Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Pliki i bazy danych
(2)
Dostępność
dostępne
(55)
tylko na miejscu
(23)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(44)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(23)
Autor
Pasek Joanna
(3)
Jońca Rafał
(2)
Kaczor Paweł
(2)
Kopertowska Mirosława
(2)
Ogórek Bolesław
(2)
Piętka Jacek
(2)
Reisdorph Kent
(2)
Sadowski Tomasz M
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Zimek Roland
(2)
Altman Rebecca
(1)
Altman Rick
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Beaird Jason
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Besta Piotr
(1)
Boduch Adam
(1)
Borkowski Lech
(1)
Chapman Davis
(1)
Chun Russell
(1)
Collins Charles
(1)
Davis Phyllis (1963- )
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Domański Jecek
(1)
Droblas Adele
(1)
Galpin Michael D
(1)
Goldstone Will
(1)
Gorzelańczyk Piotr
(1)
Grabis Janusz
(1)
Greenberg Seth
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hadała-Mikołajczuk Ewa
(1)
Hardy Gareth
(1)
Heim Andrzej (1938- )
(1)
Heim Dariusz
(1)
Jankowski Michał (1947- )
(1)
Janusz Jacek
(1)
Jarża Ryszard
(1)
Kaeppler Matthias
(1)
Kierzkowski Andrzej (1970- )
(1)
Kostera-Kosterzewski Marek
(1)
Kurek Dominika
(1)
Lamża Aleksander
(1)
Loshin David
(1)
Maestri George
(1)
Magnuszewski Artur (1957- )
(1)
Metzger Piotr
(1)
Miller Deborah (1952- )
(1)
Mullen Tony (1971- )
(1)
Murdock Kelly L
(1)
Navarro Ann
(1)
Niederst Robbins Jennifer
(1)
Oberlan Łukasz
(1)
Piech Stanisław
(1)
Pikoń Andrzej
(1)
Pilch Piotr
(1)
Reszotnik Maciej
(1)
Robertson H. Paul
(1)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(1)
Schwartz Steve
(1)
Sikorski Witold (1950- )
(1)
Stutz Michael
(1)
Tollett John
(1)
Troelsen Andrew
(1)
Trojan Anna
(1)
Uss Anna
(1)
Vogeleer David
(1)
Walczak Tomasz
(1)
Walkenbach John
(1)
Wasilewski Grzegorz
(1)
Wieczorkowska Alicja
(1)
Williams Robin (1953- )
(1)
Zabrodzki Jan
(1)
Zakrzewski Paweł (grafika komputerowa)
(1)
Zatorska Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
PODRĘCZNIKI
(14)
CORELDRAW
(7)
3D Studio
(5)
PROGRAMY GRAFICZNE
(5)
PASCAL
(4)
COREL PHOTO-PAINT
(3)
DELPHI
(3)
AUTOCAD
(2)
C#
(2)
FLASH (program komuterowy)
(2)
GRY KOMPUTEROWE
(2)
ILLUSTRATOR
(2)
POWERPOINT
(2)
XHTML
(2)
ZNAKI TOWAROWE
(2)
ĆWICZENIA i ZADANIA
(2)
.NET
(1)
ANDROID (system operacyjny)
(1)
ANIMACJA KOMPUTEROWA
(1)
Animacja komputerowa
(1)
BLENDER (informat.)
(1)
EXCEL
(1)
GEOMETRIA WYKREŚLNA
(1)
GRAFIKA TRÓJWYMIAROWA
(1)
Geografia fizyczna
(1)
Geoinformacja
(1)
HTML
(1)
INFORMATYKA
(1)
KASKADOWE ARKUSZE STYLÓW
(1)
KOMPUTERY
(1)
LINUX
(1)
LOGOTYPY
(1)
MINIKOMPUTERY i MIKROKOMPUTERY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
PAPIER FIRMOWY
(1)
PHOTOSHOP
(1)
PHP
(1)
PREMIERE
(1)
PROGRAMY WYDAWNICZE
(1)
PROJEKTOWANIE
(1)
PRZETWARZANIE OBRAZÓW
(1)
REKLAMA
(1)
SYSTEMY OPERACYJNE MOBILNE
(1)
Strony WWW
(1)
TURBO ASSEMBLER
(1)
VISUAL C++
(1)
WIZYTÓWKI
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(16)
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(2)
RYSUNEK TECHNICZNY
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Słowo kluczowe
grafika komputerowa
(31)
grafika
(13)
grafika 3D
(13)
programowanie
(8)
Internet
(6)
animacja komputerowa
(6)
strona WWW
(5)
3ds max
(4)
multimedia
(4)
program graficzny
(4)
projektowanie
(4)
3D Studio
(3)
Adobe Illustrator
(3)
Corel Photo-Paint
(3)
CorelDraw 10
(3)
Delphi
(3)
Turbo Pascal
(3)
bazy danych
(3)
dźwięk
(3)
ActionScript
(2)
AutoCAD
(2)
C#
(2)
C++Builder
(2)
CorelDraw 11
(2)
CorelDraw 9
(2)
Object Pascal
(2)
Photoshop
(2)
baza danych
(2)
gra komputerowa
(2)
grafika inżynierska
(2)
komputer
(2)
projektowanie graficzne
(2)
rysunek techniczny
(2)
sieć komputerowa
(2)
znak towarowy
(2)
ASP.NET
(1)
Access
(1)
Adobe Premiere 6
(1)
Android
(1)
Asembler
(1)
Blender
(1)
CSS
(1)
Desktop Publishing
(1)
Excel 2007
(1)
Flash
(1)
Flash 8
(1)
HTML
(1)
InDesign
(1)
Linux
(1)
MySQL
(1)
PHP
(1)
PHP 5
(1)
PowerPoint
(1)
PowerPoint 2000
(1)
Turbo Pascal 7
(1)
USB
(1)
Unity
(1)
Visual Basic
(1)
Visual C++
(1)
XHTML
(1)
XML
(1)
agencja reklamowa
(1)
aplikacja internetowa
(1)
bezpieczeństwo
(1)
budżet
(1)
corporate identity
(1)
direct mail
(1)
edytor tekstu
(1)
etyka
(1)
geoinformacja
(1)
geometria wykreślna
(1)
grafika wektorowa
(1)
informatyka
(1)
interfejs
(1)
interpolacja
(1)
kampania reklamowa
(1)
karta graficzna
(1)
kompresja dźwięku
(1)
kompresja obrazu
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
liternictwo
(1)
logo
(1)
logotypy
(1)
manipulowanie obiektami
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
media
(1)
merchandising
(1)
mikroprocesor
(1)
multimdialne bazy danych
(1)
obraz teledekcyjny
(1)
oprogramowanie
(1)
papier firmowy
(1)
perswazja
(1)
platforma.NET
(1)
poczta elektroniczna
(1)
prawo
(1)
prezentacje
(1)
promocja
(1)
56 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.947 [Magazyn 1], P.949 [Magazyn 1], P.948 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
W książce "Flash 8. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce" znajdziesz omówienie technik związanych ze stosowaniem języka ActionScript. Poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować za jego pomocą elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji. Zdobędziesz wiedzę na temat możliwości połączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są one publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu i usuwaniu błędów w skryptach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4898 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5459.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka ta to bogate źródło wskazówek, sztuczek i najlepszych praktyk z obszaru tworzenia aplikacji na Androida, obejmująca ponad dziewięćdziesiąt pomysłowych i przydatnych technik, dzięki którym staniesz się lepszym programistą. Przeznaczona jest zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników, pomoże zrozumieć, jak budować doskonałe aplikacje, które przez lata będą odnosić sukcesy na platformie Android.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13727.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14724.XV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Adobe Premiere 6 / Adele Droblas, Seth Greenberg. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, [2002]. - 568 s. : rys. ; 24 cm + CD-ROM.
(Biblia)
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Adobe Premiere 6. Biblia to książka dla producentów multimediów, projektantów witryn internetowych, projektantów grafiki, artystów, filmowców oraz użytkowników kamer wideo. To pozycja dla wszystkich, którzy, korzystając z komputera, chcą tworzyć filmy wideo i umieszczać je na taśmie wideo, płytach CD-ROM lub w Internecie. Książka jest niezastąpionym źródłem informacji zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych użytkowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2027 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2026.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania.)
Indeks.
Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14266.XV.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [104].
Podręcznik omawia program Autodesk AutoCAD w wersji 2013. Rozpoczyna się od wprowadzenia do programu poprzez opis sposobów jego uruchomienia, opis interfejsu, skończywszy na opisie pasków narzędziowych. W kolejnych rozdziałach autor omawia tworzenie podstawowych elementów rysunku, charakteryzuje funkcje i mozliwości programu. W końcowej części podręcznika znajdują się przykładowe rysunki, z jakimi można spotkać się na zajęciach z grafiki inżynierskiej. Wszystkie omawiane zagadnienia zostały zilustrowane praktycznymi przykładami. W podręczniku znajdują się też przykładowe zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15135.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz norm s. 179-182.
Rysunek jest dawno stosowanym sposobem przekazywania informacji. Szczególną jego formą jest rysunek techniczny wykonywany według ściśle ustalonych zasad i przepisów, za pomocą którego są przekazywane informacje przykładowo między projektantem a wykonawcą czy użytkownikiem danego urządzenia instalacji albo konstrukcji budowlanej. Mając na celu pewną uniwersalność podręcznika, podkreślone w nim będą zwyczajowe róznice, jak i charakterystyczne cechy jakie występują w formach przedstawiania na tzw. rysunku technicznym maszynowym oraz rysunku technicznym budowlanym [ze wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15146.XVI.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementy grafiki komputerowej / Michał Jankowski. - Wyd. 2. - Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2006. - 220 s. : il. ; 25 cm.
(Klasyka Informatyki)
Bibliogr. s. 212-215. Indeks.
Tematem książki są podstawowe zagadnienia grafiki komputerowej. Czytelnik pozna historię tej dziedziny i jej zastosowania, najważniejsze rodzaje urządzeń graficznych, algorytmy rysowania na urządzeniach rastrowych, własności przekształceń geometrycznych na płaszczyźnie i w przestrzeni, algorytmy działań na wielokątach, metody reprezentacji obiektów graficznych, metody modelowania krzywych i powierzchni, algorytmy wyznaczania fragmentów linii lub powierzchni zasłoniętych oraz metody modelowania koloru i oświetlenie. Autor ma nadzieję, że książka zachęci studentów informatyki do poznawania tajników tej fascynującej dziedziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12681.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2642 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2643 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
PHP 5 Tworzenie stron WWW / Andrzej Kierzkowski. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2006. - 260 s. : il. ; 21 cm.
(Ćwiczenia Praktyczne)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5323 [Magazyn 1], 6599 [Magazyn 2], 6600 [Magazyn 2], P.5324 [Magazyn 1], P.5322 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Grafika menedżerska i prezentacyjna / Mirosława Kopertowska. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : Mikom, cop. 2007. - 112, [6] s. : il. ; 24 cm.
(Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ; Moduł 6)
Książka stanowi materiał pomocniczy w przygotowaniu do egzaminu z modułu grafika menedżerska i prezentacyjna. Książka w prosty i przystępny sposób przedstawia zasady projektowania grafiki używanej w zastosowaniach menedżerskich oraz do prezentacji. Podstawowe i bardziej zaawansowane techniki przedstawiono na konkretnych przykładach. Ilustracje pochodzą z programu PowerPoint, ale sam wykład ma charakter ogólny. Książka prezentuje: podstawowe efekty graficzne, ozdobne napisy WordArt i rysunki ClipArt, wzorce i rodzaje slajdów, tworzenie prezentacji, komputerowy pokaz slajdów, materiały informacyjne i notatki, szablony prezentacji, przykładowy egzamin ECDL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7100 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7099.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7944.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1995 [Magazyn 1], P.1996 [Magazyn 1], P.1997 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1363 [Magazyn 2], 1362 [Magazyn 2], P.331 [Magazyn 1], P.332 [Magazyn 1] (4 egz.)
Książka
CD
W koszyku
3D Studio MAX : czarna księga animatora / [George Maestri i in.]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 1998. - 620 stron : ilustracje ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egzemplarza dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko, animacje zaś tworzyć w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Książka składa się z odrębnych tematycznie rozdziałów, napisanych przez twórców komercyjnych animacji. Każdy rozdział jest odrębnym przykładem, dalece odbiegającym od podręcznikowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11479 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12715.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
GIS w geografii fizycznej / Artur Magnuszewski. - Wyd. 1, 1 dodruk - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2012. - 186, [1] stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 176-180. Indeks.
Podręcznik omawia podstawy kartografii i grafiki komputerowej, sposoby gromadzenia i przetwarzania danych. Zawiera podstawowe informacje o teledetekcji, geostatyce, redakcji map cyfrowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17874.XXVI.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Anatomia PC: architektura komputerów zgodnych z IBM PC / Piotr Metzger. - Wyd. 6. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2001. - 950, [1] s. : rys. ; 24 cm + CD ROM.
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
W książce zostały omówione następujące zagadnienia: podstawowe elementy składowe IBM PC, rozszerzenia architektury w kierunku systemów wieloprocesowych, organizacja pamięci operacyjnej i techniki stosowane w pamięciach podręcznych, praca magistral PCI, AGP, SCSI, IDE, USB i IrDA, wykorzystanie platformy PC do przetwarzania obiektów 3D i sygnałów wodeo, konfiguracja systemu za pomocą BIOS - u.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1358.XV.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Blender : mistrzowskie animacje 3D / Tony Mullen ; [tł. Zbigniew Waśko]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. - 466, [6] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 23 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Blender to narzędzie do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych, oderujący wiele narzędzi do tworzenia animacji. Książka zawiera szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem, m.in.: zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Czytelnik dowie się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona, pozna tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13011 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13010.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej