Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(72)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(68)
dostępne
(57)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(41)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(68)
Autor
Jasiński Zdzisław (1947- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Galicki Jan
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Koszutska Olga
(2)
Mojs Ewa
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
DeCenzo David A
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Eaton David
(1)
Evans Christina
(1)
Gick Alan
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linde Boris von der
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
McGee Rita
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rundo Agata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warmiński Włodzimierz
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zwolski Henryk (1953- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Temat
ZARZĄDZANIE
(32)
KADRY
(31)
MOTYWACJA PRACY
(17)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
ORGANIZACJA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
INNOWACJE
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KONKURENCJA
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kadry
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
PŁACA
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZPITALE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(21)
PODRĘCZNIKI
(6)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(73)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(33)
zarządzanie
(21)
ocena pracowników
(18)
przywództwo
(17)
rekrutacja pracowników
(13)
konflikt
(12)
organizacja
(12)
komunikacja interpersonalna
(11)
motywacja
(11)
szkolenie pracowników
(11)
kultura organizacyjna
(10)
wynagrodzenie
(9)
planowanie
(8)
rozwój zawodowy
(8)
satysfakcja zawodowa
(8)
strategia
(8)
struktura organizacyjna
(8)
zatrudnienie
(8)
kontrola
(7)
podejmowanie decyzji
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
zarządzanie strategiczne
(7)
zarządzanie zmianą
(7)
komunikacja
(6)
menedżer
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
kapitał intelektualny
(5)
kapitał ludzki
(5)
negocjacje
(5)
praca
(5)
praca zespołowa
(5)
stres
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
kompetencje pracownicze
(4)
psychologia
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
wartościowanie pracy
(4)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(4)
coaching
(3)
działalność operacyjna
(3)
etyka biznesu
(3)
kadra kierownicza
(3)
kultura organizacji
(3)
ocenianie
(3)
organizacja ucząca się
(3)
osobowość
(3)
przedsiębiorczość
(3)
służba zdrowia
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zespół pracowniczy
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
analiza SWOT
(2)
bhp
(2)
biblioteka
(2)
decyzje
(2)
dobór pracowników
(2)
doskonalenie zawodowe
(2)
etyka pracy
(2)
finanse
(2)
kariera zawodowa
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
kompetencje zawodowe
(2)
marka
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
mentoring
(2)
organizacja pracy
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
plan strategiczny
(2)
polityka kadrowa
(2)
prognozowanie
(2)
racjonalizacja zatrudnienia
(2)
selekcja
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
wiedza
(2)
zarządzanie karierą
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zaufanie organizacyjne
(2)
zespół
(2)
środowisko pracy
(2)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezrobocie
(1)
bibliotekarz
(1)
biznesplan
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
budownictwo
(1)
budżet
(1)
budżetowanie
(1)
cel strategiczny
(1)
controlling
(1)
controlling personalny
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo personalne
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka zawiera osiemnaście opisów różnych rozwiązań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w firmach, które zostały laureatami II edycji konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2001. W zakres prezentowanych zagadnień wchodzą kwestie strategiczne zarządzania zasobami ludzkimi, organizacja i zadania współczesnego działu zasobów ludzkich oraz szereg problemów szczegółowych związanych z rekrutacją, ocenianiem, szkolenieniem i motywowaniem pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2908.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzeci zestaw opisów najlepszych praktyk zarządzania zasobami ludzkimi przygotowany we współpracy z Instytutem Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie oraz Domem Wydawniczym ABC, wydawcą aktualizowanego Serwisu HR. Zamieszczone tu studia przypadków dotyczą rozwiązań stosowanych w przedsiębiorstwach, które uczestniczyły w czwartej edycji konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi, zorganizowanego przez IPiSS w 2003 roku. Wszystkie przedstawione tu firmy wyróżniają się profesjonalnym i nowatorskim podejściem do pełnienia funkcji personalnej oraz wdrażają nowoczesne rozwiązania. Problematyka poruszona w książce obejmuje następujące zagadnienia: wdrażanie strategii zarządzania personelem; budowanie warunków sprzyjających pełnieniu misji organizacji; partnerstwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi; społeczna odpowiedzialność biznesu; tworzenie organizacji uczącej się; system rozwoju kadry kierowniczej; zwiększanie satysfakcji z pracy; zrównoważona karta wyników; program restrukturyzacji zatrudnienia; zarządzanie zatrudnieniem w warunkach łączenia się przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6350.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-[314].
Pracownicy są jednym z najważniejszych zasobów posiadanych przez firmę i od efektów ich pracy często zależy jej powodzenie. Dlatego coraz większe znaczenie mają zagadnienia związane z motywowaniem pracowników do efektywniejszej pracy. W tym praktycznym poradniku autorzy - wykorzystując swoje doświadczenia ze współpracy z polskimi i zagranicznymi przedsiębiorstwami - wyjaśnili najnowsze koncepcje motywowania, a następnie na konkretnych przykładach pokazali ich zastosowania w praktyce i wielość możliwości wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1493.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
W tej publikacji przedstawiona została szeroka gama narzędzi i sposobów motywowania oraz ich znaczenie i wpływ na wykonywaną pracę. Omówiono m.in. motywacyjny charakter systemu płac, organizacji pracy, partycypacji w zarządzaniu, doboru pracowników czy planowania karier. Niniejsza książka systematyzuje wiedzę praktyczną na ten temat - również w obliczu zmian spowodowanych wprowadzaniem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1346.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Bibliogr. s. 257-260.
Czytelnicy w pierwszej kolejności zainteresowani będą zamieszczonymi w książce szczegółowymi opisami praktyk zarządzania kapitałem ludzkim, które zostały opracowane przy udziale praktyków. Równie istotne są te części książki, które są pomocne w ocenie przydatności konkretnej praktyki dla potrzeb organizacji, pomiarze efektywności praktyk, analizie możliwości ich wdrożenia, a w tym psychologicznych barier wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11157.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12175.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Tyt. oryg.: Employee engagement, 2011.
Bibliogr. s. 407-409.
Książka zawiera zestaw 58 nowoczesnych narzędzi i sposbów podejścia do budowania zaangażowania pracowników. Zamieszczone w niej materiały w sposób kompleksowy przedstawiają proces budowania zaangażowania - począwszy od rozpoznania potrzeb danej organizacji, poprzez określenie strategii budowania zaangażowania i wdrażanie jej w życie, po stworzenie zaangażowanego przedsiębiorstwa, umiejącego rozwijać się i uczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13735.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 199-204.
Prezentowana publikacja poświęcona jest zagadnieniom skutecznego przywództwa na rynku usług zdrowotnych. Przedstawiono w niej zadania przywódcy w budowaniu długofalowej pozycji rynkowej placówek medycznych, koncentrując uwagę na działaniach strategicznych, dobieraniu i motywowaniu pracowników do realizowania wizji rozwoju, jak również sposoby skutecznego zarządzania rozwojem osobistym przywódcy, podejmowania decyzji, unikania pułapek w przywództwie i zarządzania w warunkach kryzysowych oraz ograniczenia związane z przywództwem w placówkach rodzinnych ze wskazaniem na szansę i ograniczenia w przypadku przywództwa kobiet. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób, które pełnią oraz zamierzają pełnić funkcje liderów w podmiotach działających na rynku zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10064 [Magazyn 1], P.10063 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11675.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / Oficyna Ekonomiczna)
Bibliogr. s. 211-219. Indeks.
Od początku lat dziewięćdziesiątych XX wieku niemal na całym świecie można zaobserwować zwiększanie się zainteresowania partycypacją pracowników w zarządzaniu firmą. Wiąże się ono z koncepcjami zarządzania, które odwołują się do przedsiębiorczości i kreatywności pracowników, takimi jak zarządzanie zmianami, zarządzanie jakością czy koncepcja organizacji opartej na wiedzy. Autor scharakteryzował różne formy partycypacji pracowników w zarządzaniu firmą oraz ukazał, jak wpływają one na poziom i charakter ich motywacji do pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7880.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8975.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Biznesu)
Zarządzanie zasobami ludzkimi jest działalnością praktyczną. Polega na rozwiązywaniu licznych problemów i wykonywaniu zadań, koniecznych do sprawnego funkcjonowania organizacji. Powinno umożliwić - według klasycznej definicji - efektywne współdziałanie części, aby mogły się one przyczynić do powodzenia całości. Jest to także działalność interdyscyplinarna. Aby osiągnąć w niej sukces, trzeba brać pod uwagę podstawowe konteksty, w których ta działalność przebiega, a więc prawo, psychologię, kulturę i etykę. Książka przybliża koncepcję zarządzania zasobami ludzkimi jako strategię i praktykę nabywania, wykorzystywania, udoskonalania oraz zachowywania ludzkich możliwości i umiejętności w organizacji lub przedsiębiorstwie, a także zwrócenie uwagi na gospodarcze i społeczne tło warunkujące działania w zakresie zarządzania ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2736.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia: rolę, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji; obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników; przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy; relacje pracownicze i branżowe. Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14252.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Na okł.: 10 Tekstów Światowych Autorytetów.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing people.
Indeks.
Efektywne zarządzanie ludźmi to podstawa sukcesu każdego menedżera. W pogoni za wynikami często jednak proces ten schodzi na drugi plan. Niewystarczająca motywacja pracowników? Konflikty w zespole? Uchylanie się od obowiązków? Obecna sytuacja na rynku często uniemożliwia znalezienie czasu na rozwiązanie tego typu problemów. äO zarządzaniu ludźmi" przedstawia proste narzędzia, które pozwolą Ci usystematyzować proces zarządzania pracownikami i uczulą, na jakie sytuacje należy szczególnie zwracać uwagę. Dowiedz się m.in.: W jaki sposób wygrywać dzięki zarządzaniu relacją z własnym szefem? Co robić, by utrzymać dyscyplinę w zespole? W jaki sposób mocniej i skuteczniej angażować jego członków? Jaką rolę odgrywa dziś etyka w biznesie? Czy na pewno jesteś etycznym menedżerem? Jak zachęcić pracowników do uczenia się? W jaki sposób dochodzić swoich racji w zespole? Z jakich narzędzi korzystają najskuteczniejsi liderzy? Poznaj je i wprowadź do swojej praktyki biznesowej. Jak chronić menedżerów przed nimi samymi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13718.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-344.
Publikacja skierowana jest do studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Zawartość książki ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w procesie uczenia się, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarządzanie dla studiów licencjackich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, administracja, bankowość i finanse, turystyka i rekreacja, bezpieczeństwo wewnętrzne itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11397.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12596.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik pt. Podstawy zarządzania jest przeznaczony dla studentów pierwszego i drugiego poziomu studiów jako podstawowe narzędzie służące do opanowania treści przedmiotu oraz ukształtowania wiedzy i kompetencji, a następnie wypracowania umiejętności z zakresu zarządzania. Proces ten oznacza potrzebę opanowania podstawowych pojęć, poznania zjawisk, powiązań wewnątrzorganizacyjnych i na zewnątrz organizacji, a także otwarcia możliwości dla absorpcji zmian w tematyce zarządzania i samodzielnego opanowywania zmieniającej się wiedzy z tego zakresu. Ogólnie sformułowany cel podręcznika wymaga konsekwentnego uporządkowania pojęciowego, nawiązującego do aktualnie używanej terminologii z zakresu zarządzania, oraz ukształtowania umiejętności i praktycznych form zachowań pracowniczych i menedżerskich w różnych przejawach zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14907.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15717.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej