Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(73)
Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(11)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(79)
tylko na miejscu
(59)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(27)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(47)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(61)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(8)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(8)
Autor
Kózka Maria
(4)
Płaszewska-Żywko Lucyna
(4)
Zarzycka Danuta
(4)
Ślusarska Barbara
(4)
Strelau Jan
(3)
Banasiak Jan
(2)
Ciechaniewicz Wiesława
(2)
Ciepiela Olga
(2)
Cierpiałkowska Lidia (1950- )
(2)
Garvin Charles D
(2)
Guziuk-Tkacz Marta
(2)
Kilańska Dorota
(2)
Krajewska-Kułak Elżbieta
(2)
Seabury Brett A
(2)
Wysocka Ewa
(2)
Wójtowicz-Szefler Małgorzata
(2)
Zahradniczek Kazimiera
(2)
Ackley Betty J
(1)
Barczyński Bartłomiej
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bidiuk Joanna
(1)
Bilikiewicz Adam (1933-2007)
(1)
Bobińska Kinga
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Borkowska Agnieszka (nauki medyczne)
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Borkowska Aneta R. (psycholog)
(1)
Bąkowska Dobrogniewa
(1)
Błasiak Anna
(1)
Chmielewska Ewelina Anna
(1)
Chojak Małgorzata
(1)
Czarnecka Józefa (nauki o zdrowiu)
(1)
Deptuła Maria
(1)
Domagalska Małgorzata
(1)
Domańska Łucja
(1)
Dołęga Zofia
(1)
Dybowska Ewa
(1)
Fedak Małgorzata
(1)
Feltham Colin (1950- )
(1)
Florkowski Antoni
(1)
Franczyk Anna
(1)
Freyberger Harald J. (1957- )
(1)
Frączek Zofia
(1)
Fuks Agata
(1)
Gałecki Piotr (nauki medyczne)
(1)
Gałecki Piotr (psychiatria)
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goodman Catherine Cavallaro
(1)
Gozdek Nina
(1)
Grabska Joanna (medycyna)
(1)
Grzegorzewska Iwona (psycholog)
(1)
Górajek-Jóźwik Jolanta
(1)
Heick John
(1)
Horton Ian (1940- )
(1)
Jaciubek Marzena
(1)
Jankowiak Barbara
(1)
Jaworska Anetta
(1)
Jodzio Krzysztof (1968- )
(1)
Jędrychowski Wiesław (1932- )
(1)
Kluczek Iwona
(1)
Kohut Dorota
(1)
Krajewska Katarzyna (pedagog)
(1)
Krupienicz Andrzej
(1)
Kurowska Anna (1980- )
(1)
Kwolek Andrzej (1942- )
(1)
Ladwig Gail B
(1)
Lazaro Rolando T
(1)
Lew-Starowicz Michał (1979- )
(1)
Lulek Barbara
(1)
Marchel Joanna
(1)
Mazurkiewicz Barbara
(1)
Nazaruk Stanisława (1963- )
(1)
Olszyńska-Bazała Bernadetta
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Pawlak Michał (medycyna)
(1)
Pecyna Maria Bogumiła S
(1)
Pietras Tadeusz (nauki medyczne)
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata (pedagogika)
(1)
Pużyński Stanisław (1936- )
(1)
Rabe-Jabłońska Jolanta (1951-2014)
(1)
Rabiej Maria (medycyna)
(1)
Rolka Hanna
(1)
Rosenhan David L
(1)
Rybakowski Janusz (1946- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schneider Wolfgang (nauki przyrodnicze)
(1)
Seligman Martin E.P. (1942- )
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Skałbania Barbara
(1)
Spector Bert
(1)
Stemplewska-Żakowicz Katarzyna
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stieglitz Rolf-Dieter (1952- )
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Szatur-Jaworska Barbara
(1)
Szczepański Marek (medycyna)
(1)
Szopa Andrzej
(1)
Sęk Helena (1938- )
(1)
Talarowska Monika
(1)
Taradaj Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(43)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(73)
Język
polski
(73)
Odbiorca
Pielęgniarki i pielęgniarze
(11)
Szkoły wyższe
(8)
Psycholodzy
(5)
Nauczyciele
(3)
Położne
(3)
Pedagodzy
(2)
Fizjoterapeuci
(1)
Logopedzi
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Pielęgniarstwo
(14)
DIAGNOZA PEDAGOGICZNA
(8)
PIELĘGNIARSTWO
(8)
Diagnoza pedagogiczna
(4)
Dzieci
(4)
DIAGNOSTYKA
(3)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(3)
Położnictwo
(3)
WYCHOWANIE PRZEDSZKOLNE
(3)
Choroby
(2)
DIAGNOZA
(2)
DZIECKO
(2)
Diagnostyka laboratoryjna (medycyna)
(2)
Diagnoza psychologiczna
(2)
ICNP
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(2)
NAUCZANIE POCZĄTKOWE
(2)
NEUROPSYCHOLOGIA
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA
(2)
PEDAGOGIKA RODZINY
(2)
POLITYKA SPOŁECZNA
(2)
PSYCHIATRIA
(2)
PSYCHOLOGIA
(2)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia kliniczna
(2)
Psychoterapia
(2)
RODZINA
(2)
Rozwój psychiczny
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(2)
Standardy i procedury medyczne
(2)
AUTYZM
(1)
BADANIE FIZYKALNE
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
CHOROBY PSYCHICZNE
(1)
CIĄŻA
(1)
Czytanie
(1)
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA
(1)
DZIECKO CHORE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
DZIECKO w WIEKU PRZEDSZKOLNYM
(1)
Diagnostyka
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnostyka różnicowa
(1)
Diagnoza
(1)
Dziecięce porażenie mózgowe
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(1)
EPIDEMIOLOGIA
(1)
Erotomania
(1)
Fizjoterapia
(1)
Fizjoteraputa
(1)
Fizykoterapeuci
(1)
Fizykoterapia
(1)
Ginekologia
(1)
INTENSYWNA TERAPIA
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
KADRY
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korekcja mowy
(1)
Kultura popularna
(1)
Miłość
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
NIEDOROZWÓJ UMYSŁOWY
(1)
NIEDOSTOSOWANIE SPOŁECZNE
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
Nauczanie
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neonatologia
(1)
OBOWIĄZEK SZKOLNY
(1)
Opieka okołoporodowa
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLSKA
(1)
PORADNICTWO
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ
(1)
PSYCHOLOGIA KLINICZNA
(1)
PSYCHOLOGIA WYCHOWAWCZA
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
Pisanie
(1)
Poród
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Psychiatria
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychomotoryka
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RELIGIJNOŚĆ
(1)
ROZWÓJ PSYCHOFIZYCZNY DZIECKA
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rodzice
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(17)
PODRĘCZNIKI
(9)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki [Typ publikacji]
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(17)
Psychologia
(12)
Edukacja i pedagogika
(6)
Filozofia i etyka
(3)
Biologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
diagnoza pielęgniarska
(20)
pielęgniarstwo
(17)
diagnoza
(14)
diagnoza psychologiczna
(12)
opieka pielęgniarska
(12)
dzieci
(10)
diagnoza pedagogiczna
(9)
zaburzenia psychiczne
(7)
psychologia
(6)
terapia
(6)
diagnostyka
(5)
diagnoza społeczna
(5)
etyka
(5)
filozofia
(5)
metodologia
(5)
rodzina
(5)
behawioryzm
(4)
metody badań
(4)
psychoanaliza
(4)
psychoterapia
(4)
rozwój
(4)
samobójstwo
(4)
teorie pielęgniarstwa
(4)
testy psychologiczne
(4)
wychowanie
(4)
zaburzenia osobowości
(4)
ICNP
(3)
Wundt Wilhelm
(3)
badanie przedmiotowe
(3)
chorzy
(3)
człowiek
(3)
depresja
(3)
diagnoza neuropsychologiczna
(3)
diagnoza psychopedagogiczna
(3)
dorastanie
(3)
dorosłość
(3)
dzieciństwo
(3)
edukacja przedszkolna
(3)
epidemiologia
(3)
funkcjonalizm
(3)
genetyka zachowania
(3)
historia
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
kwestionariusz osobowości
(3)
model eksperymentalny
(3)
model korelacyjny
(3)
modele badawcze
(3)
neobehawioryzm
(3)
neuropsychologia
(3)
obserwacja
(3)
pedagogika
(3)
pielęgnowanie
(3)
pomoc psychologiczna
(3)
poznanie naukowe
(3)
położnictwo
(3)
procedury postępowania medycznego
(3)
psychofizjologia
(3)
psycholodzy
(3)
psychologia ewolucyjna
(3)
psychologia fizjologiczna
(3)
psychologia humanistyczna
(3)
psychologia kliniczna
(3)
psychologia polska
(3)
psychologia rozwojowa
(3)
psychologiczne koncepcje człowieka
(3)
rozmowa psychologiczna
(3)
rozwój dziecka
(3)
rozwój prenatalny
(3)
starzenie się
(3)
stres
(3)
symulacja komputerowa
(3)
test inteligencji
(3)
test projekcyjny
(3)
wywiad
(3)
zaburzenia seksualne
(3)
ADHD
(2)
AIDS
(2)
HIV
(2)
Międzynarodowa Klasyfikacja Praktyki Pielęgniarskiej
(2)
afazja
(2)
agresja
(2)
autyzm
(2)
badanie podmiotowe
(2)
badanie psychiatryczne
(2)
badanie psychologiczne
(2)
demencja
(2)
diagnoza funkcjonalna
(2)
diagnoza kliniczna
(2)
diagnoza lekarska
(2)
diagnoza resocjalizacyjna
(2)
działalność naukowa
(2)
edukacja zdrowotna
(2)
etyka zawodowa
(2)
filozofia człowieka
(2)
fizjoterapia
(2)
interwencja
(2)
interwencja pielęgniarska
(2)
komunikacja z pacjentem
(2)
konflikt
(2)
kurator sądowy
(2)
73 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Choroba Alzheimera czy otępienie czołowo-skroniowe? To jeden z wielu przypadków opisanych w książce, gdzie postawienie właściwej diagnozy było trudne. Publikacja jest źródłem praktycznej wiedzy z zakresu diagnozowania i różnicowania zaburzeń psychicznych, a każda z trudnych diagnoz została opisana według podobnego schematu: opis pierwotnej niewłaściwej diagnozy, opis procesu diagnostycznego i ostatecznego rozpoznania oraz właściwego postępowania leczniczego. Autorami książki są specjaliści z ogromnym doświadczeniem klinicznym. Opisują przypadki neurologiczne interpretowane jako przypadki konwersji, depresje o różnej etiologii i nietypowym przebiegu, przypadki kiedy choroba psychiczna maskuje chorobę somatyczną, przypadki uzależnień, zaburzeń seksualnych i konsekwencji farmakoterapii. Książka skierowana jest przede wszystkim do lekarzy psychiatrów oraz lekarzy innych specjalności medycznych, którzy w swej codziennej praktyce skutecznie niosą pomoc pacjentom z nietypowymi zaburzeniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15265.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Książka od wielu lat jest podstawowym polskim podręcznikiem z dziedziny psychiatrii napisanym przez wybitnych rodzimych specjalistów. Rola psychiatrii jako dynamicznie rozwijającej się gałęzi medycyny systematycznie wzrasta. Powoduje to konieczność ciągłej aktualizacji informacji zawartych w podręczniku. Obecne, najnowsze wydanie zawiera najbardziej aktualne informacje, między innymi z zakresu teoretycznych podstaw współczesnej psychiatrii, psychiatrii klinicznej oraz terapii zaburzeń psychicznych. Treści zawarte w podręczniku zostały przedstawione w bardzo przystępny i klarowny sposób.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12158.XVIII.1.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13282.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11555.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 295-308 i przy rozdz.
Publikacja omawia podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagogicznej oraz próbuje określić zakres kompetencji i obszar badawczy pedagoga. Część pierwsza zawiera teoretyczno-metodologiczne podstawy diagnozy w ujęciu określonych teorii i koncepcji badań w obszarze wybranych subdyscyplin pedagogicznych. Częśc druga obejmuje zagadnienia diagnostyki w odniesieniu do wybranych środowisk wychowawczych: rodzinnego i szkolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11173.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12208.V.9 [Czytelnia B], 12209.V.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN. Zarządzanie.)
Tyt. oryg.: Implementing organizational change : theory into practice, 2012.
Zarządzanie zmianą jest obecnie jedną z najważniejszych kompetencji każdego menedżera, łączącą wiedzę i umiejętności z obszaru odnowy strategicznej, zarządzania zasobami ludzkimi oraz przywództwa. Wprowadzanie zmiany jest procesem obejmującym m.in.: analizę sytuacji przedsiębiorstwa i warunków zewnętrznych, kreowanie właściwych postaw wśród pracowników czy diagnozę strategiczną. Każdy z tych elementów należy zealizować we właściwej kolejności i w odpowiedni sposób, żeby implementowanie zmiany zakończyło się sukcesem. Pomyłka na jakimkolwiek etapie może mieć zgubne skutki dla organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12730.IX.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13770.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 29.III.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.445 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeksy.
Podręcznik akademicki obejmuje niemal cały obszar wiedzy niezbędny do psychologicznego wykształcenia uniwersyteckiego, niezależnie od wybranej ścieżki kształcenia czy specjalizacji. Adresowany do studentów psychologii i nauczycieli akademickich oraz do psychologów-praktyków. Autorami liczącej sobie blisko 2500 stron publikacji są wybitni specjaliści z dziedziny psychologii. Podręcznik składa się z trzech samodzielnych tomów: T. 1 - Podstawy psychologii. Układ i kolejność poszczególnych działów podręcznika wynika z logiki kształcenia psychologicznego i z tradycji pisania podręczników akademickich. Każdy rozdział kończy się krótkim podsumowaniem, sygnalizującym główne zawarte w nim myśli i stwierdzenia. Po każdym rozdziale zamieszczono również pytania sprawdzające oraz zalecaną literaturę. Przy pojęciach kluczowych lub specjalistycznych zamieszczono ich angielskojęzyczne odpowiedniki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3758 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Podręcznik w szczegółowy, a zarazem przystępny sposób przybliża podstawowe, najistotniejsze współcześnie zagadnienia z zakresu psychologii klinicznej oraz psychologii stosowanej. W celu podkreślenia najważniejszych obszarów wiedzy, podręcznik został podzielony na trzy części poświęcone odrębnym zagadnieniom. Pierwsza z nich stanowi wprowadzenie do problematyki psychologii i omawia psychologię jako naukę, kierunki psychologii, biologiczne podłoże funkcjonowania psychiki, procesy psychiczne oraz różnice indywidualne. Część druga poświęcona jest wybranym tematom z zakresu psychologii klinicznej: diagnozie psychologicznej, zjawisku stresu, psychopatologii społecznej i pomocy psychologicznej. W części trzeciej, poza analizą pojęcia psychologii zdrowia i psychosomatyki, skncentrowano się na zagadnieniach związanych z sytuacją pacjenta chorego somatycznie i na zasadach współpracy lekarza z pacjentem i jego rodziną. Książka to aktualne i nowoczesne źródło wiedzy, napisane przez osoby z wieloletnim doświadczeniem w różnych specjalnościach psychologii i psychiatrii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11418 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11417.III.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12636.III.1 [Czytelnia B], 12637.III.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.332.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.330.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.331.III.1 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.329.III.1 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 208-217.
Celem teoretycznych i praktycznych rozważań autorek książki jest próba ukazania diagnozy jako priorytetu w procesie kształcenia i wychowania dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jednym z głównych zamiarów autorek była intencja uprzystępnienia wiedzy teoretycznej i praktycznej omawiającej diagnozę dziecka. Praca składa się z pięciu rodziałów. Część pierwsza przedstawia współczesne wyzwania edukacji oraz problemy związane z wyrównywaniem szans edukacyjnych i likwidowaniem zaniedbań rozwojowych. Rozdział drugi poświęcony jest analizie literatury psychologicznej i pedagogicznej omawiającej deficyty i zaniedbania w rozwoju dziecka. Część trzecia omawia problemy diagnozy i diagnozowania oraz prezentuje innowacyjną diagnozę całościową. Ostatnie rozdziały obrazują rodzaje metod diagnostycznych i sposoby ich wykorzystania w poznaniu dziecka i jego środowiska wychowawczego. Zaletą książki są użyteczne przykłady diagnozowania oraz prezentowane przydatne praktyczne narzędzia diagnozy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11420.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12639.IV.9 [Czytelnia B], 12640.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dziecko wymaga szczególnej troski i opieki zarówno przed, jak i po urodzeniu, z uwagi na swoją niedojrzałość fizyczną oraz umysłową. Powyższe opracowanie zawiera artykuły pozwalające zapoznać się z sytuacjami trudnymi dla dzieci, ich rodziców. Autorzy prac starali się wykazać, w jaki sposób należy postępować podczas pielęgnowania, leczenia czy rehabilitacji dziecka, opisali różne formy rehabilitacji, wskazując na ich dużą wartość emocjonalną. W części poświęconej nowym trendom w pielęgniarstwie i położnictwie zwrócono szczególną uwagę na prowadzone szkolenia w zakładach pracy, ich dostępność i przydatność do pracy, opisano rolę obserwacji podopiecznych w diagnozie pielęgniarskiej, zwrócono uwagę na efektywność kształcenia nowej kadry oraz przedstawiono proces wdrażania ISO w placówkach ochrony zdrowia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11676.XVIII.1.5 [Wypożyczalnia B], P.11675.XVIII.1.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12867.XVIII.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
kuteczna resocjalizacja wymaga dokładnego rozpoznania problemu nieprzystosowania społecznego i jego korelatów zarówno w aspektach objawowych, etiologicznych, jak i prognostycznych. Prezentowana publikacja ukazuje próby wzbogacenia warsztatu diagnostycznego psychologów i pedagogów zajmujących się resocjalizacją, o nowe, bardziej trafne techniki. Kierunki poszukiwań to przede wszystkim tworzenie technik oryginalnych, adaptacje już wykorzystywanych w innych kręgach kulturowych, a także odkrywanie zastosowań technik dobrze znanych na polskim rynku. Warto podkreślić, że przedstawione techniki werbalne są krótkie i znacznie uproszczone wobec pierwowzorów, co odpowiada możliwosciom intelektualnym odbiorców. Wielce obiecujące wydają się techniki projekcyjne, spełniające, jak to zostało udowodnione, wiele funkcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.10940.VI.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11919.VI.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(Bliżej Przedszkola)
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze. Płyta zawiera wzory dokumentów w formacie pdf.
Bibliografia strony 174-177.
Ta książka to wsparcie dla nauczycieli w realizacji ich nowych zadań, zawierająca niezbędne wytyczne związane z przepisami oświatowymi, usystematyzowaną wiedzę merytoryczną oraz praktyczne wskazówki i gotowe projekty, które ułatwią stawienie czoła nowym wyzwaniom i obowiązkom. Książka została wzbogacona o płytę CD, na której znajdują się gotowe formularze diagnostyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18466.IV.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21258.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21257.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Nauce i Praktyce)
Na grzb. akronim serii: PNiP.
Bibliogr. s. 330-346. Indeksy.
Książka jest próba uporządkowania wiedzy na tema procesu diagnozy i podstawowych rozwiązań metodologicznych przyjętych w diagnozowaniu. autorka omawia założenia teoretyczno-metodologiczne diagnozy pedagogicznej, jej funkcje, kryteria oceny wykorzystywanych modeli i technik diagnostycznych, podstawowe standardy decydujące o jakości tworzonych i wykorzystywanych narzędzi diagnostycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.13163.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14281.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Jest to nowoczesny podręcznik, który zawiera najnowszą wiedzę z zakresu pielęgniarstwa. Autorzy uświadamiają przyszłej pielęgniarce jej rolę i miejsce w systemie opieki zdrowotnej oraz oczekiwania społeczne wobec niej. Kładą nacisk na promowanie zdrowia, uwzględniają zagadnienia komunikowania się pielęgniarki z pacjentem oraz proces pielęgnowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3398 [Magazyn 1], P.4541 [Magazyn 1], P.3397 [Magazyn 1], P.4544 [Magazyn 1], P.3399 [Magazyn 1], P.4542 [Magazyn 1], P.4543 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3093.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3949.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pielęgniarstwo : podręcznik dla studiów medycznych / pod redakcją Kazimiery Zahradniczek. - Wydanie I - 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, 2017. - 654, [1] strona : ryciny, tabele ; 23 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Jest to nowoczesny podręcznik, który zawiera najnowszą wiedzę z zakresu pielęgniarstwa. Autorzy uświadamiają przyszłej pielęgniarce jej rolę i miejsce w systemie opieki zdrowotnej oraz oczekiwania społeczne wobec niej. Kładą nacisk na promowanie zdrowia, uwzględniają zagadnienia komunikowania się pielęgniarki z pacjentem oraz proces pielęgnowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.564.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.565.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.563.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.562.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Polacy 2009 w diagnozie socjologicznej. Zebrane w publikacji analizy statystyczne ukazują Polaków w wybranych obszarach ich funkcjonowania. Książka staje się znaczącym głosem w dyskusji na temat transformacji mentalnej Polaków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11860.VI.14 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17246 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17295.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17294.XVIII.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Podstawy pielęgniarstwa. T. 1, Założenia koncepcyjno-empiryczne opieki pielęgniarskiej / redakcja naukowa Danuta Zarzycka, Barbara Ślusarska. - eBook został przygotowany na podstawie wydania papierowego z 2017 r., (wyd. I). - Warszawa : PZWL Wydawnictwo Lekarskie, 2017. - XIX, [1], 866, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Do udostępiania na czytniku e-book.
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.115.XVIII.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy częściach.
Nowoczesna publikacja niezbędna na każdym etapie kształcenia pielęgniarek. Książka przygotowana przez zespół Autorów wywodzących się z różnych środowisk akademickich. W tomie I omówiono m.in. teorie pielęgniarstwa, podstawowe koncepcje pielęgniarstwa, podstawy koncepcyjne praktyki pielęgniarskiej, podstawowe role w opiece pielęgniarskiej, zakres i charakter opieki pielęgniarskiej w wybranych stanach pacjenta, planowanie opieki pielęgniarskiej opartej na dowodach naukowych w wybranych diagnozach pielęgniarskich. Każdy rozdział kończy zestaw pytań, natomiast na końcu poszczególnych części zamieszczono pytania testowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.858.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.859.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski], F.860.XVIII.2 [Wypożyczalnia. Filia Radzyń Podlaski] (3 egz.)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.857.XVIII.2 [Czytelnia. Filia Radzyń Podlaski] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej