Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(120)
Forma i typ
Książki
(120)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(92)
tylko na miejscu
(79)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(58)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(36)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Holt Ron
(9)
Bromhead Peter (1919- )
(6)
Fiedler Eckhard
(6)
Jansen Reimer
(6)
Norman-Risch Mil
(6)
Oakland John S
(6)
O'Driscoll James
(5)
McDowall David (1945- )
(4)
Emslie Val
(3)
Harvey Paul (1949- )
(3)
Jones Rhodri
(3)
Laird Elizabeth
(3)
Mauk David (1945- )
(3)
Ur Penny
(3)
Worrall Anne
(3)
Abbs Brian (1935- )
(2)
Adrian-Vallance D'Arcy
(2)
Burden Robert L
(2)
Feunteun Anne
(2)
Freebairn Ingrid
(2)
Lewis Gordon
(2)
Musman Richard
(2)
Nunan David
(2)
Stevenson Douglas Keith (1944- )
(2)
Vale David
(2)
Warde Alan
(2)
Williams Marion
(2)
Wright Andrew
(2)
Abercrombie Nicholas
(1)
Adamson John William (1857-1947)
(1)
Alderson J. Charles
(1)
Ambercrombie Nicholas
(1)
August Diane
(1)
Beddall Fiona
(1)
Beechey Veronica
(1)
Bell Judith
(1)
Bodenstein Jürgen H
(1)
Bojanowska Elżbieta (1972- )
(1)
Bolitho Rod
(1)
Brock Annie
(1)
Burrows Phill
(1)
Calderhead James
(1)
Childs Peter (1962- )
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Coonan Carmel Mary
(1)
Crandall Jo Ann (1943- )
(1)
Daniels Harvey (1947- )
(1)
Datesman Maryanne Kearny
(1)
Daun-Barausch Elke
(1)
Doughty Catherine
(1)
Doughty Catherine J
(1)
Dörnyei Zoltán
(1)
Dubin Fraida (1928- )
(1)
Duff Alan
(1)
Dąbrowska Izabela Edyta
(1)
Edwards Sharon A
(1)
Evans Evans
(1)
Fisher Douglas 1965-
(1)
Ganske Kathy
(1)
Gardner Howard
(1)
Gates Peter
(1)
Green Catherine
(1)
Gębal Przemysław (1972- )
(1)
Harvey Stephanie
(1)
Hidi Suzanne
(1)
Hundley Heather
(1)
Hussey Gemma
(1)
Irwin John Leslie (1942- )
(1)
Jacobson Julie
(1)
Jiménez Raya Manuel
(1)
Johnson Kelly 1971-
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Kearny Edward N
(1)
Keddie Jamie
(1)
Keene Ellin Oliver
(1)
Kiński Czesław
(1)
Lapp Diane
(1)
Lauder Nina
(1)
Lavery Clare
(1)
Lee W. R
(1)
Lindstromberg Seth
(1)
Long Michael H
(1)
Lynch Tony
(1)
Maley Alan
(1)
Maloy Robert W
(1)
Mannay Dawn
(1)
McGregor Tanny
(1)
Menegale Marcella
(1)
Mercer Sarah (1974- )
(1)
Morrow Lesley Mandel
(1)
Moss Anne
(1)
Moule Jean
(1)
Nowak Sabina A. (filolog)
(1)
Oakland John
(1)
Olshtain Elite (1938- )
(1)
Pahl Kate
(1)
Porter Ladousse Gillian
(1)
Puchta Herbert
(1)
Raban Sandra
(1)
Read Carol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(46)
1980 - 1989
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(64)
Kiribati
(22)
Wielka Brytania
(7)
Stany Zjednoczone
(7)
Anglia
(5)
Kalifornia (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
nieznany (us)
(3)
Niemcy
(2)
Chiny
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Holandia
(1)
New Jersey (USA)
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(36)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Nauczyciele
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(37)
WIELKA BRYTANIA
(22)
Nauczanie języków obcych
(12)
STANY ZJEDNOCZONE
(11)
Język angielski
(9)
Nauczanie
(9)
Kultura
(7)
PODRĘCZNIKI
(6)
Metody nauczania
(4)
Polityka
(4)
Technologia
(4)
JĘZYKI
(3)
NAUCZANIE
(3)
CZYTANIE
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(2)
Drama (pedagog.)
(2)
Dwujęzyczność
(2)
GRY EDUKACYJNE
(2)
Historia
(2)
Językoznawstwo
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
Motywacja
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Psychologia
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Socjologia
(2)
DWUJĘZYCZNOŚĆ
(1)
DYSKURS (filoz.)
(1)
EDUKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
EGZAMINY
(1)
FEMINIZM
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry komputerowe
(1)
IRLANDIA
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Interdisciplinary approach in education
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
KOBIETA
(1)
KULTURA CZYTANIA i PISANIA
(1)
KULTURA MASOWA
(1)
Kultura czytania i pisania
(1)
Language arts
(1)
MNIEJSZOŚCI NARODOWE
(1)
Modalność językowa
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
NAUKI SPOŁECZNE
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele języków
(1)
OBYCZAJE TOWARZYSKIE
(1)
OPIEKA SPOŁECZNA
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
PEDAGOGIKA SPOŁECZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
Pielęgniarstwo
(1)
Polityka społeczna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia nauczania
(1)
ROLA SPOŁECZNA
(1)
Ratownictwo medyczne
(1)
Reading comprehension
(1)
SOCJOLOGIA
(1)
Społeczeństwo
(1)
SŁUCHANIE
(1)
UNIVERSITY of CAMBRIDGE
(1)
Wideo
(1)
WŁADZA PAŃSTWOWA
(1)
ZMIANA SPOŁECZNA
(1)
Zaangażowanie szkolne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
ŻYCIE CODZIENNE
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(9)
Stany Zjednoczone
(3)
STANY ZJEDNOCZONE
(2)
POLSKA
(1)
Polska
(1)
ROSJA
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
SŁOWACJA
(1)
Walia (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
PODRĘCZNIKI
(10)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
(2)
Praca zbiorowa
(2)
DANE STATYSTYCZNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRACA ZBIOROWA
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(29)
Językoznawstwo
(19)
Kultura i sztuka
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Geografia i nauki o Ziemi
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Historia
(2)
Psychologia
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
education
(102)
religion
(37)
media
(35)
Great Britain
(27)
government
(27)
law
(27)
economy
(26)
politics
(24)
culture
(20)
sport
(20)
English language
(18)
handbook
(15)
primary school
(15)
United States
(13)
leisure
(13)
teaching
(13)
social conditions
(12)
society
(11)
education studies
(10)
transport
(10)
EFL
(9)
art
(9)
elections
(9)
environment
(9)
policy
(9)
family
(8)
welfare
(8)
communication
(7)
employment
(7)
health
(7)
language
(7)
learning
(7)
mass media
(7)
minorities
(7)
social life
(7)
USA
(6)
United States of America
(6)
Wales
(6)
civilization
(6)
geography
(6)
history
(6)
household
(6)
parliament
(6)
people
(6)
study
(6)
urbanization
(6)
Scotland
(5)
agriculture
(5)
arts
(5)
educational technology
(5)
holidays
(5)
monarchy
(5)
British
(4)
climate
(4)
coursebook
(4)
foreign speakers
(4)
lifestyle
(4)
music
(4)
parties
(4)
population
(4)
private life
(4)
psychology
(4)
social services
(4)
teacher
(4)
teacher's book
(4)
work
(4)
workbook
(4)
England
(3)
London
(3)
Nothern Ireland
(3)
activity program
(3)
animals
(3)
bilingualism
(3)
building
(3)
constitution
(3)
design
(3)
educational games
(3)
educational psychology
(3)
fashion
(3)
gender
(3)
hobbies
(3)
industry
(3)
justice
(3)
language arts
(3)
language teaching
(3)
local government
(3)
medicine
(3)
motivation
(3)
second language acquisition
(3)
study and teaching
(3)
teaching approaches
(3)
the Houses of Parliment
(3)
tourism
(3)
Ireland
(2)
SLA
(2)
children of immigrants
(2)
ethnicity
(2)
identity
(2)
labour market
(2)
language learning
(2)
120 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
If you are a beginner researcher, the problems facing you are much the same whether you are producing a small project, an MEd dissertation or a PhD thesis. You will need to select a topic; identify the objectives of your study; plan and design a suitable methodology; devise research instruments; negotiate access to institutions, material and people; collect, analyze and present information; and, finally, produce a well-written report or dissertation. Whatever the scale of the undertaking, you will have to master techniques and devise a plan of action which does not attempt more than the limitations of expertise, time and access permit. Most people learn to do research by actually doing it, but a great deal of time can be wasted and goodwill dissipated by inadequate preparation. This book aims to provide you with the tools to do the job, to help you avoid some of the pitfalls and time-wasting false trails that can eat into your time, and to establish good research habits. It takes you from the stage of choosing a topic through to the production of a well-planned, methodologically sound and well-written final report or dissertation on time. "Doing Your Research Project" is designed to serve as a source of reference and guide to good practice for all beginner researchers, whether undergraduate and postgraduate students or professionals such as teachers or social workers undertaking investigations in education and the social sciences. This second edition retains the basic structure of the first edition, whilst incorporating some important new material.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3190.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3189.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Successful students use comprehension skills and strategies throughout the school day. In this timely book, leading scholars present innovative ways to support reading comprehension across content areas and the full K-12 grade range. Chapters provide specific, practical guidance for selecting rewarding texts and promoting engagement and understanding in social studies, math, and science, as well as language arts and English classrooms. Cutting-edge theoretical perspectives and research findings are clearly explained. Special attention is given to integrating out-of-school literacies into instruction and developing comprehension in English language learners.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15582.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Blue Skies 6 : student's book / Ron Holt, Anne Worrall. - Harlow : Longman, [1999]. - 96 s. : il. ; 28 cm.
‘Building block’ approach, with solid, structural syllabus. Practice exercises in the Students’ Book with optional extra material in the Activity Book. Picture dictionary and illustrated grammar reference in the Students’ Books help reinforce language. Step-by-step lesson plans, photocopiable tests, and simple craft activities in the Teacher’s Books.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1008 [Magazyn 1], P.1009 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16958.VII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projects Across the Curriculum / Nina Lauder. - London : Scholastic, 2006. - 80 s. : il. ; 30 cm.
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This rich resource contains 24 projects, covering the three principal curriculum subjects at primary level: science, maths and social studies. It is aimed at children from 8 years upwards. Projects are carefully graded into three levels, based on pupils’ language and cognitive levels. The activities are motivating and fun ranging from making musical instruments from recycled material to writing coded messages. Photocopiable resource sheets provide all the information necessary to prepare and research each project.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16062.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Language Activities for Teenagers / editor Seth Lindstromberg; consultant editor Penny Ur. - First published, Ninth printing. - Cambridge :Cambridge University Press 2012. - XI, 225 pages ; 24 cm
(Cambridge Handbook for Language Teachers)
Includes index.
Here are 99 enjoyable activities, for 11-16 year olds, to coax, cajole and tempt them into learning English. The authors, drawing on their own vast experience, share ideas on maintaining discipline, using ice-breakers, warmers, fillers, developing vocabulary and using literature.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17986.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
The aim of this volume is to expand knowledge on research and action-research on language learner autonomy, conceivably inspiring further investigation into how students can be helped to be more actively involved in their own learning. The volume explores concepts such as ‘motivation’, ‘self-efficacy’, ‘learner strategies’, ‘self-reflection’, as well as the use of specific autonomous tools and tasks that may be included in the curriculum, yet help students make the most of out-of-class language learning opportunities. The volume features contributions by Anna Uhl Chamot, Leni Dam, Lienhard Legenhausen, David Little and Marcella Menegale with a foreword by Carmel Mary Coonan. It was inspired by an International Conference on Language Learner Autonomy held at Ca’ Foscari University, Venice in September 2011 supported by the IATEFL Learner Autonomy Special Interest Group.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21785.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21784.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Routledge Handbooks in Applied Linguistics)
Includes bibliographical references and index.
This is the first handbook of literacy studies to recognise new trends and evolving trajectories together with a focus on radical epistemologies of literacy. The Routledge Handbook of Literacy Studies is an essential reference for undergraduate and postgraduate students and those researching and working in the areas of applied linguistics and language and literacy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20520.XXIV.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emergency Nursing Core Curriculum / edited by Vicki Sweet. - Seventh edition. - St. Louis, Missouri : Elsevier, 2018. - XXVI, 738 pages : color illustrations ; 28 cm
Includes bibliographical references and index.
Emergency Nursing Core Curriculum, 7th Edition, presents a clear, concise, and thorough overview of emergency nursing. Authored by the Emergency Nurses Association (ENA), this new edition includes updated information on cancer guidelines, diabetes, HIPAA information, emerging diseases and personal protective procedures, end-of-lide issues, hemodynamic monitoring concepts, complementary and alternative therapies and more! Building upon the strengths of previous editions, new photographs and illustrations make content more accessible, bringing essential concepts to life This edition provides nurses with an invaluable resource for certification review. Used by practicing emergency nurses at all levels, this highly-respected resource is essential for gaining knowledge, developing practice standards, and improving quality of care.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17396 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18140.XVIII.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18139.XVIII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This book is a huge resource of ideas for class activities, for one student or a full class. These are all easily adaptable to suit individual requirements and level of competence.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9517 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
This book is a huge resource of ideas for class activities, for one student or a full class. These are all easily adaptable to suit individual requirements and level of competence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1677 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.697.XXIV.14.9 [Czytelnia A], P.698.XXIV.14.9 [Czytelnia A], 1676.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-155. Indeks.
Autonomy in Language Education offers a holistic overview of and novel contribution to a complex and multifaceted, yet under-studied, field of inquiry that is transforming language pedagogy: It offers nineteen original chapters that critically analyze the impact of Henri Holec's seminal 1979 book Autonomy in Foreign Language Learning unpack theoretical, empirical, conceptual, methodological, ethical, and political developments over the last forty years from many perspectives explore practical implications for teaching, learning, and teacher education and suggest future avenues and challenges for research and practice in this broad, diverse, essential field.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21783.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21782.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Language Teaching Library)
Psychology for Language Teachers examines the field of educational psychology and considers various ways in which a deeper understanding of this discipline can help language teachers. The first part presents an overview of educational psychology, and discusses how different approaches to psychology have influenced language teaching methodology. Following this, four themes are identified: the learner, the teacher, the task and the learning context. Recent psychological developments in each of these domains are discussed and implications are drawn for language teaching. Areas considered include approaches to learning, motivation, the role of the individual, attribution, mediation, the teaching of thinking, the cognitive demands of tasks and the learning environment. Psychology for Language Teachers does not assume previous knowledge of psychology.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3635.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Junior English Timesavers)
(Classroom Photocopiable Timesavers)
This lively 96-page resource book contains a variety of graded drama activities to suit a range of levels and abilities. It is aimed at children from 8 years upwards. Activities include action rhymes, games, mimes, jokes and full-class plays, supported by photocopiable cards, masks and puzzles. Step-by-step teacher's notes accompany each activity, with useful ideas for further exploitation. Comprehensive introduction provides useful guidelines on how to introduce drama to primary level classes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14541.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographic references (pages 218-220) and index.
A complete and easy-to-follow guide for inspiring every student with the power of growth mindset Created by teachers for teachers, this is the ultimate guide for unleashing students’ potential through creative lessons, empowering messages and innovative teaching. The Growth Mindset Coach provides all you need to foster a growth mindset classroom, including: • A Month-by-Month Program • Research-Based Activities • Hands-On Lesson Plans • Real-Life Educator Stories • Constructive Feedback • Sample Parent Letters Studies show that growth mindsets result in higher test scores, improved grades and more in-class involvement. When your students understand that their intelligence is not limited, they succeed like never before. With the tools in this book, you can motivate your students to believe in themselves and achieve anything.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17692.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motivation, language identity and the L2 self / edited by Zoltán Dörnyei and Ema Ushioda. - Bristol, UK ; Buffalo, NY : Multilingual Matters, 2009. - XI, 364 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Second Language Acquisition)
Includes bibliographical references and indexes.
With contributions by leading European, North American and Asian scholars, this volume offers a comprehensive anthology of conceptual and empirical papers describing the latest developments in L2 motivation research that involves the reframing of motivation in the context of contemporary notions of self and identity.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20627.XXIV.14.10 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20626.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
The Power of Interest for Motivation and Engagement describes the benefits of interest for people of all ages. Using case material as illustrations, the volume explains that interest can be supported to develop, and that the development of a person's interest is always motivating and results in meaningful engagement. This volume is written for people who would like to know more about the power of their interests and how they could develop them: students who want to be engaged, educators and parents wondering about how to facilitate motivation, business people focusing on ways in which they could engage their employees and associates, policy-makers whose recognition of the power of interest may lead to changes resulting in a new focus supporting interest development for schools, out of school activity, industry, and business, and researchers studying learning and motivation. It draws on research in cognitive, developmental, educational, and social psychology, as well as in the learning sciences, and neuroscience to demonstrate that there is power for everyone in leveraging interest for motivation and engagement.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20517.XXIV.14.10 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Task-based language teaching.)
Includes bibliographical references (pages 175-188) and index.
The book examines how task-based language teaching (TBLT) can be carried out with young beginner learners in a foreign language context. It addresses how TBLT can be introduced and implemented in a difficult instructional context where traditional teaching approaches are entrenched. The book reports a study that examined how TBLT can be made to work in such a context. The study compares the effectiveness of TBLT and the traditional “present-practice-produce” (PPP) approach for teaching English to young beginner learners in Japan. The TBLT researched in this study is unique as it employed input-based tasks rather than oral production tasks. The study shows that such tasks constitute an ideal means of inducting beginner learners into listening and processing English. It also shows that such tasks lead naturally to the learners trying to use the L2 in communication. It provides evidence to support the claim that TBLT promotes the kind of naturalistic interaction which is beneficial for the development of both interactional and linguistic competence. The book concludes with suggestions for how to implement TBLT in Japanese school contexts.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17702.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Covers practical topics such as classroom observation, dealing with errors, lesson planning and presenting grammar * Includes a glossary of terms used in teaching and training and suggestions for further reading
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9730.XXIV.14 [Magazyn 1], 524.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9726.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9721.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9720.XXIV.14 [Magazyn 1], 526.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9728.XXIV.14 [Magazyn 1], P.73.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9723.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9727.XXIV.14 [Magazyn 1], 525.XXIV.14 [Magazyn 1], 521.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9729.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9732.XXIV.14 [Magazyn 1], 62.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9731.XXIV.14 [Magazyn 1], 523.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9722.XXIV.14 [Magazyn 1], 520.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9724.XXIV.14 [Magazyn 1], P.9725.XXIV.14 [Magazyn 1], 61.XXIV.14 [Magazyn 1] (22 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 519.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], 522.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.75.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.74.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes index.
Now you can make teaching and learning English fun again. Stop spending so much time preparing lessons ! Enjoy what you do best, being in the classroom. Your free time is your own time, save your energy for the students. Now you can have a classroom full of attentive and excited students using ESL Classroom Activities for Teens and Adults. You may contact the author for help anytime. Every query is personally answered by Shelley. After years of teaching and ten years of writing, Shelley Ann Vernon has created a fun-filled book of classroom activities for ESL teachers. Pump some energy into your lessons and get your students talking, even the shy ones. ESL Classroom Activities for Teens and Adults is a great resource for schools. Schedules are jam-packed but with this book teachers won’t need to plan their next lesson during lunch. It’s also great for new teachers who are nervous or overwhelmed. Each classroom is unique and this book is full of variants to cater for your group sizes and abilities. Shelley has taught all levels of English. She also draws on the experience of teachers who have given feedback and contributed to the book. This updated edition is a rich and varied selection of activities to make your classroom dynamic and fun.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17985.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej