Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(77)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(76)
dostępne
(74)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(31)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(45)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(76)
Autor
Fisher Roger (1922- )
(3)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Kamiński Jacek
(2)
Kałucki Krzysztof
(2)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(2)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(2)
Patton Bruce
(2)
Rządca Robert A
(2)
Sambor Wojciech
(2)
Stawnicka Jadwiga
(2)
Ury William
(2)
Watkins Michael
(2)
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Augustynek Andrzej
(1)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Baranowski Marian
(1)
Bercoff Maurice A
(1)
Biel Dariusz
(1)
Borg James
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brdulak Jacek (1953- )
(1)
Brown Scott
(1)
Brożek Bartosz (1977- )
(1)
Buła Piotr
(1)
Błaut Robert
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cichobłaziński Leszek
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Doroba Anita
(1)
Duryasz Wojciech (1940- )
(1)
Eason Adam
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Fowler Alan (1927- )
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Gomulski Wiesław
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Horzyk Adrian (1973- )
(1)
Jakubowski Jacek (1954- )
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jusko Peter (1971- )
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopiczyński Andrzej (1934- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozina Andrzej (1958- )
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kryjom Grzegorz
(1)
Krzemień-Rusche Joanna
(1)
Lewicki Roy J
(1)
Luecke Richard
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Lyons Carl
(1)
Machulski Jan (1928-2008)
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marconi-Mikołajczyk Patrycja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastenbroek Willem
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Mayer Robert (1939- )
(1)
Mirecka Halina
(1)
Murphy John (1934- )
(1)
Peeling Nic
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piotrowicz Dariusz (psycholog)
(1)
Piskorska Agata
(1)
Piskorska Beata
(1)
Poklel Robert
(1)
Prosiński Jacek
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rosell Lennart (1960- )
(1)
Roszkowska Ewa
(1)
Roszkowska Ewa (matematyk)
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Ruciński Jakub
(1)
Russill Richard (1943- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rządca Robert Artur
(1)
Salacuse Jeswald W. (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Shapiro Daniel
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Socha Robert
(1)
Steele Paul (1947- )
(1)
Stelmach Jerzy (1954- )
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Stępień Jerzy
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Handlowcy
(1)
Negocjatorzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
NEGOCJACJE
(43)
ZARZĄDZANIE
(9)
Negocjacje
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KADRY
(3)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(3)
KONFLIKT
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
MARKETING
(2)
MEDIACJA (prawo)
(2)
ORGANIZACJA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(2)
Zarządzanie
(2)
DECYZJE
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL MIĘDZYNARODOWY
(1)
Handel
(1)
KONFLIKT SPOŁECZNY
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
NEGOCJACJE POLICYJNE
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negocjatorzy
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
ORGANIZACJE
(1)
Obsługa klienta
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PERSWAZJA
(1)
PORADNIKI
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Psychologia
(1)
REKLAMA
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UCZUCIA
(1)
UMOWA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Więziennictwo
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(12)
PORADNIKI
(6)
Opracowanie
(4)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(3)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
FILM EDUKACYJNY
(1)
KSIĄŻKI ELEKTRONICZNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Psychologia
(4)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
negocjacje
(72)
konflikt
(14)
komunikacja interpersonalna
(12)
komunikacja
(9)
zarządzanie
(9)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
przywództwo
(7)
organizacja
(6)
motywacja
(5)
motywowanie pracowników
(5)
osobowość
(5)
podejmowanie decyzji
(5)
przedsiębiorstwo
(5)
strategia
(5)
emocje
(4)
komunikacja niewerbalna
(4)
kultura organizacyjna
(4)
manipulacja
(4)
negocjacje międzynarodowe
(4)
perswazja
(4)
psychologia
(4)
rekrutacja pracowników
(4)
rozwiązywanie konfliktów
(4)
etyka biznesu
(3)
etyka negocjacji
(3)
etyka zawodowa
(3)
kierowanie
(3)
kontrola
(3)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(3)
mediacja
(3)
menedżer
(3)
negocjacje kryzysowe
(3)
negocjacje policyjne
(3)
przedsiębiorczość
(3)
rozwiązywanie problemów
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
CRM
(2)
autoprezentacja
(2)
dokument elektroniczny
(2)
hazard
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inteligencja
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
komunikacja społeczna
(2)
komunikacja werbalna
(2)
konflikt społeczny
(2)
konkurencyjność
(2)
kultura organizacji
(2)
marketing
(2)
merchandising
(2)
mobbing
(2)
myślenie
(2)
ocena pracowników
(2)
pamięć
(2)
planowanie
(2)
poradnik
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
sprzedaż
(2)
stosunki interpersonalne
(2)
stres
(2)
struktura organizacyjna
(2)
uczenie się
(2)
wpływ społeczny
(2)
wynagrodzenie
(2)
wywieranie wpływu
(2)
władza
(2)
zarządzanie bezpieczeństwem
(2)
zarządzanie czasem
(2)
zarządzanie kryzysowe
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
zdolności
(2)
Internet
(1)
TQM
(1)
analiza SWOT
(1)
analiza strategiczna
(1)
argumentacja
(1)
asertywność
(1)
astma
(1)
autorytet
(1)
benchmarking
(1)
beton
(1)
bezpieczeństwo publiczne
(1)
biznesplan
(1)
bulimia
(1)
choroby alergiczne
(1)
ciśnienie tętnicze
(1)
coaching
(1)
cukrzyca typu 1
(1)
cukrzyca typu 2
(1)
cło
(1)
dehydrogenazy
(1)
doradztwo personalne
(1)
działalność badawczo-rozwojowa
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-zarządzanie
(1)
e-zdrowie
(1)
77 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Tyt. oryg.: The new leader's guide to effective negotiating, 2000.
Bibliogr. s. 203-205. Indeks.
Jeśli niedawno powierzono Ci stanowisko menedżerskie; jeśli odczuwasz głód wiedzy; jeśli chcesz nauczyć się sprawnego poruszania w labiryncie nowych wyzwań; jeśli szukasz sprawdzonych, ale nowoczesnych narzędzi, którymi chcesz posługiwać się na nowym stanowisku… to książka właśnie dla Ciebie. W Twojej nowej roli kluczowym zagadnieniem jest umiejętność skutecznego wywierania nacisku. Dzięki niej będziesz w stanie dotrzeć do nieeksplorowanych dotychczas pokładów potencjału tkwiącego w firmie, jej pracownikach i produktach. Kompetentne stosowanie tej taktyki doprowadzi Cię na szczyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8979.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor opierając się na technikach wypracowanych w ramach Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego proponuje swoistą ścieżkę nabierania umiejętności dobrego negocjatora, złożoną z 10 pytań: o co chodzi? Czy znasz swoich rozmówców? Czego tak naprawdę chcesz ty i oni? Co zrobisz, gdy nie uzyskasz tego, czego chcesz? Jak przedstawić ofertę i jak jej bronić? Jakie relacje preferować? Kto wykazuje inicjatywę i uzyskuje przewagę? Jak reagować na agresję i zapobiegać konfliktom? Jak stosować perswazję? Jak radzić sobie z wieloma rozmówcami?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4889.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Skuteczne negocjacje / Robert Błaut. - Wyd. 2. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 2000. - 204 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Lektury Menedżera)
Negocjacje stały się niemal codzienną praktyką wielu ludzi czynnych zawodowo. Chcąc nie chcąc muszą oni dogadywać się ze sobą, gdyż bez tego niemożliwy jest biznes. Skoro zatem trzeba negocjować, warto robić to skutecznie. Wymaga to zrozumienia istoty układania się stron oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje to przede wszystkim porozumiewanie się. Autor opisuje style negocjowania i wybrane techniki negocjacyjne mające na celu rozwiązywanie konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2168 [Magazyn 1], P.2169 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2167.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1166.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Negocjacje / Krzysztof Kałucki. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 238 stron : ilustracje ; 24 cm.
Na pierwszej stronie okładki : Negocjacje to sztuka przekonywania. Nie negocjuj ze mną, ale przekonaj mnie. Nie chcę z Tobą negocjować, ale chcę Cię przekonać.
Bibliografia na stronach 217-227.
Książka odnosi się do jednego z najpopularniejszych działań, którego jesteśmy uczestnikami każdego dnia. We współczesnym świecie (nie tylko biznesu) skuteczne negocjacje nie są oparte na wykorzystaniu spektakularnego wachlarza wielu technik negocjacyjnych, ale na komunikacji i zarządzaniu emocjami. Zawodowi negocjatorzy nie skupiają się na atakowaniu drugiej strony poprzez wyrafinowane techniki perswazyjne, ale na poszukiwaniu i szybkim dochodzeniu do obustronnie korzystnych rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18512.IX.15 [Magazyn 1], P.18511.IX.15 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21718.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21717.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: negocjacje konflikt marketing
Podstawowym obszarem badawczym niniejszej rozprawy są negocjacje rozpatrywane w kontekście marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo. Osadzenie rozważań na temat negocjacji w marketingu wskazuje na ich ściśły związek z dyscypliną ekonomia. W pracy podjęto również próbę odpowiedzi na pytania: jak prościej, lepiej i sprawniej wykonywać zadania przedsiębiorstwa. Pytania te związane są jednak z dominującymi w pracy wątkami marketingowymi. Pracę zamyka zakończenie oraz zawarte w nim wnioski końcowe, stanowiące weryfikację tezy głównej rozprawy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5128.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Książka systematyzuje problematykę związaną z negocjacjami. Czytelnik znajdzie w niej wiele praktycznych wskazówek i konkretnych przykładów postępowania w sytuacjach konfliktowych. Pozna zasady przygotowywania procesu negocjacji, wyboru miejsca oraz określania ich właściwej strategii. Krok po kroku dowie się, na czym polegają tzw. negocjacje pozycyjne i integracyjne, jak zorganizować negocjacje międzynarodowe, jak unikać nieczystych taktyk przeciwnika. Co decyduje o wyborze miejsca, jakie są wady i zalety negocjowania u siebie, na terenie kontrpartnera, na gruncie neutralnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6074 [Magazyn 1], 7319.IX.15 [Magazyn 1], P.6073 [Magazyn 1], P.6075 [Magazyn 1], P.3145 [Magazyn 1], P.6076 [Magazyn 1], P.3144.IX.15 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 2314.IX.15 [Wypożyczalnia C], 2313.IX.15 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7318.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna, Monografie, ISSN 1899-0428 ; nr 205)
Bibliogr. s. 232-248.
Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły negocjacje w przedsiębiorstwie, prowadzone przez jego przedstawicieli (menedżerów, pracowników funkcjonalnych) zarówno z partnerami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi podmiotami. Głównym celem badań było stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji). W pierwszej części pracy omówiono podstawy teoretyczne tych negocjacji oraz opracowano ich kompleksowy i uniwersalny model. Druga, zasadnicza część książki zawiera omówienie metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie. W trzeciej części pracy zamieszczono prezentacje empiryczne, stanowiące praktyczną weryfikację wybranych narzędzi szczegółowych z zakresu proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12098.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13213.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorzy bardzo szczegółowo przedstawiają najważniejsze zagadnienia z teorii psychologii negocjacji oraz procesy prowadzące do rozwiązania konfliktów interpersonalnych i międzygrupowych. To znakomity, zwięzły i przystępny materiał szkoleniowy, który można wykorzystać w programie studiów, seminariów i specjalistycznych kursów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4961.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5564.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w Biznesie)
Tyt. oryg.: "How to win any negotiation without raising your voice, losing your cool, or coming to blows" 2006
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Autor sprawnie i z gracją wprowadzi Cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed Tobą potężne narzędzia negocjatora posługując się historią spraw klientów, których reprezentował.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7258.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8195.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje policyjne i więzienne / Robert Poklek, Magdalena Chojnacka. - Warszawa : Difin, 2017. - 174 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Bibliografia strony 163-170.
Książka zawiera teoretyczne i praktyczne podstawy działań negocjacyjnych podejmowanych w środowisku więziennym. Punktem wyjścia do rozważań na ten temat stał się system negocjacji policyjnych scharakteryzowany w pierwszym rozdziale podręcznika. W dalszej części omówiono specyfikę instytucji penitencjarnej i wynikające z jej charakteru ograniczenia i możliwości podejmowania negocjacji w warunkach więziennych. Książka zawiera również rozdział traktujący o stresie zawodowym personelu więziennego oraz aktualnych trendach opieki psychologicznej w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17555.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17554.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak negocjować w sposób słuszny, skuteczny i ekonomicznie efektywny?
Bibliogr. s. 207-211. Indeks.
W Negocjacjach Jerzy Stelmach i Bartosz Brożek pokazują, jakimi narzędziami możemy posługiwać się przy rozwiązywaniu sporów. Przedstawiają trzy modele negocjowania - argumentacyjny, topiczno-retoryczny i ekonomiczny. Odwołują się one do różnych kryteriów negocjowania - słuszności, skuteczności i efektywności ekonomicznej - a każdy z nich może być zarówno stosowany samodzielnie, jak i wspólnie. W książce znajdziemy też krytyczną analizę najpopularniejszych dziś metod negocjowania, zarys logiki negocjacji, obronę erystyki negocjacyjnej i uwagi na temat psychologii negocjacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14301.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15218.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [78]
Negocjacje są procesem złożonym, wymagającym od negocjatorów zrozumienia istoty układania się stron, zasad komunikowania się oraz opanowania wielu związanych z tym procesem umiejętności. Negocjacje, choć trudne, są możliwe do opanowania. Autorzy przedstawiają Czytelnikowi podstawową wiedzę w zakresie prowadzenia negocjacji. Są zdania, że wielu konfliktów można uniknąć, a te, które należy rozwiązać - można rozwiązywać skuteczniej dzięki znajomości i stosowaniu zasad rządzących zachowaniem człowieka w specyficznych sytuacjach społecznych, jakimi są negocjacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9872.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : "Difin", 2010. - 176 s. : il. ; 23 cm.
W książce poddano głębszej analizie dwie ważne (obok motywacji) funkcje skutecznego kierowania, tj. komunikowanie się i prowadzenie negocjacji. Od ich właściwego spełnienia zależy zasadniczo umiejętność postępowania z ludźmi. Intencją jej napisania była chęć pomocy obecnym i przyszłym menedżerom w opanowaniu i rozwijaniu tej umiejętności. Chcąc dobrze kierować ludźmi i motywować ich do "wielkich czynów", menedżerowie muszą poszerzać swoją wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10323.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8824.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10324.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
W publikacji przedstawiono zagadnienia analizy i wspomagania podejmowania decyzji negocjacyjnych. Autorzy zwracają uwagę, że do pomyślnego prowadzenia negocjacji nie wystarczą tylko tzw. umiejętności miękkie. Równie ważne, a w niektórych negocjacjach nawet ważniejsze, są twarde umiejętności negocjacyjne, obejmujące analizę problemu pod kątem jego ustrukturyzowania oraz wykorzystanie narzędzi wspomagania decyzji zaczerpniętych z teorii gier, metod wielokryterialnych, matematyki i logiki. W książce zaprezentowano wiele użytecznych metod wspomagania negocjacji, które pozwalają na dobór podejścia dopasowanego do struktury problemu, stopnia jego złożoności, zakresu i rodzaju dostępnej informacji, prostoty obliczeniowej algorytmu, a także systemu preferencji i potrzeb negocjatora oraz jego umiejętności. Pokazano też, jak można wspomóc negocjacje za pomocą systemów pozwalających na prowadzenie procesów kontraktowania z wykorzystaniem internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16414.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16413.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 283-287
Globalizacja we współczesnej gospodarce światowej sprawia, że działalność firm ma coraz częściej międzynarodowy charakter. Książka zawiera kompleksowy zbiór informacji koniecznych do właściwego przygotowania i realizacji umów z partnerami zagranicznymi. Przy tym Autorzy rozważania teoretyczne wzbogacili wieloma przykładami i wskazówkami praktycznymi, zwracając szczególną uwagę na konsekwencje prawne podpisywanych kontraktów. Wiele miejsca poświęcono także zmianom organizacyjnym i prawnym wynikającym z przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8469 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8468.XI.4 [Wypożyczalnia C], P.8467.XI.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9866.XI.4 [Czytelnia C], 9867.XI.4 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 244-247.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania – w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego – i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10202.IX.15 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8733.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Negocjacje czyli jak zmienić nieufność we współpracę - [Warszawa] : Grupa Wydawnicza Infor, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : dźw., kolor ; 12 cm.
(Akademia Rozwoju; 5)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.246 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: The hypnotic salesman : hypnotize anyone to say "Yes" in sales, 2007.
Bibliogr. s. 359-361.
Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować. Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka. Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach - by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12676.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-201.
Autorka koncentrując się na problemach dotyczących negocjacji w biznesie, przedstawiła sylwetkę negocjatora, scharakteryzowała konflikty i sposoby ich rozwiązywania, przebieg procesu negocjacji, problemy etyczne i rolę psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych. Na uwagę zasługują wyniki badań własnych z zakresu identyfikacji i zmian procesów negocjacyjnych w polskich przedsiębiorstwach oraz kwestie specyfiki negocjacji w komunikowaniu się z partnerami zagranicznymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7919 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9212.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacyjne / Krzysztof Kałucki ; [ilustracje Beata Żaczek]. - Warszawa : Difin, 2018. - 211 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 208-211.
Książka poświęcona została w całości perswazji, na jaką jesteśmy narażani każdego dnia. Autor (zawodowy negocjator i aktywny trener biznesu), opisuje ponad 130 technik wywierania wpływu i nie namawia do stosowania żadnej z nich. Książka jest o tyle niezwykła, że w praktyczny sposób pokazuje jak rozpoznawać i jak się bronić kiedy jesteśmy poddawani perswazji. To świat perswazji, który można potraktować z przymrużeniem oka. Choć tytuł brzmi prowokująco – autor próbuje uświadomić czytelnika, że każdy z nas stosuje nawet najbardziej wysublimowane techniki negocjacyjne, tylko bez świadomości. Nie istnieje żaden magiczny zestaw technik negocjacyjnych, które są w stanie zapewnić sukces w każdych negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17345 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17918.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17917.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej