Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(83)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(62)
wypożyczone
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(25)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(78)
Autor
Jasiński Zdzisław (1947- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Adamiec Marek (1942- )
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Galicki Jan
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Głowacka Maria Danuta
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Koszutska Olga
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Mojs Ewa
(2)
Rostkowski Tomasz (nauki ekonomiczne)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Aluchna Maria
(1)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bielawska-Batorowicz Eleonora (1956- )
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Brzezińska Ewa
(1)
Brzezińska-Stec Halina
(1)
Chmiel Nik
(1)
Cieślak Aleksandra
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
DeCenzo David A
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Eaton David
(1)
Evans Christina
(1)
Gick Alan
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jordan-Evans Sharon (1946- )
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kaluzny Arnold D
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kaye Beverly L. (1943- )
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolberger Krzysztof (1950-2011)
(1)
Korczyński Stanisław (nauki pedagogiczne)
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubisiak Paweł
(1)
Kudrawiec Jolanta
(1)
Lany Magdalena
(1)
Latusek Dominika
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Mamińska Anna Julia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(1)
Matuszyńska Barbara
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
McGee Rita
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Miś Alicja
(1)
Możaryn Henryk
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Paszkowska-Rogacz Anna
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Pietrzak Piotr (1988- )
(1)
Pioterek Paweł
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Plata Konrad
(1)
Pocztowski Aleksy
(1)
Prostak Maciej
(1)
Pypłacz Paula
(1)
Rennie Ann
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rundo Agata
(1)
Sarnacki Jacek (1953- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Shortell Stephen M. (1944- )
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(41)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(83)
Język
polski
(83)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(37)
KADRY
(32)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(19)
MOTYWACJA PRACY
(18)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(4)
ORGANIZACJA
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(4)
OCENY PRACOWNIKÓW
(3)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(3)
BIBLIOTEKARSTWO
(2)
INNOWACJE
(2)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(2)
KONKURENCJA
(2)
PRACA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PRZYWÓDZTWO
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(2)
ZATRUDNIENIE
(2)
BIBLIOTEKI NAUKOWE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kadry
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MENEDŻEROWIE
(1)
MENTORING
(1)
ORGANIZACJE
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PORADNICTWO ZAWODOWE
(1)
PORADNIKI
(1)
POZNAŃ (woj. wielkopolskie)
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
PŁACA
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SZKOLENIE ZAWODOWE
(1)
SZPITALE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA (Poznań). BIBLIOTEKA
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(22)
PODRĘCZNIKI
(6)
Podręcznik
(5)
PORADNIKI
(3)
FILM EDUKACYJNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
motywowanie pracowników
(73)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(34)
zarządzanie
(26)
przywództwo
(19)
ocena pracowników
(18)
organizacja
(14)
planowanie
(13)
rekrutacja pracowników
(13)
konflikt
(12)
kontrola
(12)
komunikacja interpersonalna
(11)
kultura organizacyjna
(11)
motywacja
(11)
motywowanie
(11)
przedsiębiorstwo
(11)
szkolenie pracowników
(11)
wynagrodzenie
(10)
strategia
(9)
struktura organizacyjna
(9)
zarządzanie strategiczne
(9)
rozwój zawodowy
(8)
satysfakcja zawodowa
(8)
zarządzanie zmianą
(8)
zatrudnienie
(8)
komunikacja
(7)
menedżer
(7)
podejmowanie decyzji
(7)
zarządzanie wiedzą
(7)
kapitał ludzki
(6)
negocjacje
(6)
zachowania organizacyjne
(6)
zarządzanie jakością
(6)
etyka biznesu
(5)
kapitał intelektualny
(5)
praca
(5)
praca zespołowa
(5)
stres
(5)
kompetencje pracownicze
(4)
przedsiębiorczość
(4)
psychologia
(4)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(4)
wartościowanie pracy
(4)
zarządzanie kapitałem ludzkim
(4)
coaching
(3)
działalność operacyjna
(3)
kadra kierownicza
(3)
kompetencje zawodowe
(3)
kultura organizacji
(3)
ocenianie
(3)
organizacja ucząca się
(3)
osobowość
(3)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(3)
służba zdrowia
(3)
zakład opieki zdrowotnej
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zespół pracowniczy
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
zwolnienia pracowników
(3)
analiza SWOT
(2)
bhp
(2)
biblioteka
(2)
decyzje
(2)
dobór pracowników
(2)
doskonalenie zawodowe
(2)
etyka pracy
(2)
finanse
(2)
kariera zawodowa
(2)
kierowanie
(2)
kompetencje menedżerskie
(2)
konkurencja
(2)
koordynacja
(2)
marka
(2)
materialne środowisko pracy
(2)
mentoring
(2)
organizacja pracy
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
plan strategiczny
(2)
polityka kadrowa
(2)
prognozowanie
(2)
racjonalizacja zatrudnienia
(2)
selekcja
(2)
wiedza
(2)
zarządzanie informacją
(2)
zarządzanie innowacjami
(2)
zarządzanie karierą
(2)
zarządzanie operacyjne
(2)
zarządzanie projektami
(2)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(2)
zaufanie organizacyjne
(2)
zespół
(2)
środowisko pracy
(2)
Lean Management
(1)
analiza strategiczna
(1)
asertywność
(1)
autorytet
(1)
bezpieczeństwo
(1)
bezrobocie
(1)
bibliotekarz
(1)
biznesplan
(1)
budowanie zaangażowania
(1)
83 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżerów Budowlanych)
Bibliogr. s. 179-182.
Podręcznik dotyczy problematyki niezwykle ważnej dla realizacji procesu budowlanego, a mianowicie HRM, czyli zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, oraz współpracy z kontrahentami zewnętrznymi i klientami we wszystkich fazach projektu od uruchomienia budowy do ukończenia i przekazania obiektu w użytkowanie. W kolejnych rozdziałach autor omawia: rolę, uprawnienia i obowiązki stron uczestniczących w projektowaniu obiektów, struktur i administracji; obowiązki wykonawców robót budowlanych, relacje między zespołami wewnątrz i na zewnątrz firmy; strategie korporacyjne i planowanie zasobów kadrowych; zachowania w organizacji, kulturę i politykę HRM; zasady rekrutacji i selekcji kadr, kompetencje, umowy o pracę, systemy ocen i wynagrodzeń, wypowiedzenia i zwolnienia pracowników; przywództwo, morale, motywację, szkolenie i rozwój zawodowy; relacje pracownicze i branżowe. Zagadnienia poruszane w książce są osadzone w kontekście międzynarodowym, zwłaszcza w odniesieniu do praktyki i dyrektyw Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.14252.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15070.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Managing for knowledge : HR's strategic role" 2003.
Bibliogr. s. 257-260. Indeks.
Evans w swojej książce zajmuje się rolą relacji międzyludzkich w przedsiębiorstwie, w tym: organizowaniem pracy ludzi, aby współdziałając ze sobą, efektywnie wykorzystywali posiadaną wiedzę, funkcjami pełnionymi przez ekspertów od zarządzania zasobami ludzkimi, a zwłaszcza ich funkcją pomnażania wiedzy, wskazywaniem, że dział ds. zasobów ludzkich musi dokładnie zająć się zarządzaniem wiedzą od strony koncepcyjnej i technicznej, rejestrowaniem niepisanych opowieści i anegdot oraz nieoficjalnych norm i zwyczajów funkcjonujących w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9085.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10704.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie podmiotem leczniczym / red. nauk. Maria Danuta Głowacka, Jan Galicki, Ewa Mojs. - 2. wyd., stan prawny na 1 kwietnia 2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 446 s. : il. ; 21 cm.
Poprz. wyd. pt.: Zarządzanie zakładem opieki zdrowotnej.
Bibliogr. przy rozdz.
Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z zarządzaniem podmiotem leczniczym. Autorzy w przejrzysty sposób scharakteryzowali zarówno twarde obszary zarządzania placówką ochrony zdrowia, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych i stanowiące fundament działań zarządczych, jak i miękkie, dotyczące kompetencji psychologicznych w zarządzaniu. Położyli również nacisk na praktyczne aspekty zastosowania wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją. W publikacji szczegółowo omówiono m.in. takie zagadnienia jak: mechanizmy zarządzania podmiotem leczniczym, zarządzanie zasobami rzeczowymi i finansowymi oraz zasobami informacji w placówce ochrony zdrowia, zarządzanie zespołem i budowanie optymalnej motywacji do pracy, doskonalenie kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów i radzenia sobie ze stresem. Stan prawny na 1 kwietnia 2013 roku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13089.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14179.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-[314].
Pracownicy są jednym z najważniejszych zasobów posiadanych przez firmę i od efektów ich pracy często zależy jej powodzenie. Dlatego coraz większe znaczenie mają zagadnienia związane z motywowaniem pracowników do efektywniejszej pracy. W tym praktycznym poradniku autorzy - wykorzystując swoje doświadczenia ze współpracy z polskimi i zagranicznymi przedsiębiorstwami - wyjaśnili najnowsze koncepcje motywowania, a następnie na konkretnych przykładach pokazali ich zastosowania w praktyce i wielość możliwości wykorzystania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2921 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1493.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja w całości poświęcona została tematyce zarządzania zakładem opieki zdrowotnej. Autorzy swoją uwagę skupiają zarówno na twardych, jak i miękkich obszarach zarządzania zakładami ochrony zdrowia. Obszary twarde, kwantyfikowalne, dające się wyrazić w formie konkretnych wielkości matematycznych, stanowią fundament działań zarządczych. Obszary miękkie dotyczą kompetencji psychologicznych w zarządzaniu, w tym związanych z zarządzaniem zespołem, budowaniem optymalnej kompetencji w zakresie rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, budowania celów zawodowych kadry menedżerskiej. Książka jest kompendium aktualnej wiedzy związanej z zarządzaniem zakładem opieki zdrowotnej. Przedstawia także praktyczne zastosowanie wiedzy teoretycznej w zarządzaniu organizacją.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10029 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10028.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11656.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedyczny charakter, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także ziezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujace, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony drobnej przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 213.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Bogactwo wykorzystanego materiału nadaje książce niemal encyklopedycznego charakteru, a rozbudowany indeks rzeczowy pozwala szybko dotrzeć do potrzebnej informacji. Na podkreślenie zasługuje także niezwykle silny związek z praktyką. Liczne przykłady są nie tylko interesujące, ale - co istotne - zaczerpnięte z lat dziewiędziesiątych. Osobny rozdział został poświęcony przedsiębiorczości, co jest zgodne z zainteresowaniami i potrzebami polskiego społeczeństwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1874.IX.1 [Magazyn 1], P.666 [Magazyn 1], P.1873.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1872.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. Indeks.
Celem niniejszego podręcznika jest porównanie rozwiązań światowych i polskich w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, a także uświadomienie konieczności zmian w zarządzaniu zasobami ludzkimi w polskiej gospodarce w obliczu globalnej konkurencji. Układ podręcznika został podporządkowany funkcjom procesu zarządzania zasobami ludzkimi, prezentowanym na tle przeobrażeń gospodarczo-społecznych zachodzących w globalnym otoczeniu. Podręcznik kończy się rekomendacjami dla polskiej praktyki gospodarczej, wynikającymi z własnych badań i długoletnich doświadczeń autorki. Ma ona nadzieję, że prezentowny w podręczniku bogaty dorobek z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi przyczyni się do pożądanych przeobrażeń w polskich realiach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1977.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Nowa, zróżnicowana organizacja XXI wieku stawia przed zarządzaniem zasobami ludzkimi wiele nowych wyzwań. Zmienia się rola i ranga wiedzy w tej dziedzinie. Zmienia się również rola specjalistów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Stają się oni strategicznymi partnerami w procesie budowania strategii organizacji, a także doradcami kierowników liniowych, którzy faktycznie odpowiadają za realizację funkcji personalnej. O znaczeniu poruszanych problemów traktuje niniejsza publikacja. Jej dwa podstawowe cele to: dokonanie porównań między rozwiązaniami światowymi a polskimi w sferze zarządzania zasobami ludzkimi oraz prezentacja pożądanych kierunków zmian polskiej gospodarki i polskich organizacji w obliczu globalnej konkurencji. Układ książki podporządkowany jest funkcjom procesu zarządzania zasobami ludzkimi, prezentowanym na tle przeobrażeń gospodarczo-społecznych zachodzących w globalnym otoczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2368.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-229.
Monografia zawiera opis podstawowych elementów zarządzania zasobami ludzkimi. Praca ma charakter teoretyczny, a jej strukturę tworzy osiem rozdziałów. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia wprowadzające do omawianej problematyki: rozwój historyczny koncepcji, rodzaje i uwarunkowania zzl. W rozdziale drugim skoncentrowano się na problematyce strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział trzeci opisuje zagadnienia dotyczące kształtowania kapitału ludzkiego i intelektualnego organizacji. Kolejne rozdziały przedstawiają problematykę planowania i pozyskiwania pracowników, motywacji, systemu ocen pracowniczych, doskonalenia i rozwoju kadr oraz controllingu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13586.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14603.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 385-394 i przy rozdz. Indeks.
Nasilanie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter spoteczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwagę na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10403.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 9.
Bibliogr. s. 397-410. Indeks.
Nasilenie się konkurencji na rynku powoduje, że coraz większego znaczenia nabiera umiejętność odpowiedzialnego zarządzania. Aby tak zarządzać, menedżer musi posiadać wiedzę o współczesnych systemach wytwarzania oraz orientować się dobrze w związanych z tym zagadnieniach technicznych i socjopsychologicznych. Autorzy omawiają problematykę zarządzania operacyjnego, wychodząc z założenia, że każdy system wytwórczy ma charakter społeczno-techniczny, a o sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa decydują przede wszystkim zatrudnieni w nim ludzie. Dlatego też w książce przedstawiono nie tylko techniczny aspekt zarządzania operacyjnego, ale także zwrócono uwage na kwestie kadrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13756.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Bibliogr. s. 257-260.
Czytelnicy w pierwszej kolejności zainteresowani będą zamieszczonymi w książce szczegółowymi opisami praktyk zarządzania kapitałem ludzkim, które zostały opracowane przy udziale praktyków. Równie istotne są te części książki, które są pomocne w ocenie przydatności konkretnej praktyki dla potrzeb organizacji, pomiarze efektywności praktyk, analizie możliwości ich wdrożenia, a w tym psychologicznych barier wprowadzania nowych rozwiązań w zakresie zarządzania kapitałem ludzkim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11157.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12175.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 221-224.
Publikacja stanowi zbiór modelowych narzędzi zarządzania zasobami ludzkimi, opartych na analizie konkretnych przypadków (case studies). Składa się z dwunastu rozdziałów, z których każdy poświęcony jest odrębnemu instrumentowi - od analizy i opisu stanowisk, poprzez zagadnienia wartościowania pracy, doboru, oceny, motywowania i wynagradzania, do planowania przedsięwzięć modernizacyjnych. W publikacji znajduje sie także propozycja najnowszego instrumentu, jakim jest zarządzanie kompetencjami.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 163-166.
Zaangażowanie pracowników stało się obowiązującym standardem w zarządzaniu kapitałem ludzkim. Świadome budowanie w organizacji efektywnego zaangażowania wymaga systematycznego badania poziomu i czynników determinujących, a także podejmowania działań kreujących odpowiednie postawy i zachowania pracowników. Zagadnienia te stanowią główny przedmiot rozważań w niniejszej książce. Ponad to zostały omówione metody i techniki wpływania na aktywność zawodową pracowników, ukierunkowane na kształtowanie zaangażowania w pracę i działalność organizacji wspomagających kreowanie wartości firmy dla interesariuszy. Marta Juchnowicz przedstawiła: zmiany zachodzące w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji; istotę koncepcji zarządzania przez zaangażowanie; problemy oceny i pomiaru zaangażowania pracowników; metody oceny zaangażowania organizacyjnego i zaangażowania w pracę; motywowanie w zarządzaniu przez zaangażowanie; system motywowania do zaangażowania pracowników. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów uczelni i kierunków ekonomicznych, a także menedżerów i przedsiębiorców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12125.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13249.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie)
Tyt. oryg.: Execution premium : linking strategy to operations for competitive advantage, 2008.
Indeks.
Doskonały podręcznik dla menedżerów, który uczy skutecznego wdrażania strategii i zarządzania przedsiębiorstwem. Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategia äzakorzeniła sięö w firmie i zaczęła przynosić efekty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11361.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej