Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(20)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(10)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Autor
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Jędrusik Maciej
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Makowski Jerzy (1946- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Plit Florian
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Brzezińska-Wójcik Teresa
(1)
Buko Jacek
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Dyrda-Maciałek Sylwia
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Ilieş Alexandru
(1)
Knecht Damian
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Petrecka Beata
(1)
Przychodzeń Zygmunt Józef (1940- )
(1)
Rejman Krzysztof
(1)
Skowronek Ewa
(1)
Wendt Jan (1966- )
(1)
Świeca Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
TURYSTYKA
(16)
Turystyka
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
GEOGRAFIA
(1)
Geografia
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
USŁUGI
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
LITWA
(1)
Lubelszczyzna
(1)
MAZOWSZE
(1)
PODLASIE
(1)
POLSKA
(1)
WILNO (Litwa ; okręg)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(10)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Geografia i nauki o Ziemi
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
region turystyczny
(23)
turystyka
(16)
produkt turystyczny
(9)
ruch turystyczny
(7)
agroturystyka
(4)
geografia turystyczna
(4)
organizacja turystyczna
(4)
region
(4)
turystyka kulturowa
(4)
zarządzanie
(4)
ekoturystyka
(3)
klaster
(3)
konkurencyjność
(3)
marketing terytorialny
(3)
promocja
(3)
przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
szlaki turystyczne
(3)
turystyka uzdrowiskowa
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
definicje
(2)
dziedzictwo kulturowe
(2)
funkcje turystyki
(2)
geoturystyka
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
historia
(2)
informacja turystyczna
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marka
(2)
marketing
(2)
marketing relacji
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
produkt regionalny
(2)
przestrzeń turystyczna
(2)
rekreacja
(2)
rozwój regionalny
(2)
rynek turystyczny
(2)
strategia marketingowa
(2)
strategia rozwoju
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulinarna
(2)
turystyka kwalifikowana
(2)
turystyka medyczna
(2)
turystyka morska
(2)
turystyka religijno-pielgrzymkowa
(2)
turystyka seksualna
(2)
turystyka weekendowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
turystyka wypoczynkowa
(2)
usługi turystyczne
(2)
zagospodarowanie turystyczne
(2)
Afryka
(1)
Ameryka Południowa
(1)
Ameryka Północna
(1)
Antarktyda
(1)
Australia
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Grupa Wyszehradzka
(1)
Litwa
(1)
Mazowsze
(1)
Oceania
(1)
Podlasie
(1)
Pojezierze Łęczyńsko-Włodawskie
(1)
Polska
(1)
Roztocze
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilno
(1)
Wyżyna Lubelska
(1)
agrobiznes
(1)
agroturysta
(1)
baza noclegowa
(1)
bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
cloud computing
(1)
czarna turystyka
(1)
czas wolny
(1)
czynniki rozwoju
(1)
dobra kultury
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
fundusze UE
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kapitał społeczny
(1)
karawaning
(1)
krajoznawstwo
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing turystyczny
(1)
marketing-mix
(1)
metropolia
(1)
monitoring
(1)
myślistwo
(1)
nieruchomości
(1)
odnawialne źródła energii
(1)
park narodowy
(1)
popyt turystyczny
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[140].
Ta książka jest produktem wysokiej próby, a to z kilku powodów. Przede wszystkim jest przyjazna dla jej głównych użytkowników - słuchaczy kursów pilotów wycieczek. Owa "przyjazność" to m. in. systemowość konstrukcji materiału, sposób skomponowania całości, język tekstu, zastosowana logika wywodu. Co równie ważne (szczególnie dla młodego pokolenia), autor unika nudnego dydaktyzmu, natomiast poprzez sposób narracji zaciekawia, zachęca, wciąga do czytania. Tym samym obszar tematyczny "Geografia turystyczna Polski" staje się wartym poznania, wzbudza ciekawość. Ale książka wpisuje się również dobrze w obszar działań marketingowych, jakie od kilku lat są realizowane w naszym kraju, m.in. poprzez Polską Organizację Turystyczną. Poprzez swą zawartość stanowi ona inspirujący materiał wspierający dla tych osób oraz instytucji, którym bliska jest idea marketingu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja składa się z czterech części, z których każda obejmuje inny aspekt funkcjonowania współczesnej Europy oraz inny obszar jej wyzwań. Autorzy chcieli przedstawić w ten sposób różnorodność, często powiązanych ze sobą zagadnień, ukazując płaszczyznę polityczną, wymiar społeczny oraz gospodarczy, ze szczególnym uwzględnienim działań w zakresie turystyki. Ze względu na fakt, że monografia ukazuje Europę jako niezwykle interesujący przedmiot badań o charakterze interdyscyplinarnym, wierzymy, że sięgający po tę lekturę, niezależnie od zainteresowań i dyscyplin naukowych, które reprezentują, znajdą w niej bogaty, wieloobszarowy obraz Polski i jej miejsca we współczesnej Europie, problemów z jakimi musi sie zmierzyć oraz wyzwań, które przed nią stoją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16967.XII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 339-348.
Podręcznik powstał przede wszystkim z myślą o potrzebach studentów na kierunkach związanych z turystyką i rekreacją. Treści w nim zawarte są wprowadzeniem do tematyki turyzmu jako zjawiska społecznego i gospodarczego o wieloaspektowych implikacjach. Ma uzmysłowić osobom podejmującym studia w zakresie turystyki, z jak różnorodną i rozległą problematyką będą obcować nie tylko w trakcie studiów, ale i pracy zawodowej. Książka polecana jest także wszystkim, którzy turystykę pokochali.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11956 [Magazyn 1], P.11955 [Magazyn 1], P.11957 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13123.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy turystyki / Janusz Czerwiński. - Wyd. 3. - Warszawa : CeDeWu, 2015. - 365, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 349-354, wykaz aktów prawnych s. 363-364.
Zawarte w podręczniku treści są wprowadzeniem do zagadnień turyzmu jako zjawiska zarówno społecznego, związanego najogólniej mówiąc z podróżowaniem, jak i zjawiska gospodarczego, związanego z organizacją tych podróży i goszczeniem podróżnych. W podręczniku omówiono podstawowe pojęcia i definicje odnoszące się do turystyki, także związki turystyki z pokrewnymi formami spędzania czasu wolnego. Sporo miejsca poświęcono historii turystyki, szczególnie turystyki polskiej oraz turystyki amerykańskiej, której bezpośredni wpływ na współczesne oblicze turystyki światowej trudno przecenić. Omówiono główne uwarunkowania i czynniki rozwoju współczesnej turystyki, w tym zwłaszcza walory turystyczne, decydujące o motywach i formach podejmowanych podróży turystycznych, Opisane zostały zarówno współczesne funkcje turystyki, a także dysfunkcje i liczne zagrożenia związane z turystyką. Główna część tekstu skupia uwagę Czytelnika na opisie rodzajów i form współczesnej turystyki oraz na jej organizacji, a także na wskazaniu aktualnych tendencji w ruchu turystcznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15036.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.15035.XX.1.1 [Czytelnia B], 15924.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej