Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(33)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(28)
dostępne
(27)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Szromnik Andrzej (1948- )
(3)
Januszewska Małgorzata
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Anders Justyna
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Ciechomski Wiesław
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Dyczkowska Joanna (rachunkowość)
(1)
Florek Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Folga Radosław (1978- )
(1)
Glińska Ewa (socjolog)
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Klasik Andrzej (1943- )
(1)
Kosiedowski Wojciech (1946- )
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuźniar Wiesława
(1)
Kuźnik Florian
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nowak Stefan (1925-1989)
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Rysz-Kowalczyk Barbara (1952- )
(1)
Sidor Monika
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Smarzewska Agnieszka (1973- )
(1)
Strzelecki Zbigniew
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Ulfik Agnieszka
(1)
Zwolińska-Ligaj Magdalena (1977- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
MARKETING TERYTORIALNY
(14)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(6)
TURYSTYKA
(5)
MIASTA
(4)
Marketing terytorialny
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
Dziedzictwo kulturowe
(1)
ERASMUS (program)
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
INNOWACJE
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Miasta
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
Polityka społeczn
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SEKTOR PUBLICZNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
Turystyka
(1)
Wizerunek miasta
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
POLSKA
(1)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
marketing terytorialny
(33)
miasto
(7)
region
(7)
promocja
(6)
rozwój regionalny
(6)
samorząd terytorialny
(6)
produkt turystyczny
(5)
rozwój lokalny
(5)
strategia marketingowa
(5)
innowacyjność
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
marketing
(4)
wizerunek miasta
(4)
jednostka samorządu terytorialnego
(3)
konkurencyjność regionalna
(3)
marketing-mix
(3)
region turystyczny
(3)
turystyka
(3)
wizerunek regionu
(3)
zarządzanie publiczne
(3)
atrakcyjność turystyczna
(2)
badania marketingowe
(2)
internacjonalizacja
(2)
klaster
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing relacji
(2)
marketing sportowy
(2)
marketing usług
(2)
markowy produkt turystyczny
(2)
orientacja rynkowa
(2)
polityka przestrzenna
(2)
polityka regionalna
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
rekreacja
(2)
społeczeństwo obywatelskie
(2)
targi
(2)
usługi turystyczne
(2)
wizerunek
(2)
zarządzanie
(2)
Erasmus
(1)
administracja samorządowa
(1)
aktywizacja społeczna
(1)
bezpieczeństwo społeczne
(1)
biznes
(1)
branding
(1)
budżet terenowy
(1)
controlling
(1)
dochód
(1)
dziedzictwo kulturowe
(1)
e-urząd
(1)
ekomarketing
(1)
ekoturystyka
(1)
finanse
(1)
finanse lokalne
(1)
fundusze europejskie
(1)
gender
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka finansowa
(1)
gospodarka regionalna
(1)
handel detaliczny
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
innowacje społeczne
(1)
inwestycje zagraniczne
(1)
jakość usług
(1)
jakość życia
(1)
jednostka terytorialna
(1)
kapitał społeczny
(1)
konsultacje społeczne
(1)
kryzys finansowy
(1)
marka
(1)
marka miasta
(1)
marketing bankowy
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing polityczny
(1)
metropolia
(1)
migracje
(1)
nieruchomości
(1)
ochrona środowiska
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
partycypacja społeczna
(1)
państwo opiekuńcze
(1)
planowanie marketingowe
(1)
polityka pieniężna
(1)
polityka publiczna
(1)
polityka socjalna
(1)
polityka społeczna
(1)
prekariat
(1)
produkt
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przemysł obronny
(1)
płaca minimalna
(1)
region uczący się
(1)
region wiedzy
(1)
regionalny system innowacji
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rozwój terytorialny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr.
W pracy zanalizowano m.in. rynki lokalne i regionalne, problemy zagospodarowania przestrzeni miejskiej, zarządzanie marketingowe miastem. Zdefiniowano pojęcie konkurencyjności regionu oraz zaprezentowana została logika wyznaczania strategii konkurencyjnych. Odrębnym zagadnieniem poruszonym w prezentowanej monografii jest wdrażanie strategii rozwojowych poprzez zarządzanie projektami oraz rozwijanie partnerstwa publiczno-prywatnego. Całość pracy zamykają publikacje traktujące o funkcjonowaniu rynku nieruchomości i zarządzaniu nieruchomościami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5297 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6584.XIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6583.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu podjęta została tematyka dotycząca pojęcia marketingu terytorialnego opartego na wiedzy, który zakłada aktywne działania jednostek samorządu terytorialnego i innych podmiotów w procesie tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach oraz wsparcie procesu rozwoju lokalnego i regionalnego.Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą zarówno nauki o zarządzaniu, jak i nauki ekonomiczne, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu terytorialnego opartego na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14334.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15243.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny 2 listopada 2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-342.
Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości. Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast. Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16174.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie rozwojem miast / Tadeusz Markowski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 247, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
Współczesne wyzwania rozwoju cywilizacyjnego wynikające z postępującej globalizacji gospodarki i narastającej presji konkurencyjnej stawiają przed samorządami miast konieczność aktywniejszego włączenia się w procesy zarządzania ich rozwojem. Techniki i sposoby zarządzania wypracowane w sektorze prywatnym coraz częściej znajdują swoje zastosowanie w profesjonalnym zarządzaniu miastem. Jednakże miasta jako wysoce złożone struktury organizacyjne wymagają od sowich menedżerów szerokiej wiedzy o zachodzących procesach gospodarczych, społecznych, przestrzennych i politycznych oraz jego globalizującym się otoczeniu, które dostarcza niniejsza książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3570.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W zbiorze zamieszczono artykluły, których zakres tematyczny w pewnym stopniu odzwierciedla strukturę reprezentowanych na Wydziale naukowych dyscyplin i zainteresowań badawaczych pracowników. Ze względu na przyjęty tryb kompletowania zespołu autorów i tematów artykułów zrezygnowano z merytorycznego grupowania, czy chociażby uszeregowania tekstów. Zastosowano rozwiązanie najprostsze, tzn kolejność alfabetyczną według nazwisk autorów. W końcowej części publikacji zamieszczono sprawozdania z okolicznościowych konferencji, przygotowane przez powołane w tym celu zespoły autorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3791.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948.)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 213-227.
Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 17027.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Głównym zadaniem jednostek samorządu terytorialnego jest zaspokajanie potrzeb społeczności lokalnych. W tym celu konieczne jest odpowiednie zarządzanie zadaniami własnymi samorządu. W trójstopniowym podziale jednostek samorządu terytorialnego, najbliżej obywateli znajduje się najniższy szczebel tego podziału czyli gmina. To właśnie działania gminy są przez mieszkańców i członków lokalnej wspólnoty najbardziej odczuwalne. Opracowanie rozpatruje właśnie wybrane zagadnienia dotyczące realizacji zadań własnych realizowanych przez jednostki samorządu terytorialnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16944.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej