Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Pierścionek Zdzisław
(2)
Anholt Simon
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kisperska-Miroń Danuta
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichniak Irena
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Przybyszewski Roman (1945- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łukiewska Katarzyna
(1)
Łączak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
KONKURENCJA
(6)
INNOWACJE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
KLASTRY (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
JEDNOLITY RYNEK UE
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Słowo kluczowe
konkurencyjność przedsiębiorstw
(22)
przedsiębiorstwo
(8)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
konkurencyjność
(4)
klaster
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
franchising
(2)
inwestycje
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
system informacyjny
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
analiza strategiczna
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
dobra sieciowe
(1)
dystrybucja
(1)
dywersyfikacja
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
integracja pionowa
(1)
internacjonalizacja
(1)
joint venture
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
klient
(1)
kompetencje logistyczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing narodowy
(1)
menedżer
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
planowanie strategiczne
(1)
pomoc publiczna
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przejęcie
(1)
przepływy pieniężne
(1)
rynek
(1)
rynek pracy
(1)
sieci przedsiębiorstw
(1)
sieciowość
(1)
sieć
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
sprzedaż
(1)
strategia finansowa
(1)
upadłość
(1)
wizerunek
(1)
wymiana handlowa
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zaufanie organizacyjne
(1)
łańcuch dostaw
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Częstochowska. Wydział Zarządzania.)
Na s. tyt.: 1949-2014 jubileusz 65-lecia Politechniki Częstochowskiej.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Celem niniejszej publikacji jest zasygnalizowanie konieczności dostosowywania zmian w działalności całej organizacji i w filozofii jej działania do wymagań klientów. Punkt ciężkości przesunął się na rynek, to oznacza konieczność wykorzystywania dostępnych rozwiązań do badania potrzeb i preferencji nabywców. Dopiero na takich fundamentach można budować przewagę konkurencyjną organizacji. Wyzwaniem dla organizacji jest obecnie umiejętne wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi marketingowych w zintegrowanych działaniach zgodnych z opracowaną strategią.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15673.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. również przy rozdz.
Książka przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii, studiów menedżerskich, a także dla praktyków zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz konsultantów. Przedstawia metody budowy strategii konkurencji przedsiębiorstwa oparte na trwałych źródłach przewagi konkurencyjnej. W zakresie strategii wzrostu i rozwoju zaprezentowane są zasady wyboru i metody budowy takich strategii, jak: koncentracja, penetracja rynku, rozwój rynku, integracja pionowa, outsourcing oraz dywersyfikacja. Wiele uwagi poświęcono również zasadom tworzenia strategii umiędzynarodowienia oraz zewnętrznym metodom rozwoju związanym z nowymi warunkami działania przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3559 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3560.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach.
Głównym obszarem zainteresowań autorów artykułów zamieszczonych w monografii są strategie marketingowe jako źródło konkurencyjności rynkowej przedsiębiorstw. Strategie te obejmują wielowariantowe postępowanie i zachowanie podmiotów gospodarczych wobec klientów i konkurentów z wykorzystaniem ustalonej struktury środków i działań rynkowych. Istotnym walorem publikacji jest prezentacja aktualnych wyników badań empirycznych prowadzonych w wielu ośrodkach akademickich i wieloaspektowość prezentowanych zagadnień. Pozwalają one odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie i efektywnie kształtować strategie marketingowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6956 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7750.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7749.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej