Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(53)
Forma i typ
Książki
(53)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(51)
tylko na miejscu
(51)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(19)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(35)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(51)
Autor
Partycki Sławomir (1951- )
(5)
Janoś-Kresło Mirosława
(3)
Bywalec Czesław (1945- )
(2)
Dąbrowska Anna (nauki ekonomiczne)
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Kiełczewski Dariusz (1967- )
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Żabiński Leszek
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Aldridge Alan (1947- )
(1)
Anderson Peter (1954- )
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Bauman Zygmunt (1925- )
(1)
Baumberg Ben
(1)
Bobrowska Agnieszka (nauki ekonomiczne)
(1)
Buko Jacek
(1)
Burda Michael C
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Cyrklaff-Gorczyca Magdalena
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Daniłowska Alina
(1)
Duda Aneta
(1)
Gardocka-Jałowiec Anna
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Jankowska Ewa
(1)
Jankowska Hanna
(1)
Jemczura Teresa
(1)
Klimczak Bożena (1942- )
(1)
Klimska Agnieszka
(1)
Kosieradzka-Federczyk Agata
(1)
Kretek Henryk
(1)
Księżyk Marianna
(1)
Kulpaka Paweł
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Makowski Grzegorz
(1)
Mazurek Krzysztof (1956- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Mossakowska Ewa ( -2009)
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew (1956- )
(1)
Odorzyńska-Kondek Jadwiga
(1)
Olejniczak Tomasz (nauki ekonomiczne)
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pieszak Eryk
(1)
Piskiewicz Lucyna
(1)
Ritzer George (1940- )
(1)
Romer Dawid
(1)
Sadowski Ryszard (1965- )
(1)
Siemiątkowski Piotr
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sojkin Bogdan (1951- )
(1)
Sołtysiak Paulina
(1)
Stachura Ewa (ekonomia)
(1)
Stawowy Ludwik
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Szepieniec-Puchalska Dorota
(1)
Szeworski Adam (1918- )
(1)
Szymańska Anna (ekonomia)
(1)
Wielicka-Regulska Anna
(1)
Woś Jerzy ( -2010)
(1)
Woś Jerzy (ekonomia)
(1)
Wyplosz Charles (1947- )
(1)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(1)
Wątroba Wiesław
(1)
Zaremba-Warnke Sabina
(1)
Zawojska Aldona
(1)
Łangowska-Szczęśniak Urszula
(1)
Łopaciński Karol
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żakowski Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
KONSUMENCI (ekon.)
(16)
SPOŻYCIE
(15)
MARKETING
(4)
GOSPODARKA
(3)
MAKROEKONOMIA
(3)
BUDŻETY RODZINNE
(2)
EKOROZWÓJ
(2)
GLOBALIZACJA
(2)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
KRYZYS GOSPODARCZY
(2)
MIKROEKONOMIA
(2)
POSTAWY
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE
(2)
Spożycie
(2)
USŁUGI
(2)
ALKOHOL
(1)
ALKOHOLIZM
(1)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
CENTRA HANDLOWE
(1)
DOCHODY INDYWIDUALNE
(1)
EKONOMIA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GALERIA MOKOTÓW (Warszawa)
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka żywnościowa
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KONSUMPCJA (ekonomia)
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Konsumpcja
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kształcenie
(1)
MARKETING EKOLOGICZNY
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE DLA SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
OWOCE
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE
(1)
Polityka publiczna
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REGIONY PRZYGRANICZNE
(1)
REKLAMA
(1)
ROLNICTWO
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój społeczny
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Stres zawodowy
(1)
TURYSTYKA
(1)
Techniki samopomocy
(1)
UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA
(1)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
EUROPA ŚRODKOWO-WSCHODNIA
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
(1)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
Powiat poznański (woj. wielkopolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(13)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Dane statystyczne
(1)
OPRACOWANIE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
ĆWICZENIA i ZADANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
konsumpcja
(51)
konsument
(17)
zachowania konsumenckie
(13)
gospodarstwo domowe
(10)
konsumpcjonizm
(5)
bezrobocie
(4)
dystrybucja
(4)
globalizacja
(4)
gospodarka rynkowa
(4)
inflacja
(4)
inwestycje
(4)
kultura
(4)
marketing
(4)
ochrona konsumenta
(4)
podaż
(4)
popyt
(4)
produkcja
(4)
rynek pracy
(4)
społeczeństwo konsumpcyjne
(4)
budżet państwa
(3)
cena
(3)
cykl koniunkturalny
(3)
gospodarka
(3)
innowacje
(3)
konkurencja doskonała
(3)
kryzys gospodarczy
(3)
makroekonomia
(3)
monopol
(3)
pieniądz
(3)
polityka fiskalna
(3)
polityka pieniężna
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
wzrost gospodarczy
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Internet
(2)
bilans płatniczy
(2)
decyzje
(2)
ekonomia
(2)
finanse
(2)
innowacyjność
(2)
kapitał społeczny
(2)
konkurencja niedoskonała
(2)
konsumpcja zrównoważona
(2)
kultura konsumpcyjna
(2)
kurs walutowy
(2)
mikroekonomia
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
potrzeba
(2)
promocja handlowa
(2)
przedsiębiorstwo
(2)
przedsiębiorstwo społeczne
(2)
rynek
(2)
rynek finansowy
(2)
równowaga rynkowa
(2)
społeczeństwo
(2)
sytuacja społeczno-ekonomiczna
(2)
zadłużenie
(2)
zasoby naturalne
(2)
żywność
(2)
Bank Centralny
(1)
Europa
(1)
aktywa finansowe
(1)
aktywność turystyczna
(1)
alkohol
(1)
badania jakościowe
(1)
bankowość
(1)
bankructwo
(1)
baza noclegowa
(1)
biogospodarka
(1)
biuro podróży
(1)
budżet domowy
(1)
centra handlowe
(1)
cyberkultura
(1)
deficyt budżetowy
(1)
dekonsumpcja
(1)
demografia
(1)
dochód indywidualny
(1)
działalność reklamowa
(1)
dług publiczny
(1)
e-gospodarka
(1)
e-rozwój
(1)
edukacja
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
ekologia
(1)
ekorozwój
(1)
elastyczność
(1)
gastronomia
(1)
gospodarka dwusektorowa
(1)
gospodarowanie
(1)
handel międzynarodowy
(1)
hotelarstwo
(1)
informatyczne produkty systemowe
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
inteligencja finansowa
(1)
kapitał finansowy
(1)
kapitał kulturowy
(1)
kapitał rzeczowy
(1)
komercjalizacja
(1)
kompetencje
(1)
53 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Materiały)
E.1 CZYT.
Bibliogr.
Książka w bardzo przystępny sposób omawia zagadnienia z obszaru ekonomii. Omówiono w niej nie tylko dwa podstawowe działy ekonomii - mikroekonomię oraz makroekonomię, w obszerny sposób przedstawiono także aspekt miedzynarodowych stosunków gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1053.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 87.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Spectrum)
Tyt. oryg.: "Con$umed : how markets corrupt children, infantilize adults, and swallow citizens whole" 2007.
Indeks.
Autor przygląda się światu "stotalizowanemu" przez rynek i z niepokojem obserwuje, że w pogoni za zyskiem współczesne gospodarki krajów rozwiniętych coraz bardziej koncentrują się nie tyle na zaspokajaniu potrzeb, ile na ich stwarzaniu. Krytykuje manipulacje, którym poddawani jesteśmy od dziecka, pokazuje spustoszenie, jakie konsumeryzm sieje w życiu publicznym i obywatelskim. Dowodzi, że strategie rozwojowe wielkich korporacji wpływają nie tylko na życie prywatne jednostek, ale wręcz determinują politykę międzynarodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9861.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11429.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 285-296.
W książce, obok klasycznych, podręcznikowych ujęć konsumpcji i zachowań konsumenckich (potrzeby, rola gospodarstw domowych w organizacji konsumpcji, rodzaje, formy i funkcje konsumpcji itp.), naświetlono również problematykę konsumpcji z uwzględnieniem najnowszych zjawisk i uwarunkowań (takich jak procesy globalizacji, eurokonsumenci czy rola internetu w kształtowaniu zachowań konsumenckich). Szerzej omówiono również zagadnienia, którym, zdaniem autorów, nie poświęcono mależytej uwagi w dotychczasowych publikacjach (problemy pomiaru konsumpcji, miejsce konsumenta w strategiach firm, edukacja i ochrona interesów konsumenta). Książka może zainteresować studentów i pracowników wyższych uczelni, praktyków, menedżerów, a także wszystkich tych, ktorzy chcą poszerzyć i pogłębić swoją wiedzę dotyczącą konsumpcji oraz różnych aspektów i uwarunkowań zachowań konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.5394 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6703.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6702.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-208.
Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb, ale stanowi również czynnik stymulujący społeczno-ekonomiczny rozwój kraju. W książce autorzy omawiają: ewolucję poglądów na konsumpcję i jej miejsce w rozwoju społeczno-gospodarczym kraju, uwarunkowania ekonomiczne i demograficzne konsumpcji w wybranych regionach Polski, zmiany zachodzące w poziomie i strukturze konsumpcji gospdoarstw domowych w regionach, pozaekonomiczne uwarunkowania konsumpcji, zachowania rynkowe konsumentów w badanych regionach oraz trendy rozwojowe konsumpcji i zachowań polskich konsumentów. Ważną podstawę źródłową stanowią przeprowadzone badania gospodarstw domowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11830.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12905.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza monografia poświęcona jest analizie wybranych czynników mających znaczenie dla poziomu i struktury konsumpcji gospodarstw domowych w Polsce w minionym dwudziestoleciu. W publikacji przedstawiono wyniki badań empirycznych wielu ośrodków naukowych zajmujących się problematyką konsumpcji. Rozdział pierwszy zawiera rozważania na temat ekonomicznych i społecznych uwarunkowań zachowań konsumentów w Polsce w latach 2000-2008. Aktualny problem kryzysu finansowego i jego wpływu na konsumpcję przedstawiono w drugim rozdziale pracy. Rozdział trzeci prezentuje kierunki zmian sytuacji społeczno-ekonomicznej jednoosobowych gospodarstw domowych w Polsce przy wykorzystaniu metod statystycznych i ekonometrycznych, natomiast czwarty wyniki badań nad uwarunkowaniami konsumpcji usług w polskich gospodarstwach domowych. Kolejny rozdział przedstawia wpływ podatku VAT i polityki podatkowej państwa na poziom konsumpcji gospodarstw domowych, a ostatni rozdział analizuje współzależność wydatków konsumpcyjnych i zadłużenia polskich gospodarstw domowych w latach 1996-2009.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12474.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest wynikiem konferencji naukowej. Celem projektu była analiza obserwowanego obecnie zjawiska kryzysu finansowego i debata nad strategiami działań w warunkach niekorzystnej koniunktury gospodarczej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Książka służy upowszechnianiu wiedzy o nowej ekonomii i społeczeństwie sieciowym oraz nawiązywaniu współpracy badawczej z najbardziej znaczącymi ośrodkami naukowymi w Europie Środkowej i Wschodniej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16825.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kulturoznawstwo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 1733-9103 ; nr 21)
Bibliogr. s. 314-320.
Monografia dotyczy zagadnienia konsumpcjonizmu oraz toczącego się wokół niego współcześnie dyskursu, na który trafia jednostka próbująca zrozumieć otaczający świat oraz dyskursu naukowego. Działa on na "Ja", które może przyjąć różne sposoby komunikowania swego "bycia w świecie", staje wobec różnorodnych możliwości wyrażenia się i istnienia. Badając otoczenie człowieka, kulturę czy jej elementy bezpośrednio oddziałujące na niego, można stwierdzić, w jaki sposób są one odbierane i jaki jest ich wpływ na poszczególne jednostki. Sens życia (o ile możemy o nim dzisiaj jeszcze mówić) nadany przez daną kulturę trudno uchwycić, można jednak szukać komunikacji "bycia" każdego "Ja". Praca zawiera próbę odpowiedzi, dlaczego powstał dyskurs mówiący o społeczeństwie konsumpcyjnym i jaką rzeczywistość wyznacza lub jaką rzeczywistość próbuje budować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13066.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14147.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 281-294.
Konsumpcja i zachowania konsumenckie stanowią dziedzinę wiedzy, która podlega nieustannym zmianom. W książce autor przedstawia podstawową wiedzę o charakterze interdyscyplinarnym, niezbędną do prawidłowego poznania problematyki szeroko pojmowanej konsumpcji, a także zrozumienia preferencji i zachowań gospodarstw domowych podejmujących decyzje konsumpcyjne na rynku. Autor omawia w niej: podstawowe pojęcia związane z konsumpcją, gospodarstwem domowym oraz potrzebami i sposobami ich zaspokajania, wpływ różnych determiant na zachowania konsumenckie, nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynku, ekonomiczne i psychologiczne teorie konsumpcji, modelowanie zachowań konsumentów na rynku, mierniki pomiaru konsumpcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13492.IX.16.6 [Magazyn 1], P.12333 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12236.IX.16.6 [Wypożyczalnia C], P.12332.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13360.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-166.
W książce autorzy omawiają zmiany zachodzące w pozycji konsumenta oraz konsumpcji gospodarstw domowych w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Litwa, Łotwa, Polska, Ukraina) po przejściu gospodarek tych krajów transformacji systemowej. Autorzy całościowo przedstawili: sytuację w badanych krajach na tle krajów Unii Europejskiej, konsumentów jako uczestników procesów rynkowych i zmiany ich zachowań konsumpcyjnych, zmiany w konsumpcji dóbr i usług gospodarstw domowych oraz czynniki o tym decydujące, charakterystykę konsumentów na wybranych rynkach usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12937 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12936.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14067.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12512 [Magazyn 2], P.11335 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 363-394. Indeks.
Książka skupia uwagę na najnowszych opracowaniach związanych z analizą zachowań konsumenckich i na ostatnich osiągnięciach marketingu jako nauki. Podkreśla rolę wyjasnień behawioralnych, znaczenie zwyczajów i modelowania schematów rynkowych oraz zmian zachodzących na rynku. Porusza takie zagadnienia jak : zdefiniowanie podstawowych pojęć związanych z różnymi formami dokonywania zakupów, schematy nabywcze - lojalność konsumencka, wartość marki oraz typowe cechy rynków stabilnych i zmiennych, procesy podejmowania decyzji - metody przewidywania oraz skutki wystepujące po podjęciu decyzji dotyczące poziomu satysfakcji i jakości, reakcja konsumentów na czynniki wpływające na konsumpcję, którymi są : cena, środowisko detaliczne, wpływy spoleczne i działania reklamowe. Zamieszczone w książce ćwiczenia praktyczne pomogą czytelnikom w stosowaniu opisanych metod badania zachowań konsumenckich - w przprowadzaniu niezbędnych obliczeń, obserwacji, pomiarów i w obsłudze odpowiednich programów komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14299.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15216.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 304-314.
W publikacji przedstawiono najważniejsze zdarzenia związane z bankructwem gospodarstwa domowego, ich przyczyny, wzajemne powiązania, skutki dla osób zagrożonych lub dotkniętych bankructwem oraz pozostających z nimi w stosunkach ekonomicznych (m.in. banków), a także skutki dla całego systemu społecznego (gospodarki). Na szczególną uwagę zasługuje bogaty materiał empiryczny ilustrujący kształtowanie i rozwój zjawiska bankructw gospodarstw domowych w Polsce, pochodzący z wieloaspektowych i pogłębionych badań własnych autorów (2006 rok), uzupełniony o dane z licznych raportów na temat sytuacji bankructw na świecie. Niewątpliwym atutem książki są nowe, dotychczas mało dostępne w polskiej literaturze finansowej, walory aplikacyjne - zaproponowano modele diagnostyczne na potrzeby pomiaru i badania bankructw gospodarstw domowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12916.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14050.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest próba aspektowego ukazania funkcjonowania gospodarki jako całości, a także jej wybranych obszarów i problemów z perspektywy społecznej, w sposób właściwy dla socjologii gospodarki. Socjologowie gospodarki w ramach subdyscypliny stojącej na pograniczu socjologii i ekonomii korzystają z bogactwa wiedzy z zakresu obu tych dyscyplin naukowych. Łącząc je, kreują nowe, wieloaspektowe podejście, traktujące gospodarkę jako złożoną całość, której analiza wymaga przyjęcia różnych perspektyw badawczych. Takim nowym sposobem postrzegania życia gospodarczego jest wykorzystanie idei zakorzenienia. [...] Książka ta zawiera artykuły zagranicznych i polskich badaczy gospodarczego wymiaru funkcjonowania społeczeństwa. Ich autorami są zarówno znaczący uczeni ze sporym stażem, jak i będący na początku drogi naukowej młodzi pracownicy nauki oraz doktoranci. Część autorów podejmuje zagadnienia z zakresu teorii socjologii gospodarki lub bardziej szczegółowych zagadnień z tego obszaru, inni analizują wybrane problemy na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych.[ Ze Wstępu Stanisława Fela]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15238.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
W pracy przedstawiono koncepcję europejskiego, zintegrowanego projektu badawczego ISAFRUIT realizowanego w ramach 6-go Ramowego Programu Badań dotyczącego wzrostu spożycia owoców oraz wybrane wyniki badań prowadzonych w ramach czterech pakietów roboczych Filaru I dotyczącego sterowanycyh przez konsumentów i reagujących łańcuchów dostaw. Opisano zarys metodologii i koncepcji badań oraz wybrane opracowania wykonane przez autorów SGGW w Warszawie oraz Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14637.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Makroekonomia dla zaawansowanych / Dawid Romer ; przekł. Adam Szeworski. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 562, [1] s. : wykr. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 538-562.
Podręcznik prezentuje zagadnienia z dziedziny współczesnej makroekonomii. Do jego najważniejszych zalet należy powiązanie analizy teoretycznej z wynikami badań empirycznych, prezentacja wielu modeli dotyczących współczesnych, różniących się pomiędzy sobą teorii, a także zamieszczenie po każdym rozdziale problemów do rozwiązywania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11537 [Magazyn 1], P.11536.VIII.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11535.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12768.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawartość zbioru zadań z mikroekonomii została podzielona na rozdziały adekwatne do tematyki w zakresie podstawowego kursu mikroekonomii. Obejmuje trzy zasadnicze części: wprowadzenie do ekonomii i gospodarki rynkowej, zachowania konsumentów oraz teorie producenta i struktur rynkowych. Obok zadań do samodzielnego rozwiązania zamieszczono w książce pytania prawda-fałsz oraz testy wyboru.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11839.VIII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13010.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zbiór referatów wygłoszonych podczas XVIII Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt.: Wartości i nowoczesność w strategii odpowiedzialnego rozwoju. Nowe ścieżki rozwoju w Europie Środkowej i Wschodniej, która odbyła się w dniach 22-24 maja 2017.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17732.VI. 6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 259-284.
Autor porządkuje teorie ponowoczesnej konsumpcji na tle uwarunkowań współczesnej konsumpcji i różnych ujęć interpretacyjnych społeczeństwa i konsumpcji w dobie globalizacji. W poszczególnych rozdziałach autor analizuje konsumpcje w kontekście nowoczesnych determinant, procesu globalizacji, postindustrialnego i informacyjnego charakteru społeczeństwa, ponowoczesnej kultury konsumpcyjnej, epoki ponowoczesnej oraz jej przestrzennych uwarunkowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9860.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11428.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest wynikiem X Międzynarodowej konferencji naukowej w 2009 r. W książce zamieszczono artykuły polskich i zagranicznych autorów pogrupowane w tematy: Kultura, dystrybucja, konsumpcja, E-rozwój a zmiany społeczno-gospodarcze - Internet a rozwój lokalny i Pieniądz elektroniczy a obrót pieniężny w e-gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16830.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-258.
Dzięki postępowi technologicznemu i kompleksowemu zaspokajaniu potrzeb nabywców finalnych intensywnie rozwija się nowa generacja produktów zlożonych - produkty systemowe. Stanowią one poziom działań konkurencyjnych i współpracy przedsiębiorstw i ich interesariuszy. Przez zwiększenie atrakcyjności i konkurencyjności całej gospodarki działania te mogą też wywołać zainteresowanie państwa i przyczynić się do modyfikacji tradycyjnego modelu konkurencyjności. Wreszcie innowacyjny charakter produktów systemowych wpływa na konieczność zmiany koncepcji działań marketingowych, a nawet modelu biznesu. Książka omawia sferę produktów systemowych w podziale na cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej i komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieci firm handlu detalicznego, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12302 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12301.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej