Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(17)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(13)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(26)
Autor
Orłowski Dominik
(3)
Puchnarewicz Elżbieta
(3)
Janicka Joanna (1959- )
(2)
Wyleżałek Joanna
(2)
Banasiewicz-Szykuła Ewa
(1)
Betlej Alina
(1)
Bronowska Marzena
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczak Dawid
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Drygas Mirosław
(1)
Dębowski Horacy
(1)
Firkavičiute Karina (1971- )
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Gawroński Krzysztof (1950- )
(1)
Górka Marta (socjolog)
(1)
Hernik Józef (1967- )
(1)
Jaskulski Marcin
(1)
Jóźwik Bartosz
(1)
Jędrysiak Tadeusz
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mikos von Rohrscheidt Armin
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nurzyńska Iwona
(1)
Piech Krzysztof
(1)
Pogorzelski Karol Lew
(1)
Przychodzeń Zygmunt Józef (1940- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sadowski Andrzej (1945- )
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Siara Olga
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Skrok Łukasz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Stachowska-Musiał Ewa
(1)
Throsby David
(1)
Towse Ruth (1943- )
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Wnuk Zygmunt
(1)
Wojtanowicz Józef (1936- )
(1)
Zalewa Piotr
(1)
Zbucki Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
TURYSTYKA KULTUROWA
(7)
TURYSTYKA
(4)
KULTURA
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
WIEŚ
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
DOBRA KULTURY
(1)
EKOLOGIA
(1)
EKONOMIA
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Gry
(1)
KARAIMI
(1)
KAZIMIERSKI PARK KRAJOBRAZOWY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
PILOCI WYCIECZEK
(1)
PLANOWANIE PRZESTRZENNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
POPYT
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Partycki, Sławomir (1951- )
(1)
Południowe Podlasie
(1)
ROLNICTWO
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
Socjologia gospodarki
(1)
Socjologia techniki
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
TATARZY
(1)
TURYSTYKA - antropologia społeczna
(1)
TURYSTYKA MILITARNA
(1)
USŁUGI
(1)
WSPÓLNA POLITYKA ROLNA UE
(1)
Wielokulturowość
(1)
ZBIORY BIBLIOTECZNE
(1)
Zabawy
(1)
ŚWIATOWE DZIEDZICTWO KULTURALNE i NATURALNE
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Monografia
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
dziedzictwo kulturowe
(28)
turystyka kulturowa
(10)
produkt turystyczny
(5)
turystyka
(5)
atrakcyjność turystyczna
(4)
agroturystyka
(3)
krajobraz kulturowy
(3)
kultura
(3)
rozwój regionalny
(3)
turystyka kulinarna
(3)
dobra kultury
(2)
dziedzictwo krajobrazowe
(2)
edukacja
(2)
fundusze strukturalne
(2)
infrastruktura turystyczna
(2)
obszary wiejskie
(2)
ochrona środowiska
(2)
park narodowy
(2)
polityka kulturalna
(2)
region turystyczny
(2)
rolnictwo
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek turystyczny
(2)
szlak kulturowy
(2)
szlaki turystyczne
(2)
wielokulturowość
(2)
wieś
(2)
zarządzanie
(2)
Karaimi
(1)
Litwa
(1)
Lubelszczyzna
(1)
Natura 2000
(1)
Polska
(1)
Południowe Podlasie
(1)
Regionalny Program Operacyjny
(1)
Tatarzy
(1)
UNESCO
(1)
Wspólna Polityka Rolna
(1)
architektura krajobrazu
(1)
artysta
(1)
bezrobocie
(1)
dolina górska
(1)
działalność pozarolnicza na wsi
(1)
dziedzictwo przyrodnicze
(1)
e-urząd
(1)
edukacja ekologiczna
(1)
ekologia
(1)
ekonomia
(1)
ekonomia kultury
(1)
ekorozwój
(1)
ekoturystyka
(1)
energia odnawialna
(1)
etniczność
(1)
fundusze UE
(1)
geografia turystyczna
(1)
geoturystyka
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
gospodarstwo rolne
(1)
gry ruchowe
(1)
innowacyjność
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
kapitał kulturowy
(1)
kapitał ludzki
(1)
kapitał społeczny
(1)
klaster
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konserwacja zbiorów
(1)
konsument
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing terytorialny
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
ochrona zabytków
(1)
organizacja turystyczna
(1)
park krajobrazowy
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
planowanie marketingowe
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
pluralizm kulturowy
(1)
polityka spójności
(1)
polityka strukturalna
(1)
popyt turystyczny
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przemysły kultury
(1)
region
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
regionalizm
(1)
rozwój gospodarczy
(1)
rozwój społeczny
(1)
samorząd terytorialny
(1)
socjologia gospodarki
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
struktura społeczna
(1)
sztuka
(1)
teoria wartości
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka krajoznawcza
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Krajobraz kulturowy, turystyka... Jakie to szerokie i wieloznaczne pojęcia. Wiele już książek napisano, a do wyczerpania tych tematów zapewne daleko. Niech więc i ta, prezentowana monografia poszerzy choć trochę wiedzę na temat związków zachodzących między krajobrazem kulturowym, a różnymi aspektami rozwoju turystycznego. Zawarte w niej interesujące studia szczegółowe dotyczące rozmaitych zagadnień oraz różnych obszarów Polski i świata sprzyjają refleksji nad istotą zjawiska i współczesnymi procesami kształtującymi te relacje." (prof. dr hab. Maciej Jędrusik)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15917 [Magazyn 1], P.12025 [Magazyn 1], P.15915 [Magazyn 1], P.15916 [Magazyn 1], P.15914 [Magazyn 1], P.12024 [Magazyn 1], P.15912 [Magazyn 1], P.15906 [Magazyn 1], P.15905 [Magazyn 1], P.15908 [Magazyn 1], P.15911 [Magazyn 1], P.15913 [Magazyn 1], P.15909 [Magazyn 1], P.15910 [Magazyn 1], P.15907 [Magazyn 1] (15 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12022.XX.1.5 [Wypożyczalnia B], P.12023.XX.1.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13165.XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Księga przygotowana z okazji Jubileuszu Profesora Sławomira Partyckiego zawiera teksty związane z tematyką społeczeństwa, technologii i gospodarki, autorami sa wybitni specjaliści z Polski oraz z zagranicy. Problematyka Księgi Jubileuszowej, jak również treści zawartych w niej listów gratulacyjnych i artykułów ma przybliżyć Osobę Profesora Sławomira Partyckiego oraz ukazać wagę i znaczenie podejmowanych przez Niego dociekań naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17309 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17730.VI.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17729.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 85)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 700.
Tematyka rynku turystycznego, a szczególnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowań naukowych pięciotomowego wydania "Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego" serii Ekonomiczne Problemy Usług przygotowanych przez przedstawicieli najważniejszych ośrodków naukowych w Polsce zajmujących się zagadnieniami turystyki, zwłaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom IV "Popyt turystyczny. Fundusze europejskie, zagadnienia regionalne" obejmuje zagadnienia wykorzystania środków Unii Europejskiej na rynku turystycznym, europejskiego rynku turystycznego oraz regionalnych aspektów rozwoju rynku turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13451.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Problematyka dotycząca kształtowania i ochrony krajobrazów kulturowych jest jednym z ważnych problemów badawczych podejmowanych zarówno w Polsce jak i w wielu innych krajach. Europejska Konwencja Krajobrazowa, przyjęta przez Radę Europy, określiła jako cel podstawowy promowanie ochrony, gospodarki i planowania krajobrazu, a także organizowanie współpracy europejskiej w zakresie zagadnień dotyczących krajobrazu. Jednym z ważnych instrumentów ochrony i kształtowania krajobrazów jest planowanie przestrzenne. Książka stanowi przegląd doświadczeń polskich i międzynarodowych dotyczących roli planowania przestrzennego w kształtowaniu krajobrazów kulturowych. Książka przedstawia doświadczenia polskie, brytyjskie, niemieckie, holenderskie, austriackie, szwajcarskie, norweskie oraz amerykańskie w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11099.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12078.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych przez różne jednostki naukowe, uniwersytety, akademie i szkoły wyższe, dotyczące zarządzania produktem turystycznym, dziedzictwem kulturowym i kulinarnym różnych branż turystycznych. Publikacja jest zbiorem zarówno ujęć teoretycznych dotyczących zarządzania organizacjami i regionami turystycznymi, jak i analiz, ocen i badań walorów kulturowych, produktów turystycznych oraz zachowań wobec klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16835.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Zebrane w dwóch tomach artykuły odnoszą się do problematyki spójności ekonomiczno-społecznej regionów Unii Europejskiej w sposób wybiórczy, nie stanowią opracowania kompletengo i zamkniętego. Tom drugi zawiera artykuły odnoszące się przede wszystkim do problematyki spójności ekonomiczno-społecznej w Polsce. W jego strukturze wyodrębniono trzy części. Pierwsza część obejmuje artykuły na temat czynników zwiększających spójność ekonomiczno-społeczną polskich regionów, druga przedstawia przykłady rozwoju ekonomiczno-społecznego w wybranych polskich regionach a trzecia odnosi się do związanej z polityką regionalną działalności przedsiębiorstw. Książka stanowi istotne wprowadzenie do zagadnienia europejskiej polityki spójności ekonomiczno-społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13045.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja władzy w Polsce wpłynęły na wykreowanie nowej roli samorządów terytorialnych, które przejęły odpowiedzialność za swój rozwój. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorządy nie mogą ograniczać się do tradycyjnych form dostarczania usług publicznych społecznościom lokalnym, lecz powinny podejmować działania promarketingowe ukierunkowane na odbiorcę i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z sześciu części, do których należą: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narzędzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego, e-urząd i rola personelu w obsłudze interesantów, marketing polityczny. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Rozwoju Wsi i Rolnictwa)
Bibliogr. przy rozdz.
Niniejsza publikacja obejmuje swym zakresem wybrane problemy związane z aktualnym stanem oraz perspektywami rozwoju wsi i rolnictwa w Polsce. Koncentruje się głównie na zagadnieniach związanych z pozarolniczym rozwojem obszarów wiejskich. Dzięki szerokiemu zakresowi tematycznemu poszczególnych opracowań, bogato zilustrowane zostały m.in. społeczna kondycja polskiej wsi, aspiracje i edukacja młodzieży wiejskiej, zmiany w poziomie zatrudnienia i bezrobocia na wsi oraz prognoza zmian demograficznych i przemiany struktury społeczno-ekonomicznej wsi. Przedstawiono kierunki i tendencje zmian w rolnictwie, kwestię zagospodarowania przestrzeni wiejskiej oraz terytorialne zróżnicowanie poziomu rozwoju społeczno-ekonomicznego obszarów wiejskich wraz z omówieniem polityki ochrony i rozwoju obszarów cennych przyrodniczo. Podkreślono również możliwość wykorzystania dziedzictwa kulturowego jako czynnika dynamizującego rozwój obszarów wiejskich. Klamrą spinającą te zagadnienia jest zobrazowanie efektów członkostwa w UE i jego wpływu na rozwój gospodarczy regionów oraz przedstawienie założeń reformy Wspólnej Polityki Rolnej UE w perspektywie lat 2014-2020.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11864.XVII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13039.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 139-[140].
Ta książka jest produktem wysokiej próby, a to z kilku powodów. Przede wszystkim jest przyjazna dla jej głównych użytkowników - słuchaczy kursów pilotów wycieczek. Owa "przyjazność" to m. in. systemowość konstrukcji materiału, sposób skomponowania całości, język tekstu, zastosowana logika wywodu. Co równie ważne (szczególnie dla młodego pokolenia), autor unika nudnego dydaktyzmu, natomiast poprzez sposób narracji zaciekawia, zachęca, wciąga do czytania. Tym samym obszar tematyczny "Geografia turystyczna Polski" staje się wartym poznania, wzbudza ciekawość. Ale książka wpisuje się również dobrze w obszar działań marketingowych, jakie od kilku lat są realizowane w naszym kraju, m.in. poprzez Polską Organizację Turystyczną. Poprzez swą zawartość stanowi ona inspirujący materiał wspierający dla tych osób oraz instytucji, którym bliska jest idea marketingu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11386.XXI.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej