Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Cook Guy
(2)
Lapp Diane
(2)
Moss Barbara 1950-
(2)
Pahl Kate
(2)
Anderson Holly (1949- )
(1)
Antonacci Patricia
(1)
August Diane
(1)
Combs Martha
(1)
D'Silva Reginald Arthur
(1)
Daloiso Michele
(1)
Ehren Barbara J
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Frey Nancy 1959-
(1)
Fu Danling
(1)
Grellet Francoise
(1)
Gunderson Lee (1942- )
(1)
Hallet Elaine
(1)
Hattie John
(1)
Israel Susan E
(1)
Marsh Jackie
(1)
Matoush Marylou M
(1)
O'Callaghan Catherine M
(1)
Odo Denis Murphy
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Riley Jeni
(1)
Rowsell Jennifer
(1)
Rowsell Jennifer (1969- )
(1)
Schumm Jeanne Shay (1947- )
(1)
Sedgwick Fred
(1)
Shanahan Timothy
(1)
Silliman Elaine R
(1)
Stone C. Addison
(1)
Styles Morag
(1)
Templeton Shane
(1)
Wallace Catherine
(1)
Wallach Geraldine P
(1)
Wearmouth Janice
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Nowy Jork (stan) (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(3)
Kalifornia (USA)
(2)
Anglia
(2)
Massachusetts (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
angielski
(16)
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(13)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(9)
CZYTANIE
(8)
Nauczanie
(4)
PISANIE
(4)
Nauczanie języków obcych
(3)
Czytanie
(2)
Language arts (Elementary)
(2)
Literacy
(2)
Media literacy
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pisanie
(2)
Visual literacy
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
EDUCATION / Elementary bisacsh
(1)
JĘZYKI
(1)
Język angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Language acquisition
(1)
Language arts (Middle school)
(1)
Language arts (Primary)
(1)
Language disorders
(1)
Metacognition in children
(1)
Modalność językowa
(1)
NAUCZANIE
(1)
Nauka pisania
(1)
PAMIĘĆ
(1)
Reading
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Special education
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
nauka czytania
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
LITERATURA DZIECIĘCA
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Językoznawstwo
(5)
Słowo kluczowe
literacy
(23)
study and teaching
(8)
English language
(6)
reading
(6)
teaching
(5)
ELT
(4)
language arts
(3)
reading skills
(3)
teacher education
(3)
Great Britain
(2)
dyslexia
(2)
education
(2)
foreign speakers
(2)
media literacy
(2)
semantics
(2)
visual literacy
(2)
writing
(2)
EFL
(1)
English
(1)
United States
(1)
bilingualism
(1)
children
(1)
children's literature
(1)
classroom managment
(1)
communication skills
(1)
developing literacy
(1)
early childhood education
(1)
elementary school
(1)
foreign language
(1)
language
(1)
language teaching
(1)
language testing
(1)
learning
(1)
lesson planning
(1)
linguistics
(1)
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
mass media
(1)
metacognition
(1)
phonics
(1)
psychology
(1)
readers
(1)
second language acquisition
(1)
spoken English
(1)
study of language
(1)
teaching approaches
(1)
visible learning
(1)
visual learning
(1)
vocabulary
(1)
writer
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia na stronach 223-240.
This book provides specific support to teachers who need to accommodate learners with dyslexia in their ELT classrooms - guiding them through the main steps of the process with clear explanations, suggestions, and practical tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17771.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
An acclaimed reference that fills a significant gap in the literature, this volume examines the linkages between spoken and written language development, both typical and atypical. Leading authorities address the impact of specific language-related processes on K-12 literacy learning, with attention to cognitive, neurobiological, sociocultural, and instructional issues. Approaches to achieving optimal learning outcomes with diverse students are reviewed. The volume presents research-based practices for assessing student needs and providing effective instruction in all aspects of literacy: word recognition, reading comprehension, writing, and spelling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15917.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej