Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(72)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(68)
dostępne
(57)
wypożyczone
(5)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(21)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(41)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(68)
Autor
Jasiński Zdzisław (1947- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Galicki Jan
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Koszutska Olga
(2)
Mojs Ewa
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
DeCenzo David A
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Eaton David
(1)
Evans Christina
(1)
Gick Alan
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Linde Boris von der
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
McGee Rita
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rennie Ann
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rundo Agata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Strużycki Marian
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stryjczyk Joanna
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Tarczyńska Małgorzata
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Warmiński Włodzimierz
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Zwolski Henryk (1953- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(32)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Temat
ZARZĄDZANIE
(32)
KADRY
(31)
MOTYWACJA PRACY
(17)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(15)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
ORGANIZACJA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
INNOWACJE
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KONKURENCJA
(2)
PRACA
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kadry
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
PŁACA
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZPITALE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(21)
PODRĘCZNIKI
(6)
PORADNIKI
(3)
Podręcznik
(3)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(73)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(33)
zarządzanie
(21)
ocena pracowników
(18)
przywództwo
(17)
rekrutacja pracowników
(13)
konflikt
(12)
organizacja
(12)
komunikacja interpersonalna
(11)
motywacja
(11)
szkolenie pracowników
(11)
kultura organizacyjna
(10)
wynagrodzenie
(9)
planowanie
(8)
rozwój zawodowy
(8)
satysfakcja zawodowa
(8)
strategia
(8)
struktura organizacyjna
(8)
zatrudnienie
(8)
kontrola
(7)
podejmowanie decyzji
(7)
przedsiębiorstwo
(7)
zarządzanie strategiczne
(7)
zarządzanie zmianą
(7)
komunikacja
(6)
menedżer
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
kapitał intelektualny
(5)
kapitał ludzki
(5)
negocjacje
(5)
praca
(5)
praca zespołowa
(5)
stres
(5)
zarządzanie wiedzą
(5)
kompetencje pracownicze
(4)
psychologia
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
wartościowanie pracy
(4)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(4)
coaching
(3)
działalność operacyjna
(3)
etyka biznesu
(3)
kadra kierownicza
(3)
kultura organizacji
(3)
ocenianie
(3)
organizacja ucząca się
(3)
osobowość
(3)
przedsiębiorczość
(3)
służba zdrowia
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
zarządzanie jakością
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zespół pracowniczy
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
analiza SWOT
(2)
bhp
(2)
biblioteka
(2)
decyzje
(2)
dobór pracowników
(2)
doskonalenie zawodowe
(2)
etyka pracy
(2)
finanse
(2)
kariera zawodowa
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
kompetencje zawodowe
(2)
marka
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
mentoring
(2)
organizacja pracy
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
plan strategiczny
(2)
polityka kadrowa
(2)
prognozowanie
(2)
racjonalizacja zatrudnienia
(2)
selekcja
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
wiedza
(2)
zarządzanie karierą
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zaufanie organizacyjne
(2)
zespół
(2)
środowisko pracy
(2)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezrobocie
(1)
bibliotekarz
(1)
biznesplan
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
budownictwo
(1)
budżet
(1)
budżetowanie
(1)
cel strategiczny
(1)
controlling
(1)
controlling personalny
(1)
doradca zawodowy
(1)
doradztwo personalne
(1)
doradztwo zawodowe
(1)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Potencjał ludzki w organizacji / Marek Adamiec. - Warszawa : Difin, 2011. - 295 s. : il. ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 281-290.
"Zaletą recenzowanej pracy jest to, że jest ona wszechstronna, "kompletna" to znaczy daje nie tylko opis nowych uwarunkowań pracy zawodowej we współczesnym świecie i uzasadnia zapotrzebowanie na nowy typ pracownika, nie tylko opisuje realia współczesności, ale dokładnie objaśnia, jak postępować, jak radzić sobie w nowych uwarunkowaniach społeczno-zawodowych. Czytelnik dowiaduje się, jak prowadzić wywiad otwierający potencjał, jak prowadzić bilans osobistych dokonań pracowników, jak stawiać wyzwania, jak zarządzać sobą i troszczyć się o siebie. Każdy problem jest dokładnie i jasno zaprezentowany, chociaż niektóre stwierdzenia Autora można uznać za kontrowersyjne, lub przynajmniej za dyskusyjne. Zamiarem Autora było najwyraźniej powiedzenie możliwie wszystkiego o potencjale ludzkim w organizacji i trzeba przyznać, że cel osiągnął. Ze względu na liczbę problemów poddanych dyskusji i pogłębionej analizie praca z pewnością zasługuje na opublikowanie". (fragment recenzji prof. dr hab. Grażyny Mendeckiej)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13023.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-230.
Autorki przekazują do rąk Czytelników publikację stanowiącą kompendium wiedzy z zakresu zachowań organizacyjnych. Prezentują przegląd dorobku nauki o zachowaniach organizacyjnych wraz z praktycznymi przykładami obrazującymi omawianą tematykę. Opracowanie składa się z ośmiu tematycznie i logicznie powiązanych rozdziałów. Omawiają one specyfikę nauki o zachowaniu, uwarunkowania zachowań indywidualnych, grupowy kontekst zachowań, rodzaje zespołów i współpracę zespołową, zachowania międzyorganizacyjne, strategie wprowadzania zmian oraz zarządzanie zmianą, kształtowanie zachowań organizacyjnych poprzez motywowanie, istotę, rodzaje oraz metody rozwiązywania konfliktów i kształtowanie zachowań ludzkich we współczesnych organizacjach. Część praktyczna kończąca każdy rozdział zawiera zadanie, mające na celu utrwalenie występujących terminów i pojęć oraz opis przypadku dotyczący prezentowanych treści. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11880.IX.4 [Magazyn 1], P.11881 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11879.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13062.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(10 Idei HBR)
Na okł.: 10 Tekstów Światowych Autorytetów.
Tyt. oryg.: HBR's 10 must reads on managing people.
Indeks.
Efektywne zarządzanie ludźmi to podstawa sukcesu każdego menedżera. W pogoni za wynikami często jednak proces ten schodzi na drugi plan. Niewystarczająca motywacja pracowników? Konflikty w zespole? Uchylanie się od obowiązków? Obecna sytuacja na rynku często uniemożliwia znalezienie czasu na rozwiązanie tego typu problemów. äO zarządzaniu ludźmi" przedstawia proste narzędzia, które pozwolą Ci usystematyzować proces zarządzania pracownikami i uczulą, na jakie sytuacje należy szczególnie zwracać uwagę. Dowiedz się m.in.: W jaki sposób wygrywać dzięki zarządzaniu relacją z własnym szefem? Co robić, by utrzymać dyscyplinę w zespole? W jaki sposób mocniej i skuteczniej angażować jego członków? Jaką rolę odgrywa dziś etyka w biznesie? Czy na pewno jesteś etycznym menedżerem? Jak zachęcić pracowników do uczenia się? W jaki sposób dochodzić swoich racji w zespole? Z jakich narzędzi korzystają najskuteczniejsi liderzy? Poznaj je i wprowadź do swojej praktyki biznesowej. Jak chronić menedżerów przed nimi samymi?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13718.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Bibliogr. s. 183-188. Indeks.
Autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne: rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania; rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia; motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania; kształtowanie systemów wynagrodzeń; systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających; rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6353.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana książka opisuje umiejętności menedżerskie z punktu widzenia ich przydatności w pełnieniu ról kierowniczych. Omawia techniki skutecznego i efektywnego kierowania. Charakteryzuje procesy podejmowania decyzji i procesy komunikowania się, przedstawiając konkretne wskazówki, jak należy postępować, kiedy i jak wykorzystywać narzędzia wpływu, techniki negocjacji i taktyki motywacyjne. Pokazuje również sytuacje konfliktowe, zachowania uczestników tych konfliktów oraz sposoby skutecznego ich rozwiązywania. Książka przedstawia praktyczne podejście do opisywanych problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2740.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 331-344.
Publikacja skierowana jest do studentów i doskonalących się menedżerów w polskich warunkach i z uwzględnieniem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autora. Zawartość książki ograniczono do pojęć i zagadnień podstawowych, niezbędnych w procesie uczenia się, ale zgodnych z wymaganiami programowymi dla przedmiotu Zarządzanie dla studiów licencjackich na kierunkach: zarządzanie, ekonomia, administracja, bankowość i finanse, turystyka i rekreacja, bezpieczeństwo wewnętrzne itp.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11397.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12596.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik pt. Podstawy zarządzania jest przeznaczony dla studentów pierwszego i drugiego poziomu studiów jako podstawowe narzędzie służące do opanowania treści przedmiotu oraz ukształtowania wiedzy i kompetencji, a następnie wypracowania umiejętności z zakresu zarządzania. Proces ten oznacza potrzebę opanowania podstawowych pojęć, poznania zjawisk, powiązań wewnątrzorganizacyjnych i na zewnątrz organizacji, a także otwarcia możliwości dla absorpcji zmian w tematyce zarządzania i samodzielnego opanowywania zmieniającej się wiedzy z tego zakresu. Ogólnie sformułowany cel podręcznika wymaga konsekwentnego uporządkowania pojęciowego, nawiązującego do aktualnie używanej terminologii z zakresu zarządzania, oraz ukształtowania umiejętności i praktycznych form zachowań pracowniczych i menedżerskich w różnych przejawach zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14907.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15717.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12542.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9085.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie podmiotem leczniczym / red. nauk. Maria Danuta Głowacka, Jan Galicki, Ewa Mojs. - 2. wyd., stan prawny na 1 kwietnia 2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 446 s. : il. ; 21 cm.
Poprz. wyd. pt.: Zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem. Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13089.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14179.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Love 'em or lose 'em : getting good people to stay, 2008.
Indeks.
Książka przedstawia 26 skutecznych strategii służących zatrzymaniu w firmie wartościowych pracowników - nie tylko osiągających wyjątkowe wyniki, ale także tych solidnych, wykonujących rzetelnie i niezawodnie codzienne zadania. Dzięki lekturze tej książki dowiesz się m.in.: dlaczego płaca nie jest najważniejszą nagrodą, jak można dbać o rozwój pracownika, jak dbałość o dobrą formę pracowników przekłada się na wyniki ich pracy, jak słuchać i rozumieć pracowników, jak uwzględniać w pracy pasje pracowników, wartości, potrzeby osobiste i chęć kontaktowania się z innymi ludźmi, w jaki sposób uwzględniać różnice między pokoleniami w stosowaniu strategii budowania zaangażowania. Książka zawiera przykłady z życia firm, a także listy działań, testy i kwestionariusze umożliwiające łatwe przełożenie teorii na praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13780.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 74)
Spis treści równol. pol., ang.
Bibliogr. s. 45-46.
Pracę oparto na doświadczeniach zespołu pracowników Biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Zdiagnozowano w niej role, jakie pełnią poszczególni pracownicy w zespole, oraz zbadano zachodzące między nimi relacje i powiązania. Pokazano także możliwości podnoszenia efektywności zespołu, po dokonaniu oceny jego potencjału.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7594.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 105-107.
Celem niniejszego opracowania była analiza kapitału ludzkiego w kontekście jego znaczenia dla innowacyjności przedsiębiorstw. Materiału dostarczyły badania przeprowadzone na grupie przedsiębiorstw oraz przegląd definicji, systemów i modeli zarządzania zasobami ludzkimi pod kątem ich znaczenia dla szerzenia postaw innowacyjnych i podnoszenia poziomu innowacyjności, a także identyfikacja narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi mających największy wpływ na potencjał innowacyjny przedsiębiorstwa. Opracowanie ma za zadanie przybliżyć przedsiębiorcom oraz zainteresowanym tematykę i znaczenie kapitału ludzkiego w zarządzaniu innowacyjno­ścią w sposób kompleksowy oraz pokazać, że dzięki wykorzystaniu modeli i dostępnych narzędzi można wpływać na innowacyjność zarządzanych or­ganizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14971.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15801.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Essentials of health care management" 1997.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta została napisana z myślą o studentach zainteresowanych pracą w dziedzinie zarządzania opieką zdrowotną. Chociaż opiera się ona na najnowocześniejszych teoriach organizacji i badaniach, to główny nacisk położony został na aspekt praktyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10301 [Magazyn 1], P.10302 [Magazyn 1], P.10303 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11828.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg.: Mastering people management : build a successful team - motivate, empower and lead people, 2007
Książka jest przeznaczona dla menedżerów dowolnego szczebla, którym zależy na stworzeniu skutecznego, wydajnie pracującego zespołu. Mark Thomas, opierając się na bogatym doświadczeniu doradczym, udziela wielu praktycznych wskazówek dotyczących osiągnięcia mistrzowskiej wprawy w takich obszarach jak: zarządzanie wydajnością, komunikacja bezpośrednia, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność, zarządzanie czasem, prowadzenie zebrań. Autor przejrzyście wyjaśnia najważniejsze pojęcia związane z zarządzaniem, a duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, diagramów i technik umożliwia łatwe przełożenie teorii na codzienną praktykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10790.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej