Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Pierścionek Zdzisław
(2)
Anholt Simon
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Brdulak Halina
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Juchniewicz Małgorzata
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Kisperska-Miroń Danuta
(1)
Kopczuk Anatoliusz
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichniak Irena
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Moszyński Michał
(1)
Mynarski Stefan (1935-2006)
(1)
Orechwa-Maliszewska Elżbieta (1952- )
(1)
Pietrzak Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Przybyszewski Roman (1945- )
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Sobczyk Genowefa
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łukiewska Katarzyna
(1)
Łączak Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(14)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
KONKURENCJA
(6)
INNOWACJE
(4)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
KLASTRY (ekon.)
(2)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
MARKETING
(2)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
JEDNOLITY RYNEK UE
(1)
KADRY
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
MARKETING NARODOWY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
OLSZTYN (woj. warmińsko-mazurskie ; okręg)
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEMYSŁ
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SIŁA ROBOCZA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
ŁAŃCUCH DOSTAW
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
POLSKA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Podręcznik
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
Słowo kluczowe
konkurencyjność przedsiębiorstw
(22)
przedsiębiorstwo
(8)
innowacyjność przedsiębiorstw
(4)
konkurencyjność
(4)
klaster
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
Polska
(2)
Unia Europejska
(2)
finanse przedsiębiorstw
(2)
franchising
(2)
inwestycje
(2)
marketing
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
system informacyjny
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
analiza strategiczna
(1)
cykl życia przedsiębiorstwa
(1)
dobra sieciowe
(1)
dystrybucja
(1)
dywersyfikacja
(1)
fundusze europejskie
(1)
fuzja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka narodowa
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność gospodarki
(1)
integracja pionowa
(1)
internacjonalizacja
(1)
joint venture
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
klient
(1)
kompetencje logistyczne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencja
(1)
kultura organizacyjna
(1)
leasing
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing narodowy
(1)
menedżer
(1)
motywacja
(1)
motywowanie pracowników
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
planowanie strategiczne
(1)
pomoc publiczna
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przejęcie
(1)
przepływy pieniężne
(1)
rynek
(1)
rynek pracy
(1)
sieci przedsiębiorstw
(1)
sieciowość
(1)
sieć
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
sprzedaż
(1)
strategia finansowa
(1)
upadłość
(1)
wizerunek
(1)
wymiana handlowa
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie kompetencjami
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zaufanie organizacyjne
(1)
łańcuch dostaw
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie o drogę, jaką obierają organizacje, głównie przedsiębiorstwa, chcące w świadomy sposób tworzyć przewagi konkurencyjne i rynkowe. Pierwsza część monografii, składająca się z pięciu rozdziałów, podejmuje problematykę znaczenia informacji, wiedzy oraz jakości kapitału ludzkiego dla budowania potencjału konkurencyjnego przedsiębiorstwa. Druga część monografii, na którą składają się cztery rozdziały, koncentruje się na kwestiach szeroko ujmowanej innowacyjności organizacyjnej i procesowej przedsiębiorstwa. Trzecia "sześciorozdziałowa" część monografii poświęcona została tworzeniu efektywnych kanałów dystrybucji w strategii kreowania i zdobywania nowych nisz rynkowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14049.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14920.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia omawia całość wiedzy na temat konkurencyjności organizacji, od uogólnień teoretycznych do praktyki gospodarczej. Opracowanie podzielono na dwie części, z czego pierwsza zawiera treści z zakresu ekonomicznych aspektów konkurencyjności przedsiębiorstw (zarządzania finansami, kapitału ludzkiego, kapitału zagranicznego, czy też pomiaru efektywności działania), druga część przedstawia dywagacje dotyczące organizacyjnych aspektów związanych z konkurencyjnością organizacji, takie jak problematyka integracji i współpracy firm, nowoczesne koncepcje i metody zarządzania organizacją, jak również zagadnienia związane z innowacyjnością przedsiębiorstw. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej