Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
tylko na miejscu
(21)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(11)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(22)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Dejnaka Agnieszka
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Wright Malcolm (1929- )
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Begg David K. H
(1)
Bojar Waldemar L. (1959- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Knopik Leszek
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
McCann Brian T
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rostek Katarzyna
(1)
Rudnicki Leszek (1935- )
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szmidt Czesław
(1)
Turyna Jan
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE
(7)
DECYZJE
(6)
KONSUMENCI (ekon.)
(6)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(3)
Decyzje
(2)
EXCEL
(2)
MARKETING
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
E-konsumenci
(1)
EKONOMIA
(1)
FINANSE
(1)
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KADRY
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
ORGANIZACJE
(1)
PRACA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Pokolenie X
(1)
Pokolenie Y
(1)
RACHUNKOWOŚĆ ZARZĄDCZA
(1)
REKLAMA INTERNETOWA
(1)
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
SYSTEMY WSPOMAGANIA DECYZJI
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zakupy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(11)
Monografia
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
decyzje
(13)
decyzje zakupowe
(8)
konsument
(6)
zachowania konsumenckie
(5)
cena
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie strategiczne
(4)
Internet
(3)
kontrola
(3)
organizacja
(3)
planowanie
(3)
struktura organizacyjna
(3)
Excel
(2)
controlling
(2)
kierowanie
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
konflikt
(2)
konsumpcja
(2)
marketing
(2)
motywacja
(2)
motywowanie pracowników
(2)
organizacja wirtualna
(2)
plan strategiczny
(2)
podejmowanie decyzji
(2)
promocja handlowa
(2)
przywództwo
(2)
rachunek kosztów
(2)
reengineering
(2)
rynek
(2)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(2)
systemy informatyczne zarządzania
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zarządzanie zmianą
(2)
Business Intelligence
(1)
Web 2.0
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
arkusz kalkulacyjny
(1)
bank komercyjny
(1)
benchmarking
(1)
biznes
(1)
budżetowanie
(1)
decyzje cenowe
(1)
decyzje kierownicze
(1)
decyzyjne systemy zarządzania
(1)
dochód publiczny
(1)
dystrybucja
(1)
e-konsument
(1)
e-learning
(1)
ekonomia
(1)
ekonomia menedżerska
(1)
ekonomika informacji
(1)
finanse
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
informacja
(1)
informacja rynkowa
(1)
kariera zawodowa
(1)
karta płatnicza
(1)
klient indywidualny
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
konkurencja doskonała
(1)
konkurencja niedoskonała
(1)
konkurencyjność
(1)
kultura organizacji
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing mix
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
media społecznościowe
(1)
mikroekonomia
(1)
modele ekonomiczne
(1)
monopol
(1)
motywowanie
(1)
obligacje korporacyjne
(1)
osobowość
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
potrzeba
(1)
proces decyzyjny
(1)
produkcja
(1)
produkt
(1)
projektowanie
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość zarządcza
(1)
reklama
(1)
rozwój
(1)
rynek pracy
(1)
ryzyko ekonomiczne
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
spółka innowacyjna
(1)
strategia
(1)
strategia konkurencyjna
(1)
symulacja komputerowa
(1)
systemy wspomagania decyzji
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
teoria
(1)
wartości
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy. Prezentacja rozległego zestawu środków zajmuje pierwszą część książki. W drugiej ma miejsce przegląd pomiaru ewentualnej lojalności, czy choćby tylko zadowolenia będącego do niej przesłanką. Omawiane problemy naświetlane są przykładami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miarę rozwoju rynku i narzędzi marketingowego na nich oddziaływania - reagują tak jak się tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona „konsument nie tylko nie zauważa dyktatu zmiennych okoliczności, ale nawet nie myśli o ich istnieniu”. Staje się on podmiotem marketingowo kształtowanym. Ten wątek łączy część pierwszą i drugą książki. I tu chyba należy dopatrywać się niektórych przyczyn lojalności konsumenckiej. Taka w każdym razie teza może być równie dobra, jak każda inna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15049.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15946.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-187.
Współcześnie konsument bywa nazywany "królem systemu ekonomicznego". Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw. Autor przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13866 [Magazyn 1], P.13867 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12973.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14105.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dwadzieścia artykułów zawartych w publikacji to wybrane teksty zgłoszone na I Ogólnopolską Konferencję Doktorantów, zorganizowaną przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy reprezentują zarówno grono doktorantów ALK, jak i kilku innych uczelni: Uniwersytetu Gdańskiego, Politechniki Gdańskiej, Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Problematyka opracowań determinuje układ książki, która została podzielona na cztery obszary. Są to: zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomia i finanse, nowe nurty w zarządzaniu. Wszystkie teksty łączy nowatorstwo ujęć, oryginalność i pasja badawcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14761.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej