Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(37)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(21)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(38)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(1)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(1)
Autor
Pawlak Zbigniew
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skrzypek Jerzy
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Białas Tomasz (1964- )
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Biliński Witold
(1)
Blackwell Edward
(1)
Chick Anne
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapiewski Mirosław (1963- )
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dancewicz Bożena
(1)
Duraj Jan (1943- )
(1)
Filar Ewa
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Fisher Alan
(1)
Glinka Beata
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna (1960- )
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Jancz Anna
(1)
Janowska Jolanta
(1)
Jędrzejczyk Zbigniew (nauki ekonomiczne)
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kietliński Wiesław
(1)
Konarzewska-Żuczek Anna
(1)
Korczyn Aleksander
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kukuła Karol (1948- )
(1)
Lundén Björn (1944- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Mendel Zbigniew (1962- )
(1)
Miller Michael (1958- )
(1)
Morris Michael
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Młodzikowska Danuta
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rozkwitalska Małgorzata
(1)
Sawicki Bogusław (1952- )
(1)
Sitkiewicz Ryszard
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Stefko Olga
(1)
Szmidt Henryk
(1)
Szulczewska-Remi Aleksandra
(1)
Szymańska Anna
(1)
Tokarski Andrzej
(1)
Tokarski Andrzej (ekonomia)
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Williams Kevan
(1)
Woźniak Cezary
(1)
Wymysłowski Sławomir
(1)
Wójcik Jacek
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Zych Witold
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Śliwa Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(5)
Biznesplan
(3)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(3)
ZARZĄDZANIE
(3)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(2)
AGROBIZNES
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ANALIZA STRATEGICZNA
(1)
BADANIA OPERACYJNE
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
FUNDUSZE STRUKTURALNE UE
(1)
Innowacje
(1)
OGRODNICTWO
(1)
PLANOWANIE GOSPODARCZE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRAWO GOSPODARCZE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Planowanie
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Służba zdrowia
(1)
Turystyka
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(6)
PORADNIKI
(5)
PODRĘCZNIKI
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Słowo kluczowe
biznesplan
(39)
przedsiębiorstwo
(11)
działalność gospodarcza
(6)
finansowanie
(6)
zarządzanie
(6)
marketing
(4)
przedsiębiorczość
(4)
analiza SWOT
(3)
analiza strategiczna
(3)
firma
(3)
plan marketingowy
(3)
strategia
(3)
gospodarstwo agroturystyczne
(2)
gospodarstwo rolne
(2)
innowacje
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
inwestycje
(2)
planowanie
(2)
podatek
(2)
restrukturyzacja
(2)
turystyka
(2)
zamówienia publiczne
(2)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(2)
zdolność kredytowa
(2)
agrobiznes
(1)
agroturystyka
(1)
badania operacyjne
(1)
baza noclegowa
(1)
budownictwo
(1)
coaching
(1)
efektywność pracowników
(1)
finanse
(1)
fundusze UE
(1)
fundusze europejskie
(1)
infrastruktura medyczna
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
inwestor
(1)
jakość certyfikowana
(1)
kapitał intelektualny
(1)
komercjalizacja
(1)
konkurencyjność
(1)
kontrola
(1)
kontrola sanitarna
(1)
korporacja
(1)
kosztorys budowlany
(1)
kreatywność
(1)
kultura organizacyjna
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
media
(1)
mentoring
(1)
model biznesu
(1)
motywowanie pracowników
(1)
negocjacje
(1)
obszary wiejskie
(1)
ogrodnictwo
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
plan finansowy
(1)
planowanie finansowe
(1)
podatek od towarów i usług
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
podmiot gospodarczy
(1)
prawo
(1)
prawo gospodarcze
(1)
proces innowacyjny
(1)
prognozowanie
(1)
programowanie liniowe
(1)
programowanie nieliniowe
(1)
programowanie sieciowe
(1)
projekt
(1)
projekt europejski
(1)
przedsiębiorca
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
reklama
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rozwiązywanie konfliktów
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek
(1)
samozatrudnienie
(1)
small business
(1)
sprawozdanie finansowe
(1)
spółka akcyjna
(1)
spółka cywilna
(1)
spółka jawna
(1)
spółka komandytowa
(1)
spółka komandytowo-akcyjna
(1)
spółka partnerska
(1)
spółka prawa handlowego
(1)
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
(1)
strategia marketingowa
(1)
system opieki zdrowotnej
(1)
służba zdrowia
(1)
teoria gier
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym celem książki jest przedstawienie standardów sporządzania biznes planów, przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, a także wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznes planu. Książka składa się z trzech części. Część pierwsza ma charakter wprowadzenia do tematyki biznes planu. Druga część książki poświęcona jest prezentacji podstawowych elementów biznes planu. Celem części trzeciej jest prezentacja praktycznych rozwiązań stosowanych w zakresie budowy biznes planu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5334.IX.3 [Czytelnia C], 6133.IX.3 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić swój biznesplan bez większego trudu i w krótkim czasie. Przedstawia elementy, które muszą znaleźć się w każdym biznesplanie - od określenia celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie uwagę inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4941.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W tym poradniku starano się przedstawić istotę biznesplanu, zasady jego opracowania i sposoby prezentacji danych, w możliwie przystępnej formie językowej. W pierwszym rozdziale zostały przedstawione podstawy metodyczne biznesplanu. W drugim rozdziale przybliżono zagadnienie bazy wyjściowej do opracowania biznesplanu. Baza ta jest częścią składową planu, w jego części początkowej. W trzecim rozdziale pokazano jedno z możliwych opracowań biznesplanu. Zamieszczony na początku słowniczek ważniejszych pojęć i zestaw mierników ekonomiczno-finansowych dodatkowo wzbogaca zawartość poradnika.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7191.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8079.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w turystyce / Leszek F. Korzeniowski, Witold Zych. - Kraków : EAS, 2015. - 335, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
Bibliografia strony 316-329, wykaz aktów prawnych strony 330-333, wykaz norm strony 333-335.
Zarządzanie w turystyce podejmuje problemy zarządzania organizacjami gospodarczymi i niegospodarczymi nazywanymi potocznie "turystycznymi". Turystyka jako zjawisko dobrowolnej, przestrzennej ruchliwości ludzi i czasowej zmiany miejsca pobytu znana była już w starożytności, ale z biegiem czasu zmieniała swoją formę i zakres.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17800 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19148.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19147.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. strukturę; analizę rynku; plan marketingowy; ocenę założeń biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; włączenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, związanego z kredytem inwestycyjnym oraz współfinansowanie projektów ze środków unijnych; przedstawienie przykładowych wstępnych opracowań biznesplanów przez studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7597 [Magazyn 1], 7292.IX.3 [Magazyn 1], P.7598 [Magazyn 1], P.6034.IX.3 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6035.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 261-299.
Książka odpowiada na pytanie, jak prowadzić firmę w sposób zwycięski - zarówno finansowo, jak i pod kątem osobistych przekonań czy wartości. Autor oprowadza czytelnika po świecie realnego biznesu, od momentu podjęcia decyzji o prowadzeniu firmy o konkretnym profilu działalności, przez pierwsze kluczowe decyzje, aż po ewentualną sprzedaż dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. Porusza wszystkie aspekty istotne dla dobrego działania firmy: wybór siedziby, definiowanie klienta, identyfikację wizualną, proces planowania, relacje z pracownikami, konkurentami i lokalną społecznością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13595.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Michael Miller. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2002. - 348 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Książka zawiera podstawowe wskazówki potrzebne do przygotowania biznesplanu. Uczy, w jaki sposób określać odbiorcę planu, rozpoznawać rynek i jego podstawowe potrzeby, przygotować strategię i ocenić ewentualne formy finansowania. Krok po kroku wprowadza w tajniki tworzenia poszczególnych części typowego biznesplanu. Pokazuje, w jaki sposób napisać przekonujący tekst, zawierający wszystkie niezbędne elementy biznesplanu. Na końcu każdego rozdziału czytelnik znajdzie specjalne "zadania domowe", pomocne w pisaniu biznesplanu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4038.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 80-81.
Główna trudność z opracowaniem biznesplanu polega na cechującej go interdyscyplinarności. Prawidłowy biznesplan zawiera nie tylko informacje dotyczące używanych technologii, lecz wykorzystuje również wiedzę oraz narzędzia stosowane w marketingu, zarządzaniu i finansach. Powinien także uwzględniać specyfikę prowadzenia działalności w określonej branży. Biznesplan w przedsiębiorstwach ogrodniczych i agrobiznesie zawiera nie tylko sporo informacji teoretycznych, lecz także dużo przykładów konkretnych rozwiązań i sposobów przeprowadzania niezbędnych analiz. Może się okazać bardzo przydatny dla osób chcących dowiedzieć się więcej o samym zagadnieniu oraz dla tych, które stoją przed koniecznością sporządzenia konkretnego biznesplanu w celu uzyskania wsparcia finansowego ze środków krajowych bądź unijnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12148.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wskazuje na wiele istotnych funkcji biznesplanu jako narzędzia bieżącego zarządzania firmą. Obejmuje takie zagadnienia jak: funkcje i struktura biznesplanu, biznesplan a strategiczne zarządzanie firmą, finansowy wymiar biznesplanu, ocena przedsięwzięcia gospodarczego. Publikacja omawia wyczerpująco problematykę biznesplanu, podając liczne przykłady. Przedstawia sygnalizowane zagadnienia w sposób kompleksowy i wszechstronny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4418.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana praca jest póbą przedstawienia wybranych i zarazem wyselekcjonowanych problemów merytoryczno-metodycznych oceny projektów gospodarczych, zmierzającą z jednej strony do ukazania podstawowych treści, rodzajów i charakteru tych projektów, a z drugiej - uwidocznienia sposobów ewaluacji ich ekonomicznej efektywności. Wybrane i zarazem wyselekcjonowane problemy treści i metod oceny projektów gospodarczych odnoszą się do tych kwestii, które w zasadniczy sposób powiązane są z kształtowaniem trwałych warunków efektywnego inwestowania na poziomie podstawowej jednostki gospodarczej czy też podmiotu gospodarczego. W zakończeniu opracowania w sposób syntetyczny przedstawione zostały główne problemy merytoryczno-metodyczne oceny ekonomicznej projektów gospodarczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6031 [Magazyn 1], P.6032 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7289.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7288.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes Plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2004. - 213, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Do książki dołączona jest dyskietka o sygn. D.66.
Autorzy wiele uwagi poświęcili najważniejszej i najtrudniejszej części biznes planu - planowi finansowemu, którego prawidłowe opracowanie decyduje o rzetelności dostarczanych informacji, mających podstawowy wpływ na skuteczność zarządzania firmą. Omówili również konstrukcję szczególnego rodzaju biznes planu - planu restrukturyzacji firmy. Książka adresowana jest zwłaszcza do tych osób, które będą samodzielnie przygotowywać plany działania firmy, programy naprawcze czy programy restrukturyzacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3762.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz aktów prawnych s. 380. Indeks.
"Jednoosobowa firma" to napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić. Książka jest kompletna i zawiera wszystkie ważne zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich, odliczania ulg podatkowych itp. Zawiera również wiele praktycznych przykładów i wskazówek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14164 [Magazyn 1], P.14163 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14162.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15014.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak założyć własną firmę / Michael Morris. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 293 s. : tab. ; 21 cm.
(Onepress)
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na najważniejsze pytania przedsiębiorcy, a także praktyczne wskazówki dotyczące: tworzenia biznesplanu; negocjacji handlowych; zatrudniania, wynagradzania i szkolenia pracowników; pozyskiwania kapitału i zarządzania finansami; podatków, w tym VAT-u; marketingu i reklamy; korzystania z usług doradców i konsultantów; ubezpieczeń. Jeżeli Twoim celem jest założenie i rozwijanie własnej działalności, docenisz zawarte tu użyteczne informacje i sprawdzone metody działania, które pomogły przetrwać i rozwijać się wielu firmom na całym świecie. Skorzystaj z tej wiedzy, a unikniesz najbardziej niebezpiecznych pułapek i poprowadzisz Twoją firmę drogą wzrostu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4451.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ukazuje zarówno kwestie teoretyczne, odnoszące się do roli przedsiębiorcy w gospodarce, jak i problemy praktyczne, przedstawiające sposób postępowania zmierzający do uruchomienia własnej działalności gospodarczej, a także niezbędną wiedzę i umiejętności konieczne do prowadzenia tej działalności. Jest dobrym podręcznikiem akademickim i jednocześnie poradnikiem dla osób zamierzających uruchomić własną działalność gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7601.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8601.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Small Business)
Bibliogr. s. 236.
Tysiące kobiet w Polsce codziennie zastanawiają się nad założeniem własnej działalności gospodarczej. Niestety, znaczna część z tych marzycielek nie realizuje swojej wizji i nie podąża za własnym instynktem. Dlaczego? Poza ryzykiem, wpisanym w każdy skok na głęboką wodę, powtrzymuje je konieczność dopełnienia wielu formalności i skomplikowana procedura zakładania i prowadzenia własnej formy. W książce znajdziesz konkretne wskazówki pozwalające zorientować się w przepisach i nie utknąć na jakiejś rafie. Niezależnie od tego, jaki typ działalności planujesz prowadzić, zdobędziesz wiedzę o obowiązującym prawie, regułach pisania biznesplanu i możliwościach sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Dowiesz się także więcej o wyborze sposobu opodatkowania w zależności od typu działalności oraz o działaniach marketingowych. Następnie przejrzysz szczegółowe propozycje i pomysły autorki dotyczące różnych dziedzin prowadzenia działalności - od apteki do szkoły tańca - oraz gotowe wzory ważnych umów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12744.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13781.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 306 s. : il. ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
Bibliogr. s. 303-05.
Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Opracowanie ma charakter praktycznego przewodnika, którego kolejne części przedstawiają wykorzystanie biznesplanu w ocenie zdolności kredytowej, w ocenie "specyficznego" podmiotu jakim jest gospodarstwo rolne, a także w możliwości pozyskania środków unijnych w realizacji zakładanych celów działalności. W publikacji zrezygnowano z szerszych rozważań teoretycznych na rzecz praktycznych wskazówek związanych z prawidłowym opracowaniem biznesplanu. W książce zamieszczono również schematy i tablice oraz zestawy pytań sprawdzających wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12244.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dynamizacja gospodarek krajów wysoko rozwiniętych możliwa jest jedynie dzięki lepszemu wykorzystaniu ich potencjału społecznego. Odbywać się to powinno m.in. poprzez stymulowanie rozwoju przedsiębiorczości indywidualnej i korporacyjnej. Ten proces musi obejmować zarówno stwarzanie odpowiednich warunków instytucjonalno-finansowych, jak i rozwój i podnoszenie poziomu edukacji z zakresu przedsiębiorczości. Mimo wyraźnie zarysowanych potrzeb, nie było dotąd w Polsce opracowania, które w kompleksowy sposób ujmowałoby najważniejsze z tego zakresu problemy i zagadnienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11153.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12154.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie V. - Warszawa: CeDeWu, 2023. - 370 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 365-370.
Solidny plan jest najlepszą bazą genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne, by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu - biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finansowych na okres planowany, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Głównym celem publikacji jest przedstawienie w ujęciu praktycznym standardów sporządzania biznesplanów. Publikacja ta może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować biznesplan. Pokazano w niej, na praktycznych przykładach, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów. Książka zawiera przykładowe biznesplany do otrzymania dofinansowań/dotacji z: Unii Europejskiej i Urzędu Pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18710.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22807.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22806.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Treść podręcznika została podzielona na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy wyjaśnia pojęcia przedsiębiorczości i przedsiębiorcy, omawia rodzaje przedsiębiorców i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Rozdział drugi systematyzuje wiedzę teoretyczną i empiryczną dotyczącą strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Rozdział trzeci dotyczy finansowego wsparcia MŚP turystycznych, wykorzystania kapitału własnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdział czwarty skupia się na działaniu przedsiębiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale piątym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia związane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przykładowy biznesplan przedsiębiorstwa agroturystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11689.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12878.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej