Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(27)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(12)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Autor
Baruk Jerzy
(3)
Kożuch Barbara (1950- )
(3)
Sawicki Jarosław
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Antczak Zbigniew (zarządzanie)
(1)
Auleytner Julian Marian (1948- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudycz Tadeusz (1961- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Frejtag-Mika Eliza
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grodzicki Jacek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kotarba Wiesław (1947- )
(1)
Kwaśniewska Anna
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mickiewicz Bartosz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Ratajczak Sabina
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Samul Joanna
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Skalik Jan
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Szwajca Danuta
(1)
Trompenaars Alfons
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojewoda Izabela
(1)
Wosiek Małgorzata
(1)
Węziak-Białowolska Dorota
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Zalewski Romuald I
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(9)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(9)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(9)
ZARZĄDZANIE
(8)
KADRY
(7)
INNOWACJE
(6)
GLOBALIZACJA
(2)
KONKURENCJA
(2)
MOTYWACJA PRACY
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ANALIZA WARTOŚCI
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HOLDINGI
(1)
INFORMACJA
(1)
KAPITAŁ INTELETUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KRYZYS GOSPODARCZY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Organizacja
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POLSKA
(1)
PRAWO AUTORSKIE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
SPÓŁKI KAPITAŁOWE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
ZDOLNOŚCI
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
POLSKA WSCHODNIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kapitał intelektualny
(34)
przedsiębiorstwo
(15)
zarządzanie
(12)
zarządzanie wiedzą
(10)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(8)
kapitał ludzki
(7)
organizacja
(7)
innowacje
(5)
motywowanie pracowników
(5)
Polska
(4)
Unia Europejska
(4)
rozwój zawodowy
(4)
innowacyjność przedsiębiorstw
(3)
nadzór korporacyjny
(3)
organizacja ucząca się
(3)
struktura organizacyjna
(3)
kompetencje
(2)
kompetencje pracownicze
(2)
konkurencyjność
(2)
kreatywność
(2)
kultura organizacji
(2)
kultura organizacyjna
(2)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(2)
ocena pracowników
(2)
przywództwo
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zasoby
(2)
zatrudnienie
(2)
AIDS
(1)
Organizacja Narodów Zjednoczonych
(1)
Polska Wschodnia
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
alkoholizm
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
audyt wewnętrzny
(1)
bezrobocie
(1)
biznesplan
(1)
controlling
(1)
dywersyfikacja
(1)
edukacja
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
grupa kapitałowa
(1)
informacja
(1)
innowacyjność
(1)
jakość kształcenia
(1)
jakość usług
(1)
kapitał rozwoju
(1)
kapitał społeczny
(1)
kapitał strukturalny
(1)
klaster
(1)
knowledge management
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konsorcjum
(1)
koszt kapitału
(1)
kryzys
(1)
kryzys gospodarczy
(1)
kwantyfikacja
(1)
marka
(1)
media
(1)
menedżer
(1)
migracje
(1)
motywacja
(1)
narkomania
(1)
nauka
(1)
niepełnosprawni
(1)
ocena
(1)
ochrona danych osobowych
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
organizacja wirtualna
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
plan marketingowy
(1)
polityka społeczna
(1)
potencjał ludzki
(1)
produktywność
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość destruktywna
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przepływy pieniężne
(1)
region
(1)
restrukturyzacja
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój regionalny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek finansowy
(1)
rynek pracy
(1)
samoorganizacja
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
segmentacja modułowa
(1)
selekcja
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 172-233.
Celem rozważań zawartych w pracy było zdiagnozowanie ewolucji rozumienia kapitałów intelektualnego i ludzkiego w badawczym ujęciu knowledge management. W dociekaniach diagnoza została potraktowana instrumentalnie i zawężająco, jako narzędzie służące przede wszystkim identyfikacji elementów potrzebnych do skonstruowania nowego ich modelu. Część monografii poświęcona została badaniu zakresów znaczeniowych podstawowych pojęć, ich różnorodnej systematyzacji, a w ramach zgłębiania struktury rzeczywistości - propozycjom modelowego ujęcia problematyki. Zwieńczeniem rozważań, po ukazaniu kontekstu w postaci społeczeństwa wiedzy i dokonaniu przeglądu i identyfikacji różnorodnych zakresów znaczeniowych pojęć związanych z kapitałem intelektualnym i kapitałem ludzkim, jest wygenerowanie ich autorskiego modelu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13558.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14582.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-217.
Książka zawiera prezentację najważniejszych klasycznych oraz współczesnych koncepcji i modeli kompetencji pracowniczych w zarządzaniu oraz metodyczne podstawy badania kompetencji pracowniczych. W świetle przeprowadzonych rozważań ukazano kapitał intelektualny i samoorganizację, jako odniesienie do zasobów i organizacji pracy współczesnego przedsiębiorstwa. W książce dokonano prezentacji ewolucji roli czynnika ludzkiego organizacji oraz charakterystyki kluczowych obszarów problemowych dotyczących kierowania pracownikami we współczesnej organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11205.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12276.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 289 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-290.
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz twoprzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: zrozumienie istoty organizacji biznesowych, publicznych i społecznych; uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji; przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego; zaznajomienie z problematyką zmian organizacyjnych; poznanie współczesnych podsystemów organizacji, jak jej architektura, nadzór korporacyjny oraz społeczna odpowiedzialność biznesu, a także cech organizacji przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11612.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12822.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wydanie 4 - Warszawa : CeDeWu, 2018. - 289 stron : illustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-290.
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowania organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawowa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu, - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego, - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17838.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17837.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5600 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7063.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 391-401.
Książka Zarządzanie wiedzą i innowacjami stanowi pierwszą na polskim rynku próbę powiązania dwóch – dotychczas omawianych oddzielnie – kwestii: zarządzania wiedzą i zarządzania innowacjami w jedną systemową całość, bowiem tworzenie innowacji bez odpowiedniego zasobu wiedzy byłoby niemożliwe. Książka daje odpowiedź na pytanie: jak zarządzać wiedzą i innowacjami, aby przedsiębiorstwo rozwijało się. Konstrukcja książki posiada teoretyczno-empiryczno-projektowy charakter, tzn. zawiera teoretyczne rozważania dotyczące istoty wiedzy, kreatywności, innowacji, kapitału intelektualnego, kultury innowacyjnej, wzajemnego ich związku i oddziaływania na sprawność procesów innowacyjnych, organizacyjnych aspektów zarządzania wiedzą i innowacjami, czasowej koordynacji tworzenia i komercjalizacji innowacji, odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10847.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10998 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-237.
"Formułę podręcznika akademickiego wzmacnia wielość przytoczonych w pracy modeli, schematów i ilustracji dotyczących procesu kadrowego, szczegółowo omówionych i zinterpretowanych; przede wszystkim zaś zamieszczenie na końcu każdego rozdziału pytań, które pozwalają sprawdzić wiedzę. Rolę praktyczną spełnia podanie w aneksie przykładów zarządzania kadrami. Tego typu zabiegi pozwalają na zwiększenie efektywności nauczania zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dydaktycznym lub szkoleniowym. Styl książki jest potoczysty, język - jasny i konkretny". (z recenzji prof. dr. hab. Tadeusza Popławskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11513 [Magazyn 1], P.9094.IX.4 [Magazyn 1], 10715.IX.4 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11512.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10714.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-252.
Konkurencyjność miękka to jedna z dróg do osiągnięcia obecnej i/lub potencjalnej przewagi konkurencyjnej na rynku. Czynniki konkurencyjności, aby mogły być efektywne i skuteczne, muszą być rozwijane i kształtowane w dłuższym horyzoncie czasu. Badanie problemu konkurencyjności przedsiębiorstw to inaczej badanie wybranych zmian przedsiębiorstw. Każdy czynnik konkurencyjności pociąga za sobą określone zmiany. książce przedstawiono problem konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw. Autor omówił własną koncepcję czterech podstawowych układów konkurencyjności przedsiębiorstw, a także własny model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14975.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15805.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
"Prezentowana książka jest rezultatem studiów literaturowych i badań empirycznych prowadzonych w Katedrze Projektowania Systemów Zarządzania Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu oraz innych pokrewnych katedrach i zakładach ze wszystkich liczących się ośrodków akademickich w Polsce (akademie ekonomiczne, uniwersytety, politechniki itd.). Prezentowana książka składa się z 88 opracowań stanowiących treść dwunastu rozdziałów. Książka ta jest kompendium wiedzy o tym jak wykorzystywać zmiany dla zapobiegania lub opanowania sytuacji kryzysowych w organizacjach czyniąc z nich okazję do dalszego rozwoju. Niech jej treść będzie zachętą dla młodych pracowników nauki do dalszych badań nad problemami zarządzania antykryzysowego i kryzysowego we współczesnych organizacjach a dla szerokiego grona menedżerów pomocnym źródłem wiedzy umożliwiającym przekształcenia sytuacji kryzysowych w sukces."
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10078 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11689.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11688.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-383. Indeks.
Ważną częścią w ksiazce jest rozdział o zarządzaniu polską polityką społeczną, w której w ostatnich latach wyraźnie zaznaczają się wpływy UE. Zarządzanie w polityce społecznej oznacza znajomość prawa, finansów i instytucji. Rozdział ten wskazuje jednocześnie na konieczność edukacji w zakresie zarządzania wielopodmiotową polityką społeczną. Pracę kończy prognoza, której celem jest rozbudzenie w politykach społecznych myślenia symulacyjnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11168.VII.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12187.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. HR)
Bibliogr. s. 335-345. Indeks.
W dobie gospodarki opartej na wiedzy właściwe zarządzanie kapitałem ludzkim nabiera szczególnego znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstwa. Wiedza, kompetencje i postawy pracowników składają się na istotną część jego wartości. Autorka przedstawia tę problematykę zarówno od strony teoretycznej, jak i przez pryzmat badań empirycznych przeprowadzonych w polskich przedsiębiorstwach. Omawia najważniejsze problemy i wyzwania, przed którymi stają polscy menedżerowie i wskazuje pomocne w ich pracy narzędzia. Uwzględnia takie aspekty nowoczesnego zarządzania jak: konkurencyjność, innowacyjność, zarządzanie różnorodnością i zarządzanie wiedzą. W aneksie do książki Czytelnik znajdzie przykładowe ankiety wykorzystywane w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz analizy przypadków zaczerpnięte z polskiej praktyki gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11362.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, ISSN 1899-9867 ; t. 22/2013)
Bibliogr. przy pracach.
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym poświęcona jest ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gosodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14490.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Entrepreneurship for everyone : a student textbook, 2009.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Przedsiębiorczość odgrywa ważną rolę w gospodarce rynkowej i stanowi podstawę jej innowacyjności. W książce autorzy - wybitni eksperci - zachęcają do podjęcia działalności na własny rachunek, przekazując niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną. Czytelnik dowie się między innymi, skąd czerpać pomysły na własny biznes, jak formułować cele strategiczne i opracować biznesplan czy plan marketingowy. Oprócz omówienia kluczowych zagadnień autorzy wyjaśniają, na czym polega specyfika przedsiębiorczości w różnych obszarach gospodarki, od przemysłu farmaceutycznego, biotechnologii, opieki zdrowotnej, przez branżę informatyczną, aż po przemysł muzyczny i filmowy. Podstawowymi zaletami książki są przystępne objaśnienia kluczowych teorii i zasad oraz interesujące studia przypadków dotyczące poszczególnych branż.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13085 [Magazyn 1], 12139.IX.2 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11146.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12138.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej