 1], P.9992 [Magazyn 1], P.9986 [Magazyn 1], P.9993 [Magazyn 1], P.9984 [Magazyn 1] (10 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9983.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9980.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9982.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9979.XXI.1 [Wypożyczalnia B], P.9981.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11631.XXI.1 [Czytelnia B], 11632.XXI.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 292-297. Indeks.
Książka zawiera kompleksowe opracowanie przedstawiające w ujęciu regionalnym uwarunkowania przyrodnicze, społeczno-ekonomiczne i kulturowe oraz stan rozwoju turystyki na świecie. Składa się z dwóch części. Część pierwsza omawia kraje europejskie. Publikacja zawiera m.in.: szczegółową charakterystykę uwarunkowań rozwoju turystyki w wydzielonych regionach świata, opis walorów turystycznych regionów i miejscowości, analizy zróżnicowania zagospodarowania turystycznego w ujęciu przestrzennym, charakterystykę międzynarodowego ruchu turystycznego. Zamieszczone w książce liczne studia przypadków ilustrują specyficzne cechy i problemy opisywanych regionów. W ramkach zawarto także objaśnienia niektórych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12447.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13594.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik dla studentów geografii, turystyki i rekreacji oraz gospodarki turystycznej na uniwersytetach i w innych szkołach wyższych, a zarazem cenny poradnik dla entuzjastów turystyki jako formy spędzania wolnego czasu. Podzielony na dwie części - w pierwszej przedstawiono teoretyczne zagadnienia geografii turystycznej: jej historię i strukturę oraz nowe trendy w kierunkach ruchu turystycznego, nowe rozwiązania organizacyjne, a także nowe (lub znacząco ewoluujące stare) formy turystyki. Dokonano tu także regionalizacji turystycznej świata. W części drugiej, poświęconej poszczególnym regionom turystycznym świata, omówiono najważniejsze (dominujące na danym obszarze) walory przyciągające turystów. Istotnym elementem książki jest bogaty materiał ilustracyjny - liczne mapy i zdjęcia z prezentowanych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20412.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej