Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(42)
Forma i typ
Książki
(42)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Rejestracje audio i wideo
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(15)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(14)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(34)
Autor
Fauci Anthony S. (1940- )
(3)
Strutt Peter
(3)
Budnikowski Adam (1948- )
(2)
Dubicka Iwona
(2)
Duława Jan (1954- )
(2)
Gorynia Marian (1956- )
(2)
O'Keeffe Margaret
(2)
Adamczyk-Korbel Marta Anna
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(1)
Badora Sylwia
(1)
Bailey Amanda
(1)
Barczyński Bartosz
(1)
Barycki Jerzy
(1)
Bernaś Bogumił
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Cygler Joanna
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Czeredrecka Barbara (1936-2006)
(1)
Darecki Marcin
(1)
Deszczyński Przemysław (1956- )
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Driscoll Peter
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Earlam Richard
(1)
Felczak-Chazan Ryszarda
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Harrison Tinsley Randolph (1900-1978)
(1)
Jacob Miriam
(1)
Jakubaszko Juliusz
(1)
Jamal Tazim
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Karasiewicz Grzegorz (1964- )
(1)
Kowalski Arkadiusz Michał
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Krois-Lindner Amy
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Lewis Gwendoline Mary (1933- )
(1)
Machla Aldona
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Marzec Danuta
(1)
Miklaszewicz Sławomir. Autor
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Popowska Magdalena
(1)
Puka Anna
(1)
Rakowska Anna (ekonomia)
(1)
Ridler Elinor
(1)
Robinson Mike (1960- )
(1)
Rydzewska Grażyna Maria
(1)
Sadowska Monika (ekonomia)
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Skinner David
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Szepelska Alina
(1)
Szewieczek Jan
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Szromnik Andrzej (1948- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Wiśniewska Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wysokiński Andrzej
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Wójcik Przemysław
(1)
Zajdel Anna
(1)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(1)
Żuchowski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(39)
Kalifornia (USA)
(1)
Anglia
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(36)
angielski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(9)
CHOROBY WEWNĘTRZNE
(4)
INTERNISTYKA
(3)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(3)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
Choroby wewnętrzne
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
CHOROBY ZAKAŹNE
(1)
INTERNACJONALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Język angielski
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA MIĘDZYNARODOWA
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
PEDAGOGIKA RODZINY
(1)
PIELĘGNIARSTWO
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRAWO
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Turystyka
(1)
URAZY
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(4)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
WIELKA BRYTANIA
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
Podręcznik
(5)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(2)
Monografia
(1)
OPRACOWANIE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
internacjonalizacja
(17)
international tourism
(10)
tourism
(10)
EFL
(9)
ESP
(9)
interna
(7)
przedsiębiorstwo
(6)
choroby wewnętrzne
(4)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
intermediate
(3)
marketing międzynarodowy
(3)
alkoholizm
(2)
choroby układu pokarmowego
(2)
cło
(2)
ekonomia międzynarodowa
(2)
handel międzynarodowy
(2)
internal relations
(2)
investor relations
(2)
klaster
(2)
konkurencyjność
(2)
kryzys finansowy
(2)
logistyka
(2)
management
(2)
marka
(2)
marketing sportowy
(2)
marketing terytorialny
(2)
medycyna wewnętrzna
(2)
miasto
(2)
produkt
(2)
protekcjonizm
(2)
public relations
(2)
region
(2)
rozwój gospodarczy
(2)
rynek walutowy
(2)
sponsoring
(2)
strategia
(2)
strategia marketingowa
(2)
AIDS
(1)
Bank Światowy
(1)
Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie
(1)
English language
(1)
GATT
(1)
International Economic Relations
(1)
International Legal English Certificate
(1)
Internationalization
(1)
Międzynarodowy Bank Odbudowy i Rozwoju
(1)
Międzynarodowy Fundusz Walutowy
(1)
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD)
(1)
Ośrodek Pomocy Społecznej
(1)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
(1)
SARS
(1)
agroturystyka
(1)
alians strategiczny
(1)
amyloidoza
(1)
architecture
(1)
astma
(1)
badania marketingowe
(1)
badania przesiewowe
(1)
bezdech
(1)
bilans płatniczy
(1)
bioterroryzm
(1)
biznes
(1)
business
(1)
choroba Parkinsona
(1)
choroba niedokrwienna serca
(1)
choroba zwyrodnieniowa stawów
(1)
choroby genetyczne
(1)
choroby kości
(1)
choroby nerek i dróg moczowych
(1)
choroby nerwowo-mięśniowe
(1)
choroby neurologiczne
(1)
choroby nowotworowe
(1)
choroby przełyku
(1)
choroby serca
(1)
choroby skóry
(1)
choroby trzustki
(1)
choroby układu immunologicznego
(1)
choroby układu krwiotwórczego
(1)
choroby układu krążenia
(1)
choroby układu moczowego
(1)
choroby układu nerwowego
(1)
choroby układu oddechowego
(1)
choroby układu wewnątrzwydzielniczego
(1)
choroby wirusowe
(1)
choroby wątroby
(1)
choroby zakaźne
(1)
commonwealth
(1)
constitution
(1)
cukrzyca
(1)
dermatozy
(1)
dializa
(1)
dna moczanowa
(1)
dzieci
(1)
ecotourism
(1)
edukacja
(1)
executive
(1)
foresight
(1)
franchising
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
42 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-217.
Konstrukcja i treść niniejszej monograai zostały podporządkowane odpowiedzi na pytanie a czy i jak klastry mogą oddziaływać na konkurencyjność oraz internacjonalizację arm biorących w nich udział. Autorzy odwołali się do literatury przedmiotu i przeprowadzili badania wśród polskich przedsiębiorstw z trzech klastrów. Procesy tworzenia klastrów w gospodarkach potransformacyjnych, w tym także w gospodarce polskiej, jeszcze przez wiele lat będą stanowiły zajmujący i zasługujący na uwagę problem badawczy. W praktyce gospodarczej obserwuje się swoistą modę na zainteresowanie tymi inicjatywami. zachęcająco przedstawiają się pozytywne efekty uzyskane dzięki klastrom w licznych rozwiniętych gospodarkach rynkowych. Sądzić należy, że także w gospodarce polskiej jest miejsce na to, aby to dość wyraanowane rozwiązanie regulacyjne wnosiło w dłuższej perspektywie wkład w budowanie międzynarodowej konkurencyjności branż polskiej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10581.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 191-200.
Zamiarem autora nie było przygotowanie kompletnego podręcznika do studiowania tego przedmiotu, lecz napisanie książki, która będzie miała cechy podręcznika, ale jednocześnie będzie prezentowała wyniki badań prowadzonych samodzielnie przez autora lub ze współpracownikami. Eklektyczny charakter tej publikacji (podręcznik i monografia w jednym) wynika z faktu, że na rynku księgarskim występuje bardzo wiele podręczników z zakresu biznesu międzynarodowego, w związku z czym przygotowywanie kompletnego, wyczerpującego, odrębnego, nowego podręcznika wydawało się autorowi zbyteczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8805.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10278.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bring the exciting world of tourism into your classroom with this three-level course which uses authentic materials, including Dorling Kindersleys Eyewitness Travel Guides. Brings the world of work into the classroom. Provides effective communication strategies for workplace situations. Develops language awareness through an integrated syllabus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 479.XXIV.13 [Magazyn 2], 480.XXIV.13 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
The SAGE handbook of tourism studies / edited by Tazim Jamal and Mike Robinson. - Los Angeles ; London : SAGE, 2012. - XIX, 716 pages : illustrations., maps ; 26 cm.
Oryginał 2009, paperback edition 2012.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Tourism studies developed as a sub-branch of older disciplines in the social sciences, such as anthropology, sociology and economics, and newer applied fields of study in hospitality management, civil rights and transport studies. This Handbook is a sign of the maturity of the field. It provides an essential resource for teachers and students to determine the roots, key issues and agenda of tourism studies, exploring: the evolution and position of tourism studies, the relationship of tourism to culture, the ecology and economics of tourism, special events and destination management, methodologies of study, tourism and transport, tourism and heritage, tourism and postcolonialism, global tourist business operations. Ranging from local to global issues, and from questions of management to the ethical dilemmas of tourism, this is a comprehensive, critically informed, constructively organized overview of the field. It draws together an inter-disciplinary group of contributors who are among the most celebrated names in the field and will be quickly recognized as a landmark in the new and expanding field of tourism studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17503 [Magazyn 1], P.17504 [Magazyn 1], P.17502 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18202.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18201.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 367-400. Indeks.
W książce przedstawiono kompleksowy model marketingowej strategii internacjonalizacji przedsiębiorstw w wymiarze teoretycznym i praktycznym. Autor wskazał, jakie decyzje marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych prowadzą do pozytywnych efektów finansowych. Uwzględnił przy tym, opierając się na oryginalnych badaniach empirycznych, specyfikę polskich przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych. Adresatami publikacji są zarówno menedżerowie podejmujący decyzje strategiczne w przedsiębiorstwie, kierownicy i specjaliści działów marketingu i sprzedaży, jak i pracownicy naukowi zajmujący się problematyką zarządzania strategicznego, biznesu międzynarodowego i marketingu oraz studenci uczelni ekonomicznych. "Opracowanie stanowi interesujące studium i może stać się wartościową publikacją użyteczną głównie w procesie akademickiego kształcenia zarówno na poziomie podstawowym, jak i podyplomowym. Holistyczne podejście do problematyki umiędzynarodowienia działań rynkowych oraz oryginalność modelu i analizy zależności stopnia internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw i uzyskiwanych efektów finansowych stanowią bezsprzeczne atuty publikacji".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17739.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16898.XI.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
International legal English : a course for classroom or self-study use : [student's book] / Amy Krois-Lindner and TransLegal. - 2nd edition. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 336 s. ; 27 cm + Glossary (8 s. ; 27 cm) + 3 płyty kompaktowe (Audio-CD).
(Professional English)
Do każdego egz. dołączony jest komplet 3 płyt CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
International Legal English is the definitive course for learners who work or are preparing to work in the international legal community. The book covers a wide variety of legal topics such as Company Law, Employment Law, Intellectual Property and Competition Law. This book is also ideal preparation for the International Legal English Certificate and contains exam practice tasks, exam tips and an ILEC practice test paper supplied by Cambridge ESOL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12822.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13903.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
British government and politics by G.M. Lewis - 3rd ed. - Chester-le-Street : Casdec, 1982. - 61p.: 2ill.; 22cm, pbk.
('O' Level Revision Notes)
Previous ed.: 1977
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B.990.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Badania innowacji i innowacyjności oraz dane na ten temat stanowią obecnie obszerną już dziedzinę wiedzy. Analizując piśmiennictwo z dziedziny ekonomii i zarządzania, można w tym obszarze zaobserwować wyraźne już przesunięcie akcentów w stronę wiedzy i innowacyjności jako kluczowych czynników rozwoju. Jest to wyraźnie dostrzegane tak na poziomie przedsiębiorstwa, regionu jak i całej gospodarki. Niniejsza monografia omawia zagadnienia innowacji i innowacyjności w różnych aspektach, a zwłaszcza ekonomicznym i prawnym. Prezentowany tom zawiera 20 artykułów, które w sposób interdyscyplinarny i wszechstronny analizują powyższy problem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18526.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16912.VIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz podpowiada, jak kształtować instrumenty marketingu na rynku międzynarodowym. Autor uświadamia korzyści standaryzacji i indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych dla przedsiębiorstw oraz przedstawia wnioski dla polskich przedsiębiorstw chcących wejść z sukcesem na rynki zagraniczne, a zwłaszcza na unijny Jednolity Rynek Wewnętrzny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6952 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7745.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7744.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 246-266.
W pierwszej części opracowania główny nacisk położony został na edukację przedsiębiorczą, specyfikę firm typu start-up, bariery ich rozwoju, oraz miejsce tych firm w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Sporo miejsca poświęcono tutaj również roli przedsiębiorczości w kreowaniu wzrostu gospodarczego, oraz przedsiębiorczości opartej na wiedzy. Druga część książki dotyczy licznych form wsparcia przedsiębiorczości oraz firm z sektora MSP, na różnych etapach ich rozwoju, na przykładzie konkretnych rozwiązań polskich. W części trzeciej omówiono szczególny przejaw rozwoju przedsiębiorstwa, jego wzrostu – procesu internacjonalizacji jego działalności, oraz jej szczególnej formy: badań i rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
"English for International Tourism" is the first multi-level series designed specifically for the hotel and tourism industry! This course focuses on the grammar, vocabulary, and skills needed for professional communication in this fast-paced industry. It features contemporary, relevant topics and utilizes a range of authentic materials including Dorling Kindersley s acclaimed "Eyewitness Travel Guides."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4351 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Management in international business / Mariusz Sagan. - Warszawa : Warsaw School of Economics, 2015. - 104, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. 103-104.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16922.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16815.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16814.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.101.
Bring the exciting world of tourism into your classroom with this three-level course which uses authentic materials, including Dorling Kindersleys Eyewitness Travel Guides. Brings the world of work into the classroom. Provides effective communication strategies for workplace situations. Develops language awareness through an integrated syllabus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4345 [Magazyn 1], P.4344 [Magazyn 1], P.4343 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bring the exciting world of tourism into your classroom with this three-level course which uses authentic materials, including Dorling Kindersleys Eyewitness Travel Guides. Brings the world of work into the classroom. Provides effective communication strategies for workplace situations. Develops language awareness through an integrated syllabus.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4346 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2010. - 372 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 351-363. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu, marketingową strategię pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, marketingowe podejście do lokalizacji obiektów handlowych, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, możliwości wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów, warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionów, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych. Publikacja propaguje podejście marketingowe w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11929.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.11928.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13105.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 5. poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2016. - 546 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 515-536. Indeks.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno - administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia: genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów, znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem, rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych, instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16406.XIII.6 [Czytelnia C], 16405.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspektów public relations oraz przykładów sytuacji, które zdarzają się w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Książka zawiera ponadto terminologię oraz kluczowe pojęcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora było przekazanie zarówno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, która umożliwi rozwiązywanie problemów pojawiających się w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdziały. W pierwszym zaprezentowano teoretyczną podbudowę prezentowanych zagadnień; przedstawiono podstawowe definicje oraz analizę otoczenia organizacji; zdefiniowano i omówiono procedurę public relations oraz bariery, jakie pojawiają się w trakcie jej wdrażania. Rozdział drugi zawiera analizę wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono się przede wszystkim na elementach ściśle związanych z prezentowanymi w dalszej części studiami przypadków. Rozdział trzeci stanowi zestawienie przykładów do rozwiązania w formie case study oraz opracowań do analizy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej