Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Kaczmarek Józef (budowa i eksploatacja maszyn)
(1)
Senejko Alicja
(1)
Wawrzecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dźwigniki śrubowe
(1)
MECHANIZMY OBRONNE (psychol.)
(1)
Maszyny
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
Połączenia konstrukcyjne
(1)
Projektowanie
(1)
Reduktor mechaniczny
(1)
Wał (część maszyny)
(1)
Łożyska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Inżynieria i technika
(2)
Słowo kluczowe
mechanizmy
(2)
adolescencja
(1)
dorastanie
(1)
kinematyka
(1)
maszyny
(1)
mechanizm przestrzenny
(1)
mechanizm płaski
(1)
mechanizmy obronne
(1)
młodzież
(1)
obrona psychiczna
(1)
obrona psychologiczna
(1)
połączenia
(1)
rozwój
(1)
stres
(1)
wały
(1)
zagrożenie młodzieży
(1)
łożyska
(1)
łożyskowania
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie 198.
Skrypt zawiera zbiór dwudziestu sześciu zadań projektowych na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn w PWSZ we Włocławku [ze Wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21952.XXVII [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony: 367-368. Indeks.
Książka została pomyślana jako podręcznik dla studentów Wydziału Mechanicznego, szczególnie dla słuchaczy kierunku „Automatyka i robotyka” oraz wszystkich studentów, którzy chcą poznać Teorię Maszyn i Mechanizmów. Podręcznik ma formę wykładu ilustrowanego licznymi przykładami, zawiera zestaw zadań do samodzielnego rozwiązania z wynikami rozwiązań.
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-321. Indeksy.
Książka stanowi pierwszą na rynku polskim szeroką analizę zagadnienia obrony psychologicznej w kontekście prawidłowego rozwoju człowieka. Weryfikowane jest w niej założenie o istnieniu integralnych pozytywnych powiązań pomiędzy prawidłowym rozwojem podmiotu i jego reakcjami na zagrożenia. Na podstawie dotychczasowego dorobku naukowców w tej dziedzinie autorka wyprowadza własną koncepcję, zakładającą fundamentalne znaczenie obrony dla zabezpieczenia prawidłowego rozwoju człowieka. Zamieszcza też wyniki badań własnych wyjaśniające wzajemne powiązania pomiędzy procesami rozwojowymi i obronnymi w adolescencji, szczególnie ważnym, przełomowym okresie życia człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11733.III.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej