Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(85)
Forma i typ
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(73)
wypożyczone
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(25)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(56)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Autor
Ehrlich Andrzej
(4)
Kubisiak Paweł
(4)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Piotrowski Włodzimierz
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rusiński Michał
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Akert Robin M
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Avery Gayle (1947- )
(1)
Bartkowiak Anna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Bekier Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bjerke Björn (1941- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Brown Brené
(1)
Brzezińska Anna Weronika (1977- )
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Bugdol Marek
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chmielewski Jakub
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Cooper Cary L. (1940- )
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Cox Charles
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czarniawska Barbara (1948- )
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
DeCenzo David A
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Deschamps Jean-Philippe
(1)
Dyduch Wojciech
(1)
Dzikowski Piotr
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Eaton David
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gitling Maciej
(1)
Glinka Beata
(1)
Gospodarek Tadeusz (informatyka)
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Gębska Agata
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hajdukiewicz Agnieszka
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Huff Anne Sigismund (1946- )
(1)
Hulewska Aleksandra (1974- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Jakubowski Wojciech J. (1967- )
(1)
Jania Magdalena
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jemielniak Dariusz (1975- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Koźmiński Andrzej K. (1941- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Lambert Tom (1936- )
(1)
Lany Magdalena
(1)
Latusek-Jurczak Dominika
(1)
Latusek-Jurczak Dominika (1981- )
(1)
Makin Peter
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mesjasz Czesław
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Nowak Andrzej (1953- )
(1)
O'Connor Joseph
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Pająk Kazimierz (1953- )
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(35)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(84)
sandawe
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(44)
KADRY
(21)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
PRZYWÓDZTWO
(15)
ORGANIZACJA
(6)
PRACA
(5)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(3)
MENEDŻEROWIE
(3)
ORGANIZACJE
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
ZACHOWANIE
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
DYREKTORZY SZKÓŁ
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
Przywództwo
(2)
SAMOREALIZACJA
(2)
SUKCES
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Zarządzanie
(2)
Autentyczność (postawa)
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Biblioteki
(1)
DECYZJE
(1)
EDUKACJA REGIONALNA
(1)
EKONOMIA SPOŁECZNA
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERAKCJE SPOŁECZNE
(1)
Innowacje
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KULTURA
(1)
LIDERZY LOKALNI
(1)
MENTORING
(1)
NAUKI POLITYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
Odwaga
(1)
Organizacje
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PORADNIKI
(1)
PROGRAMOWANIE NEUROLINGWISTYCZNE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PRZYWÓDCTWO
(1)
Psychologia społeczna
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RYZYKO
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŁECZNOŚĆ LOKALNA
(1)
SZKOLNICTWO
(1)
Styl kierowania
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(25)
PODRĘCZNIKI
(4)
PORADNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Słowo kluczowe
przywództwo
(85)
zarządzanie
(35)
organizacja
(20)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(20)
motywowanie pracowników
(17)
komunikacja interpersonalna
(14)
kultura organizacyjna
(14)
menedżer
(13)
przedsiębiorstwo
(13)
zarządzanie strategiczne
(13)
struktura organizacyjna
(12)
motywacja
(11)
podejmowanie decyzji
(11)
kierowanie
(10)
kontrola
(10)
planowanie
(9)
zarządzanie jakością
(9)
zarządzanie zmianą
(9)
przedsiębiorczość
(8)
strategia
(8)
zarządzanie wiedzą
(8)
konflikt
(7)
kultura organizacji
(7)
negocjacje
(7)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(7)
zarządzanie personelem
(7)
praca
(6)
komunikacja
(5)
ocena pracowników
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
szkolenie pracowników
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
benchmarking
(4)
globalizacja
(4)
kariera zawodowa
(4)
kompetencje kierownicze
(4)
organizacja ucząca się
(4)
planowanie strategiczne
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
stres
(4)
szkolenie
(4)
TQM
(3)
coaching
(3)
controlling
(3)
etyka biznesu
(3)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
jakość
(3)
kadra kierownicza
(3)
konkurencyjność
(3)
lider
(3)
mobbing
(3)
obsługa klienta
(3)
organizacja wirtualna
(3)
osobowość
(3)
otoczenie przedsiębiorstwa
(3)
outsourcing
(3)
praca zespołowa
(3)
pracownik
(3)
prognozowanie
(3)
reengineering
(3)
wynagrodzenie
(3)
władza
(3)
zarządzanie projektami
(3)
zespół pracowniczy
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
CRM
(2)
analiza SWOT
(2)
autorytet
(2)
decyzje
(2)
dokształcanie
(2)
e-biznes
(2)
emocje
(2)
etyka
(2)
grupa
(2)
grupa społeczna
(2)
innowacyjność
(2)
kapitał intelektualny
(2)
kapitał ludzki
(2)
kapitał społeczny
(2)
kompetencje
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
kultura
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
mentoring
(2)
modele biznesowe
(2)
motywowanie
(2)
nadzór właścicielski
(2)
organizacja nonprofit
(2)
otoczenie organizacji
(2)
oświata
(2)
postawa
(2)
pracoholizm
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
psychologia
(2)
public relations
(2)
samoocena
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
struktura społeczna
(2)
85 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
"Autorzy książki zachęcają do przemyślenia utrwalonych, nierzadko uproszczonych poglądów na temat istoty przywództwa. Fenomen przywództwa przedstawiany jest w kontekście celów i wizji, klientów, pracowników oraz nowych trendów w zarządzaniu. O dużym walorze praktycznym książki świadczą przykłady, testy i zadania pozwalające Czytelnikowi aktywnie włączyć się w lekturę ksiązki, odnieść omawiane kwestie do sytuacji określonej firmy oraz sprawdzić swoje predyspozycje". (prof. dr hab. Aleksy Pocztowski)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4974.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5597.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 225-243.
W książce omówiono problemy związane z zarządzaniem ludźmi w firmach, w których dominującymi koncepcjami zarządzania są TQM (zarządzanie przez jakość) oraz lean manufacturing. Praca jest przewodnikiem, jakim mogą posługiwać się pracownicy odpowiedzialni w firmach za zasoby ludzkie i zarządzanie jakością. Nowością oferowanej pracy jest rozdział, w którym przedstawiono zasady stosowania podejścia procesowego i idei klienta wewnętrznego (m.in. problemy typowania właścicieli procesów w różnych strukturach organizacyjnych) oraz te treści, które wyjaśniają związki między jakością wyrobów a wartościami organizacyjnymi (np. sprawiedliwością i zaufaniem). Autor korzysta z własnych doświadczeń zawodowych i pokazuje, jak można wykorzystać społeczny potencjał organizacji w celu doskonalenia jakości wyrobów. Ukazuje specyfikę szkolenia, rekrutacji, oceniania i motywowania pracowników w firmach, które są zorientowane na jakość wyrobów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11543 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11542.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12775.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia: rolę, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji; obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników; przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy; relacje pracownicze i branżowe. Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14252.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.255.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 443-450. Indeks.
Podręcznik Zasady zarządzania przygotowany został przez grono naukowców i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, z jednym z najwybitniejszych współczesnych polskich uczonych z zakresu nauk o zarządzaniu, profesorem Andrzejem K. Koźmińskim na czele. Podejmowane w książce zagadnienia są równie silnie osadzone w praktyce, jak i w teorii. Gwarantuje to przyjęta w niej koncepcja metodyczna - każdy rozdział zbudowany jest według tej samej konwencji, która ułatwia nie tylko swobodne przyswojenie formułowanych treści merytorycznych, ale także ich odniesienie do implementacji rzeczywistej. Podręcznik odbiega więc od typowego wzorca takich opracowań spotykanego w literaturze polskiej i zagranicznej. Ambicją autorów jest nie tylko zapoznanie czytelników ze sposobem myślenia leżącym u podstaw zarządzania, z siatką najważniejszych pojęć i z zestawem kluczowych koncepcji, reguł i teorii, którymi posługują się menedżerowie, ale przede wszystkim umożliwienie im zrozumienia, na czym polega zarządzanie, i rozbudzenie "apetytu" na głębsze poznanie bardziej szczegółowych zagadnień i subdyscyplin nauki zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15469.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Odkryć zarządzanie / Katarzyna Czainska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2010. - 255, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
Bibliogr. s. 243-249. Indeksy.
Autorka przedstawia zastosowanie wybranych koncepcji zarządzania w praktyce i poszukuje w teorii zarządzania wskazówek dla menedżerów, które będą pomocne w ich codziennej pracy. Podkreślając interdyscyplinarność zarządzania, prezentuje najważniejsze teorie w powiązaniu z innymi dziedzinami nauki, np. psychologią, pedagogiką i andragogiką. Nowatorskie ujęcie tematu, oryginalny dobór przykładów oraz żywy język to niewątpliwe atuty publikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11354.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Na każdym etapie rozwoju organizacji główną rolę w osiągnięciu sukcesu odgrywa zarządzanie, czyli umiejętność mądrego wykorzystywania potencjału ludzkiego, finansowego i materialnego. Procesem zarządzania zajmują się menedżerowie: osoby, które planują działania, podejmują decyzje, organizują pracę, motywują ludzi, kontrolują wykorzystywanie zasobów i osiągane wyniki. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy zarządzania zasobami ludzkimi w nowoczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5274.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6548.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Na okł.: 10 Tekstów Światowych Autorytetów.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing people.
Indeks.
Efektywne zarządzanie ludźmi to podstawa sukcesu każdego menedżera. W pogoni za wynikami często jednak proces ten schodzi na drugi plan. Niewystarczająca motywacja pracowników? Konflikty w zespole? Uchylanie się od obowiązków? Obecna sytuacja na rynku często uniemożliwia znalezienie czasu na rozwiązanie tego typu problemów. äO zarządzaniu ludźmi" przedstawia proste narzędzia, które pozwolą Ci usystematyzować proces zarządzania pracownikami i uczulą, na jakie sytuacje należy szczególnie zwracać uwagę. Dowiedz się m.in.: W jaki sposób wygrywać dzięki zarządzaniu relacją z własnym szefem? Co robić, by utrzymać dyscyplinę w zespole? W jaki sposób mocniej i skuteczniej angażować jego członków? Jaką rolę odgrywa dziś etyka w biznesie? Czy na pewno jesteś etycznym menedżerem? Jak zachęcić pracowników do uczenia się? W jaki sposób dochodzić swoich racji w zespole? Z jakich narzędzi korzystają najskuteczniejsi liderzy? Poznaj je i wprowadź do swojej praktyki biznesowej. Jak chronić menedżerów przed nimi samymi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13718.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
O zarządzaniu sobą / [red. prowadzący Paweł Kubisiak]. - Warszawa : ICAN Institute, cop. 2012. - V, [3], 217 s. : il. ; 22 cm.
(10 Idei HBR)
Nazwy aut. na s. 211-212.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing yourself, 2010.
Żyjemy w czasach, w których oczekiwania wobec pracowników stale rosną. Niejednokrotnie sprostanie im jest możliwe tylko dzięki nagięciu granic własnej wytrzymałości. Zdarza się jednak, że i to nie wystarcza. W "O zarządzaniu sobą" Czytelnik znajdzie narzędzia, które pozwolą mu z nowej perspektywy przyjrzeć się własnemu życiu i kształtować je w sposób jeszcze bardziej świadomy. Dowie się, jak skutecznie zarządzać sobą i wykorzystać nowe szanse, które dają dzisiejsze czasy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 13443.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla dyrektorów i menedżerów wszystkich szczebli, mający ułatwić skuteczne działanie w ramach nowoczesnych koncepcji przywództwa. Dobry przewodnik pozwalający firmie uniezależnić się od zewnętrznych konsultantów. Autor, doświadczony doradca w dziedzinie zarządzania, oferuje praktyczny zestaw narzędzi i modeli rozwiązywania problemów, opracowywania strategii i planowania. Dzięki nim menedżer nie będzie skazany na stałe posługiwanie się kilkoma rutynowymi, typowymi rozwiązaniami. Uzyska możliwość twórczego wykorzystania szans i radzenia sobie z trudnościami. Korzystanie z książki ułatwia przejrzysta struktura. Kolejno omawiane są kluczowe zagadnienia zarządzania, takie jak budowa zespołów, style przywództwa, zarządzanie finansowe, marketing i sprzedaż.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6314.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-268. Indeks.
W książce przedstawiono teorię i praktykę uzyskiwania zmiany społecznej, szczególnie takiej, która jest długofalowa, nieodwracalna, tworzy obywatelski kapitał społeczny, daje perspektywy, optymizm i otwiera drogę do nowych umiejętności. Zmiana zainicjowana przez przedsiębiorców społecznych staje się wtedy endogenna - uzyskiwana jest bowiem dzięki potencjałowi tkwiącemu w ludziach i społecznościach, nie jest przynoszona z zewnątrz przez ekspertów. W książce zaprezentowano badania, które wskazują na cechy osobowości sprzyjające budowaniu kapitału społecznego, oraz wprowadzono nową definicję lidera - osoby działającej poprzez upodmiotowienie społeczności. Przedstawiono także nowe podejście do dynamicznej przedsiębiorczości społecznej wraz z szeregiem rekomendacji dotyczących najlepszych sposobów działania. Publikacja została wzbogacona pobnad dwudziestoma ciekawymi przykładami z całego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12261 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12260.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13383.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie - Prace Zbiorowe Wyższej Szkoły Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
Bibliogr. s. [227]-240 i przy rozdz.
Książka wnosi interesujące egemplifikacje idei „long life learning”, bez której trudno wyobrazić sobie społeczeństwo niedalekiej przyszłości. Publikacja prezentuje zachęcającą do dyskusji płaszczyznę współdziałania psychologii i etnologii w odniesieniu do konkretnych praktycznych zagadnień, poszerzając dotychczas istniejące przejawy współpracy obu dyscyplin. Kluczowe zagadnienia regionu, społeczności i kultury zostały przedstawione w kontekście aktywizowania ludzi – członków lokalnych środowisk.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12256.VI.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 251-256.
Publikacja przedstawia odpowiedzi na fundamentalne pytania, będące elementem codziennej pracy każdego managera: Jak podejmować decyzje? Jak uruchamiać wiedzę? Jak redukować niepewność? Jak stworzyć wartość? Jak pracować z ludźmi? Jest to pierwsza pozycja na rynku, traktująca o temacie z punktu widzenia różnych dziedzin wiedzy, oferując propozycje budowania miar dla problemów nauk społecznych wynikających z różnych wariantów analiz wielokryterialnych. Zawiera szereg przykładów praktycznych, procedur użycia analiz biznesowych i sposobów ich wykonania. Porusza problemy użyteczności systemów informatycznych, ocen pracochłonności wykonania oprogramowania, struktury studium wykonalności projektów, analizy interesariuszy i wielu innych narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji oraz ograniczanie niepewności i ryzyka. Książka napisana jest przystępnym językiem, a poruszane kwestie mają charakter uniwersalny, co powoduje, że przekazywana wiedza nie prędko ulegnie dezaktualizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14003.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14877.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 218-233.
W książce omówiono aspekty psychologiczne funkcjonowania organizacji, przedstawiając jednocześnie trudności i problemy w obszarze stosunków międzyludzkich występujące we współczesnych organizacjach. Zaproponowano też szereg wskazówek praktycznych, mogących ułatwić menedżerom skuteczne zarządzanie i efektywne rozwiązywanie problemów interpersonalnych w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7397.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8374.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Tyt. oryg.: The seven steps of effective executive coaching, 2006.
Bibliogr. s. 181-182.
Książka jest przykładem opracowania problematyki executive coachingu z perspektywy trenera. Przedstawia modelowy sposób postępowania (ACHIEVE coaching model) oparty na 7-rdzeniowych umiejętnościach (kompetencjach) coacha (np. umiejętność słuchania, zadawania pytań, udzielania informacji zwrotnych, jasnego określania celu) i 7-etapowej procedurze realizacji coachingu. Autorzy pracy jasno formułują założenia, budują model działania i z tego modelu wywodzą szczegółowe procedury. Dzięki takiej konstrukcji pracy czytelnik otrzymuje przekaz o wyrazistej strukturze, z uzasadnieniem poszczególnych etapów postępowania. Wskazanie podstawowych kompetencji zawodowych wymaganych w pracy coacha przekonuje Czytelnika, że wbrew obiegowym opiniom nie każdy może być trenerem, co ma duże znaczenie w dobie budowania tożsamości tego zawodu. Książka zawiera liczne przykłady oraz spis popularnych narzędzi psychometrycznych i ich zastosowanie, co ułatwi osobom pracującym w obszarze coachingu planowanie scenariuszy własnych programów i sesji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9824 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11350.IX.4.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administracyjnymi. Omówiono kierunki i tendencje rozwoju nauk o zarządzaniu, instrumenty wspomagające zarządzanie i podejmowanie decyzji, zarządzanie zasobami ludzkimi ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji menedżerskich i etyki w biznesie, zarządzanie jakością oraz działalność inwestycyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7404.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8384.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie : nowe otwarcie / Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak, Anna Pikos. - Wydanie I. - Warszawa : Poltext, 2023. - 379, [5] stron : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 361-372. Indeks.
Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień i atrakcyjne grafiki czynią ją przyjazną dla Czytelnika. Na początku każdego z 13 rozdziałów zostały wymienione cele uczenia się, które ukierunkowują proces przyswajania wiedzy. Definicje kluczowych pojęć umieszczone na marginesach ułatwiają zapamiętywanie informacji i powtórkę materiału. Praktyczne przykłady przytoczone w tekście stanowią ilustrację omawianych teorii, odnosząc je do świata biznesowego. Efektywną naukę wspierają również kończące każdy rozdział ćwiczenia. Czytelnik może sprawdzić, czy zrozumiał najważniejsze koncepcje, oraz zastosować zdobytą wiedzę do rozwiązania realnych problemów związanych z zarządzaniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18732.IX.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22947.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22946.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. przy rozdz.
W podręczniku pokazano zachowania jednostek i grup społecznych w organizacjach oraz wyjaśniono, jak przewidywać te zachowania i je kontrolować. Autorka pokazała m. in. mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji, zarządzanie zasobami ludzkimi, grupy i zespoły w organizacji, koncepcje efektywnego kierowania, przywództwo w organizacji, komunikowanie sie w organizacji, efektywność organizacji w zmiennym otoczeniu, kulturę organizacyjną. Podręcznik wzbogacają liczne praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12511.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej