Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
Forma i typ
Książki
(136)
Programy komputerowe
(6)
Rejestracje audio i wideo
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(128)
dostępne
(72)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(13)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(58)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(133)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Lightbown Patsy M
(5)
Spada Nina
(5)
Zemach Dorothy E
(5)
Chamot Anna Uhl
(4)
Graham Carolyn
(4)
Dörnyei Zoltán
(3)
Küpper Lisa
(3)
Mann Malcolm
(3)
O'Malley J. Michael
(3)
Oxford Rebecca L
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Willis Jane
(3)
Barrett Barney
(2)
Bygate Martin
(2)
Byram Michael
(2)
Cotton David
(2)
Falvey David
(2)
Fleming Michael (1974- )
(2)
Foley Mark
(2)
Hall Diane
(2)
Kent Simon
(2)
Lansford Lewis
(2)
Lebeau Ian
(2)
Lewis Gordon
(2)
Littlewood William T
(2)
Lowe Susan
(2)
McKinnon Mark
(2)
Mercer Sarah
(2)
Pile Louise
(2)
Rees Gareth
(2)
Ryan Stephen
(2)
Sharma Pete (1956- )
(2)
Southern Anna
(2)
Strasser Thomas
(2)
Trappe Tonya
(2)
Allington Richard L
(1)
Amerstorfer Carmen M
(1)
Antonaros Suzanne
(1)
Barfield Andrew
(1)
Barrall Irene
(1)
Barto Karen 1976-
(1)
Beatty Ken
(1)
Beetlestone Florence 1943-
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Bentley Kay
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Block Cathy Collins
(1)
Bourdais Daniele
(1)
Bowler Bill
(1)
Boyle Mike S
(1)
Bradbury Tom
(1)
Brock Annie
(1)
Brown H. Douglas (1941- )
(1)
Campbell Bruce 1945-
(1)
Campbell Linda 1948-2003
(1)
Caviglioli Oliver
(1)
Chi Julie C
(1)
Clandfield Lindsay
(1)
Cleary Timothy J
(1)
Cohen Andrew D
(1)
Cohen Anrew D
(1)
Corbett Greville
(1)
Couri Lilika
(1)
Davis Fiona
(1)
Dellar Hugh
(1)
Dembo Myron H
(1)
Dembo Myron H. Motivation and learning strategies for college success
(1)
Dooley Jenny
(1)
Duffy Roslyn
(1)
Edwards Lynda
(1)
Ellis Gail
(1)
Ellis Sue
(1)
Escobar Linda
(1)
Farrell Thomas S. C. (Thomas Sylvester Charles)
(1)
Forder Clare
(1)
Fortescue Sue
(1)
Goodlad Sinclair
(1)
Gordon John 1971-
(1)
Gray Karen
(1)
Greet Judith
(1)
Grice Tony
(1)
Griffiths Carol (1945- )
(1)
Grisewood Emma
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Harris Neil
(1)
Hayes Nicky
(1)
Heward William L
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hirst Beverly
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hundley Heather
(1)
Hurd Stella
(1)
Ioannou-Georgiou Sophie
(1)
Ishihara Noriko
(1)
Israel Susan E
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Christine (1947- )
(1)
Johnson Keith
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1945-19891989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(51)
Polska
(32)
Anglia
(19)
Kiribati
(8)
Nowy Jork (stan) (USA)
(8)
Stany Zjednoczone
(7)
Kalifornia (USA)
(6)
Niemcy
(3)
Kanada
(2)
Australia
(1)
nieznany (f)
(1)
Hawaje (USA)
(1)
Indie
(1)
Missouri (USA)
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Singapur
(1)
Szwajcaria
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
angielski
(100)
polski
(39)
Odbiorca
B2 poziom biegłości językowej
(8)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(6)
C1 poziom biegłości językowej
(4)
Poziom średniozaawansowany
(4)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Poziom niższy średniozaawansowany
(2)
Poziom profesjonalny
(2)
Dorośli
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Poziom podstawowy
(1)
Temat
Język angielski
(50)
Nauczanie języków obcych
(46)
JĘZYK ANGIELSKI
(34)
Nauczanie
(20)
JĘZYKI
(11)
Metody nauczania
(11)
B2 (poziom biegłości językowej)
(8)
CZYTANIE
(6)
FCE (certyfikat językowy)
(6)
Language and languages
(6)
Nauki ekonomiczne
(6)
Dzieci
(5)
Psychologia nauczania
(5)
NAUCZANIE
(4)
Nauczanie początkowe
(4)
Strategie uczenia się
(4)
Czytanie
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Kultura
(3)
Pisanie
(3)
Psychologia
(3)
Reading
(3)
Technologia
(3)
Tutoring
(3)
UCZENIE SIĘ
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coaching
(2)
Dwujęzyczność
(2)
GRY JĘZYKOWE (pedagog.)
(2)
Gramatyka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMPUTERY
(2)
Korepetycje
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Motywacja
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Second language acquisition
(2)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Blended learning
(1)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
Cognitive learning
(1)
Cross-cultural orientation
(1)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Education
(1)
Educational technology
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Effective teaching
(1)
English language
(1)
FONETYKA
(1)
First grade (Education)
(1)
Gry komputerowe
(1)
INTERNET
(1)
Independent study
(1)
Internet
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języki angielski
(1)
Językoznawstwo kulturowe
(1)
Kreatywność
(1)
Language acquisition
(1)
Language teachers
(1)
Learner autonomy
(1)
Learning strategies
(1)
Learning, Psychology of
(1)
Leksykologia
(1)
Lęk
(1)
Metacognition in children
(1)
Metoda projektów
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mówienie
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauki kognitywne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PAMIĘĆ
(1)
PSYCHOLOGIA RÓŻNIC INDYWIDUALNYCH
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Reading (Primary)
(1)
Reading comprehension
(1)
Reading, Psychology of
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Style poznawcze
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
WIELOJĘZYCZNOŚĆ
(1)
Wideo
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wymowa
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(17)
Monografia
(3)
BAJKA i BAŚŃ
(1)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Rejestracja dźwiękowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(55)
Edukacja i pedagogika
(53)
Psychologia
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
learning
(103)
teaching
(42)
English language
(34)
learning strategies
(31)
language
(24)
English
(23)
reading
(16)
speaking
(13)
psychology
(12)
writing
(12)
study and teaching
(11)
second language acquisition
(10)
second language learning
(9)
B2
(8)
children
(8)
FCE
(6)
business
(6)
grammar
(6)
language acquisition
(6)
language learning
(6)
listening
(6)
study
(6)
teaching approaches
(6)
applied linguistics
(5)
linguistics
(5)
methods of teaching
(5)
ESL
(4)
culture
(4)
education
(4)
educational technology
(4)
language skills
(4)
motivation
(4)
pronunciation
(4)
vocabulary
(4)
assessment
(3)
behaviourism
(3)
business English
(3)
foreign language
(3)
language teaching
(3)
task-based learning
(3)
technology
(3)
young learners
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(2)
C1
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Content and Language Integrated Learning
(2)
EFL
(2)
classroom managment
(2)
coaching
(2)
cognitive learning
(2)
computer
(2)
effective teaching
(2)
error
(2)
first language acquisition
(2)
games
(2)
interactive whiteboards
(2)
learner
(2)
learning methods
(2)
learning skills
(2)
learning strategy
(2)
peer tutoring
(2)
planning
(2)
psychological aspects
(2)
reading comprehension
(2)
song
(2)
special educational need
(2)
teacher
(2)
web applications
(2)
CLIL
(1)
ELT
(1)
Interlanguage
(1)
Internet
(1)
Simple View of Reading
(1)
SpLD
(1)
Teaching Knowledge Test
(1)
academic achievement
(1)
acquisition
(1)
ageing
(1)
anxiety
(1)
audio-visual aids
(1)
autism spectrum disorders
(1)
behavioral strategies
(1)
behaviour
(1)
bilingual reader
(1)
blended learning
(1)
blindness
(1)
classroom activities
(1)
cognitive skills
(1)
cognitive style
(1)
communication
(1)
communication disorders
(1)
communication skills
(1)
computer games
(1)
conversation
(1)
creative thinking
(1)
cross-cultural perspective
(1)
deafness
(1)
digital technology
(1)
disability
(1)
discourse
(1)
140 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Introducing Second Language Acquisition / Muriel Saville-Troike and Karen Barto. - Third edition. - Cambridge : Cambridge Univeristy Press, 2017 - X, 232 strony : ilustracje ; 26 cm.
(Cambridge Introductions to Language and Linguistics)
Includes bibliographical references (pages 219-229) and index.
Providing a solid foundation in second language acquisition, this book has become the leading introduction to the subject for students of linguistics, psychology and education, and trainee language teachers. Now in its third edition, the textbook offers comprehensive coverage of fundamental concepts, including second language acquisition (SLA) in adults and children, in formal and informal learning contexts, and in diverse socio-cultural settings, and takes an interdisciplinary approach, encouraging students to consider SLA from linguistic, psychological and social perspectives. Each chapter contains a list of key terms, a summary, and a range of graded exercises suitable for self-testing and class discussion. The third edition has been revised throughout, and features new material on the practical aspects of teaching language, along with updated online resources, including new classroom activities to accompany each chapter, as well as updated references and further reading suggestions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21526.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21525.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Macmillan Academic Skills)
Na okładce: with digibook access.
Every student needs top class reading, writing, listening and speaking skills to succeed at an academic level. Skillful focuses on each of these skills to give presentation, instant practice and complete immersion in that area of language. It offers students the opportunity to develop language skills by presenting them with ideas from today's world, while building critical thinking skills that are vital for academic success. The course takes a skills-based approach with each unit distinguishing between and global and close skills. The nature of each unit encourages students to think about the world around them, creating exciting and engaging learning material. The skills boxes that appear throughout the books signal the topic focus to the teacher, while providing the students with relevant tips, words and phrases. The study skills focus develops this further, providing students with practical guidance and support, and building confidence for independent learning throughout their university career. Key features: a comprehensive digital component including a page-faithful Digibook and Skillful practice area with interactive activities and video material. each unit provides opportunities to engage critically with issues by the texts and to consider concepts beyond the superficial meaning to develop skills such as evaluating and synthesising information systematic development of practical study skills through realistic case studies and material from Stella Cottrell, author of the bestselling title The Study Skills Handbook flexible approach, using each product as distinct individuals or together to create an integrated package of Skillful Listening & Speaking and Reading & Writing Student's Books
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18286.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18285.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Timesaver pronunciation activities : (elementary - intermediate) / Bill Bowler. - Repr. - London : Scholastic, 2010. - 96 s., 1 k. tabl. złoż. luź. : il. ; 30 cm + 2 płyty CD.
(Elementary-Intermediate Timesaver)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączony jest komplet 2 płyt CD o tej samej sygnaturze.
This essential resource is full of fun pronunciation activities aiming to improve students' fluency and confidence and to equip them with the skills they need to understand and be understood in the world today. The activities are divided into five sections: Pronunciation Puzzles, Fun with Phonetics, Speak Out, Listen In, and Linking and Accents. The levels and timings for each activity are indicated. The fun and motivating activities are directly relevant to teenagers with an emphasis on practical usage. An A1 colour poster of the phonemic chart is included along with exploitation exercises. The detailed introduction provides useful suggestions on how to use the material and two CDs accompany the book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14553.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Writing for First (FCE) / by Fiona Davis. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2016. - 79, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
(Timesaver For Exams)
Timesaver For Exams is a new series of photocopiable materials for English teachers to use with students who are preparing for exams. They save teacher preparation time with a wide range of refreshing easy-to-use lessons and activities, providing motivational ideas for exam classes. The engaging and contemporary content is aimed at teenagers and young adults with an emphasis on repeated practice of exam task types and includes exam tips and skills practice. Writing for First (FCE) covers both parts of the revised exam and can be used for students sitting both the standard and For Schools exam.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21435.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21358.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (pages 257-265) and indexes.
Motivation and Learning Strategies for College Success provides a framework organized around motivation, methods of learning, time management, control of the physical and social environment, and monitoring performance that makes it easy for students to recognize what they need to do to become academically successful. Full of rich pedagogical features and exercises, students will find Follow-Up Activities, opportunities for Reflection, Chapter-End Reviews, Key Points, and a Glossary. Seli and Dembo focus on the most relevant information and features to help students identify the components of academic learning that contribute to high achievement, to master and practice effective learning and study strategies, and to complete self-regulation studies that teach a process for improving their academic behavior. Combining theory, research, and application, this popular text guides college students on how to improve their study skills and become self-regulated learners.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21792.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21791.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This 96-page resource book provides a variety of easy-to-prepare supplementary material for use with young children. Activities are topis -based, focusing on Christmas, Myself, and Animals. All lessons have been piloted in primary level English classes. Activities include games, songs, arts and crafts, and interactive worksheets. Comprehensive teacher's notes accompany each activity. Material can be used as a supplement to the class coursebook, as a basic for project work, or as a recycling and revision tool.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14552.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
The Practice of English Language Teaching / Jeremy Harmer. - Edition 3 revised and updated. - Harlow : Longman, 2001. - 370 stron : ilustracje ; 25 cm.
The hoghly acclaimed "the Practice of English Language Teaching" is an essential guide for teachers of English. This edition has been completely revised to reflect new developments in language teaching. It includes: a discussion of English as a world language, an evaluation of new technologies in the classroom, a wide range of practical teaching ideas reflecting current methodological practice, an increased focus on issues such as: teacher development, learner autonomy and context-sensitive teaching, a DVD showing extracts from real classes and discussions between the author and the teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 514.XXIV.14 [Magazyn 1], 513.XXIV.14 [Magazyn 1], 511.XXIV.14 [Magazyn 1], 510.XXIV.14 [Magazyn 1], P.4728.XXIV.14 [Magazyn 1], 506.XXIV.14 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 507.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 509.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 508.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 512.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
The Power of Interest for Motivation and Engagement describes the benefits of interest for people of all ages. Using case material as illustrations, the volume explains that interest can be supported to develop, and that the development of a person's interest is always motivating and results in meaningful engagement. This volume is written for people who would like to know more about the power of their interests and how they could develop them: students who want to be engaged, educators and parents wondering about how to facilitate motivation, business people focusing on ways in which they could engage their employees and associates, policy-makers whose recognition of the power of interest may lead to changes resulting in a new focus supporting interest development for schools, out of school activity, industry, and business, and researchers studying learning and motivation. It draws on research in cognitive, developmental, educational, and social psychology, as well as in the learning sciences, and neuroscience to demonstrate that there is power for everyone in leveraging interest for motivation and engagement.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20517.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Culture in second language teaching and learning / edited by Eli Hinkel. - 10th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - XI, 250 stron : ilustracje ; 23 cm.
(The Cambridge Applied Linguistics Series)
Autor
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia strony 221-244. Indeks.
This book identifies the many facets of culture that influence second language learners and teachers. The paperback edition identifies the many facets of culture that influence second language learners and teachers. It addresses the impact of culture on learning to interact, speak, construct meaning, and write in a second language, while staying within the sociocultural paradigms specific to a particular language and its speakers. By providing a comprehensive introduction to research from other disciplines on the interaction between language and culture, this volume offers an important contribution to the field of second language acquisition.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17408.XXIV.14.11 [Czytelnia A], 17490.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Focus on learning technologies / Nicky Hockly. - Oxford : Oxford University Press, 2016. - XII, 143 stron : illustrations ; 24 cm.
(Lightbrown & Spada. Oxford key concepts for the language classroom series)
Focus on Learning Technologies helps teachers understand the role of digital technologies in supporting language learning for second or foreign language learners aged 5–18. Drawing on research with school-age learners, the book equips teachers with the knowledge necessary to make effective and principled decisions about choosing and using learning technologies in their own language classes. The book provides an accessible overview of key research studies on learning technologies, considers examples from real classroom practice, and provides activities to help teachers relate the content to their own teaching contexts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21411.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21410.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Using computers in the language classroom / Christopher Jones, Sue Fortescue. - 3 im. - London, New York : Longman, 1991. - [4], 152 s. : il. ; 25 cm.
(Longman Handbooks for Language Teachers)
Bibliogr., indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9564 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11282.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unlock is a four-level academic skills course that combines thought-provoking video from Discovery Education with carefully scaffolded exercises and a fresh approach to critical thinking skills. Unlock Listening and Speaking Skills Level 2 provides 60-90 hours of classroom material. Access to the Online Workbook is provided via a code packaged with the Student's Book. Critical Thinking sections give students frameworks to formulate their own opinions and express themselves effectively in the end-of-unit academic tasks. Unique research into common learner errors (using the Cambridge English Corpus) focuses the language used in Unlock on those areas learners find most challenging.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18303.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Unlock is a five-level academic skills course that combines carefully scaffolded exercises, a comprehensive approach to critical thinking and motivating video. The Listening and Speaking Skills 4 Teacher's Book with DVD provides detailed lesson plans for classrooms. Language Notes, Background Notes and Optional Activities are included to ensure you get the most possible from the materials and can deal with queries from students. In addition, the Teacher's Book provides ideas on how to get even more from the Objectives Review, Wordlist, and Review Test sections. The Discovery Education™ video on the Teacher's DVD (also accessible via our LMS) is used to introduce topics, promote discussion and motivate learners. The videos provide a new angle on a wide range of academic subjects.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18304.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bringing technology into the classroom / Gordon Lewis. - Oxford : Oxford University Press ; 2013. - 96 pages : illustrations ; 28 cm
(Into the classroom)
Don't know your blogs from your wikis? Bringing Technology into the Classroom will help you make educated choices in new technology and its implementation in the classroom. Bringing Technology into the Classroom is the first title of the new Into the Classroom Series. It is a short, practical guide that explains how to use new computer technology, including interactive whiteboards, in the classroom. This title is intended for teachers of students 14-18 years old.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18120.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 1, 4 dodr. - Oxford, New York : Oxford University Press, 1995. - XV, 135 s. : il. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book is a comprehensive and readable introduction to how languages are learned. It presents the main theories of first and second language acquisition, and, with the help of activities and questionnaires, discusses their practical implications for language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9510 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2000. - XVI, 192 s. : il. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book is a comprehensive and readable introduction to how languages are learned. It presents the main theories of first and second language acquisition, and, with the help of activities and questionnaires, discusses their practical implications for language teaching.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9767 [Magazyn 1], P.9769 [Magazyn 1], P.9766 [Magazyn 1], P.9764 [Magazyn 1], P.9765 [Magazyn 1], P.9768 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2071.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.9763.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Fourth edition - Oxford : Oxford University Press, 2013. - IX, 256 s. : il. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Now in its 4th edition, How Languages are Learned is highly valued for the way it relates language acquisition theory to classroom teaching and learning and draws practical implications from the research for the language classroom. How Languages are Learned is widely-used as a reference book on teacher training courses, and for new and experienced practising teachers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15027.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15891.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 2. - Oxford : Oxford University Press, 2003. - XVI, 192 s. : ryc., tab. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
This book is a comprehensive and readable introduction to how languages are learned. It presents the main theories of first and second language acquisition, and, with the help of activities and questionnaires, discusses their practical implications for language teaching.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3634.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading / Malcolm Mann, Steve Taylore-Knowles. - Oxford : Macmillan, 2003. - 111 stron : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Skills for First Certificate)
The Skills for First Certificate series provides thorough and comprehensive training in language and exam skills for students preparing for the Cambridge First Certificate in English exam. Each of the four components Writing, Reading, Listening and Speaking and Use of English has a Student's Book and a comprehensive and easy-to-use Teacher's Book. Key Features Exam know-how, providing easy-to-understand exam tips, hints and approaches Task-based exercises developing essential skills Grammar focus, providing training in aspects of grammar encountered Modern, attactive full-colour design 16 thematic units for each component
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18295.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18294.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej