Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(24)
tylko na miejscu
(21)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(21)
Autor
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Puczyłowski Kamil
(2)
Rudawska Iga
(2)
Shalowitz Joel (1953- )
(2)
Stevens Robert J. (1955- )
(2)
Thielmann Dawid
(2)
Adamczyk Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Knecht Damian
(1)
Kowal Witold
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Mruk Henryk
(1)
Payne Adrian
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Prymon Marek (1949- )
(1)
Styś Aniela
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szwacka-Mokrzycka Joanna
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
MARKETING
(9)
MARKETING STRATEGICZNY
(4)
SŁUŻBA ZDROWIA
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
AGROBIZNES
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING MOBILNY
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MARKETING ZAANGAŻOWANY SPOŁECZNIE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
TURYSTYKA
(1)
USŁUGI
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(9)
PODRĘCZNIKI
(6)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
marketing-mix
(22)
marketing
(12)
segmentacja rynku
(8)
badania marketingowe
(6)
komunikacja marketingowa
(6)
strategia marketingowa
(6)
promocja
(5)
konsument
(4)
produkt
(4)
cena
(3)
marka
(3)
marketing strategiczny
(3)
marketing terytorialny
(3)
plan marketingowy
(3)
usługi medyczne
(3)
dystrybucja
(2)
działania marketingowe
(2)
konkurencja
(2)
marketing relacji
(2)
marketing społeczny
(2)
marketing usług
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie strategiczne
(2)
przedsiębiorstwo handlowe
(2)
reklama
(2)
rynek turystyczny
(2)
system opieki zdrowotnej
(2)
CRM
(1)
agrobiznes
(1)
agroturystyka
(1)
analiza SWOT
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
etyka
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
handel detaliczny
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kampania społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola marketingowa
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing międzynarodowy
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing partyzancki
(1)
marketing sportowy
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wartości
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
miasto
(1)
obsługa klienta
(1)
planowanie marketingowe
(1)
popyt
(1)
produkt agroturystyczny
(1)
produkt marketingowy
(1)
produkt turystyczny
(1)
program lojalnościowy
(1)
promocja zdrowia
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
region
(1)
region turystyczny
(1)
region wiedzy
(1)
rynek
(1)
rynek farmaceutyczny
(1)
rynek międzynarodowy
(1)
satysfakcja klienta
(1)
sponsoring
(1)
strategie cenowe
(1)
służba zdrowia
(1)
technologia informacyjna
(1)
turystyka
(1)
turystyka wiejska
(1)
urządzenia mobilne
(1)
usługi turystyczne
(1)
walor turystyczny
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
znak towarowy
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju oraz ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączenie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12417.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13576.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej