Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(41)
tylko na miejscu
(27)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(24)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Autor
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Adamik Anna
(1)
Aluchna Maria
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Flak Olaf
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Glinka Beata
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Głód Grzegorz
(1)
Haffer Mirosław
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kowrygo Barbara (1946- )
(1)
Krajewska-Bińczyk Elżbieta
(1)
Marek Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Mazur Barbara
(1)
Mruk Henryk
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pierścionek Zdzisław
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Rakowska Anna (nauki ekonomiczne)
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Stankiewicz Marek Jacek
(1)
Sudoł Stanisław
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(12)
ZARZĄDZANIE
(7)
MARKETING
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
INNOWACJE
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
DECYZJE
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
RELIGIA
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
otoczenie przedsiębiorstwa
(27)
przedsiębiorstwo
(18)
konkurencyjność
(8)
zarządzanie strategiczne
(7)
kultura organizacyjna
(6)
marketing
(5)
zarządzanie
(5)
globalizacja
(4)
konsument
(4)
marka
(4)
misja firmy
(4)
produkt
(4)
strategia
(4)
struktura organizacyjna
(4)
badania marketingowe
(3)
dystrybucja
(3)
innowacje
(3)
organizacja
(3)
przywództwo
(3)
segmentacja rynku
(3)
wizja firmy
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
aktywa obrotowe
(2)
analiza SWOT
(2)
cena
(2)
etyka biznesu
(2)
fuzja
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
kapitał ludzki
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konkurencja
(2)
korporacja
(2)
marketing-mix
(2)
motywowanie pracowników
(2)
organizacja ucząca się
(2)
outsourcing
(2)
plan marketingowy
(2)
planowanie strategiczne
(2)
promocja
(2)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
public relations
(2)
rozwój
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie ryzykiem
(2)
środki trwałe
(2)
alians strategiczny
(1)
analiza strategiczna
(1)
benchmarking
(1)
bilans finansowy
(1)
biznesplan
(1)
ceny
(1)
controlling
(1)
decyzje
(1)
deficyt budżetowy
(1)
dywersyfikacja
(1)
działania marketingowe
(1)
e-biznes
(1)
ekonomika
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
inflacja
(1)
informacja marketingowa
(1)
integracja pionowa
(1)
internacjonalizacja
(1)
inwestycje
(1)
kadra
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał rynkowy
(1)
kapitał zakładowy
(1)
kierowanie
(1)
klaster
(1)
knowledge management
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
kontrola
(1)
korporacja międzynarodowa
(1)
kryzys finansowy
(1)
kurs walutowy
(1)
logistyka
(1)
marketing mix
(1)
marketing relacji
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
model konkurencyjności
(1)
modele organizacji
(1)
motywacja
(1)
nadwyżka finansowa
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
nadzór właścicielski
(1)
offshoring
(1)
organizacja inteligentna
(1)
organizacja procesowa
(1)
organizacja produkcyjna
(1)
organizacja sieciowa
(1)
organizacja wirtualna
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie
(1)
podatek
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka. Biblioteka Nauk o Zarządzaniu)
ISSN i numeracja serii gł.: 0867-096X ; nr 223.
Bibliogr. s. 179-188.
Problematyka pracy dotyczy źródeł kultury organizacyjnej firm działających w wielokulturowym otoczeniu. Wielokulturowość rozpatrywana jest z punktu widzenia religii, która tworzy fundament kulturowy oparty na dominujących w danej konfesji wartościach oraz podstawowych założeniach kulturowych. Obszarami badawczymi są: determinanty kultury organizacyjnej, preferencje wartości osobowych wyznawców religii chrześcijańskich i ich wpływ na kulturę organizacyjną, podstawowe założenia kultur wyznaniowych i ich wpływ na kulturę organizacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12409 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12408.VI.14 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13569.VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 163-170.
Celem niniejszej pracy jest zapoznanie czytelnika z najważniejszymi wiadomościami z dziedziny opracowania i zarządzania projektami restrukturyzacyjnymi w organizacjach. Zaprezentowano w niej elementy makro- i mikrootoczenia organizacji, metody ich analizy oraz metodologię realizacji tego typu projektów. Dla zrozumienia prezentowanego materiału każdą z opisanych metod zobrazowano praktycznymi przykładami jej zastosowania, zaczerpniętymi z rzeczywistych projektów, już zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji, jednakże, aby nie przysporzyć przywoływanym przedsiębiorstwom kłopotów, w niektórych przypadkach celowo zmieniono ich nazwy. Pracę podzielono tematycznie na pięć części.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11529.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9921.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11530.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 101-108.
Podręcznik dydaktyczny „Konkurencyjność przedsiębiorstwa. Część 1. Pojęcia, definicje, modele” jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów i przedsiębiorców chcących pogłębić analizę swojego przedsiębiorstwa. Aby w pełni przyswoić treść podręcznika, Czytelnik powinien mieć wiedzę na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa co najmniej na poziomie tytułu licencjata nauk ekonomicznych. Niniejszy podręcznik stanowi kompendium wiedzy o funkcjonowaniu przedsiębiorstwa w warunkach konkurencji. Zawiera przegląd definicji i uwarunkowań konkurencyjności przedsiębiorstwa; prezentację składników konkurencyjności przedsiębiorstwa; wybrane modele konkurencyjności przedsiębiorstwa spotykane w literaturze przedmiotu; zintegrowany model konkurencyjności przedsiębiorstwa podsumowujący treść wcześniejszych rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11532.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9922.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11531.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe WSPA)
Publikacja zawiera teksty referatów pozytywnie ocenionych przez Radę Programową Konferencji w Nałęczowie w dn. 30-31 maja 2005 r. Składa się z trzech części, poświęconym trzem głównym obszarom tematycznym konferencji. Część pierwsza obejmuje przede wszystkim problemy współzależności występujące pomiędzy postępem globalizacji, a rozwojem regionalnym. Część druga zawiera opracowania koncentrujące się na zagadnieniach związanych z korporacjami międzynarodowymi i rynkami globalnymi. Część trzecia dotyczy szeroko rozumianej problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach globalizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5133.XI.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dynamizacja gospodarek krajów wysoko rozwiniętych możliwa jest jedynie dzięki lepszemu wykorzystaniu ich potencjału społecznego. Odbywać się to powinno m.in. poprzez stymulowanie rozwoju przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej. Ten proces musi obejmować zarówno stwarzanie odpowiednich warunków instytucjonalno-finansowych, jak i rozwój i podnoszenie poziomu edukacji z zakresu przedsiębiorczości. Mimo wyraźnie zarysowanych potrzeb, nie było dotąd w Polsce opracowania, które w kompleksowy sposób ujmowałoby najważniejsze z tego zakresu problemy i zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11153.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12154.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 375-385.
Wybory strategiczne przedsiębiorstw zawsze interesowały badaczy i praktyków. Tych pierwszych głównie z tego powodu, że konieczne jest porządkowanie, opisanie i poznanie praktyki gospodarczej obfitującej w różne zachowania, a także określenie prawidłowości dla celów racjonalizacji działań gospodarczych. Natomiast praktykom chodzi o ujawnienie przyczyn większej skuteczności rynkowej niektórych przedsiębiorstw. Oczekiwania z tego zakresu przedmiotowego spełniają autorzy książki, wyjaśniając w niej istotę i rodzaje wyborów strategicznych dokonywanych w przedsiębiorstwach w warunkach XXI w. Niewątpliwą wartością publikacji są studia nad uwarunkowaniami wyborów strategicznych uzupełnione badaniami empirycznymi przeprowadzonymi w przedsiębiorstwach działających na obszarze Polski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11311 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12449.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12448.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej