Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(13)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(8)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Richards Jack C. (1943- )
(3)
Nunan David
(2)
Rodgers Theodore S
(2)
Tomlinson Brian
(2)
Allwright Dick
(1)
Arnold Jane (1944- )
(1)
Arthur Lois
(1)
Bailey Kathleen M
(1)
Benson Phil (1955- )
(1)
Brown Cheryl (1945- )
(1)
Cross David
(1)
Cummins Jo
(1)
Daloiso Michele
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Dummett Paul
(1)
Ellis Rod
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Hatch Evelyn
(1)
Hughes John
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Long Michael H
(1)
Lyster Roy
(1)
McLoughlin Amanda
(1)
Nolasco Rob
(1)
Norrish John
(1)
Reinhardt Jonathon
(1)
Stevick Earl W
(1)
Tedick Diane J
(1)
Vernot Gerard
(1)
Voller Peter
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Niemcy
(2)
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
Język
polski
(14)
angielski
(12)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(13)
Nauczanie języków obcych
(11)
Język angielski
(7)
Pomoce dydaktyczne
(5)
Nauczanie
(3)
Język handlu i biznesu
(2)
Język środowiskowy
(2)
Czytanie
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Gry komputerowe
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Pisanie
(1)
Sprawdziany i testy
(1)
Technologia
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(13)
Edukacja i pedagogika
(12)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Słowo kluczowe
language teaching
(26)
English language
(8)
teaching
(7)
EFL
(6)
language learning
(4)
learning
(3)
ELT
(2)
business English
(2)
classroom managment
(2)
communication skills
(2)
methodology
(2)
second language acquisition
(2)
teacher development
(2)
vocabulary
(2)
CLIL
(1)
Content and Language Integrated Learning
(1)
English
(1)
acquisition
(1)
applied linguistics
(1)
bilingual education
(1)
classroom organisation
(1)
computer games
(1)
dyslexia
(1)
education of teachers
(1)
educational context
(1)
educational technology
(1)
feedback
(1)
foreign language
(1)
gaming
(1)
grammar
(1)
group work
(1)
language testing
(1)
listening
(1)
literacy
(1)
political context
(1)
problem-solving strategies
(1)
pronunciation
(1)
reading
(1)
resource book
(1)
semantics
(1)
social context
(1)
speaking
(1)
study and teaching
(1)
teaching approaches
(1)
teenager
(1)
testing
(1)
writing
(1)
26 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Large Classes / Rob Nolasco, Lois Arthur. - London ; Basingstoke : Macmillan Publishers Ltd, 1994. - VI, 129 s. : ryc. ; 18 cm.
(Essential Language Teaching Series)
The book offers a substatial insight into the organistation and management of large classes. Extremely helpful for teachers working in public schools where the numbers of pupils exceed 20.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3202.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
Bringing together an international and interdisciplinary team of contributors, this Handbook is a wide-ranging and invaluable reference guide to language teaching. A comprehensive reference work on language teaching, which combines the latest research findings, coverage of core topics, and examples of teaching experience from a variety of languages and settings Provides a unique breadth of coverage, including: the psycholinguistic underpinnings of language learning; social, political, and educational contexts; program design; materials writing and course design; teaching and testing; teacher education; and assessment and evaluation Offers a balanced evaluation of the major positions and approaches, including examining the increasingly important social and political context of language teaching. Written by an international and interdisciplinary group of authors from a dozen different countries; English is only one of the many languages used as examples throughout the volume
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17989.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Language Learning and Teaching Environments)
Demonstrates how research into autonomous, informal learning in voluntary, self-directed contexts can inform gameful learning in formal ones Combines theory, research, and practice, to provide a framework for exploring the practice of gaming; the theories of play, games, and learning; and the implications of research on gameful L2TL Argues that practitioners should be involved in all stages of the creation of digital games for second language learning, and that development should be informed by theory and practice.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20495.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
Bibliografia na stronach 223-240.
This book provides specific support to teachers who need to accommodate learners with dyslexia in their ELT classrooms - guiding them through the main steps of the process with clear explanations, suggestions, and practical tools.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17771.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Index.
The major purpose of this book is to help students improve their school behavior. The activities described in the book cover six major areas. Briefly described they are: 1. Developing better communication skills through accurate perception, listening, and paraphrasing; 2. Learning how to cooperate with others through consensus in order to achieve appropriate goals; 3. Acquiring a better understanding of oneself and one's needs through giving and getting feedback; 4. Learning appropriate methods of self-disclosure of one's needs and desires; 5. Learning how to deal with conflicts in an appropriate manner in order to achieve a desired end; 6. Developing problem solving skills related to the student's values and legitimate goals.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22106.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
An introductory textbook that assumes no prior knowledge of linguistics or second language acquisition, this book presents a comprehensive overview of the theoretical foundations, methods and practices of Teaching English as a Foreign Language (TEFL) for pre-service teachers. Lennon covers the theoretical bases for TEFL and addresses second language-acquisition research, past and present EFL teaching methodology, as well as psychological and social approaches to individual language-learner variation. Further chapters provide extensive yet accessible coverage on essential foundational topics, including chapters on pronunciation, grammar, vocabulary, literature and testing. Offering a sociocultural approach in which the teacher is seen as a facilitator and supporter of students’ self-directed learning, this text provides the prospective teacher with the knowledge and skills to be an effective educator in the EFL classroom. The targeted EFL focus makes this book ideal for pre-service teachers and for teacher training programmes around the world. Each chapter includes a Food for Thought section with questions for reflection and a Further Reading list.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 21436.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej